Jos olet loppuelämäsi sinkkuna, niin mitä kaikkea aiot tehdä?

elämöintiä

Ole nyt ajatellut, että jos tilanne nyt on tämä: olen sinkku ja missään ei näy mitään merkkejä siitä, että tilanne muuttuisi? Mitä teen elämälläni? En jaksa enää olla surkea ja säälitävä omissa silmissäni.
Ajattelin liittyä johonkin yhdistykseen ja tehdä hyvää. Säästän rahaa johonkin matkaan jonnekin... Opettelen joka viikko jonkun uuden asian. Urheilen. Mitä sinä teet?

10

484

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei noin

      Siis ymmärtääkseni ihan tavallisia asioita. Käyn töissä, näen kavereita, urheilen, katson telkkaria, nettaan, istun baarissa, matkustelen, käyn keikoilla... Ei mitään ihmeempää, aika pitkälle samoja asioita kun silloin kun on kumppani. Isoin ero on siinä että sinkkuna etsin enemmän tai vähemmän aktiivisesti (seksi)kumppania. Jos en enää löydä seurustelukumppania niin luulen että ehdin harrastaa seksiä lähes tuhannen naisen kanssa elämäni aikana.

    • minäkään

      sen kummempia. Harrastan liikuntaa PALJON, ja pyrin lukemaan kirjallisuutta ja seuraamaan mediaa monipuolisesti. Ilmaisusta "itsensä kehittäminen" tulee jonkinlainen mantra, sillä on jotakin addiktoivaa siinä tunteessa, että on kaikesta huolimatta liikkumassa jollain tapaa eteenpäin.

      Matkailua varten en säästä, sillä inhoan yksinäni matkailua. Siitä jos mistä tulee luuserifiilis.

      • Ikisinkkuna

        että elän.


      • kiva agenda
        Ikisinkkuna kirjoitti:

        että elän.

        sulla. Ehkä vähän vaikutteita Aleksis Kiveltä kuitenkin?


      • Ikisinkkuna
        kiva agenda kirjoitti:

        sulla. Ehkä vähän vaikutteita Aleksis Kiveltä kuitenkin?

        ihan omana itsenäni meinasin elää.


    • Ei se satu

      noita asioita teen koko ajan; toimin muutamassa yhdistyksessä, matkustelen ja opiskelen.

    • Oletetaan semmoinen tilanne että jos tulen olemaan lopun elämääni sinkkuna eikä milloinkaan ole mitään toivoa saada ketään naista mihinkään (ei edes yhden yön juttuun) niin tekisin varmaan näin: (Huom. tämä on vain kuviteltu tilanne, ei saa ottaa vakavasti)
      Tekisin niitä asioita mistä tulee hyvä mieli, katselisin päivät pitkät maailman menoa kuinka toiset tekee kaikenlaisia asioita, yhtään mitään en itse tekisi maailman eteen sen verran vain että itse pystyy elämään, kun ei kerran ole mitään mahdollisuuksia saada ketään. Voisin vaikka ruveta harrastamaan kaikenlaista olla koko ajan pelaamassa jotain pelejä, ruveta käymään isoissa pokeri turnauksissa ja voittaa ne kun olen jatkuvasti paikan päällä, käydä matkoilla ties missä, kaikenlaista muutakin tulisi varmaan tehtyä josta ei ole mitään muuta hyötyä kuin huvia. Ei tarvi harrastaa liikuntaa ja olla missään kunnossa kunhan itse pystyy elään.


      Näin äkkiseltään tulee tuommoinen asia mieleen.

    • ufuyfku

      Aion hommata oman talon puutarhalla jossa kasvatan vehreitä, hankin kissan tai jonkun eläimen, luen, opin asioita, hoidan yritystäni, nautin kesien lämmöstä ja talven pakkasista. Välillä matkustan kauas pois.

      • maumau---

        "kissan tai jonkun eläimen"

        loistava lapsus ja niin totta -kissat ovat eri asia, eläimet ihan muuta :D


    • hyviä aikeita

      Itsensä kehittäminen ja hyödyksi oleminen, eivät ne ole mitenkään sinkkuuteen sidottuja vaan kiitettäviä ominaisuuksia siviilisäätyyn, sukupuoleen ja ikään katsomatta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1685
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1332
    3. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      283
      1237
    4. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      112
      1072
    5. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      917
    6. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      4
      865
    7. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      229
      824
    8. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      20
      749
    9. Mikä kaivatullasi on WA tai Insta profiilikuva?

      Millainen ?!? asiallisesti häh ?!?
      Ikävä
      24
      739
    10. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      39
      722
    Aihe