Liityin elokuussa salille mihin sitouduin vuodeksi jäseneksi - Tää kyseinen sali ei oo mikään ketjusali, vaan löytyy ainoastaan tältä paikkakunnalta.
Nyt kuitenkin mieli muuttui ja tahdon pois kyseiseltä salilta, sillä mielestäni se on huono. Tahdon vaihtaa takaisin salille missä ennen kävin. Miten pystyn irtisanoutumaan? Voinko valehdella muuttavani vaikka en oikeasti muuta?
Inhottavaa käydä salilla missä ei viihdy:(
Jäsenyyden irtisanominen??HELP
4
639
Vastaukset
- Pikku-A
No tota, mitä ihmettä se salinpitäjälle kuuluu, MIKSI haluat sieltä pois? Irtisanoudu, kerää kamppeesi,
ja näkemiin. Eikö niin? Turha sun on valehdella "muuttavasi"...jos sali on huono, ja porukka siirtyy naapuri-
salille muutenkin, niin tyhminkin salinpitäjä tietää, missä on vika.- ap.
Mutta kun tein sopimuksen, jossa sitoudun olemaan salilla vuoden ja maksamaan kuukaudessa sen 60e.
:/ - -
ap. kirjoitti:
Mutta kun tein sopimuksen, jossa sitoudun olemaan salilla vuoden ja maksamaan kuukaudessa sen 60e.
:/Sopimuksessa varmasti on pykälä millä ehdoilla irtisanominen onnistuu.
Luitko edes kyseistä sopimusta ennenkuin allekirjoitit?
Mulla ainakin on sopimuksessa irtisanomisen perusteet ja 1kk irtisanomisajalla voin lopettaa sopimuksen milloin vaan. - pienellä...
ap. kirjoitti:
:/Sopparissahan ne ehdot on kerrottu ja itse allekirjoitettu...
Ja ennen kuin vetäisin itse nimen paperiin haluaisin lukea (kotona) mitä siinä lukee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667