Olmien naisten saanti vaikeutunut

.............

Vielä 10 vuotta sitten pystyivät olmitkin tutustumaan perusnätteihin tyttöihin mm. chäteissä. Nettitreffipalstoilla sai vastauksia viesteihinsä.

Nykyään ns. tavismies alkaa olemaan sellainen, joka 10-15v sitten olisi kääntänyt kaikkien päät...bodattu, urheilullinen, hiuksissa kymmentä eri hoitotuotetta, muodikkaasti pukeutuva.

Naisten keskuudessa on myös voimistunut asenne "ennemmin yksin kuin "huonossa" suhteessa".
Sellaisia chättejäkään joissa voisi käydä pedoilemassa nuoria tyttöjä ei enää ole.

Ns. tavismiehen taso on reippaasti noussut ja samalla ovat kasvaneet naisten vaatimukset. Olmit erkanevat naisista yhä kiihtyvällä vauhdilla :(

37

503

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikä on olmi ? Voisko joku vähän sanoa.

      • 2+20

        Olmi on kääpiömies, tunnetaan tällä palstalla myös naisasialuuserina ja älymiehenä.


      • Friidu**
        :D kirjoitti:

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Olmi

        ulkonäköpaineet ja -vaatimukset ovat kasvaneet aivan kaikkien ihmisten keskuudessa, sellainen trendi on tällä hetkellä. kauneusleikkauksia ja kauneuteen liittyviä "toimenpiteitä" tehdään aina vaan enemmän ja enemmän.

        minua ei henk. koht. kiinnosta kuvailemasi miestyyppi (nainen siis olen), mutta mielestäni "samanhenkisellä on oikeus vaatia/toivoa samanhenkistä seuraa". jos elämänarvot ovat aivan erilaiset se tuo suhteelle aika paljon haastetta onnistua. mutta tämä on niin tyypillistä, jos panostaa ulkonäköön haukutaan liian laitetuksi ja jos ei panosta haukutaan siitäkin. raja tuntuu olevan hiuksenhieno, mikä on liikaa ja mikä liian vähän.

        edelleenkin minua ihmetyttää, miten niin monelle miehelle on vaikeaa huolehtia hygieniastaan. oikeastaan 2/3:lla tapaamistani miehistä tämä on ollut puutteellista. muutama peseytyi pelkällä vedellä, ei käyttänyt saippuaa, ja hienhaju oli oikeasti valtava. kyse ei ollut mistään allergiasta tai atooppisesta ihosta vaan yksinkertaisesti viitsimisestä. suihkusta selviytyi näin nopeammin pois kn jätti saippuoimatta. yksi jätti peseytymättä aina vkl:isin "kun ei tarvitse lähteä mihinkään". eipä siinä enää su-iltana huvita harrastaa mitään seksuaalista kanssakäymistä kun toinen on käynyt suihkussa viimeksi pe-aamuna ennen töitä ja oikeasti haisee. ja osa näistä miehistä on ollyt korkeasti koulutettuja ja hyvissä ammateissa.


      • Ok, nyt tiedän mitä tuo tarkoittaa.


      • ei resupekoille
        Friidu** kirjoitti:

        ulkonäköpaineet ja -vaatimukset ovat kasvaneet aivan kaikkien ihmisten keskuudessa, sellainen trendi on tällä hetkellä. kauneusleikkauksia ja kauneuteen liittyviä "toimenpiteitä" tehdään aina vaan enemmän ja enemmän.

        minua ei henk. koht. kiinnosta kuvailemasi miestyyppi (nainen siis olen), mutta mielestäni "samanhenkisellä on oikeus vaatia/toivoa samanhenkistä seuraa". jos elämänarvot ovat aivan erilaiset se tuo suhteelle aika paljon haastetta onnistua. mutta tämä on niin tyypillistä, jos panostaa ulkonäköön haukutaan liian laitetuksi ja jos ei panosta haukutaan siitäkin. raja tuntuu olevan hiuksenhieno, mikä on liikaa ja mikä liian vähän.

        edelleenkin minua ihmetyttää, miten niin monelle miehelle on vaikeaa huolehtia hygieniastaan. oikeastaan 2/3:lla tapaamistani miehistä tämä on ollut puutteellista. muutama peseytyi pelkällä vedellä, ei käyttänyt saippuaa, ja hienhaju oli oikeasti valtava. kyse ei ollut mistään allergiasta tai atooppisesta ihosta vaan yksinkertaisesti viitsimisestä. suihkusta selviytyi näin nopeammin pois kn jätti saippuoimatta. yksi jätti peseytymättä aina vkl:isin "kun ei tarvitse lähteä mihinkään". eipä siinä enää su-iltana huvita harrastaa mitään seksuaalista kanssakäymistä kun toinen on käynyt suihkussa viimeksi pe-aamuna ennen töitä ja oikeasti haisee. ja osa näistä miehistä on ollyt korkeasti koulutettuja ja hyvissä ammateissa.

        mikä menee miehen hygieniakasvatuksessa pieleen? Onko miesten välinen ilmapiiri vielä hyväksyvä tyyliin "miehekäs mies haisee hielle ja kääntää kalsarit puolen viikon paikkeilla toisinpäin"?

        Miehet, huolehtikaa myös ihostanne!

        Ja sitten ne vaatteet, voi jestas sentään, yksikin treffikaveri sanoi ostaneensa viimeksi paidan 90-luvulla, maisterismies. Vaikka kyseinen mies saunoikin ahkerasti hän näytti aina vähän nuhjuiselta ja luolamiesmäiseltä. Vaatteet eivät yksin tee miestä mutta olisi kyllä suotavaa laittautua, miestenkin. Ei voi naisilta vaatia kaunistautumista jos itse on kuin seinästäreväisty. En voisi viedä edes vanhemmilleni näytille resupelleä,enkä toki haluaisikaan, jopa isäni joka on päälle 60 pukeutuu hyvin ja ostaa joka vuosi uusia, tyylikkäitä vaatteita.


      • m30.
        ei resupekoille kirjoitti:

        mikä menee miehen hygieniakasvatuksessa pieleen? Onko miesten välinen ilmapiiri vielä hyväksyvä tyyliin "miehekäs mies haisee hielle ja kääntää kalsarit puolen viikon paikkeilla toisinpäin"?

        Miehet, huolehtikaa myös ihostanne!

        Ja sitten ne vaatteet, voi jestas sentään, yksikin treffikaveri sanoi ostaneensa viimeksi paidan 90-luvulla, maisterismies. Vaikka kyseinen mies saunoikin ahkerasti hän näytti aina vähän nuhjuiselta ja luolamiesmäiseltä. Vaatteet eivät yksin tee miestä mutta olisi kyllä suotavaa laittautua, miestenkin. Ei voi naisilta vaatia kaunistautumista jos itse on kuin seinästäreväisty. En voisi viedä edes vanhemmilleni näytille resupelleä,enkä toki haluaisikaan, jopa isäni joka on päälle 60 pukeutuu hyvin ja ostaa joka vuosi uusia, tyylikkäitä vaatteita.

        Te yritätte nyt muuttaa miehen perusluonnetta. Sohvalla makaaminen haisevissa kalsareissa, kaljapullo kädessä ja pizzapala pöydällä odottamassa on miehen biologiaan koodattu juttu. Eihän miehetkään yritä poistaa naisilta menkkoja, vaikka mies niistä oikeasti kärsii enemmän kuin nainen.


      • ei mitään uutta
        m30. kirjoitti:

        Te yritätte nyt muuttaa miehen perusluonnetta. Sohvalla makaaminen haisevissa kalsareissa, kaljapullo kädessä ja pizzapala pöydällä odottamassa on miehen biologiaan koodattu juttu. Eihän miehetkään yritä poistaa naisilta menkkoja, vaikka mies niistä oikeasti kärsii enemmän kuin nainen.

        Tyhmällä miehellä ei tee mitään.


      • .
        m30. kirjoitti:

        Te yritätte nyt muuttaa miehen perusluonnetta. Sohvalla makaaminen haisevissa kalsareissa, kaljapullo kädessä ja pizzapala pöydällä odottamassa on miehen biologiaan koodattu juttu. Eihän miehetkään yritä poistaa naisilta menkkoja, vaikka mies niistä oikeasti kärsii enemmän kuin nainen.

        Voi järjen jättiläinen sentään.
        Miehilläkö ne menkat olikin..
        naiseton mies kärsii menkoista enemmän kuin nainen.

        Naiset muistakaa, ei helmiä sioille! Ennemmin yksin kuin typerän tunnevammaisen ruman sovinistisen miehen kanssa!


      • m30.
        . kirjoitti:

        Voi järjen jättiläinen sentään.
        Miehilläkö ne menkat olikin..
        naiseton mies kärsii menkoista enemmän kuin nainen.

        Naiset muistakaa, ei helmiä sioille! Ennemmin yksin kuin typerän tunnevammaisen ruman sovinistisen miehen kanssa!

        Mies kärsii parisuhteessa _naisen menkoista_ enemmän kuin nainen itse.


      • sovinistihater
        m30. kirjoitti:

        Mies kärsii parisuhteessa _naisen menkoista_ enemmän kuin nainen itse.

        Mies vuotaa ja on kipeä, miehellä on kramppeja ja väsynyt jne?


      • nohardfeeelings
        m30. kirjoitti:

        Mies kärsii parisuhteessa _naisen menkoista_ enemmän kuin nainen itse.

        Parisuhde ei kannata. Voi joutua tekemisiin sinunkaltaisesi kanssa. Toivon sulle kovaa, kylmää ja yhtä tunteetonta kumppania mitä itse olet.


      • m30.
        sovinistihater kirjoitti:

        Mies vuotaa ja on kipeä, miehellä on kramppeja ja väsynyt jne?

        Miehen sydän ja pää vuotavat verta, ne ovat kipeitä ja niihin tulee kramppeja, kun naisella on menkat.


      • nohardfeeelings
        m30. kirjoitti:

        Miehen sydän ja pää vuotavat verta, ne ovat kipeitä ja niihin tulee kramppeja, kun naisella on menkat.

        Kannattaa kihlautua oikean käden kanssa.


      • m30.
        nohardfeeelings kirjoitti:

        Kannattaa kihlautua oikean käden kanssa.

        Kunhan se on seksikkään naisen käsi, joka on hyvä siivoamaan ja antamaan handjobeja, niin mikä ettei.


    • 14

      Niin ja miesten vaatimukset naisten suhteenhan ovat tunnetusti hyvin vaatimattomat :)

      • ............

        Miesten vaatimukset naisten suhteen ovat pysyneet aika lailla paikoillaan. Eli perusnätti ja normaalipainoinen tyttö (joka ei ole täysin seksitön harmaahiiri) kelpaa suurimmalle osalle miehistä.
        Rumille miehille tai nörteille kelpaavat monesti myös rumat ja lihavat naiset.


      • 27
        ............ kirjoitti:

        Miesten vaatimukset naisten suhteen ovat pysyneet aika lailla paikoillaan. Eli perusnätti ja normaalipainoinen tyttö (joka ei ole täysin seksitön harmaahiiri) kelpaa suurimmalle osalle miehistä.
        Rumille miehille tai nörteille kelpaavat monesti myös rumat ja lihavat naiset.

        Oletko esim. vieraillut Ihannenainen-palstalla? Niiden juttujen perusteella eivät ihan tavisnaiset kenellekään kelpaa :)


      • Friidu**
        27 kirjoitti:

        Oletko esim. vieraillut Ihannenainen-palstalla? Niiden juttujen perusteella eivät ihan tavisnaiset kenellekään kelpaa :)

        tämä on niin totta!

        olen huomannut samaa, että miehillä tosiaan on aivan älyttömän suuret vaatimukset naisten ulkonäön suhteen. jopa sellaisilla miehillä, jotka eivät itse panosta ulkonäköönsä millään tavalla on oikeus vaatia sitä tätä ja tuota. esim. aamusta iltaan pelkkää roskaruokaa syövälle (aamupalaksi pizzaa, lounaaksi mäkkiin jne), ylipainoisella, liikuntaa kammoksuvalla ja huonosti pukeutuvalla ja hygieniastaan huolehtimattomalla miehellä on joku kummallinen "oikeus" vaatia että naisen pitää olla hoikka, muotoja pitää silti olla, harrastaa jotain naisellista liikuntaa, vaatteiden pitää olla seksikkäät ja viimeisen muodin mukaiset ja kasvot pitää olla kauniit. ja mitään ylimääräistä rasvaa, selluliittia tms ei naisella saa olla. naisen pitää jaksaa hoitaa itseään ja ihoaan, olla sheivattu ja siisti. eikä siinä mitään, täytän nämä kriteerit, mutta jos sanot tälle "vastakohta-miehelle" tilanteessa jossa mies luettelee näitä vaatimuksiaan että ehkäpä sinäkin toivoisit mieheltä samoja ominaisuuksia, sinua haukutaan pinnalliseksi. miehellä on oikeus vaatia, naisella ei. ikävä kyllä olen tämän useaan kertaan omakohtaisesti huomannut. ja lisäksi miehellä on oikeus esittää kommentteja naisten ulkonäöstä ja vartalosta, mutta naisella ei miehen. tämä miesten asenne aiheuttaa ainakin minussa suuremman inhoreaktion kuin miesten ulkonäkö/olemus.

        monesti kuulee myös miesten kirjoittavan/sanovan hakevan seuraa ulkomaalaisista naisista, koska "ovat niin paljon kauniimpia" (tai rahapulassa). no, ehkäpä suomalaiset eivät ole kaikkein kauneinta/komeinta rotua ja tämähän pätee sekä miehiin että naisiin. kyllä minunkin mielestä komeimmat miehet ovat yleensä muualta kuin suomesta, mutta haluan silti parisuhteeseen suomalaisen miehen. juuri siksi että uskon löytäväni suomesta loppujen lopuksi lähellä minua olevan miehen luonteen, ulkonäön ja kulttuurin mukaan.


      • ei resupekoille
        Friidu** kirjoitti:

        tämä on niin totta!

        olen huomannut samaa, että miehillä tosiaan on aivan älyttömän suuret vaatimukset naisten ulkonäön suhteen. jopa sellaisilla miehillä, jotka eivät itse panosta ulkonäköönsä millään tavalla on oikeus vaatia sitä tätä ja tuota. esim. aamusta iltaan pelkkää roskaruokaa syövälle (aamupalaksi pizzaa, lounaaksi mäkkiin jne), ylipainoisella, liikuntaa kammoksuvalla ja huonosti pukeutuvalla ja hygieniastaan huolehtimattomalla miehellä on joku kummallinen "oikeus" vaatia että naisen pitää olla hoikka, muotoja pitää silti olla, harrastaa jotain naisellista liikuntaa, vaatteiden pitää olla seksikkäät ja viimeisen muodin mukaiset ja kasvot pitää olla kauniit. ja mitään ylimääräistä rasvaa, selluliittia tms ei naisella saa olla. naisen pitää jaksaa hoitaa itseään ja ihoaan, olla sheivattu ja siisti. eikä siinä mitään, täytän nämä kriteerit, mutta jos sanot tälle "vastakohta-miehelle" tilanteessa jossa mies luettelee näitä vaatimuksiaan että ehkäpä sinäkin toivoisit mieheltä samoja ominaisuuksia, sinua haukutaan pinnalliseksi. miehellä on oikeus vaatia, naisella ei. ikävä kyllä olen tämän useaan kertaan omakohtaisesti huomannut. ja lisäksi miehellä on oikeus esittää kommentteja naisten ulkonäöstä ja vartalosta, mutta naisella ei miehen. tämä miesten asenne aiheuttaa ainakin minussa suuremman inhoreaktion kuin miesten ulkonäkö/olemus.

        monesti kuulee myös miesten kirjoittavan/sanovan hakevan seuraa ulkomaalaisista naisista, koska "ovat niin paljon kauniimpia" (tai rahapulassa). no, ehkäpä suomalaiset eivät ole kaikkein kauneinta/komeinta rotua ja tämähän pätee sekä miehiin että naisiin. kyllä minunkin mielestä komeimmat miehet ovat yleensä muualta kuin suomesta, mutta haluan silti parisuhteeseen suomalaisen miehen. juuri siksi että uskon löytäväni suomesta loppujen lopuksi lähellä minua olevan miehen luonteen, ulkonäön ja kulttuurin mukaan.

        Luettelemasi miehet voivat toki vaatia ihan mitä vaan, tuskin he mitään naista saavat. Elleivät sitten hae jotain ovimattoa köyhästä maasta. Mutta tulee päivä kun ovimattokin itsenäistyy täällä Suomessa ja saa vihiä tuista yms. saa ehkä töitä jolla pärjää jo omillaan ja lopulta lähtee nostelemaan huonosta suhteesta. Löytää kunnon miehen. Kyllä aasialaisilla naisillakin on se oma ihannemies, he eivät vain ikävä kyllä aina pysty sellaista saamaan.
        Naisella on ihan yhtäläinen oikeus vaatia kumppanilta mitä ikinä sitten haluaakaan. Minä en ainakaan huonoa huoli. Olen ennemmin yksin kuin huonon kanssa=päivänselvä asia tietty.
        SE, että nainen hakee itselleen sopivaa, hyvännäköistä miestä ei tee naisesta pinnallista. Jokaisella meillä on ulkonäkökriteerit,ei toista voi haluta jos toinen ei ole omaan silmään komea.
        Ihan sama mitä nää hukkapalat täällä vänkää vastaan. Näin se maailma makaa.

        Jokaiselle on ottajansa, se omanlainen. Pullukat naisetkin saavat kumppanin ja ylipainoiset miehetkin,omanlaiset. Jos vain sisin on kaunis eikä ruma niin kuin esim.sinun esimerkkisi mies, jonkalaisia tuntuu muutama palstallekin kirjoittelevan.


      • Friidu** kirjoitti:

        tämä on niin totta!

        olen huomannut samaa, että miehillä tosiaan on aivan älyttömän suuret vaatimukset naisten ulkonäön suhteen. jopa sellaisilla miehillä, jotka eivät itse panosta ulkonäköönsä millään tavalla on oikeus vaatia sitä tätä ja tuota. esim. aamusta iltaan pelkkää roskaruokaa syövälle (aamupalaksi pizzaa, lounaaksi mäkkiin jne), ylipainoisella, liikuntaa kammoksuvalla ja huonosti pukeutuvalla ja hygieniastaan huolehtimattomalla miehellä on joku kummallinen "oikeus" vaatia että naisen pitää olla hoikka, muotoja pitää silti olla, harrastaa jotain naisellista liikuntaa, vaatteiden pitää olla seksikkäät ja viimeisen muodin mukaiset ja kasvot pitää olla kauniit. ja mitään ylimääräistä rasvaa, selluliittia tms ei naisella saa olla. naisen pitää jaksaa hoitaa itseään ja ihoaan, olla sheivattu ja siisti. eikä siinä mitään, täytän nämä kriteerit, mutta jos sanot tälle "vastakohta-miehelle" tilanteessa jossa mies luettelee näitä vaatimuksiaan että ehkäpä sinäkin toivoisit mieheltä samoja ominaisuuksia, sinua haukutaan pinnalliseksi. miehellä on oikeus vaatia, naisella ei. ikävä kyllä olen tämän useaan kertaan omakohtaisesti huomannut. ja lisäksi miehellä on oikeus esittää kommentteja naisten ulkonäöstä ja vartalosta, mutta naisella ei miehen. tämä miesten asenne aiheuttaa ainakin minussa suuremman inhoreaktion kuin miesten ulkonäkö/olemus.

        monesti kuulee myös miesten kirjoittavan/sanovan hakevan seuraa ulkomaalaisista naisista, koska "ovat niin paljon kauniimpia" (tai rahapulassa). no, ehkäpä suomalaiset eivät ole kaikkein kauneinta/komeinta rotua ja tämähän pätee sekä miehiin että naisiin. kyllä minunkin mielestä komeimmat miehet ovat yleensä muualta kuin suomesta, mutta haluan silti parisuhteeseen suomalaisen miehen. juuri siksi että uskon löytäväni suomesta loppujen lopuksi lähellä minua olevan miehen luonteen, ulkonäön ja kulttuurin mukaan.

        "miehillä tosiaan on aivan älyttömän suuret vaatimukset naisten ulkonäön suhteen"
        Ei pidä paikkaansa kaikkien osalta, minuun tuo ei ainakaan päde. Sisäiset asiat ovat mielestäni paljon tärkeämmät kuin ulkoiset.

        "lisäksi miehellä on oikeus esittää kommentteja naisten ulkonäöstä ja vartalosta, mutta naisella ei miehen"
        Miksei olisi oikeutta? Kyllä on, mutta harvemmin kuulen asiasta kommenttia. Joissakin tilanteissa se olisi jopa toivottavaa, kun ei itse huomaa kaikkea (Tiedän että tämä koskee vain minua).

        "lähellä minua olevan miehen luonteen, ulkonäön ja kulttuurin mukaan"
        Samaa ajattelen myös toisinpäin, mutta ei vaan ole tullut vielä vastaan ainakaan 100% varmuudella.


      • Fhbehbhbhjbwfjhwbjbe
        27 kirjoitti:

        Oletko esim. vieraillut Ihannenainen-palstalla? Niiden juttujen perusteella eivät ihan tavisnaiset kenellekään kelpaa :)

        Oletko vieraillut ihannemies-palstalla?

        "Vedin säkin päähän ja pelästyin kun olin varma että aurinko on sammunut".


      • ymmärtänet
        27 kirjoitti:

        Oletko esim. vieraillut Ihannenainen-palstalla? Niiden juttujen perusteella eivät ihan tavisnaiset kenellekään kelpaa :)

        Palstan nimi on IHANNEnainen. Siellä keskustellaan ihanteista, ei vaatimuksista.


    • lgjdlfgj

      tullut saakeli kilpavarustelua!

    • realisti.

      Typerää rinnastaa omia ongelmiaan kaikkien miesten ongelmaksi. Yksinäisiä miehiä on edelleenkin väestön kokonaisuuteen suhteutettuna melko vähän. Ei naisten saanti ole mikään ongelma, kuin pienelle prosentille miehistä

      • ...........

        Jaa missäs ongelma rinnastettii kaikkien miesten ongelmaksi? Nimenomaan olmeistahan puhuttiin. Oletko hieman tyhmä? Koko ketjun ideahan oli siinä, että nimenomaan näiden luusereiden asema on heikennyt entisestään.


      • .

        Tuntuu että tästä yritetään tehdä suurempaa ongelmaa kuin se oikeasti onkaan.

        Suurin osa miehistä pariutuu kyllä ja ihan onnellisesti.

        Eikö tässä markkinateoriapotaskassa ollutkin pointtina se, että mies ei saa kaunista ja nuorta naista seksiin halutessaan. Ei siinä minun mielestäni mistään suuremmasta ollut kyse. Eli ongelmaa ei edes ole olemassa. Ei kukaan voi saada aina halutessaan mitä nyt ikinä mieleen juolahtaakaan. Toisen vartalo ei ole joku tavara, käyttöesine jonka voi lunastaa omaan käyttöön ilman toisen suostumusta.

        Pienellä prosentilla miehistä on ongelmia naisensaannissa. Ja epäilen että tähän ryhmään kuuluu paljon moniongelmaisia, mielenterveysongelmaisia, päihdeongelmaisia yms. Ja samavasta vastaavasta on kyse naisten ryhmässä joilla on vaikeuksia vastakkaisen sukupuolen kanssa. Tuskin mega-alfa tahtoo piripääbeiben petiin.

        Eli kyse tässä megalomaanisessa hälinässä on vain ja ainoastaan siitä, etteivät peräkammarinpojat saa sitä miss suomea tai iltatyttöä.

        En minäkään saa Johnny Deppiä, tai edes Johnnyn look-alikea, alanko siis huutamaan palstalla päivät pitkät?


      • generic writer
        . kirjoitti:

        Tuntuu että tästä yritetään tehdä suurempaa ongelmaa kuin se oikeasti onkaan.

        Suurin osa miehistä pariutuu kyllä ja ihan onnellisesti.

        Eikö tässä markkinateoriapotaskassa ollutkin pointtina se, että mies ei saa kaunista ja nuorta naista seksiin halutessaan. Ei siinä minun mielestäni mistään suuremmasta ollut kyse. Eli ongelmaa ei edes ole olemassa. Ei kukaan voi saada aina halutessaan mitä nyt ikinä mieleen juolahtaakaan. Toisen vartalo ei ole joku tavara, käyttöesine jonka voi lunastaa omaan käyttöön ilman toisen suostumusta.

        Pienellä prosentilla miehistä on ongelmia naisensaannissa. Ja epäilen että tähän ryhmään kuuluu paljon moniongelmaisia, mielenterveysongelmaisia, päihdeongelmaisia yms. Ja samavasta vastaavasta on kyse naisten ryhmässä joilla on vaikeuksia vastakkaisen sukupuolen kanssa. Tuskin mega-alfa tahtoo piripääbeiben petiin.

        Eli kyse tässä megalomaanisessa hälinässä on vain ja ainoastaan siitä, etteivät peräkammarinpojat saa sitä miss suomea tai iltatyttöä.

        En minäkään saa Johnny Deppiä, tai edes Johnnyn look-alikea, alanko siis huutamaan palstalla päivät pitkät?

        Mutta kun rumalla naisella nyt ei vaan tee yhtään mitään.


      • voi pientä----
        generic writer kirjoitti:

        Mutta kun rumalla naisella nyt ei vaan tee yhtään mitään.

        jep jep, ei tee, otahan nyt lääkkeesi


      • ei mitään uutta
        generic writer kirjoitti:

        Mutta kun rumalla naisella nyt ei vaan tee yhtään mitään.

        No eipä tunnu sullakaan kukaan tekevän yhtään mitään.
        Rumilla naisilla on seksielämä mutta sulla ei, sehän sua ärsyttää yli kaiken.


      • säälittää----
        ei mitään uutta kirjoitti:

        No eipä tunnu sullakaan kukaan tekevän yhtään mitään.
        Rumilla naisilla on seksielämä mutta sulla ei, sehän sua ärsyttää yli kaiken.

        Ei älyriä ärsytä rumien naisten seksielämä, hänen elämänsä on raunioina äitinsä ostarilutkailun vuoksi. Herkässä murrosiässä äidin jakopolitiikka voi romuttaa pojan elämän loppuiäksi, tiedäthän....


    • utelias---

      "Olmien naisten saanti vaikeutunut"

      Onko olmien naisten kysyntä runsaastakin?

      • toki on

        Ainakin huomattavasti runsaampaa kuin olmimiesten.


      • ...

        Mä kans ymmärsin otsikon niin, että olmeista naisista on pulaa..


      • nohardfeeelings

        Olminaisista on kovempi kysyntä kuin olmimiehistä, jotain tämmöstä.


      • :DD
        nohardfeeelings kirjoitti:

        Olminaisista on kovempi kysyntä kuin olmimiehistä, jotain tämmöstä.

        Tämmöistä se on, kun ei enää peruskoulussa opeteta yhdyssanaoppia :D


    • Puoliolmi

      Varmasti totta.

      Ihmisten odotukset kumppanin suhteen ovat kasvaneet ja yhä vähemmän arvostetaan tietynlaisia juttuja kun taas enemmän ja enemmän arvostetaan pintaa.

      Varsinkin 90-luvulla ei haitannut jos pinta ei ollut ihan kunnossa koska asenteella oli paljon enemmän merkitystä. Nykyään tulkitaan niin että se pinta on se asenne eli ollaan tavallaan poseeraamis kulttuurissa.

      Olmi ei osaa poseerata joten tietysti he kärsivät.

      Se on hyvä muuten selittää hyvän kropan omaavana miehenä joka näyttää hieman olmilta ihan luonnostaan vaaleiden piirteiden vuoksi ettei ole olmi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1685
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1332
    3. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      283
      1237
    4. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      112
      1072
    5. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      917
    6. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      4
      865
    7. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      229
      824
    8. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      20
      749
    9. Mikä kaivatullasi on WA tai Insta profiilikuva?

      Millainen ?!? asiallisesti häh ?!?
      Ikävä
      24
      739
    10. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      39
      722
    Aihe