Joo elikkäs haluisin yhen mun kaverin kans perustaa oman cheerleader ryhmän.Ni olisko se ihan typerä ajatus?
Cheerleading
5
637
Vastaukset
- Ronjaa<3
EI tietenkään:) Se olisi varmasti kivaa ajanvietettä! perustakaa vaan:D
- =)=)
Noteidän pitäisi ihan aluksi hankkia aikuinen joka valmentaisi. No jos se, vaikka olisi sinun äiti niin ensin teidän pitäisi ottaa yhteyttä chearliider liittoon ja kysyä miten ryhmän voi perustaa. Sitten valmentajan pitäisi hankkia koulutus jos hänellä ei jo ole sitä. Kun ryhmä on ''luotu'' ihan perusteellisesti ja oikein niin sitten vaan ilmoitusta nettiin kauppojen seinille ym. Tietty voitte vaan ihan niinkun ''leikkiä'' ryhmää eli siis vain harjoitella mutta jos haluatte kilpailemaan niin.. Muista, että tämä tulee maksamaan joten ihan täytyy sun keskustella esim, vanhempiesi kanssa. En tiedä hirveesti ryhmän tekemisestä mutta tässä oli jotain mitä tiedän. Tietty teidän pitää hankkia harjoituspaikka ja muuta mutta kuitenkin.
- :))
Jos osaat valmentaa joukkoetta ja olet ollut joskus Cheerleader niin siitä vaan. :) Mutta tuskin sä mitään ammattilais joukkoetta pystyt ikinä perustaan jos sulla ei oo koulutusta...
- CHIPPA
sulle ":))"
Cheerleadingjoukkuetta EI SAA perustaa, jos valmeltajalla ei ole koulutusta. Se on lisäksi vaarallista, ja jos sattuu käymään jotain, ei mikään korvaa sinulle sitä vaikka olisikin SCL_N vakuutus. Eikä joukkuettta kannata perustaa jos ette ole koskaan harrrastanut cheerleadingia tai olette harrastaneet alle 4vuotta. Että sillä lailla. Ja joukkueen perustamisesta sen verran, etttä en tiedä millä paikkakunnalla asut, mutta voit ottaa yhteyttä oman paikkakuntasi voimisteluliittoon/-seuraan. Kerro, että haluaisitte alkaa vetämään cheer-ryhmää. Yleensä seurat kouluttaa itse cheerleadingohjaajiksi. TSEMPPIIIII!!
- CHEERLEADER
Jos olet alaikäinen NI et saa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984