Missä kemin nuoriso?

Turistikö?

Missäs kemin nuoriso (yli 18 vuotiaat) hengaa iltaisin? Muutaman viikon itse pyörin kylillänne työmatkan takia.

8

704

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kylvain

      Itseasiassa aika hyvä kysymys. Katukuvasta ei tunnu kauheasti löytyvän nuorisoa juuri ollenkaan, eikä kemissä ole minkäänlaista kahvilakulttuuriakaan, missä monet voivat viettää aikaa. Esimerkiksi. Oulussa Coffee Houssissa voi törmätä paljon nuorisoon. Itse olen siis 21-vuotias. Viikonloppuisin voi löytää ehkä cornerista ja ilonasta, siis Kemissä. Nuoriso voisi tulla enemmän katukuvaan kiitos! Jättäkää autonne kerrankin parkkiin ja kävelkää. Kemin katukuvan keski-ikä on ehkä 70.

    • 17

      Normaalit viettävät aikansa netissä, pissikset ja juopot baareissa

    • turistikö?

      No mitäs kivaa tänään keksitään? vai huomenna vasta?

    • Ex-kemiläinen

      Lukiolaiset lähtevät korkeakouluttautumaan Ouluun. Ammattikoulun käyneet työn perässä muualle. Miksi sitä Kemiin jäisi, kun ei se tarjoa nuorisolle muuta kuin työttömyyttä. Ei koulutusta eikä työuraa.

    • kozzy

      ne on

    • Anonyymi

      Ei missään!! 🙄🤣 tää on niin kuollut kylä...

    • Anonyymi

      Kemissä asukasluku tippuu muutamassa vuodessa 15000 asukkaaseen. Nämä koostuvat eläkeläisistä. Nuorisoa Kemissä ei juuri ole, koska täällä ei ole minkäänlaista tulevaisuutta.

    • Anonyymi

      Rauta tie asemalla ne näköjään rikkovat paikkoja ja halkavaavat mummoja aivan sekaisin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      160
      2570
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      207
      1682
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      182
      1630
    4. 79
      1301
    5. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      28
      1035
    6. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      297
      966
    7. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      47
      934
    8. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      179
      850
    9. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      79
      833
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      808
    Aihe