Sopiiko tattarijauho VHH:hon? Hiilareita siinäkin, mutta tarvitsen niitä vähän jos tavoitteena on liikuntatreenit 1 h / päivä. Lautasellinen tattaripuuroa silloin tällöin, vatsakin tykkää, ei turvota kuten viljat?
Tattarijauho?
1
1158
Vastaukset
- m
Oma keho sen tietää mikä tuntuu parhaimmalta. Jos tuntuu siltä että hiilareita tarvitset, ja tattaripuuro on hyvää vatsallesi, niin mikä ettei. Ei kukaan voi sanoa kuinka paljon joku toinen saa hiilareita syödä, oma aineenvaihdunta, aktiivisuus ja muut asiat sen määrittelevät. Pääasia että olo tuntuu hyvältä. Ja onhan tattari ainakin tuhat kertaa parempi hiilarilähde kuin karkit! Kaikki on siitä kiinni mihin vertaa! Joillekin sopii löyhempi dieetti, toiset tarvitsevat tiukemman. Se on vain itsestä kiinni millä tavalla tätä nieettiä noudattaa. Itse voi joskus rouskutella hapankorppuja, enkä siitä stressiä ota. Eikä se ole olotilaani muuttanut suuntaan eikä toiseen, vaikka aluksi olin suht tiukalla aloitusdeetillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663422Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463242Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1423048- 502663
- 311983
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271870- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871545Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391421- 391350