Musiikkimaku

immettelija

Miten tärkeää on se, että M ja N tykkäävät kuunnella samantyylistä musiikkia?

7

220

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .......

En minä ainakaan ole ikinä varsinaisesti kuunnellut musiikkia tai käynyt keikoilla tyttöystävieni kanssa. Tietysti jos tykkää käydä keikoilla ja siihen menee suuri osa ajasta, silloin olisi kiva jos tykkäisi samanlaisesta musiikista.

• Älymies 23

Ei sitten mitään merkitystä.

• realismia

Ei mitään väliä edellyttäen, että ko tapauksessa M ymmärtää olla kiljuttamatta kaiuttimia kuulteni :)

• onkohannoin

Se on tärkeää vain, jos musiikki on jommallekummalle henki ja elämä. Miehen ei tosiaankaan tarvitse tykätä musiikeista, joita minä kuuntelen, mutta toisaalta en usko, että pystyisin elämään asunnossa, jossa soitetaan päivittäin esim. raskasta heviä tai suomi-iskelmää volyymit kaakossa.

• on tärkeetä

pitkälti kaikki musa käy, mutta räp ja meloditon jazz on ehdoton EI!!!!!!! Tulen masentuneeksi kaikesta epämusikaalisesta, kuten rapista, jossa on useimmiten aivottomat sanat ja aiheet perseenketkutuksesta. Nou thanks.

• mulle yksi tärkeimmistä kriteereistä kumppanin valinnassa on musiikkimaku. Kuitenkin kuuntelen päivittäin musiikkia ja käyn keikoilla n. 2 kertaa kuukaudessa. Keikat onkin lähes ainoa netin ulkopuolinen elämä tällä hetkellä.

Ihan samoista bändeistä ei tarvitse tykätä, kunhan metalli uppoaa melko laajalla skaalalla.

• harkitsen homoutta

on aika tärkeää, jos naisella on paska musiikkimaku kuten yleisesti voi todeta näin olevan niin ei siinä paneskelustakaan mitään tule: rytmitaju ym.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      139
      2998
    2. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      57
      2388
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      28
      1911
    4. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      130
      1617
    5. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      74
      1387
    6. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      364
      1378
    7. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      76
      1365
    8. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1095
    9. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      90
      1029
    10. 133
      1002
    Aihe