En ihmettele yksinjäämistä

selvä juttu

Kun nyt olen lueskellut, mitä nämä AT-miehiksi itseään kutsuvat miehet odottavat naiselta, niin en ihmettele yhtään, että heille ei naista löydy.

Nainen ei ole kaunis - ei kelpaa
nainen on ylipainoinen -ei kelpaa
nainen on yli 25-vuotias -ei kelpaa
naisella on ollut yli 0-3 miestä -ei kelpaa
nainen on yksinhuoltaja -ei kelpaa
naisessa on jotain muita virheitä tai puutteita - ei kelpaa.

Onnea vain etsintäyrityksille. muistiko kukaan kertoa, että niitä täydellisiä ja virheettömiä naisia nyt kertakaikkiaan ei ole olemassa.

35

987

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • realismia

Enemmänkin huomioisin sen, mitä he TARJOAVAT naiselle :D

En todellakaan ihmettele minäkään...

• jaa---

Itsekkö sitten paljonkin naisille pystyt tarjoamaan. Miksiköhän et sitten ole tarjaoilemassa naisille itseäsi ja mitä sinulla on vaan roikut sinkkupalstalla yritten herjata ATM-tyypin miehiä. Vaikea on nähdä miksi muuten tällä palstalla roolissasi viihtyisit ellet olisi hakemassa itsetuunnollesi vahvistusta täältä.

• realismia
        jaa--- kirjoitti:

Itsekkö sitten paljonkin naisille pystyt tarjoamaan. Miksiköhän et sitten ole tarjaoilemassa naisille itseäsi ja mitä sinulla on vaan roikut sinkkupalstalla yritten herjata ATM-tyypin miehiä. Vaikea on nähdä miksi muuten tällä palstalla roolissasi viihtyisit ellet olisi hakemassa itsetuunnollesi vahvistusta täältä.

Höpsökö olet? Olen sinkku, siis sinkku-palsta on minulle ja kaltaisilleni. Se, että joku vikisijäjengi on suorittanut massiivisen valtauksen on asiaankuulumatonta. Siispä käännän kysymykseni toisinpäin, miksi roikut sinkut-palstalla herjaten tavallisia ihmisiä siitä, että he ovat tavallisia ihmisiä eivätkä vikise 24/7??

• JAbnsjsfdnsjbdjhdfbh

"muistiko kukaan kertoa, että niitä täydellisiä ja virheettömiä naisia nyt kertakaikkiaan ei ole olemassa."

Ei, mutta tämä asia valkenee miehille kyllä ajan kanssa. Fiksuille ihmisille hyvinkin nopeasti (sovinistit) ikuisille romantikoile ei koskaan (takahuoneen runkkarit).

ATM on oikeasti romantikko koska jossain mielessä uskoo hyvään naiseuteen. Sovinisti tietää ettei sellaista ole olemassa ja kääntää tilanteen päinvastoin: Hän on se joka oikeutetusti höynäyttää ja hyväksikäyttää tyhmiä siksi että he ovat tyhmiä.

Jokainen YTM ja pelimies, jokainen panomies, jokainen mies josta te pidätte on sovinisti. Vain siten hän voi tarjota sitä miellyttävältä tuntuvaa mieheyttä josta te tytöt niin paljon tykästätte. Siihen mieheyteen on sisäänrakennettu naiseuden halveksiminen, mutta pintakerroksessa ollaan oikealla tavalla mukavia koska se tehoaa teihin kerta toisensa jälkeen.

Jos naisissa olisi ylempiä arvoja tai jonkinlaista logiikkaa hoksaisitte ennenpitkää että ATM on itseasiassa rehellinen ja siksi rehellinen (rehellisyys on naurettava ja yksilöä vahingoittava ominaisuus ihmisissä. ATM tekee itsestään ATM:n rehellisyydellä - ja te naiset kuvittelette että rehellisyys on hyve! Te VIHAATTE rehellisyyttä ja rakastatte kauniita valheita! :D)

Vasta kun mies pääsee irti tarpeestaan miellyttää naisia, yrittää aikaansaada oikeasti merkittävä parisuhde (mahdotonta), hyväksyy sen että naiset ovat kusipääidiootteja joista on vähän aikaa iloa kun/jos heitä jaksaa leikittää alkaa miehen todellinen voittokulku vapaana itseytenä joka menestyy naistenkin keskuudessa jopa hiukan pärstäkertoimensa antamaa ennustetta paremmin.

• näin-----

Näin on tämä asia tosiaankin. Sen verran kuitekin korjaisin tuohon että ei tämä ATM:yys miehissä nyt pelkästään miesten itsensä tyhmyydestä johdu, vaan kyllä siinä on kulttuurisilla tekijöillä ja opetuksellakin iso rooli. Kaikilla nuorilla miehillä ei ole edes vanhempia jotka voisivat torjua poikaansa omaksumasta kulttuurin kautta syötettävää miestä naisasioissa syrjäyttää propakantaa, jota siis meilläkin on nin palon pojille syötetty ja syötetään edelleenki..

• niin-----
        näin----- kirjoitti:

Näin on tämä asia tosiaankin. Sen verran kuitekin korjaisin tuohon että ei tämä ATM:yys miehissä nyt pelkästään miesten itsensä tyhmyydestä johdu, vaan kyllä siinä on kulttuurisilla tekijöillä ja opetuksellakin iso rooli. Kaikilla nuorilla miehillä ei ole edes vanhempia jotka voisivat torjua poikaansa omaksumasta kulttuurin kautta syötettävää miestä naisasioissa syrjäyttää propakantaa, jota siis meilläkin on nin palon pojille syötetty ja syötetään edelleenki..

Jäi tuosta vielä pois sellainen yksi keskeisen tärkeä asia joka tähän liittyy.
        Jos siis vaikka sen huomaakin myöhemmin miten naisiin pitäää suhtautaua jotta heitä saisi, niin ei siitäkään sitten enää välttämättä ole mitään hyötyä(vaikka persoonaansa muuttamaan vielä pystyisikin), jos ei siinä sitten ole halukas lähtemään näiden sovinistisesti käyttäytyvien miesten jo jättämien naisten kanssa olemaan. Eikä välttämättä nämä sovinistien nussittavina ollet ja heidän jättämikseen tulleet naisetkaan edes halua jonkun itseään parisuhde/seksi-kokemattoman miehen kanssa lähteä, sillä todennäköisesti heidän silmissään tällainen mies on jokatapuksessa jo pysyvästikkin leimautunut surkeaksi luuseriksi.

• AKfndskjdsnjkdsnsdds
        niin----- kirjoitti:

Jäi tuosta vielä pois sellainen yksi keskeisen tärkeä asia joka tähän liittyy.
        Jos siis vaikka sen huomaakin myöhemmin miten naisiin pitäää suhtautaua jotta heitä saisi, niin ei siitäkään sitten enää välttämättä ole mitään hyötyä(vaikka persoonaansa muuttamaan vielä pystyisikin), jos ei siinä sitten ole halukas lähtemään näiden sovinistisesti käyttäytyvien miesten jo jättämien naisten kanssa olemaan. Eikä välttämättä nämä sovinistien nussittavina ollet ja heidän jättämikseen tulleet naisetkaan edes halua jonkun itseään parisuhde/seksi-kokemattoman miehen kanssa lähteä, sillä todennäköisesti heidän silmissään tällainen mies on jokatapuksessa jo pysyvästikkin leimautunut surkeaksi luuseriksi.

Sovinistilla on se onnenneilikka rintapielessä että hänen mielestään naiset ovat lähtökohtaisesti lumppuja siemenämpäreitä jotka on tehty pantaviksi.

Tällöin siis se että nainen on käytetty on jatkumo joka sopii sovinistille.

Ainoa ongelma on se että naiset tietenkin pihtaavat tavaraansa suoranaiselta hyväksikäytöltä mutta sovinistillehan jolla on älyä tämä ei ole kuin tiirikoinnin paikka. Näin on syntynyt pelimies joka maksaa sosiaalisella krediitillä seksistään. Koska sovinisti on aina "ajan hermolla" hän on se joka ensimmäisenä vastaa naisten kasvaviin vaatimuksiin ja pyrkimyksiin haistella kuka on hyväksikä'yttäjä ja kuka se unelmien prinssi.

Tällöin sovinistilla on aina etulyöntiasema. Hän on ensimmäinen joka adaptoituu naisten tarpeisiin, koska hän on se joka soveltaa ennen toimineita välineitä menestyksekkäästi ja huomaa kun ne eivät enää tepsi.

Tämän vuoksi naiset aina odottaa sitä prinssi rohkeaa joka on JUURI KUIN SOVINISTI OLEMATTA SOVINISTI. Tämä siksi että naiset on kerta toisensa jälkeen edollistettu ihastumaan sovinisteihin, antamatta koskaan tilaisuutta kyseenalaistaa itseään ja miesmakunsa perusteita.

Olisi naisille kova (sovinistisesti ajatellen täysin mahdotonta!) paikka myöntää että heidän oma käytös ja omat toiveensa ovat se joka edistää naisten hyväksikäyttöä kaikkein eniten.

• joooo---
        AKfndskjdsnjkdsnsdds kirjoitti:

Sovinistilla on se onnenneilikka rintapielessä että hänen mielestään naiset ovat lähtökohtaisesti lumppuja siemenämpäreitä jotka on tehty pantaviksi.

Ainoa ongelma on se että naiset tietenkin pihtaavat tavaraansa suoranaiselta hyväksikäytöltä mutta sovinistillehan jolla on älyä tämä ei ole kuin tiirikoinnin paikka. Näin on syntynyt pelimies joka maksaa sosiaalisella krediitillä seksistään. Koska sovinisti on aina "ajan hermolla" hän on se joka ensimmäisenä vastaa naisten kasvaviin vaatimuksiin ja pyrkimyksiin haistella kuka on hyväksikä'yttäjä ja kuka se unelmien prinssi.

Tällöin sovinistilla on aina etulyöntiasema. Hän on ensimmäinen joka adaptoituu naisten tarpeisiin, koska hän on se joka soveltaa ennen toimineita välineitä menestyksekkäästi ja huomaa kun ne eivät enää tepsi.

Tämän vuoksi naiset aina odottaa sitä prinssi rohkeaa joka on JUURI KUIN SOVINISTI OLEMATTA SOVINISTI. Tämä siksi että naiset on kerta toisensa jälkeen edollistettu ihastumaan sovinisteihin, antamatta koskaan tilaisuutta kyseenalaistaa itseään ja miesmakunsa perusteita.

Olisi naisille kova (sovinistisesti ajatellen täysin mahdotonta!) paikka myöntää että heidän oma käytös ja omat toiveensa ovat se joka edistää naisten hyväksikäyttöä kaikkein eniten.

Niin, sovinisti on se joka luo tai uudistaa koko ajan näitä parisuhde/seksi-markkinoilla vallitsevia trendejä joiden mukaisia miesten tulisi olla ja joiden mukaaan heidän tulisi käyttäytyä jotta he naisiakin saisivat. Media osa on sitten lähinnä resonoida näitä sovinistin kehittelemiä juttuja tässä kulttuurissa, ja niin tämä media kuin naisetkin ovat aina askeleen jäljessä näistä naista kaatavista sovinisteista.

• joo----
        AKfndskjdsnjkdsnsdds kirjoitti:

Niin, sovinisti on se joka luo tai uudistaa koko ajan näitä parisuhde/seksi-markkinoilla vallitsevia trendejä joiden mukaisia miesten tulisi olla ja joiden mukaaan heidän tulisi käyttäytyä jotta he naisiakin saisivat. Median osa on sitten lähinnä resonoida näitä sovinistin kehittelemiä juttuja tässä kulttuurissa, ja niin tämä media kuin naisetkin ovat aina askeleen jäljessä näistä naista kaatavista sovinisteista.

• Maverik87:

No vähän provohan tuo ap:n viesti oli, mutta kyllä noista väitteistä suurin osa pitää ainakin minun osaltani paikkaansa.

-Nainen ei ole kaunis - ei kelpaa:
      Kauneus on aina riippuvainen siitä kuka sen määrittelee. Joku nainen voi olla toisen mielestä kaunis, vaikka nainen itse pitäisikin itseään rumana. Itse olen kyllä kuitenkin sitä mieltä että se "kauneus" on hyvin joustava käsite. Hoikista ja normaali/kohtuu painoisista naisista rumia on minun mielestäni vain alle 10% ja heistäkin voisin varmaan suurimpaan osaan rakastua kunhan ensin pääsee tutustumaan.

nainen on ylipainoinen -ei kelpaa:
      Itse olen 183 pitkä ja painan alle 80 kiloa enkä ole kiinnostunut minua painavammista naisista. Olen ihan rehellisesti sitä mieltä että ylipaino on itse aiheutettu ongelma ja jos siitä ei pitkänkään yrittämisen jälkeen pääse eroon, niin vika on siinä omassa tahdonvoimassa ja se näkyy varmasti myös muilla elämän osa-alueilla kuin vain siinä painossa. En kuitenkaan edellytä naiselta mitään mallin mitoissa olemista tai alipainoa, vaikka varmasti jotkin saavat tästä minun tekstistäni sellaisen käsityksen. Joskus vain tuntuu siltä että kun mies sanoo haluavansa normaalipainoisen naisen, niin se olisi vähän sama kuin nainen sanoisi haluavansa miehen jolla on yli 20 cm penis.

nainen on yli 25-vuotias -ei kelpaa:
      Olen 24 vuotias, joten ei kai se oli liikaa vaadittu jos haluan että nainen on alle 25?

naisella on ollut yli 0-3 miestä -ei kelpaa:
      En tuomitse naisia heidän aiempien kumppaneidensa perusteella, sillä kyllä minultakin muutama ex-kumppani löytyy. Mutta kyllä sillä on vain jotain merkitystä miehelle jolla itsellä on ollut vain 3 seksikumppania jos samanikäiseltä tai jopa nuoremmalta naiselta niitä löytyy jo kymmeniä, ellei jopa satoja.

nainen on yksinhuoltaja -ei kelpaa:
      Yksinhuoltajia olen aina vältellyt, sillä en ole kiinnostunut irtoseksistä ja vakavaa suhdetta en vielä tässä iässä halua ryhtyä rakentamaan lapsia omaavan naisen kanssa. Haluan kyllä omia lapsia jossain vaiheessa elämää, mutta kyllä minä toivon että ne lapset mitä sen tulevan vaimoni (kuka hän sitten lieneekään) kanssa kasvatamme ovat meidän yhteisiä. Eikä se muutenkaan ole kivaa siirtyä opiskelija elämästä suoraan siihen perheellisen puolison arkeen.

naisessa on jotain muita virheitä tai puutteita - ei kelpaa:
      Melko harvassa on ne naiset jotka eivät minulle kelpaisi jos vain nuo yllä olevat ehdot/toiveet täyttyvät. Toki jotain sellaisia pikkuasioita on jotka saavat minut jättämään sen naisen iskemisen vähän vähemmälle, kuten esimerkiksi tupakointi, töykeä käytös tai vaikkapa tukeva humalatila.

Ongelma ei ole siis siinä etteikö kiinnostavia naisia löytyisi, oikeastaan tapaan/näen joka päivä kymmeniä sellaisia naisia (työ, koulu, harrastukset) joista olen kiinnostunut, mutta kun yritän lähestyä naista, niin minut torjutaan tavalla tai toisella, eli naista ei kiinnosta. Ehkä se vika on minussa, ehkä se on naisissa tai yhteiskunnassa. Varmaa on kuitenkin se että jos laskisin omaa tasoani niin ole kyllä täysin varma että sen naisen itselleni saisin, mutta olen kuitenkin vielä sen verran nuori että kyllä minä vielä muutaman vuoden jaksan yrittää löytää sen haluamani naisen ja vasta sitten kun alkaa olla se 30 täynnä, niin otan sen jonka vain saan.

• Älymies 23

Nainen ei ole kaunis - ei kelpaa
      nainen on ylipainoinen -ei kelpaa
      nainen on yksinhuoltaja -ei kelpaa

Näiden kanssa olen täsysin samaa mieltä. Rumalla naisella ei tee mitään. Sanokaa miksi kelpuuttaisin ruman naisen? Mitä tarjottavaa hänellä on minulle? Suhde rumankin naisen kanssa vaatii kuitenkin vaivannäköä mutta palkkio vain on huono.

• Tsotsot

Mikä ihme sen pitäisi jollekin AT-miehelle kelvata?

Oma listani suht normaalina miehenä:

Nainen ei ole kaunis - kelpaa (riippuu vähän mieltymyksistä, mutta ok)
      nainen on ylipainoinen -ei kelpaa (Totta helvetissä ei kelpaa. Ylös, sipsin murut ja suklaat pyyhittävä suupielestä, ulos ja lenkille)
      nainen on yli 25-vuotias -kelpaa
      naisella on ollut yli 0-3 miestä -kelpaa (riippuu tosin miehistä, vittupäiden kanssa kelpaamattomia)
      nainen on yksinhuoltaja -ei kelpaa (Miksi kelpaisi? Lapsettomalle lapseton, muiden muksuja, ipanoita ja äpäröitä ala huoltamaan)
      naisessa on jotain muita virheitä tai puutteita - ei kelpaa (no totta helvetissä jos mariset ja nalkutat sekä olet muuten vaikea niin se on noin)

"Onnea vain etsintäyrityksille. muistiko kukaan kertoa, että niitä täydellisiä ja virheettömiä naisia nyt kertakaikkiaan ei ole olemassa. "

Muistiko kukaan kertoa että lapsia ei tarvitse hankkia väärän ihmisen kanssa ja odottaa sitten itselleen toista miestä sitä hoivaamaan, ylipainolle voi oikeasti tehdä jotain ennen kuin se lähtee lapasesta, jokaisen hulttion kanssa ei tarvitse maata nuorena ja jos luonne on nalkuttajan niin ketä sellainen kiinnostaa?

Pitäähän ihmisellä itsekunnioitusta lapsettomana normaalivartaloisena nuorena miehenä olipa sitten joku ATM tai ei.

Kaikkea ei tarvitse huolia, ei edes niitä muiden jämäpaloja kun kuitenkin nuo on asioita joille nainen voi tehdä elämässään jotain.

• pilvilinnatok

että he hakevat jotakin mitä ei ole olemassa, säästyy naiset näiden miesten kauhuilta ja vihalta.

• haluat---

Miksi haluat demonisoida romantikkotyypin miehiä tai miehiä joilla on vähemmän parisuhde/seksi-kokemusta. Minulla on kyllä tämän asian suhteen omat arvaukseni, mutta kerro itse tästä asiasta jos pystyt.

• rakkautta vaan?
        haluat--- kirjoitti:

Miksi haluat demonisoida romantikkotyypin miehiä tai miehiä joilla on vähemmän parisuhde/seksi-kokemusta. Minulla on kyllä tämän asian suhteen omat arvaukseni, mutta kerro itse tästä asiasta jos pystyt.

ainakin kirjoitusten mukaan(lutka, panoalusta, panopatja, jätejämä ja tuhat rumempaa nimitystä naisesta). Ah oh, tuo romanttinen atm.

• Ei haaveilija
        rakkautta vaan? kirjoitti:

ainakin kirjoitusten mukaan(lutka, panoalusta, panopatja, jätejämä ja tuhat rumempaa nimitystä naisesta). Ah oh, tuo romanttinen atm.

Kerron tässä ihan suoraan EI-atmänä ja EI-romantikkona että olen tavannut monta ikisinkku miestä jotka ovat tuota romantikko tyyppiä.

Voit nauraa asialle, mutta pari lutkittelijaa ei muuta sitä tosiasiaa miksikään että useampi tuollainen romantikko on yksin kuin ei romantikko.

Väittäisin että mies ei saa olla romanttinen vaan aika äijämäinen Suomessa. Romanttisuus koetaan epämiehiseksi Suomessa ellei siihen liity lirkunlirkun pelimies hommaa päälle.

• ....
        Ei haaveilija kirjoitti:

Kerron tässä ihan suoraan EI-atmänä ja EI-romantikkona että olen tavannut monta ikisinkku miestä jotka ovat tuota romantikko tyyppiä.

Voit nauraa asialle, mutta pari lutkittelijaa ei muuta sitä tosiasiaa miksikään että useampi tuollainen romantikko on yksin kuin ei romantikko.

Väittäisin että mies ei saa olla romanttinen vaan aika äijämäinen Suomessa. Romanttisuus koetaan epämiehiseksi Suomessa ellei siihen liity lirkunlirkun pelimies hommaa päälle.

minulle ja monelle mullekin naiselle. Parilla kaverilla on jo romanttinen mies, monella kaverilla vasta hakusessa.

Miehet ylläpitävät äijäilykulttuuria Suomessa, palstallakin tämä on havaittavissa, pienet isukit muut eikunnolliset, kunnollisiksi itseään mainostavat miehet taputtelevat toisiaan selkään ja uhoavat sekä mainostavat naisseikkailuillaan. Ketään järkevää naista tuollaiset alatyyliset, typerät öyhöt ei kiinnosta!
        Nainen antaa miehelle enemmän liikkumavaraa roolissaan.
        Kuvittelepa esim, itkevä mies, mitä muut miehet sanovat ja kuinka he käyttäytyvät tilanteessa. Kuvittelepa vastaava tilanne siten, että mies alkaa itkemään naisten seurassa. Itse molemmissa tilanteissa paikalla olleena, voin sanoa että naisilta heruu sympatiaa ja lohdutusta sekä ymmärrystä ja juttuseuraa/tukea, kun taas miehet järkyttyvät mitä tuokin pillittää-tyyliin ja yrittävät näyttää kuin eivät olisi edes paikalla. Selän takana miehet sitten jubailevat tupakkapaikalla että kaveri on varmaan menettänyt järkensä. Miesjengissä mies on ikuisesti nolannut itsensä ja menettänyt miehuutensa, naispiirissä mies on ihan normi tapaus tai jopa kunnioitettu rohkeudesta ja tunteiden näyttämisestä.

Miehet, antakaa itsellenne ja toisillenne enemmän liikumavaraa miehen roolissa. siitä se lähtee. Näin naisetkin ovat oman roolinsa murtaneet ja muuttaneet.

Romantikkomiehestä moni nainen haaveilee. Eivät tietenkään ne naiset jotka äijistä pitävät, mutta miksi haluatte niitä kovempia tyttöjä? Ei kovismuija mitään romantikkoa katsele.

• edellinen
        .... kirjoitti:

minulle ja monelle mullekin naiselle. Parilla kaverilla on jo romanttinen mies, monella kaverilla vasta hakusessa.

Miehet ylläpitävät äijäilykulttuuria Suomessa, palstallakin tämä on havaittavissa, pienet isukit muut eikunnolliset, kunnollisiksi itseään mainostavat miehet taputtelevat toisiaan selkään ja uhoavat sekä mainostavat naisseikkailuillaan. Ketään järkevää naista tuollaiset alatyyliset, typerät öyhöt ei kiinnosta!
        Nainen antaa miehelle enemmän liikkumavaraa roolissaan.
        Kuvittelepa esim, itkevä mies, mitä muut miehet sanovat ja kuinka he käyttäytyvät tilanteessa. Kuvittelepa vastaava tilanne siten, että mies alkaa itkemään naisten seurassa. Itse molemmissa tilanteissa paikalla olleena, voin sanoa että naisilta heruu sympatiaa ja lohdutusta sekä ymmärrystä ja juttuseuraa/tukea, kun taas miehet järkyttyvät mitä tuokin pillittää-tyyliin ja yrittävät näyttää kuin eivät olisi edes paikalla. Selän takana miehet sitten jubailevat tupakkapaikalla että kaveri on varmaan menettänyt järkensä. Miesjengissä mies on ikuisesti nolannut itsensä ja menettänyt miehuutensa, naispiirissä mies on ihan normi tapaus tai jopa kunnioitettu rohkeudesta ja tunteiden näyttämisestä.

Miehet, antakaa itsellenne ja toisillenne enemmän liikumavaraa miehen roolissa. siitä se lähtee. Näin naisetkin ovat oman roolinsa murtaneet ja muuttaneet.

Romantikkomiehestä moni nainen haaveilee. Eivät tietenkään ne naiset jotka äijistä pitävät, mutta miksi haluatte niitä kovempia tyttöjä? Ei kovismuija mitään romantikkoa katsele.

"Miehet, antakaa itsellenne ja toisillenne enemmän liikumavaraa miehen roolissa. siitä se lähtee. Näin naisetkin ovat oman roolinsa murtaneet ja muuttaneet. "

Tuota, tuota.

Eivät naiset murtaneet toistensa rooleja vaan mursivat miesten antamat roolit.

"Romantikkomiehestä moni nainen haaveilee. Eivät tietenkään ne naiset jotka äijistä pitävät, mutta miksi haluatte niitä kovempia tyttöjä? Ei kovismuija mitään romantikkoa katsele. "

Tässä ei puhuta yhdestä tai kahdesta tapauksesta.

Oiskohan niin että niitä kovempia tyttöjä tai niitä joita äijiä haluavat on enemmän kuin haluaisit ehkä myöntää?

Lähes poikkeuksetta ne äijimmät tyypit elleivät ole itse suhteita laittaneet poikki ja pilalle EIVÄT OLE YKSIN. Ne on ne romantikot jotka ovat yksin.

Itse olen jossain välimaastossa ja voit arvata kumpi puoli naisia kiinnostaa enemmän: Se äijä. Romantikko voisi kokonaan kuolla pois. Se kiinnostaa VASTA SITTEN PARiSUHTEESSA, ei iskettäessä.

• ...
        edellinen kirjoitti:

"Miehet, antakaa itsellenne ja toisillenne enemmän liikumavaraa miehen roolissa. siitä se lähtee. Näin naisetkin ovat oman roolinsa murtaneet ja muuttaneet. "

Tuota, tuota.

"Romantikkomiehestä moni nainen haaveilee. Eivät tietenkään ne naiset jotka äijistä pitävät, mutta miksi haluatte niitä kovempia tyttöjä? Ei kovismuija mitään romantikkoa katsele. "

Oiskohan niin että niitä kovempia tyttöjä tai niitä joita äijiä haluavat on enemmän kuin haluaisit ehkä myöntää?

Lähes poikkeuksetta ne äijimmät tyypit elleivät ole itse suhteita laittaneet poikki ja pilalle EIVÄT OLE YKSIN. Ne on ne romantikot jotka ovat yksin.

Itse olen jossain välimaastossa ja voit arvata kumpi puoli naisia kiinnostaa enemmän: Se äijä. Romantikko voisi kokonaan kuolla pois. Se kiinnostaa VASTA SITTEN PARiSUHTEESSA, ei iskettäessä.

Kun sanot että tässä ei puhuta yhdestä tai kahdesta tapauksesta, mitä tänne sitten saisi kirjoitella? Harvalla meistä täällä on kattavaa tutkimustulosta kunnon otannalla näistä asioista joista täällä vaihdetaan mielipiteitä ja omia kokemuksia.
        Onko sinulla parempi otanta kuin minulla? Olen itse sairaalassa töissä ja tunnen kymmeniä, ellen satoja naisia joista enemmistö ei pidä "äijistä".

"Oiskohan niin että niitä kovempia tyttöjä tai niitä joita äijiä haluavat on enemmän kuin haluaisit ehkä myöntää? "
        Asian myöntäminen ei olisi vaikeaa. Oma kokemus ja havainnointi vuosien varrelta on täysin toinen, öyhöäijistä ei enemmistö tuttavanaisistani pidä. Voi tietysti olla että tietyissä, vähän "rankemmissa" piireissä äijät on kovaa valuuttaa. Miksi nainen pitää haluta niistä piireistä?

Oiskohan niin että niitä kovempia/villimpiä tyttöjä haluavia miehiä on enemmän kuin haluaisit ehkä myöntää? Jopa niissä romantikkomiehissä.

Miksi haluat naisia joita isketään? Ilmeisesti baarista tai jostain vastaavasta..silloin en kyllä ihmettele että naisissa löytyy enemmän koviksista pitäviä. Tutustua ja ihastua kun voi muutenkin, hissun kissun hyvä tulee. Niin moni kiltti tyttö parin löytää. Tietty kiltti tyttö ei ole niin herkkubeibe eikä seksikäs ;) Vähän semmoinen harmaavarunen kai :D

Nojoo, lopetan tälle illalle. Vuorotyö uuvuttaa.

• edellinen
        ... kirjoitti:

Kun sanot että tässä ei puhuta yhdestä tai kahdesta tapauksesta, mitä tänne sitten saisi kirjoitella? Harvalla meistä täällä on kattavaa tutkimustulosta kunnon otannalla näistä asioista joista täällä vaihdetaan mielipiteitä ja omia kokemuksia.
        Onko sinulla parempi otanta kuin minulla? Olen itse sairaalassa töissä ja tunnen kymmeniä, ellen satoja naisia joista enemmistö ei pidä "äijistä".

"Oiskohan niin että niitä kovempia tyttöjä tai niitä joita äijiä haluavat on enemmän kuin haluaisit ehkä myöntää? "
        Asian myöntäminen ei olisi vaikeaa. Oma kokemus ja havainnointi vuosien varrelta on täysin toinen, öyhöäijistä ei enemmistö tuttavanaisistani pidä. Voi tietysti olla että tietyissä, vähän "rankemmissa" piireissä äijät on kovaa valuuttaa. Miksi nainen pitää haluta niistä piireistä?

Oiskohan niin että niitä kovempia/villimpiä tyttöjä haluavia miehiä on enemmän kuin haluaisit ehkä myöntää? Jopa niissä romantikkomiehissä.

Miksi haluat naisia joita isketään? Ilmeisesti baarista tai jostain vastaavasta..silloin en kyllä ihmettele että naisissa löytyy enemmän koviksista pitäviä. Tutustua ja ihastua kun voi muutenkin, hissun kissun hyvä tulee. Niin moni kiltti tyttö parin löytää. Tietty kiltti tyttö ei ole niin herkkubeibe eikä seksikäs ;) Vähän semmoinen harmaavarunen kai :D

Nojoo, lopetan tälle illalle. Vuorotyö uuvuttaa.

Harmaavarpunen ei haittaa kunhan ei ole turhan pyöreän pöyhöturkkinen. ;)
        Valitettavasti teidän kaltaisia naisia ei ole niin helppo tavata.

Esimerkiksi itselläni ei ole mitään hajua mistä sellaisia löytää. Toisaalta osa herkimmistä tyttösistä lähtee karkuun jos kysyn.

Voin omasta puolestani vain kertoa tuon mitä tiedän. Sinulla on erilaiset kokemukset. OK.

Mitenkäs minä sanon nyt niille romantikko ystävilleni että kun on pitkiä kuivia naiskausia että älkää yrittäkö olla äijiä vaan oottakaa sinne 40-vuotiaaksi niin joku lihava yksinhuoltaja harmaavarpunen sitten varmaan rakastuu teihin?

• ja------
        edellinen kirjoitti:

Tuota, tuota.

Romantikkomaisen käyttäytymisen naienen vielä tulkitsee miehessä epävarmuudeksi joka piirre on puolestaan naiselle miehessä pahimman luokan turn-off. Siis tämän tulkinnan nainen tekee romantikkomiehestä ihan siitä huolimatta vaikka tämä mies ei olisikaan oikeasti epävarma.
        Vain teini-iässä naisille kelpaa enemmän romantikkotyyppisetkin miehet, mutta siinä parikymppisenä kun naiset sitten ajautuvat sovinistimiesten nussittaviksi ja oppivat heiltä miehen käyttäytymismallin niin silloin romantikkotyypin miehistä tulee naisille turn-off.

• joo----
        edellinen kirjoitti:

Esimerkiksi itselläni ei ole mitään hajua mistä sellaisia löytää. Toisaalta osa herkimmistä tyttösistä lähtee karkuun jos kysyn.

Voin omasta puolestani vain kertoa tuon mitä tiedän. Sinulla on erilaiset kokemukset. OK.

Mitenkäs minä sanon nyt niille romantikko ystävilleni että kun on pitkiä kuivia naiskausia että älkää yrittäkö olla äijiä vaan oottakaa sinne 40-vuotiaaksi niin joku lihava yksinhuoltaja harmaavarpunen sitten varmaan rakastuu teihin?

" Mitenkäs minä sanon nyt niille romantikko ystävilleni että kun on pitkiä kuivia naiskausia että älkää yrittäkö olla äijiä vaan oottakaa sinne 40-vuotiaaksi niin joku lihava yksinhuoltaja harmaavarpunen sitten varmaan rakastuu teihin?"

Joo. kyllä sitä tälläkin palstalla aika useinkin tämän lajin neuvoja näkee. Osa niistä lie tarkoitettu ironiaksi tai vailla naisseuraa jääneille miehille vittuiluksi. Jos ei kyseessä ole tälalinen tarkoitus niin osoittaa tuo neuvo tädellistä vieraantumista siitä tosiasiasta että elmän kaikki vaiheet ovat ainutkertaisia, ja niihin luonnostaan kuuluu tietyt asiat. Myös sekin tässä huomiotta jätetään miten kukin mennyt elämänvaihe aina vaikuttaa seuraaviin vaiheisiin. Ja yleensä vielä tämä vaikutus on sellainen, että jos aiemmin on mennyt jossain suhteessa huonosti niin sitä menee samassa suhteessa huonosti vastaisuudessakin. Käytetäänhän toki sitä aina sinua vastaan jos sinulla on joskus huonosti mennyt, sillä näin voidaan perustella sitä että ei sinun tule vastaisuudessakaan menestyä k.o. asioissa.

Hauskin murjaisu(taisi olla mustaa huumoria tai ironiia) jonka tällä palstalla olen lukenut on se kun yksi kirjoitti jotain. 'Odottakaas vaan pojat niin kyllä niitä naisia vielä saatte kun miehet kuolevat aiemmin ja naisia sitten jää vaille naisseuraa' No joo, tässäkin on yhden lajin lohdutus vaille naista jääneille miehille.

• joo------
        edellinen kirjoitti:

" Mitenkäs minä sanon nyt niille romantikko ystävilleni että kun on pitkiä kuivia naiskausia että älkää yrittäkö olla äijiä vaan oottakaa sinne 40-vuotiaaksi niin joku lihava yksinhuoltaja harmaavarpunen sitten varmaan rakastuu teihin?"

Joo. kyllä sitä tälläkin palstalla aika useinkin tämän lajin neuvoja näkee. Osa niistä lie tarkoitettu ironiaksi tai vailla naisseuraa jääneille miehille vittuiluksi. Jos ei kyseessä ole tälalinen tarkoitus niin osoittaa tuo neuvo tädellistä vieraantumista siitä tosiasiasta että elmän kaikki vaiheet ovat ainutkertaisia, ja niihin luonnostaan kuuluu tietyt asiat. Myös sekin tässä huomiotta jätetään miten kukin mennyt elämänvaihe aina vaikuttaa seuraaviin vaiheisiin. Ja yleensä vielä tämä vaikutus on sellainen, että jos aiemmin on mennyt jossain suhteessa huonosti niin sitä menee samassa suhteessa huonosti vastaisuudessakin. Käytetäänhän toki sitä aina sinua vastaan jos sinulla on joskus huonosti mennyt, sillä näin voidaan perustella sitä että ei sinun tule vastaisuudessakaan menestyä k.o. asioissa.

Hauskin murjaisu(taisi olla mustaa huumoria tai ironiia) jonka tällä palstalla olen lukenut on se kun yksi kirjoitti jotain. 'Odottakaas vaan pojat niin kyllä niitä naisia vielä saatte kun miehet kuolevat aiemmin ja naisia sitten jää vaille naisseuraa' No joo, tässäkin on yhden lajin lohdutus vaille naista jääneille miehille.

• edellinen
        ja------ kirjoitti:

Romantikkomaisen käyttäytymisen naienen vielä tulkitsee miehessä epävarmuudeksi joka piirre on puolestaan naiselle miehessä pahimman luokan turn-off. Siis tämän tulkinnan nainen tekee romantikkomiehestä ihan siitä huolimatta vaikka tämä mies ei olisikaan oikeasti epävarma.
        Vain teini-iässä naisille kelpaa enemmän romantikkotyyppisetkin miehet, mutta siinä parikymppisenä kun naiset sitten ajautuvat sovinistimiesten nussittaviksi ja oppivat heiltä miehen käyttäytymismallin niin silloin romantikkotyypin miehistä tulee naisille turn-off.

Tätä juuri ajoin takaa.

Kyseessä ei tarvitse olla mikään herkkä runoilija-tyyppi vaan sellainen pehmeä herrasmies. Jos tällainen mies ei ol erityisen komea niin voin sanoa että voi tulla aika kuivia kausia.

Omat yritykset meni juuri puihin joskus kun kuvittelin että naiset tykkää kun heitä varovasti lähestyy.
        Paskan marjat se Suomessa menee niin.

Jos mies vaikuttaa juuri liian pehmeältä sekä romanttiselta niin nainen tulkitsee nähtävästi sen jo noin alkukantaisesti vähemmän miehiseksi ja jopa epävarmaksi käytökseksi.

• Ei noin
        edellinen kirjoitti:

Tätä juuri ajoin takaa.

Kyseessä ei tarvitse olla mikään herkkä runoilija-tyyppi vaan sellainen pehmeä herrasmies. Jos tällainen mies ei ol erityisen komea niin voin sanoa että voi tulla aika kuivia kausia.

Omat yritykset meni juuri puihin joskus kun kuvittelin että naiset tykkää kun heitä varovasti lähestyy.
        Paskan marjat se Suomessa menee niin.

Jos mies vaikuttaa juuri liian pehmeältä sekä romanttiselta niin nainen tulkitsee nähtävästi sen jo noin alkukantaisesti vähemmän miehiseksi ja jopa epävarmaksi käytökseksi.

No pehmeys on feminististä. Sitä voi koettaa olla romanttinen / herrasmies mutta silti mies. Naiset eivät pidä feminiinisistä miehistä yleensä.

• edellinen
        Ei noin kirjoitti:

No pehmeys on feminististä. Sitä voi koettaa olla romanttinen / herrasmies mutta silti mies. Naiset eivät pidä feminiinisistä miehistä yleensä.

Tiedän. Mutta se raja voi olla hiuksen hieno ja jos on tietyn tyyppinen ihminen niin sen rajan löytäminen on hieman hankalaa.

• Ei noin
        edellinen kirjoitti:

Tiedän. Mutta se raja voi olla hiuksen hieno ja jos on tietyn tyyppinen ihminen niin sen rajan löytäminen on hieman hankalaa.

En tosiaan tiedä.

Kannattaa ihan rehellisesti miettiä mitkä piirteet on sellaisia mitä pidetään feminiinisinä. Ja myöntää että naiset ei kiihotu siitä kovinkaan paljon. Ensikontaktissa ei kannata näyttää niitä feminiinisiä puolia, myöhemmin suhteessa on ok jopa itkeä joskus.

En usko että nainen antaa pakit jos tuo treffeille ruusun mutta nainen antaa pakit jos punastelee, kakistelee ja on naismaisen herkkä.

• yksinäinen mies

AT-miehistä en osaa sanoa mitään. Mutta näin omasta puolestani sinkkumiehenä sanoisin että pystyn kyllä hyväksymään kaikki mutta ainoastaan ehtojen kanssa.
      Ohessa on omat vastaukseni tuosta listasta:
      "Nainen ei ole kaunis"
      Ei kyllä haittaa, jos muut asiat käy hyvin.
      "nainen on ylipainoinen"
      Kelpaa hyvinkin, ei ole ongelmia.
      "nainen on yli 25-vuotias"
      Kelpaa, jos ei ole sentään yli 10 vuotta itteeni vanhempi.
      "naisella on ollut yli 0-3 miestä"
      Ei oikeen kelpaa, mut jos muuten asiat yhteen sopii niin mikä ettei kyllä käy.
      "nainen on yksinhuoltaja"
      Kelpaa, tietyillä ehdoilla. No ehtoja: 1. lapsia ei ole useita ja eikä usean miehen kanssa. 2. Mies jonka kanssa lapsi on tehty ei ole missään tekemisissä enää naisen kanssa, muutakuin elatusmaksujen muodossa. Lapsen kanssa hän saa olla tekemisissä. 3. Nainen on ehdottoman rehellinen ja eikä ole valehtelija/pettäjä. 4. Ei tarvitse osallistua sen jo olemassa olevan lapsen elättämiseen, eli nainen huolehtii siitä.
      "naisessa on jotain muita virheitä tai puutteita"
      Ei kelpaa, jos on tupakoija tai on alkoholisti tai muuten on aivan kauhea luonne jota en halua (käytös on tökeröä, ei ole luotettava, ym.) tai ei ole suht. terve (tietyt asiat voin hyväksyä), mutta muuten kyllä kelpaa.

• QuickSapphire

Minulle on ihan sama noille piirteille että onko vaiko eikö ole. Tosin viimeinen on vähän epämääräinen. Jos se haluaa olla mun kanssa kaveri niin kyllä mulle kelpaa.

• Entäs se, että yksinhuoltaja kyllä kelpaisi, mutta sellainen nainen ei huoli miestä, jota lapset eivät kiinnosta? Ajatusmaailmat liian erilaisia.

Silloinhan se on naisen mielestä vika miehessä sekin, että lapset (vieläpä jonkun toisen tekemät) eivät kiinnosta...vaikka sellainenkin nainen muuten naisena olisikin kiinnostava. Mutta jos lapset eivät kiinnosta, silloin ne eivät kiinnosta. Naisilla vain taitaa olla jokin "biologinen pakko" tehdä ne lapset jossain vaiheessa, vaikka kenen kanssa hyvänsä. Hyvin usein sellaisen miehen kanssa, jonka kanssa yhteiselo päättyy lähes heti, kun ne lapset on syntyneet. Pitäisikö kokemattomien miesten sitten vain hyväksyä tilanne ja ruveta kasvattamaan toisten kakaroita? Vaikka ei halua omiakaan?

Usein naisella ei ole mitään itsekritiikkiä sen suhteen onko hänestä ylipäätään äidiksi. Kuten ei myöskään miehillä siitä, onko heistä isäksi. Liian moni itsekäs ihminen tekee kakaroita, koska "onhan MINUN mahtavan sukuni jatkuttava"......

• pareja rakkaudessa

No kyllä keski-ikäisissä pareissa on paljon niitä jotka ovat saman alkuperäisen vaimon kanssa loppuikänsä ihan siksi, että rakastavat tätä. Niin. että at-miesten ns. "totuudet" ovat täysin at-miesten omassa päässä eivätkä tiedä oikeasta elämästä mitään saati sitten naisista kun at-miehen naiskokemus perustuu täysin netin porno sivuihin. Tiedän erään keski-ikäisen vaimon jonka keski-ikäinen mies rakentaa vaimolleen jo kolmatta taloa 6 vuoden sisällä ja mies tekee töitä vaimonsa eteen n. 15 tuntia joka päivä yksin, että talo valmistuu nopeasti, tosin vaimo ei näytä olevan tyytyväinen koskaan ja haluaa ilmeisesti pian taas uuden talon parin vuoden kuluttua, näin huomaa kyllä kuinka mies rakastaa aidosti vaimoaan kun on tällaisen työorjan elämäntavan ottanut.

• Tuossa on mies tossun alla ja vaimo on nirppanokka, jolle ei kelpaa mikään. Ei ole terve suhde tuollainenkaan.

• 582

--Joka hakee parisuhteeseen yksinjäämisen pelossa, hakee parisuhteeseen väärin perustein.
      Täytyisi olla kokemusta yksinolosta, itsenäisestä elämästä ennen vakituiseen suhteeseen hyppäämistä.

Tätä kuulee monesti vanhemmalta sukupolvelta ja itse tämän myös vahvistan. Tietenkään vakisuhde ei ole taattu itsenäistymisen jälkeen, mutta tulee aika jolloin täytyy katsoa taaksepäin OMIA tekemisiään, eikö?.

• calm and steady

- jos nainen on yli 25v, hänen kuuluu sitoutua,mutta ei vaatia itselleen miestä.
      - lihavan pitää laihduttaa ja hoikan pitää hankkia muotoja geelityynyistä.
      - kokemusta naisella pitää olla seksuaalisesti mutta ei niin paljon,että naista voisi sanoa kokeneeksi.
      - naisen pitää olla ikuisesti akateeminen opiskelija,mahdotonta sikäli että työelämä vaatii tutkintoa.
      - vanha nainen on roskaa median mielestä,mutta nuorille naisille tarvitaan roolimalli aikuisista naisista.
      - yli 30v naisen pitää olla seksuaalisesti puuma mutta samalla pelin luovuttaja.
      - suomalaisen naisen pitää nöyristellä muunmaalaisia miehiä, mutta suominainen ei saa pettää suomimiestä tumman miehen kanssa.Suomi on takapajula ja samalla hi-tec-maa.

• Elämän kevät

Meni kyllä suurin osa noista kohdista täysin ohi.

Ei mitään tajua mistä olet nuo ajatuksesi repäissyt.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      117
      6339
    2. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      381
      6167
    3. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      69
      6000
    4. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      344
      3962
    5. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      145
      2375
    6. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      4
      2345
    7. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      119
      1403
    8. Onko täällä helmessä tapahtunut vakava rikos?

Onko kuullut kukaan mitään.
      Haapavesi
      12
      1241
    9. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      186
      1085
    10. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      59
      887
    Aihe