Poweri

Man from the moon

Noni! Päivän kyssä onko ketään menossa Poweriin tonne pohjeseen. Rovaniemeen! Ite meinasin jeps 3-6.6 jeps sinne kaikki tulee kovat pelit ja vielä kovemmat ryyppy reissut! =) hahahhaaaa Varma voitto stratehia ekana päivänä pelataan ja toisena päivänä ryypätään. Kolmantena pidetään palautus päivä! Siinä on voiton ainekset! hehheh Jeps sinne vaan kaikki sinne pitäs kuulemma tulla enemmän joukkueita kuin pieksänmäkeen Mut saa nähä! Pieksänmäen poweri oli ihan huippu! Juu eipä tässä kummempia!!!!!!!!!!!!!!!!!!

22

1281

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pocahontas

      Moij!!

      Kukaan muu tulossa Poweriin Rovaniemelle?!
      Mä ainakin lähen.. Pieksämäellä oli joo huippua..! [made in pieksämäki] ;) Pistetään Rovaniemellä bileet pystyyn! xD

      Kaikki vaan megeen niin saadaan kunnon meininki sinne.. ;)

    • mie

      mie oon tulossa ainakin..

    • A-tyttönen...

      Hienot suunnitelmat teillä, mutta haluaisin vain muistuttaa minkä takia sinne Rovaniemelle lähdetään... Pelaaminen ja pienempien junnujen kannustaminen on tärkeetä. Mulla olis ikää mennä baariin Rovaniemellä, mutta en halua pienempien nähden. Me näytetään niille esimerkkiä! Ja toiseksi... Ootteko kuullu pelikiellosta? Jos yksi joukkueen jäsen on alkoholin vaikutuksen alainen tai jää kiinni yleisestä juomisesta tai alaikäisenä polttaa tupakkaa ja jää kiinni, niin siitä seuraa koko joukkueelle silloin pelikielto!!
      AJATELKAAPA SITÄ!

      • -mie-

        Moi!
        Mie oon sammaa mieltä kun toi edellinenkin, että pienemmille pittää näyttää hyvvää esimerkkiä! Ja pelikiellon jos saa niin tulee aikamoiset "kirroukset" muilta pelaajilta sun niskaa! Että en suosittele!!


    • lentopalloilia

      Mä tuun kans peweriin...:)

    • palloilija

      Täytyyhän sitä powerii tulla!

      • pocahontas

        Oonko mä jossain vaiheessa väittäny käyväni tupakalla tai mättämässä viinaa kitaa?!
        EN.
        niinpä... Katos ilman viinaa ja tupakkaa ki voi pitää hauskaa..! ja esitän nyt tässä kysymykseni uudestaan: KUKA ON TULOSSA POWER CUPPIIN PITÄMÄÄN HAUSKAA???!!!!!
        Keksitään jotain hauskaa.. :)
        Lähettekste jo keskiviikkona vai minä päivänä?!


      • A-tyttönen...
        pocahontas kirjoitti:

        Oonko mä jossain vaiheessa väittäny käyväni tupakalla tai mättämässä viinaa kitaa?!
        EN.
        niinpä... Katos ilman viinaa ja tupakkaa ki voi pitää hauskaa..! ja esitän nyt tässä kysymykseni uudestaan: KUKA ON TULOSSA POWER CUPPIIN PITÄMÄÄN HAUSKAA???!!!!!
        Keksitään jotain hauskaa.. :)
        Lähettekste jo keskiviikkona vai minä päivänä?!

        Älä hermostu!
        Viesti oli tarkoitettu Poweri keskustelun aloittajalle eli "Man from the moon"ille...
        En halunnu sun mielipidettäsi mitenkään loukata, enkä mielestäni niin tehnytkään.
        Tiedän, että aika monilla on samat suunnitelmat kun keskustelun aloittajalla, joten kirjoitin yleisesti asiasta! 138 lukijaa on tällä hetkellä lukenut kirjoituksen...
        Ei siitä sen enempää...

        Lähdetään junalla Riihimäeltä keskiviikkoiltana...
        Edelleen tuun pitämään hauskaa joukkueeni kanssa... ...ilman viinaa...!!!
        Sitä ehtii tehdä muutenkin...

        Siis, älä ota itseesi!
        Missäs joukkueessa Pocahontas pelaa?? Ja mikä on ikä...??


      • pocahontas
        A-tyttönen... kirjoitti:

        Älä hermostu!
        Viesti oli tarkoitettu Poweri keskustelun aloittajalle eli "Man from the moon"ille...
        En halunnu sun mielipidettäsi mitenkään loukata, enkä mielestäni niin tehnytkään.
        Tiedän, että aika monilla on samat suunnitelmat kun keskustelun aloittajalla, joten kirjoitin yleisesti asiasta! 138 lukijaa on tällä hetkellä lukenut kirjoituksen...
        Ei siitä sen enempää...

        Lähdetään junalla Riihimäeltä keskiviikkoiltana...
        Edelleen tuun pitämään hauskaa joukkueeni kanssa... ...ilman viinaa...!!!
        Sitä ehtii tehdä muutenkin...

        Siis, älä ota itseesi!
        Missäs joukkueessa Pocahontas pelaa?? Ja mikä on ikä...??

        joo zori.. siis en mä niinku periaatteessa ottanu itteeni mut siiz kumminki.. zori..meneeköhän sil samal junal paljon porukkaa sinne poweriin sillo keskiviikkona.. meidän juna lähtee pieksämäelt joskus kahelta iltapäiväl..

        joo taisin ehkä vähän ylireagoida.. niih..
        mutta tiiän et ne suunnitelmat on samat monella.. muttas mä haluisin kysyy et jos valmentaja tietää näistä "kosteista" illanvietoista niin eihän se välttämättä haluu paljastaa sitä että ne joutuu pelikieltoo? eli siis kenen sen pitää tietää että pelikielto tulee..?

        pocahontas on tarpeeks vanha ja pelaa pieksämäen tsempis..


      • pocahontas
        pocahontas kirjoitti:

        joo zori.. siis en mä niinku periaatteessa ottanu itteeni mut siiz kumminki.. zori..meneeköhän sil samal junal paljon porukkaa sinne poweriin sillo keskiviikkona.. meidän juna lähtee pieksämäelt joskus kahelta iltapäiväl..

        joo taisin ehkä vähän ylireagoida.. niih..
        mutta tiiän et ne suunnitelmat on samat monella.. muttas mä haluisin kysyy et jos valmentaja tietää näistä "kosteista" illanvietoista niin eihän se välttämättä haluu paljastaa sitä että ne joutuu pelikieltoo? eli siis kenen sen pitää tietää että pelikielto tulee..?

        pocahontas on tarpeeks vanha ja pelaa pieksämäen tsempis..

        Nii oliko muita tulossa sinne poweriin??? ja minä päivänä lähette jos meette ?


      • -T-
        pocahontas kirjoitti:

        Nii oliko muita tulossa sinne poweriin??? ja minä päivänä lähette jos meette ?

        meiltä tulee joukkue (A-tytöt), ja tullaan perjantaina..


    • Bey

      Totta kai pitää sinne Rovaniemelle tulla! Ja muutenkin vähän hauskaa pitämään. ehkä kurkistella rovanimen baareihinkin jossain vaiheessa. kukas liittyy seuraan?!?

      • pocahontas

        liittyisin jos ikäriitäis... x)
        mut hubaa tulee olemaan powerissa..

        varokaa vaan rovaniemeläiset... xD
        ..peace..


    • virus

      Eipä tän viestin alottaja varmaan arvannu minkälaisen viestiketjun saikaan aikaseks.. xD Mutta eipä mulla muuta ollu ku että minäkin oon tulossa.. mut mitäpä sitä ilmottelemaan.. Kyllä sen sitten kuulee ku mä tuun... *lol* (en mitenkään vihjaa siihen että oisin kovaääninen)

      • Man from the moon

        Jep! en arvannu en! Mutta se on varma että Antti Tuiskulle tulee kivaa hehheh! Ollaan kehitelty pientä källii sille pojalle basso Antti hehheh You'll see! ;) Hehheh Sinne tulee kuulemma vähemmän joukkueita kun Pieksänmäelle! Damn!No ei voi mitään! lol =)


      • Tyttönen...
        Man from the moon kirjoitti:

        Jep! en arvannu en! Mutta se on varma että Antti Tuiskulle tulee kivaa hehheh! Ollaan kehitelty pientä källii sille pojalle basso Antti hehheh You'll see! ;) Hehheh Sinne tulee kuulemma vähemmän joukkueita kun Pieksänmäelle! Damn!No ei voi mitään! lol =)

        Pieksämäellä oli vuonna 2003 822 joukkuetta, 12.5. Rovaniemelle on tulossa 803 joukkuetta, joka on joka tapauksessa Pohjois-Suomen ennätys...
        Kiva sinne on lähteä, mutta Rovaniemen sijaitseminen noin kaukana, varmasti verottaa pienempiä joukkueita lähtemään...

        Mutta hauskaa tulee olemaan ja ainakin A-ikäisillä, jotka lähtee jo keskiviikkona...


    • Tyttönen...

      Rovaniemen reissuun on enää 2 viikkoa!!!

      Eli jännittääkö?

      Onko kaikki jo tarpeellinen hankittu?
      Vai oletteko alkaneet ees miettimään,
      jätätte kaikki siis vasta lähemmäs...??

      Saa nähdä miten Rovaniemellä toimii järjestelyt...
      Kun tuntuu että ne vaan huononee vuos vuodelta...

      No, mut tehdäänpä pitkä viestiketju...

      • "härkä"

        ei mua ainaskaan kauheesti jännitä.......
        mä meen ainaskin poweriin siä on AINA ihan sairaan hauskaa ja en olis tutustunu yhteen IHANAAN jätkään jos en olis menny poweriin.. eli meen tänä vuonna jos siä olis joku toinen yhtä IHANA.... (ja olin se jätkän kans yli puoli vuotta....)


    • jenppa

      Tottakai poweriin!!:) koko kesän kohokohta. varsinkin disko...:D pieksämäellä oli ainakin siellä vanhassa veturihallissa tms tosi väljää,joo..xD vähän siellä on ihanaa!!

      • virus

        Man ----> Mitäs ootte kehitelly Tuiskun pojalle? ;) Eiks vois jotain paljastaa? :))

        Powerin Discoissa on aina ollu hauskaa... :D Sinne siis...

        Ei mua hirveesti viäl jännitä.. ;p Ja en oo vielä mitään alkanu miettimäään mitä ottais mukaan. Ehkä sit ku koulusta on loma alkanu... Mut sit mulle tulee taas kauhee kiire niinku aina.. :D


    • BLonDiEh;)

      mäki ootan powerii tooosi paljon!! ;)toivottavasti siel o yhtä hyvän näkösii poikii ku viime vuonnaki!!;)niih...ja pääsee ryyppää...!!!! ;)En malta oottaa...:/

    • hih=)

      tietysti poweriin täytyy tulla=)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1418
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      942
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      731
    4. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      667
    5. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      32
      645
    6. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      641
    7. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      110
      624
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      614
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      64
      588
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      587
    Aihe