Miten tärkeää on se, että M ja N tykkäävät kuunnella samantyylistä musiikkia?
Musiikkimaku
7
211
Vastaukset
- .......
En minä ainakaan ole ikinä varsinaisesti kuunnellut musiikkia tai käynyt keikoilla tyttöystävieni kanssa. Tietysti jos tykkää käydä keikoilla ja siihen menee suuri osa ajasta, silloin olisi kiva jos tykkäisi samanlaisesta musiikista.
- Älymies 23
Ei sitten mitään merkitystä.
- realismia
Ei mitään väliä edellyttäen, että ko tapauksessa M ymmärtää olla kiljuttamatta kaiuttimia kuulteni :)
- onkohannoin
Se on tärkeää vain, jos musiikki on jommallekummalle henki ja elämä. Miehen ei tosiaankaan tarvitse tykätä musiikeista, joita minä kuuntelen, mutta toisaalta en usko, että pystyisin elämään asunnossa, jossa soitetaan päivittäin esim. raskasta heviä tai suomi-iskelmää volyymit kaakossa.
- on tärkeetä
pitkälti kaikki musa käy, mutta räp ja meloditon jazz on ehdoton EI!!!!!!! Tulen masentuneeksi kaikesta epämusikaalisesta, kuten rapista, jossa on useimmiten aivottomat sanat ja aiheet perseenketkutuksesta. Nou thanks.
mulle yksi tärkeimmistä kriteereistä kumppanin valinnassa on musiikkimaku. Kuitenkin kuuntelen päivittäin musiikkia ja käyn keikoilla n. 2 kertaa kuukaudessa. Keikat onkin lähes ainoa netin ulkopuolinen elämä tällä hetkellä.
Ihan samoista bändeistä ei tarvitse tykätä, kunhan metalli uppoaa melko laajalla skaalalla.- harkitsen homoutta
on aika tärkeää, jos naisella on paska musiikkimaku kuten yleisesti voi todeta näin olevan niin ei siinä paneskelustakaan mitään tule: rytmitaju ym.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä561968Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651678Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411357Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2281295Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391169- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3161080IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3361070