Olen syönyt nyt vähän yli puolen vuoden verran e-pillereitä merkki on Meliane. Eka sivuoire oli mahakipu, sitten mielialanvaihtelut mitkä ovat vieläkin kun pidän viikon tauon tyhjennyksen takia. Mutta nyt on tullut uusi ongelma, nimittäin halukkuus, eli siis en osaa muuta ajatellakkaan kun seksiä, mikä tällaiseen voi auttaa?
Hormonit sekaisin pillereistä?
4
359
Vastaukset
Ole iahn normaalia ehkäisymenetelmästä huolimatta.
- .
vaikka hormonikierukka, ei tule mielialavaihteluita eikä muitakaan e-pillereiden sivuvaikutuksia (joita nuo oireilusi ovat)
- f
Sinähän se varsinainen velho olet, kun osaat luvata, ettei tule samanlaisia sivuvaikutuksia hormonikierukasta kuin pillereistä. Tai no... toisaalta lupasit vaan, ettei tule e-pillereiden sivuvaikutuksia, mutta entäs kun tulee hormonikierukan sivuvaikutuksia, jotka voivat olla ihan samanlaiset kuin e-pillereidenkin.
Melko huono neuvo kyllä. - Fle.
f kirjoitti:
Sinähän se varsinainen velho olet, kun osaat luvata, ettei tule samanlaisia sivuvaikutuksia hormonikierukasta kuin pillereistä. Tai no... toisaalta lupasit vaan, ettei tule e-pillereiden sivuvaikutuksia, mutta entäs kun tulee hormonikierukan sivuvaikutuksia, jotka voivat olla ihan samanlaiset kuin e-pillereidenkin.
Melko huono neuvo kyllä.paikallinen ehkäisin, toisin kuin pillerit. Minulle tuli mieleeni lukiessani tuota viestiä että siihen on vahingossa kirjoitettu hormonikierukka. Jospa onkin tarkoitettu kuparikierukkaa? Niitä on eri kokoisia ja asennetaan ei-synnyttäneille, itse olen 22 v ja minulla on ollut kuparinen nyt liki 3 v ja olen todella tyytyväinen. Onneksi ei vuodot lisääntyneet, ei ollut tulehduksia ym.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231172
- 1181038
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97862- 112808
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa268717- 48685
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17657- 41584
- 49579
- 25545