http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Kirkko epäilee ilmoitettuja erolukuja liian suuriksi/1135261502874
Kumma juttu, että pakkoliittämisiin ei puututa. Perustuslaissa on mainittu uskonnonvapaus, mutta ilmeisesti ihmisoikeudet tältä osin eivät koske alaikäisiä.
Kirkko epäilee erolukuja
9
165
Vastaukset 9
"En halua vähätellä suurta eronneiden määrää. Peräänkuulutan, että kirkon jäsenten oikeudet toteutuvat, että ketään ei eroteta vastentahtoisesti."
Miten toi vastentahoisesti eroominen on mahdollista?- Kössönöm
Kirkon heput väittävät, että jotkut on erotettu tietämättään kirkosta. Eipä ole kyselty sitä, että miksi siihen saa liittää pikkuvauvoja.
Kössönöm kirjoitti:
Kirkon heput väittävät, että jotkut on erotettu tietämättään kirkosta. Eipä ole kyselty sitä, että miksi siihen saa liittää pikkuvauvoja.
Tietämättään liitetty:)
- Kössönöm
A.Mikkonen kirjoitti:
Tietämättään liitetty:)
Ei parikuukautinen mitään siitä liittämisestä tajua. Silti se sitoo häntä Suomen lakien mukaan opiskelemaan uskontoa, koska ilman opiskelua ei voi tietää miten pitäisi uskoa.
- .
Eroteta,eli silloin jäsen on joutunut palvelun kautta jonkun muun ilkivaltaisenteon seurauksena eroavien listalle.
kirkko epäilee, siis asiaa täytyy tutkia jotta löytyy todelliset määrät eronneista.
Kun vielä kirkko epäilisi, ja antaisi jäsenilleen myös kriittisen ajattelumallin kirkon opeista niin tulisi muutama asia "päivitettyä"- Kössönöm
kirkko antoi tiedotteen vuodenvaihteessa, josta puuttuivat todelliset eroluvut. Muutamalla tuhannella vaan heitti:) Sanoisin tuollaista touhua epärehelliseksi. Vasta keväällä selviävät (kirkolle siis) todelliset eroluvut, mutta nämä jannut laittavat jo vuodenvaihteessa tiedotetta lehtiin.
- .
ekan kerran tein sen 1988 ja nyt homokohun jälkeen kolme kertaa,että epäilyksiin on syytäkin
- khkjhkjhkjhjkhjkhjkh
Minkä helvetin takia sitten kokoajan liityt takaisin kirkkoon?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701835
- 831308
- 114963
- 96851
Olen osastolla
Henkisesti olen aivan rikki siitä mitä olen tehnyt. Lisäksi olen vakavasti sairas. Verikokeet kertoo sen.66696Oletkohan tajunnut mitä olen päättänyt
En tule koskaan, ikinä, sanomaan sinulle mitään, ei tervehtimistä, ei aloitetta, ei katsetta, ei mitään, koska et ole si41639- 59627
Sinulle nainen
Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M75545- 42534
- 29532