Onnistuuko sellainen että lähtee saman tien kun vie irtisanomislapun, eli ei ole ollenkaan irtisanomisaikaa töissä. Tai onnistuuhan se mutta mitä rahallisesti menetän siinä ja vaikuttaako esim. työkkärin karenssiin tai muuhun???
Kertokaa kaikki tiedot joilla kokemusta?
Heti pois töistä, ilman irtisanomisaikaa...
4
786
Vastaukset
- Erto kertoo
http://www.erto.fi/tyosuhdeopas/tyosopimuksen-irtisanominen/216-irtisanomisajan-noudattamatta-jattaminen
Lisäksi menetät lomarahan, mikäli muuten olisit saamassa sitä työehtosopimuksen mukaan.
Karenssi tietenkin tulee. - nmbmlk
Kokeile ensin kepillä jäätä. Voi olla että työnantaja ei halua sinua notkumaan töihin, vaan oma-aloitteisesti ehdottaa että irtisanomisaikana ei ole työvelvoitetta. Harvoin kyllä toimii, jos on noin päin että olet itse lähdössä.
- kaikkealöytyy
Kannattaa neuvotella asiasta. Itse ainakin annan alaisten lähteä heti, motivaatio on irtisanoutuvilla miinuksella ja kaikki ovat kyselemässä tältä koko ajan asiasta, eli sekoittaa muidenkin työntekoa. Sovin yleensä, että tulee pariksi päiväksi vaikka kertomaan seuraajalle tehtävistä.
Itse olen muuten kokenut irtisanouduttuani kiusaa johdon taholta, kaikkea mahdollista jäynää ja ikäviä tehtäviä. Aivan lapsellista touhua, joka vain vahvisti irtisanoutumispäätöstäni ja sitä, etten varsinkaan kenellekään suosittele ko. paikkaa millään tasolla. Mutta siis tällaisiakin ihmisiä on. Pienimielisten vallankäyttöä se vaan on. Nyt jälkikäteen kyllä ihmetyttää, miten tuollaiset ihmiset ovat pääseet johtajatasollle asti!!! - kuspäiden leikkikent
kaikkealöytyy kirjoitti:
Kannattaa neuvotella asiasta. Itse ainakin annan alaisten lähteä heti, motivaatio on irtisanoutuvilla miinuksella ja kaikki ovat kyselemässä tältä koko ajan asiasta, eli sekoittaa muidenkin työntekoa. Sovin yleensä, että tulee pariksi päiväksi vaikka kertomaan seuraajalle tehtävistä.
Itse olen muuten kokenut irtisanouduttuani kiusaa johdon taholta, kaikkea mahdollista jäynää ja ikäviä tehtäviä. Aivan lapsellista touhua, joka vain vahvisti irtisanoutumispäätöstäni ja sitä, etten varsinkaan kenellekään suosittele ko. paikkaa millään tasolla. Mutta siis tällaisiakin ihmisiä on. Pienimielisten vallankäyttöä se vaan on. Nyt jälkikäteen kyllä ihmetyttää, miten tuollaiset ihmiset ovat pääseet johtajatasollle asti!!!Eikös se ole vaan fakta että johtajatasolle pääsevät vain yhteiskunnan kusipäisimmät ihmiset?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986208KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495687Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602703Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521072128Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071828- 1251744
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191623Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811290- 731197
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331068