Miten päästä "yli" siitä ainaisen jatkuvasta, paskamaisesta mantrasta, joka hokee "voi kun mä olisin näist parist kohtaa erilaisempi, sit mä oisin tosi kaunis ja jonkun verran menestyneempi!!.." ?
Olen itse 17-vuotias tyttö ja ihan ok:n näköinen. En vaan kestä sitä musertavaa fiilistä, kun tajuaa olevansa mitättömämmän näköinen kuin Hän tai Tuo...
Puhun erityisesti kasvoist, kropan nyt saa treenil kuntoon jos löllyys ketuttaa. Naama. aaah. Taustalla mulla on se ajatus, et mun pitäs olla jotain hyvin erityistä, sykähdyttävää, se "huumaavan kaunis nainen, josta ei voi silmiä irroittaa". Mutta kun en ole (oon saanu kehuja ja ihan ok mä kait oon kumminki.) semmoinen!
Jotenkin kevyeltä tämä nyt kuulostaa, muttei ole sitä. Pidän itseäni hyvänä tyyppinä, mutta koska en ole Kaunis, multa puuttuu joku jutttu (jonka kauniit niin henkisesti kuin fyysisesti omaavat.)
TAHDON VAPAUTUA JA PÄÄSTÄ JONNEKKIN SYVEMMÄLLE TASOLLE TÄN ELÄMÄN KANSSA ENKÄ RUIKUTTAA.
mutta se on niin vaikeata (varsinkin kun nkyy olevan niin, että ihmisen luonne kajoaa kauneuteen ja unohtaa muut arvot.....)
(anteeksi massapostitus, mi desperate.)
Kuinka vapautua kauniina olemisen pakosta
1
331
Vastaukset
Ok, tässä muutama retorinen kysymys, joita voit itsekses mietiskellä ja juua vaikka teetä.
1) Miten ymmärrät kauneuden? Miten määrittelisit sen?
2) Miksi kauneus on sulle niin tärkeää, mitä sinä haluat kauneudella saavuttaa, miehiä, kavereita, työsuhteita, muita suhteita? Eli onko kauneus sinulle itseisarvo vai välinearvo?
3) Eikö nuorena voi rellestää ja viettää rietasta elämää ilman absurdeja kauneusihanteita sekä -paineita?
4) Oletko miettinyt, että kauneus ei ole mikään absoluuttisesti määritettävissä oleva tila, jonka saavutettua saat helpoiten sen, mitä luulet tarvitsevasi?
5) Oletko varma mitä sinä todellisuudessa haluat? Kehuja toispuoleisista asioista vai aitoa arvostusta ja rakkautta.
Perusmiellyttävä persoona, perusmiellyttävällä naamalla, perusmiellyttävine pervoisuuksineen on ehkä miellyttävin yhtälö, jonka ihminen voi saavuttaa, sillä chanssit on, että määrällisesti (se suurin joukko ihmisiä, joka sijoittuu normaalijakaumassa keskelle) tulet pärjäämään kaikista huolettomammin elämässä ja ihmissuhteissa.
Toisaalta elämästä ei ikinä tiedä. Kunhan nouset seistäksesi, etkä kaatuaksesi niin olet positiivisesti maksimoinu sun odotusarvon elämällesi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .995305Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453573Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503205Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4432496Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2521537Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121291- 851289
- 771238
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321213Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1381139