Kirkko epäilee erolukuja

Kössönöm

http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Kirkko epäilee ilmoitettuja erolukuja liian suuriksi/1135261502874

Kumma juttu, että pakkoliittämisiin ei puututa. Perustuslaissa on mainittu uskonnonvapaus, mutta ilmeisesti ihmisoikeudet tältä osin eivät koske alaikäisiä.

9

165

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "En halua vähätellä suurta eronneiden määrää. Peräänkuulutan, että kirkon jäsenten oikeudet toteutuvat, että ketään ei eroteta vastentahtoisesti."
      Miten toi vastentahoisesti eroominen on mahdollista?

• Kössönöm

Kirkon heput väittävät, että jotkut on erotettu tietämättään kirkosta. Eipä ole kyselty sitä, että miksi siihen saa liittää pikkuvauvoja.

• Kössönöm kirjoitti:

Kirkon heput väittävät, että jotkut on erotettu tietämättään kirkosta. Eipä ole kyselty sitä, että miksi siihen saa liittää pikkuvauvoja.

Tietämättään liitetty:)

• Kössönöm
        A.Mikkonen kirjoitti:

Tietämättään liitetty:)

Ei parikuukautinen mitään siitä liittämisestä tajua. Silti se sitoo häntä Suomen lakien mukaan opiskelemaan uskontoa, koska ilman opiskelua ei voi tietää miten pitäisi uskoa.

• .

Eroteta,eli silloin jäsen on joutunut palvelun kautta jonkun muun ilkivaltaisenteon seurauksena eroavien listalle.

• kirkko epäilee, siis asiaa täytyy tutkia jotta löytyy todelliset määrät eronneista.
      Kun vielä kirkko epäilisi, ja antaisi jäsenilleen myös kriittisen ajattelumallin kirkon opeista niin tulisi muutama asia "päivitettyä"

• Kössönöm

kirkko antoi tiedotteen vuodenvaihteessa, josta puuttuivat todelliset eroluvut. Muutamalla tuhannella vaan heitti:) Sanoisin tuollaista touhua epärehelliseksi. Vasta keväällä selviävät (kirkolle siis) todelliset eroluvut, mutta nämä jannut laittavat jo vuodenvaihteessa tiedotetta lehtiin.

• .

ekan kerran tein sen 1988 ja nyt homokohun jälkeen kolme kertaa,että epäilyksiin on syytäkin

• khkjhkjhkjhjkhjkhjkh

Minkä helvetin takia sitten kokoajan liityt takaisin kirkkoon?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 170
      1835
    2. Onko kaivattusi seksipommi?

Minun kaivattuni on😅😍
      Ikävä
      83
      1308
    3. Hyvää yötä kivalle miehelle!

Samasta kylästä! 😊
      Ikävä
      114
      963
    4. Realistisesti

Miten toivoisit, että asiat etenisivät hänen kanssaan? Kuka tekisi mitä?
      Ikävä
      96
      851
    5. Olen osastolla

Henkisesti olen aivan rikki siitä mitä olen tehnyt. Lisäksi olen vakavasti sairas. Verikokeet kertoo sen.
      Ikävä
      66
      696
    6. Oletkohan tajunnut mitä olen päättänyt

En tule koskaan, ikinä, sanomaan sinulle mitään, ei tervehtimistä, ei aloitetta, ei katsetta, ei mitään, koska et ole si
      Ikävä
      41
      639
    7. Minkälaista ajattelisit elämänne olevan

jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä?
      Ikävä
      59
      627
    8. Sinulle nainen

Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M
      Ikävä
      75
      545
    9. Miksi et edistä asiaa...

Kaivattusi suhteen??
      Ikävä
      42
      534
    10. millaiset hiukset

kaivatullasi on? :)
      Ikävä
      29