Isäntä sitten rasvasi juoksumattoni...on toki tehnyt sitä ennenkin...nyt vai kävi niin , että sitä rasvaa tuli liikaa ja , kun sitten tallusteli sen päällä , niin tietysti se rasva tuli matosta läpi ja on liukas..
rasva on liikkeestä ostettua ja mattoille sopiva, mutta miten ja millä minä saan ja yleensä saanko sitä edes pois..?
Aattelin kysästä ekas täältä jos joillain ois kokemusta.
Jos ei niin pitänee kysästä liikkeestä.
Oishan tolla kiva pakkasilla juosta, kun se nyt kuitenkin tuossa on. :))
Onkohan entinen juoksumatto?
- tunturi-
2
1495
Vastaukset
- dr. Lubri Kant
Olisko tuosta mitään apua
http://www.doityourself.com/stry/how-to-remove-silicone-lubricant-from-a-treadmill-mat- -tunturi-
vaikkakin on aika toivoton olo, kun tuon luki.
Helpompaa ois jos pitäis puhdistaa vain jokin roiske maton päältä, mutta , kun sitä on imetynyt maton läpi sillai enempi...
Pitänee ehkä alkaa kyselee miten siihen saisi uuden maton ja mitä sekin sitten maksaisi, voihan vitsi...
Kiitos kuitenkin :))
Pitänee isännän pysytellä tuolla suksivoitelun puolella. :))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135243
- 675044
- 904104
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603188- 432781
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521914- 391774
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628