http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/105723-homopurkaus-oli-liikaa-–-potkut-vaaleista
Vastaukset 20
- pepe57
Tuli joku raja sentään krisuillakin. Jäämme odottamaan mielenkiinnolla, milloi krisut potkaisee listoiltaan pois toiseksi pahimman homofoobikkonsa, eli Päivi "homokammoinen" Räsäsen.
- 00//00
Hän mainosti menevänsä eduskuntaan jos Jumala niin tahtoo.
Eipä osannut profetoida edes omasta ehdokkuudesta,kuinka lopulta kävisi. En usko että pelkät homopuheet aiheutti potkuja, nimittäin mitä hän tännekkin kirjoitteli, rajapinta todellisuuden kanssa rupes oleen jo niin vähäinen, että tais ruveta haittaan vähän kd-läisten imagoo, hänen homomielipiteet otettiin vain "tekosyyksi" ettei tarvitsisi sanoa ilmeistä:)
(tai sitten ei)- beenthere
00//00 kirjoitti:
Hän mainosti menevänsä eduskuntaan jos Jumala niin tahtoo.
Eipä osannut profetoida edes omasta ehdokkuudesta,kuinka lopulta kävisi.Unohti vissiin ehdolle lähtemiskiihkossaan kysellä pomon mielipidettä.
Tosi hyvää mainosta kristilliselle aatteelle. Jumala ei nyt vain tahtonut. - beenthere
A.Mikkonen kirjoitti:
En usko että pelkät homopuheet aiheutti potkuja, nimittäin mitä hän tännekkin kirjoitteli, rajapinta todellisuuden kanssa rupes oleen jo niin vähäinen, että tais ruveta haittaan vähän kd-läisten imagoo, hänen homomielipiteet otettiin vain "tekosyyksi" ettei tarvitsisi sanoa ilmeistä:)
(tai sitten ei)Miehellähän on varmasti oma kaappi folioasusteille. Sen verran seinähullua ja paranoidista on hänen ajattelunsa.
beenthere kirjoitti:
Miehellähän on varmasti oma kaappi folioasusteille. Sen verran seinähullua ja paranoidista on hänen ajattelunsa.
Kuinkahan kauan kävelis vapaalla jalalla, jos kirjoittelis vastaavia(en pysty kuvitteleen mitään yhtä"mielenkiintoista") juttuja perustellen ne jollain muulla kirjalla.
- ,.,.
beenthere kirjoitti:
Miehellähän on varmasti oma kaappi folioasusteille. Sen verran seinähullua ja paranoidista on hänen ajattelunsa.
- Kössönöm
"- Ainoa mahdollisuus olisi perussuomalaiset, Piho pohtii jatkoaan."
- Sinnehän tuo sopii Soinin rinnalle.voisi huoletta heittää myös erään yksityisetsivän - Olavi Mäenpään, mutta hän taitaa kuulua sittenkin ongelmajätelaitokselle.
- Kössönöm
epikuros kirjoitti:
voisi huoletta heittää myös erään yksityisetsivän - Olavi Mäenpään, mutta hän taitaa kuulua sittenkin ongelmajätelaitokselle.
Paineli autollaan mainosplakaatti katon päällä. Jotenkin todella omituinen heppu.
- uskis
huuhaassa on kysymys: nykyisen ”homomyönteisyyden” taustalla on vaikutusvaltaisten ihmisten maailmanlaajuinen salaliitto ja aivopesu.
Voiko asiaa tuon selvemmin sanoa?
Homomyönteisyyden taustalla on myös politiikkojen vaaliäänten kalastelu, joka sekin on eräänlaista huoraamista- oman kristillisen moraalin myymistä kunnia-/poliittista virkaa vastaan.- Kössönöm
"Homomyönteisyyden taustalla on myös politiikkojen vaaliäänten kalastelu, joka sekin on eräänlaista huoraamista- oman kristillisen moraalin myymistä kunnia-/poliittista virkaa vastaan."
- Jos poliitikko pitää homoja tasavertaisina ihmisinä, niin huoraa? - uskis
Kössönöm kirjoitti:
"Homomyönteisyyden taustalla on myös politiikkojen vaaliäänten kalastelu, joka sekin on eräänlaista huoraamista- oman kristillisen moraalin myymistä kunnia-/poliittista virkaa vastaan."
- Jos poliitikko pitää homoja tasavertaisina ihmisinä, niin huoraa?Mitä muuta politiikka on kuin huoraamista tämän päivän Suomessa?
Kaikki on kaupan, kunhan vain ehdokas saa vaalirahaa ja ääniä. - Kössönöm
uskis kirjoitti:
Mitä muuta politiikka on kuin huoraamista tämän päivän Suomessa?
Kaikki on kaupan, kunhan vain ehdokas saa vaalirahaa ja ääniä.Onko sinulla parempi idea miten näitä lakeja säädeltäisiin? Tsaari tms?
- Rompix
Haluaisin liittyä tähän Pihon mainitsemaan salaliittoon, jossa homojen avulla luodaan rajaton koko maailman kattava valtio. Miten pääsen sisäpiiriin? Otanko yhteyttä sub-TV:seen vai mikä raha-media olisi hyvä?
http://joukopiho.puheenvuoro.uusisuomi.fi/49143-miksi-ja-keiden-tahdosta-maailmassa-on-homomyonteinen-buumi
Eivaan. Vahingonilo on paras ilo! LoL. - goddeloos
kristillisdemokraateista löytyy älyllistä elämää :)
- beenthere
http://joukopiho.puheenvuoro.uusisuomi.fi/51412-sain-kenkaa-kdsta
Tässä kirjoituksen kirkkaimpia profeetallisen teräviä helmiä:
"Jokaisella ihmisellä on oma persoonallinen kirjoitustapansa. Minulla on välillä aika suorasukainen ja rohkea tyyli, lähes profeetallisen terävä tapa ilmaista asioita. Tuon myös esille sellaista aineistoa, josta harvemmin kukaan kirjoittaa mitään. Ihmiset, jotka eivät ole perehtyneet asioihin, pitävät minua sen takia hyvin äkkiä hulluna hörhönä ja epärealistisena sekopäänä."
Ei mieheltä ainakaan itsetuntoa tunnu puuttuvan. Tuo on myös hyvä tuo aineistoon viittaaminen. Johtuisiko se muiden kirjoittamattomuus noista aineistoista siitä, että muut tajuavat ne hölynpölyksi?
Outo mies minusta!- goddeloos
Katsoppa artikkelin kommentteja! Idiootilla aatteella on idiootteja seuraajia!
- beenthere
goddeloos kirjoitti:
Katsoppa artikkelin kommentteja! Idiootilla aatteella on idiootteja seuraajia!
Tämä oli minusta yliveto.
"Tuskinpa olin kanssasi kovinkaan monesti samaa mieltä kun olit köödeeläinen, mutta kyseessä on pääasiassa ViNan(Vihreät Seta) & Co onnistunut painostusyritys.
Seuraavana kohteena on ihan varppina PS:n vanhempi pastori, mutta uskoakseni ja toivottavasti Soini on mies eikä mansikka."
Vihreät ja Seta ovat syyllisiä tähänkin. Aina sitä oppii uutta kun jaksaa lukea.
- Tähtis 98
Tähtiskin sai kenkää, siis tältä palstalta ketjuineen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701835
- 831308
- 114963
- 96851
Olen osastolla
Henkisesti olen aivan rikki siitä mitä olen tehnyt. Lisäksi olen vakavasti sairas. Verikokeet kertoo sen.66696Oletkohan tajunnut mitä olen päättänyt
En tule koskaan, ikinä, sanomaan sinulle mitään, ei tervehtimistä, ei aloitetta, ei katsetta, ei mitään, koska et ole si41639- 59627
Sinulle nainen
Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M75545- 42534
- 29532