Jeesuksen veri puhdistaa kaikesta synnistä

pehmopappa ,

42

211

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Amen !!!! Tosiaan Jeesuxen Veri puhdistaa Hänen omia ne ,,, sen pienen joukkon uskovista jonka Hän Tuntee ja jotka tekevät Hänen Tahtoo !!!

• 11armahtava11

Henkisen kiusaajan kirjoitus.---- SAVONRANTA.(pieni joukko)

• Jumalaa ei petetä
        11armahtava11 kirjoitti:

Henkisen kiusaajan kirjoitus.---- SAVONRANTA.(pieni joukko)

Niin lue Raamattua, Jeesuksen seuraajat ovat aina piskuinen joukko ja oikeasti vain he ovat Jeesuksen veren puhdistamia, muut vaan luulevat niin.

• Mohikaani_27 ei kirj
        Jumalaa ei petetä kirjoitti:

Niin lue Raamattua, Jeesuksen seuraajat ovat aina piskuinen joukko ja oikeasti vain he ovat Jeesuksen veren puhdistamia, muut vaan luulevat niin.

* Savonarola, kirjoittaa, " jonka Hän Tuntee ja jotka tekevät Hänen Tahtoo !!! " ?

* Jeesuksen veri puhdistaa syntisen, Hän ei vaadi mitään siinä uudestisyntymisessä ylhäältä, muuta kuin ,että uskoo Jeesukseen ja Hänen verensä voimaan. Ja uskova tekee juuri siinä Jumalan tahdon, että uskoo Hänen Poikaansa ja Hänen täydelliseen uhriinsa, joka myös pyhittää uskovan täydellisesti, kertakaikkiaan olemme pyhitetyt Jeesuksen veressä ! ( Heb. 10:10.)

• Toivottavasti papalla riittää verta pesunesteeksi.
      Eikös sitä pitäisi juoda ja mädäntynyttä lihaa syödä! Kaupassa muistaakseni ei ole veriperäistä puhdistusainetta.

• ekivaari

Vanhan liiton esikuvalliset liha- ja veriuhrit muuttuivat Uudessa liitossa Jumalan tahtoon perustuvaan "Jeesus Kristus antoi henkensä meidän puolestamme", kertakaikkiseen uhriin:

Heprealaiskirje 10
      5 'Sen tähden hän maailmaan tullessaan sanoo: "U h r i a - j a -
      a n t i a - s i n ä - e t - t a h t o n u t, - mutta ruumiin sinä minulle valmistit;
      6 polttouhreihin ja syntiuhreihin sinä et mielistynyt.
      7 Silloin minä sanoin: 'Katso, minä tulen - kirjakääröön on minusta kirjoitettu - t e k e m ä ä n - s i n u n - t a h t o s i, - Jumala."
      8 Kun hän ensin sanoo: "Uhreja ja anteja ja polttouhreja ja syntiuhreja sinä et tahtonut etkä niihin mielistynyt", vaikka niitä lain mukaan uhrataankin,
      9 sanoo hän sitten: "Katso, minä tulen tekemään - s i n u n - t a h t o s i."
      H ä n - p o i s t a a - e n s i m m ä i s e n, - p y s t y t t ä ä k s e e n
      t o i s e n.
      10 Ja - t ä m ä n - t a h d o n - p e r u s t e e l l a - m e - o l e m m e
      p y h i t e t y t - J e e s u k s e n - K r i s t u k s e n - r u u m i i n
      u h r i l l a - k e r t a - k a i k k i a a n.

Jumalan hengellinen seurakunta on sama kuin Kristuksen ruumis,

Efesolaiskirje 5
      30 'sillä me olemme hänen ruumiinsa jäseniä.
      32 Tämä salaisuus on suuri; minä tarkoitan Kristusta ja seurakuntaa.'

• Eli Jeesuksen Kristuksen ruumiin uhri oli tuo Isän tahto?

• kalamos kirjoitti:

Eli Jeesuksen Kristuksen ruumiin uhri oli tuo Isän tahto?

"Hän on yhden ainoan kerran maailmanaikojen lopulla ilmestynyt,
        poistaakseen synnin uhraamalla itsensä." Hebr 9:26

• tule pelastukseen
        kalamos kirjoitti:

"Hän on yhden ainoan kerran maailmanaikojen lopulla ilmestynyt,
        poistaakseen synnin uhraamalla itsensä." Hebr 9:26

Jeesus on Herra, joka etsii kadotukseen matkaavia pelastukseen:

http://tv7.fi/vod/player.html?id=12193

• * Ekivaari, ei sun harvennukset Raamatun totuutta muuta mieleiseksesi? Jeesuksen veri on ainut joka sinutkinon puhtaaksi tekevä synniestäsi, jos et usko Jeesuksen veren armoon ja voimaan, olet auttamattomasti edeleen synneissäsi, ja vailla ilman toivoa maailmassasi. Oma uskosi kadottaa sinut, miksi et jo usko totuutta, vääristämättä sitä omaksi kadotukseksesi !

• body

Minua tympii kun uskikset sekoilevat fiktiivisillä asioilla, " Jeesusken veri puhdistaa.... "

ei ihme jos tuollaiset uskonasiat etovat.

jotain realismia odottaisi jo uskonnolliseen sanastoon.

Voisi yhtä hyvin sanoa, " puolukka rakastaa minua.."

• * Ekivaari se taas sepittää omaa valhe-evankeliumiaan. Jeesuksen veri on kongkreettisesti vuodatettu Golgatalla, ja sen v eren voima on uskovan voima syntiä ja saastaisuutta vastaan. Veri ei ole muuttunut tahtoon, niin kuin sinä asian kieroiet, että pääsisit veren tuomasta syyllisyydestäsi. Sinun tahto veri ei poista ainuttakaan syntiäsi, vain Jeesuksen maahan vuotanut veri puhdistaa kaikesta synnistä, sinä olet oppeinesi Jumalan kieltäjä, kielleät Pojan, kiellät Pyhän Hengen, kiellät Jeesuksen jumaluuden, olet pelkkää fiktiota uskossasi, joka ei sinua auta ollenkaan. Ei sittenkään, vaikka kuinka harvennat tekstiä, kun et itsekkään ymmärrä harvennuksiasi, niin kuin tulee ymmärtää.

* Seurakunta ei ole hengellinen, vaan koostuu elävistä kivistä, me jotka olemme uudestisyntyneet, olemme Kristuksen ruumis, me olemme Kristuksen veri ja liha, niin kauan, kun olemme täällä maan päällä. Kristuksen ruumis on hengellinen Israel, mutta ei seurakunta.

* Olet joka asiassa harhassa, kun perusasian kieltää, Jeesuksen sikiämisen Pyhästä Hengestä, ja samalla Hänen jumaluutensa, menee kaikki muukin pipariksi sen jälkeen, olet eksyksissä ja pahasti, ekivaari, ei mikään Raamatun kohta sinua eksymyksestäsi tuo tielle. Vain kun tunnustat Jeesuksen Jumalan Pojan, ja hylkäät Joosefin pojan, on sinulla mahdollisuus päästä Jumalan yhteyteen, mutta ensin sinun pitää romuttaa täysin nykyinen harha-valhe-evankeliumisi. Perimmältään olet täysi ateisti, sinä vain LUULT, että tiedät, vaan kun et tiedä niin kuin tietää tulee.

• Sanomme tähän AAAMEN !!

• Puhdistaako myös Pyhän Hengen pilkkaamisen?

• Mitä Raamatu kertoo siitä ?? Oletko pilkannut Pyhä Henkeä ???

• Eikö ole ihmeellistä ????? Ja ihanaa !!!!

1. Joh. 1:7

Mutta jos me valkeudessa vaellamme, niinkuin hän on valkeudessa, niin meillä on yhteys keskenämme, ja Jeesuksen Kristuksen, hänen Poikansa, veri puhdistaa meidät kaikesta synnistä.

• body

Kun uskonnollinen / hengellinen fanaattisuus lisääntyy ja kirjoitteluissa tai puheissa käytetään menneen maailman fiktiivistä sanastoa jolla ei ole mitään tekemistä nykyajan kanssa, niin sillä sahataan uskon oksaa.

Yhtä hyvin voi mellastaa, " mansikan väri puhdistaa kaikesta saastasta..."

jotain järkeä, jos sitä on, niin informaatio olisi realistista.

• MIKÄ USKON OXA ?? EIHÄN PUUT VOI USKOA MITÄÄN JA KYLLÄ SE NIIN ON ETTÄ RAAMATTULLINEN USKO ON TOIMINUT JA TOIMII EDELLEEN... JA RAAMATUN SANOMA EI VANHENEE NIINKUIN EI JUMALAKAAN !!!

Room 3

25 Jonka Jumala on armonistuimeksi asettanut, uskon kautta hänen veressänsä, osoittaaksensa sitä vanhurskautta, joka hänen edessänsä kelpaa, edelläkäyväisten syntein anteeksi antamisen kautta,
        26 Joita Jumala kärsinyt on, osoittaaksensa vanhurskauttansa tällä ajalla: että hän itse vanhurskas olis ja sen vanhurskaaksi tekis, joka Jesuksen uskosta on.

• suosittelija

Armosta olette pelastetut, uskon kautta.
      Ei vuoda verihaavat, Jeesus antoi HENKENSÄ ja PAKANAT vuodattivat
      hänen verensä.
      Ketään ei pestä synneistä verellä puhtaaksi, Jeesuksen sovitus, oli kerta sovitus.
      Herralle Sebaotille mieluinen UHRI.

Kertokaa missä Herran Sebaotin sanassa, sanotaan että verellä pestään synnit.
      Herramme Jeesus Kristus Jumalan Poika, antaa suuressa ARMOSSAAN
      SYNNIT anteeksi kun niitä häneltä RUKOILLLEN JA ANOEN pyydämme.
      Pyhäässä Hengessä USKOVA saa kokea ne ANTEEKKISI ANNETUIKSI.

PS:MONELLE KIRJOITTAJALLE SUOSITTELEN TOTUUTTA.

• Tuossa --->

1. Joh. 1:7

Mutta jos me valkeudessa vaellamme, niinkuin hän on valkeudessa, niin meillä on yhteys keskenämme, ja Jeesuksen Kristuksen, hänen Poikansa, veri puhdistaa meidät kaikesta synnistä.

Eikö ole ihmeellistä ????? Ja ihanaa !!!!

• KTS (Ei kirj.)

Jeesuksen liha tarkoittaa hänen oppinsa teoreettista opiskelua ja hänen verensä tuon opin käytännöllistä toteuttamistaeli uskomista. Tämä käy ilmi Johanneksen evankeliumista:

Joh
      6:40 Sillä minun Isäni tahto on se, että jokaisella, joka näkee Pojan ja uskoo häneen, on iankaikkinen elämä; ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä

6:54 Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, sillä on iankaikkinen elämä, ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä.

• No ei sinneppäinkään vaan Pyhä Henki voi sua opastaa ja opettaa .. mitä Jeesuxen Liha ja Veri tarkottaa !!

• KTS (Ei kirj.)
        savonarola kirjoitti:

No ei sinneppäinkään vaan Pyhä Henki voi sua opastaa ja opettaa .. mitä Jeesuxen Liha ja Veri tarkottaa !!

Ei tarvitse kun se on tuossa sanassa sanottu:

Joh
        6:40 Sillä minun Isäni tahto on se, että jokaisella, joka näkee Pojan ja uskoo häneen, on iankaikkinen elämä; ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä

6:54 Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, sillä on iankaikkinen elämä, ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä.

EI YLI SANAN!

• KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

Ei tarvitse kun se on tuossa sanassa sanottu:

Joh

EI YLI SANAN!

Ei niin ei yli Sanan !! Ota nyt ihmeessä mukaan kaiken ja älkä halvexi Jeesuxen Veri jolla on mahdollisuus puhdistaa suakin !! Juo nyt kilttisti Jeesuxen Veri vaan nöyränä poikana niin sulle käy hyvin...

32 Niin Jeesus sanoi heille: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: ei Mooses antanut teille sitä leipää taivaasta, vaan minun Isäni antaa teille taivaasta totisen leivän.
        33 Sillä Jumalan leipä on se, joka tulee alas taivaasta ja antaa maailmalle elämän."
        34 Niin he sanoivat hänelle: "Herra, anna meille aina sitä leipää".
        35 Jeesus sanoi heille: "Minä olen elämän leipä; joka tulee minun tyköni, se ei koskaan isoa, ja joka uskoo minuun, se ei koskaan janoa.
        36 Mutta minä olen sanonut teille, että te olette nähneet minut, ettekä kuitenkaan usko.
        37 Kaikki, minkä Isä antaa minulle, tulee minun tyköni; ja sitä, joka minun tyköni tulee, minä en heitä ulos.
        38 Sillä minä olen tullut taivaasta, en tekemään omaa tahtoani, vaan hänen tahtonsa, joka on minut lähettänyt.
        39 Ja minun lähettäjäni tahto on se, että minä kaikista niistä, jotka hän on minulle antanut, en kadota yhtäkään, vaan herätän heidät viimeisenä päivänä.
        40 Sillä minun Isäni tahto on se, että jokaisella, joka näkee Pojan ja uskoo häneen, on iankaikkinen elämä; ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä."
        41 Niin juutalaiset nurisivat häntä vastaan, koska hän sanoi: "Minä olen se leipä, joka on tullut alas taivaasta";
        42 ja he sanoivat: "Eikö tämä ole Jeesus, Joosefin poika, jonka isän ja äidin me tunnemme? Kuinka hän sitten sanoo: 'Minä olen tullut alas taivaasta'?"
        43 Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Älkää nurisko keskenänne.
        44 Ei kukaan voi tulla minun tyköni, ellei Isä, joka on minut lähettänyt, häntä vedä; ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä.
        45 Profeetoissa on kirjoitettuna: 'Ja he tulevat kaikki Jumalan opettamiksi'. Jokainen, joka on Isältä kuullut ja oppinut, tulee minun tyköni.
        46 Ei niin, että kukaan olisi Isää nähnyt; ainoastaan hän, joka on Jumalasta, on nähnyt Isän.
        47 Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka uskoo, sillä on iankaikkinen elämä.
        48 Minä olen elämän leipä.
        49 Teidän isänne söivät mannaa erämaassa, ja he kuolivat.
        50 Mutta tämä on se leipä, joka tulee alas taivaasta, että se, joka sitä syö, ei kuolisi.
        51 Minä olen se elävä leipä, joka on tullut alas taivaasta. Jos joku syö tätä leipää, hän elää iankaikkisesti. Ja se leipä, jonka minä annan, on minun lihani, maailman elämän puolesta."
        52 Silloin juutalaiset riitelivät keskenään sanoen: "Kuinka tämä voi antaa lihansa meille syötäväksi?"
        53 Niin Jeesus sanoi heille: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: ellette syö Ihmisen Pojan lihaa ja juo hänen vertansa, ei teillä ole elämää itsessänne.
        54 Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, sillä on iankaikkinen elämä, ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä.
        55 Sillä minun lihani on totinen ruoka, ja minun vereni on totinen juoma.
        56 Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, se pysyy minussa, ja minä hänessä.
        57 Niinkuin Isä, joka elää, on minut lähettänyt, ja minä elän Isän kautta, niin myös se, joka minua syö, elää minun kauttani.
        58 Tämä on se leipä, joka tuli alas taivaasta. Ei ole, niinkuin oli teidän isienne: he söivät ja kuolivat; joka tätä leipää syö, se elää iankaikkisesti."
        59 Tämän hän puhui synagoogassa opettaessaan Kapernaumissa.
        60 Niin monet hänen opetuslapsistansa, sen kuultuaan, sanoivat: "Tämä on kova puhe, kuka voi sitä kuulla?"
        61 Mutta kun Jeesus sydämessään tiesi, että hänen opetuslapsensa siitä nurisivat, sanoi hän heille: "Loukkaako tämä teitä?
        62 Mitä sitten, jos saatte nähdä Ihmisen Pojan nousevan sinne, missä hän oli ennen!
        63 Henki on se, joka eläväksi tekee; ei liha mitään hyödytä. Ne sanat, jotka minä olen teille puhunut, ovat henki ja ovat elämä.
        64 Mutta teissä on muutamia, jotka eivät usko." Sillä Jeesus tiesi alusta asti, ketkä ne olivat, jotka eivät uskoneet, ja kuka se oli, joka oli kavaltava hänet.

Huomasitko mitä siinä lukee textisä ??? ---> 45 Profeetoissa on kirjoitettuna: 'Ja he tulevat kaikki Jumalan opettamiksi'. Jokainen, joka on Isältä kuullut ja oppinut, tulee minun tyköni.

• KTS näyttää ymmärtävän tämän asian Savonarolaa paremmin, sillä Jeesus sanoi saman asian myös hengellisesti:

Johanneksen evankeliumi 4
      34 'Jeesus sanoi heille: "Minun ruokani on se, että minä teen lähettäjäni tahdon ja täytän hänen tekonsa.'

Meillekin saman ruoan syöminen kuin mitä Jeesus söi, on Jeesuksen lihan syömistä ja Jeesuksen veren juomista.

Käänteisenä voidaan ajatella että Jumalan tahdon vastustajat - - -

Sananlaskut 4
      17 "Niin he syövät leipänään jumalattomuutta, juovat viininään väkivallan tekoja."

• JUMALAN AINOKAISEN P

Täytät kaikki harhaopin kriteerit:

t"ode e jo antoikin
        ekivaari 23.12.2004 10:53
        ... kysymykseesi. Lisään kuitenkin, että on Jumalalla muitakin poikia kuin Jeesus, joka on Jumalan rakkaus, mutta hänen kärsimysten ja ..."

RAAMATTU:Joh. 3:16

"Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi AINOKAISEN Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä."

Joh. 3:18

"Joka uskoo häneen, sitä ei tuomita; mutta joka ei usko, se on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan AINOKAISEN Pojan nimeen."

1. Joh. 4:9

"Siinä ilmestyi meille Jumalan rakkaus, että Jumala lähetti AINOKAISEN Poikansa maailmaan, että me eläisimme hänen kauttaan"

• Mohikaani_27 kirjoitti 7.11.2011 klo 17:03 mm. näin:

>"Sinun tahto veri ei poista ainuttakaan syntiäsi,"<

En missään enkä milloinkaan ole kirjoittanut että "minun tahto veri" puhdistaa synnistä. Mohikaani, kerrot taas valetta ja hapatusta minun nimessäni!

Olen sanonut ja opettanut niin kuin Jeesus opetti, että "Jumalan tahdon tekeminen synnyttää uudesti ylhäältä ja Jumalan tahdon tekeminen poistaa synnit ja pyhittää meidät! Jumalan tahdon tekeminen on Jeesuksen lihan syömistä ja Jumalan tahdon tekeminen on Jeesuksen veren juomista.

Tämä kaikki on minulle jokapäiväistä ja todella konkreettista elämää, joten sen kun vaan jatkatte herjaamistanne!

• höpö höpö senkin harhaopettaja olet bannattu ,,, Ei missään löydy Raamatussa tuollaista etxtiä mitä kirjoitat ---> Jumalan tahdon tekeminen poistaa synnit ja pyhittää meidät! Jumalan tahdon tekeminen on Jeesuksen lihan syömistä ja Jumalan tahdon tekeminen on Jeesuksen veren juomista.

Ei me voida puhdistaa itseämme vaikka pidät itsesi jumala !!!!!!!

• Höpöhöpö savis
        savonarola kirjoitti:

höpö höpö senkin harhaopettaja olet bannattu ,,, Ei missään löydy Raamatussa tuollaista etxtiä mitä kirjoitat ---> Jumalan tahdon tekeminen poistaa synnit ja pyhittää meidät! Jumalan tahdon tekeminen on Jeesuksen lihan syömistä ja Jumalan tahdon tekeminen on Jeesuksen veren juomista.

Ei me voida puhdistaa itseämme vaikka pidät itsesi jumala !!!!!!!

Niin! Pitää toimia niin kuin savonarola opettaa ja käskee. Pelastus tulee ainoastaan hyviä tekoja tekemällä. Muuta tietä ei ole! Siis savonarolan opin mukaan. Se kuitenkin on huuhaa harhaoppia, sillä vain ja ainoastaan Jeesuksen veri puhdistaa meidät kaikesta synnisstä, kun sitä Häneltä pyydämme, hylkäämme ja tunnustamme syntimme ja elämme Kristuksen yhteydessä.

• pehmopappa ,
        Höpöhöpö savis kirjoitti:

Niin! Pitää toimia niin kuin savonarola opettaa ja käskee. Pelastus tulee ainoastaan hyviä tekoja tekemällä. Muuta tietä ei ole! Siis savonarolan opin mukaan. Se kuitenkin on huuhaa harhaoppia, sillä vain ja ainoastaan Jeesuksen veri puhdistaa meidät kaikesta synnisstä, kun sitä Häneltä pyydämme, hylkäämme ja tunnustamme syntimme ja elämme Kristuksen yhteydessä.

Jumalan tahto on, että ihminen alkaa uskoa Jeesukseen. Sen verran pitää tehdä, että suostuu uskomaan Jeesukseen ja tekee parannuksen ja tunnustatuu Jeesuksen omaksi, tosin nekin ovat Jumalan tekoja elämässämme. Ef. 2 Mark. 1:12, Ap.t. 17:30, Joh. 1:12, 3:1-36, 2.Kor. 5:17-6:2

Varsinaiset hyvät teot ovat uskon hedelmiä, mitkä suuntauvat lähinnä lähimmäisiimme Jumalan Hengen vaikutuksesta: (Ef. 2:10)

http://www.uskonet.fi/palvelut/aaniraamattu

• Kiva1

Ei Jumalan tahdon tekeminen synnytä uudesti ylhäältä. Voit olla kuinka hyvä etkä kuitenkaan pelastu.

Usko ainoastaan pelastaa. Usko siihen, että Jeesus kuoli Golgatalla, vuodatti kalliin verensä puolestasi pelastaa.

Jeesus puhuu jo Jesajan kirjassa 45 luvussa itsestään:
        Enkö minä, Herra! (JHWH) Paitsi minua ei ole yhtään jumalaa; ei ole vanhurskasta ja auttavaa jumalaa muuta kuin minä.
        22. Kääntykää minun tyköni ja antakaa pelastaa itsenne, te maan ääret kaikki, sillä minä olen Jumala, eikä toista ole.
        23. Minä olen vannonut itse kauttani, minun suustani on lähtenyt totuus, peruuttamaton sana: Minun edessäni pitää kaikkien POLVIEN notkistuman, minulle jokaisen KIELEN valansa vannoman.

UT
        Fil.2:10 niin että kaikkien POLVIEN pitää Jeesuksen nimeen notkistuman, sekä niitten, jotka taivaissa ovat, että niitten, jotka maan päällä ovat, ja niitten, jotka maan alla ovat,
        2:11 ja jokaisen KIELEN pitää tunnustaman Isän Jumalan kunniaksi, että Jeesus Kristus on Herra(JHWH).

• KTS (Ei kirj.)

Ekivaari näyttää ymmärtävän tämän asian Savonarolaa paremmin.

Jumalan tahdon tekeminen on tosiaankin sitä Jeesuksen antamaa ruokaa ja joka sitä syö, elää ikuisesti. Tälle löytyy Raamatun vahvistus:

1.Johanneksen kirje:
      2:17 Ja maailma katoaa ja sen himo; mutta joka tekee Jumalan tahdon, se pysyy iankaikkisesti.

Johanneksen evankeliumi:
      4:34 Jeesus sanoi heille: "Minun ruokani on se, että minä teen lähettäjäni tahdon ja täytän hänen tekonsa.

6:54 "Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, sillä on iankaikkinen elämä"

• KTS (ei kirj.)
        savonarola kirjoitti:

HÖPÖ HÖPÖ !! EI KUKAAN USKOVA VOI OLLA OIKEA TIELLÄ KUN MAAILMA ILOITSE HÄNESTÄ JA TAPUTTAA SELKÄÄN JA SANO PILKKALLISESTI HYVÄ HYVÄ NIINKUIN SINÄ....

http://keskustelu.suomi24.fi/node/10239937

Älä ny kilju, vaan lue Raamatusta nuo kohat ja opi...;O)

• body

Jatkuva kuvitemaailmassa eläminen ja fiktiivisillä sanoilla läträäminen kostautuu, sillä niillä ei ole mitään kaikupohjaa nykyelämään.
      Ne on uskollisia illusioita ja ihan joutavia.

• PuuttuUkaikki hengel

Mitä yleensäkin teet hengellisellä palstalla?

Jos sinulle kaikki on illuusioita ja joutavaa? Olet itse todella hukassa!

http://www.saarnatuoli.net/saarnat/Rahkonen, Pauli/Rahkonen Pauli - Herran Pelko - 1999.11.27.mp3

• linkki-pehmis

Joko sinä pehmopappa olet tehnyt parannuksen niistä kirjoituksistasi, joita täällä Jumalaa pilkaten kirjoittelit? En ole ainakaan missään kohden nähnyt sinun tekevän julkista parannusta! Kun kerran julkisesti pilkaksit täällä Jumalaa, niin toki sinun pitää myöskin julkisesti anteeksi pyytää tekoasi. Sinä yrität kiertää ja kieltää niin tehneesi, mutta minä totisesti uskallan sanoa, että sinä teit niin. Onnettonta kun pyysin sen tekstin poistamaan ylläpidon. Niin tekivätkin, ettei kovin moni ehtinyt sitä lukwea- Teepä kuule jo nyt vihdoin parannus. Älä kirjoittele tänne ennen sitä, sillä sinun kirjoituksesi eivät ole uskottavia!

• 897

" pehmopappa"

ai jaa, missä sitä verta on, ??

• * Sitä on siinä missä olet. Jos uskossa, siis sydämen uskolla otat vastaan Jeesuksen ja Hänen sovinto verensä, sinä pelastut ja puhdistut synneistäsi ristillä vuodatetun pyhän ja synnittömän veren kautta, ja sinä uudestisynnyt elävään uskoon, ja saat siinä kohdata Vapahtajasi. Ole vaan rehellinen ja vilpitön, vaikka vaan "kokeilisit", PH:i tuntee sydämesi!

• pehmopappa ,

• KTS (Ei kirj.)

Joomut nykyään lössi ei enää opeta näin vaan että sapattiapapatus puhistaa kaikesta synnista taikka että mikrosirutorjunta puhistaa taikka israelfanitus taikka sianlihan ja verilettujen ohittaminen taikka joulun vihaaminen ja tonttulakin päällä hyppiminen...

Uudet on opit!

• Rea Aalto

Ketjun aloittaja laittoi linkin, missä Niilo Yli-Vainio saarnaa.Kuuntelin koko puheen, ja se ei kyllä mitenkään sovi yhteen otsikon kanssa.Niilo puhuu perkeleestä, saatanasta, riivaajista, mainostaa helluntailaisten lehteä, saadakseen uusia tilaajia.
      Manipuloi puheessaan Raamatun kirjoituksia, peloittelee niillä "pyhän hengen " pilkasta jne jne,Kaataa ihmisiä jotka alkavat puhumaan kielillä
      eli vilahdustakaan ei ole raittiista evankeliumista.

Jos ulkopuolinen henkilö ei ymmärrä millaista on helluntaioppi, silloin kannattaa kuunnella linkin takaa kuunneltava puhe,jos jaksaa kuunnella sitä karjumista ja huutoa!!!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      92
      3508
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      44
      2877
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      74
      2376
    4. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2318
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2281
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      116
      2246
    7. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      2133
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      20
      2087
    9. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      115
      2005
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      62
      1964
    Aihe