Olen kaveriton nainen!

fslj lsiflesifjs

Tuntuu ettei netissäkään voi tutustua keneenkään kun en usko, että tavalliset sosiaaliset ystäväpiirin omaavat miehet voivat oikein ymmärtää. Olen kirjoitellut joidenkin miesten kanssa, mutta sitten en ole vain enää jaksanut, kun he kyselevät elämästäni... Ei minulle juurikaan tapahdu mitään niin vaikeaa keksiä jutun juurta. :P Aina ollaan kyselemässä jotain meseä ja minä kun en jaksaisi turhaa paskan jauhamista... en oikein osaa small-talkia. Viihdyn hyvin itsekseni ja koen olevani sisäänpäinkääntynyt luonne, mutta tuntuu että voisi tuotakin elämänaluetta vähän kokeilla kun ei tähän ikään mennessä ole tullut kokeiltua... ikä hieman päälle 20.

17

1328

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaveriton mies

Aivan kuin omia ajatuksiani.m40

• pulppulp

tuolla asenteella todellakaan voi tutustua keneenkään..." Olen kirjoitellut joidenkin miesten kanssa, mutta sitten en ole vain enää jaksanut, kun he kyselevät elämästäni..."....mitäs jo ne miehet ovat kiinnostuneita sinusta.

Jos minä olen kiinnostunut jostakin henkilöstä, niin tottakai haluan tietää hänestä ja hänen elämästä ja ajatuksistaan...

• kurkkuturnipsi

Ei nyt heti uskoisi kertomaasi todeksi .Taidat vaan fuulata meitä,tuo on aika paksua ja läpinäkyvää.
      Kuuntele Hassisen Konetta ja niitä sanoja,mitä tämä Ismo sanoo.Neljän ruusun Ilkka kiteyttää myös asiat hyvin.Nämä Alangon veljekset osaavat sanoittaa koskettavia tekstejä.

• keksi-ikäinen N

Samat sanat. S-postissa vaikea höpöttää mitä metkaa on sattunut, kun mitään ei satu. Kun ei ole kaveripiiriä, niin ei ole mitään kerrottavaa. Joutuu puhumaan paljon itsestään ja sitten vaikuttaa aivan itsekeskeiseltä narsistilta.

Chatissa jos liikkuu niin tivataan meseä ja skypeä. En minäkään osaa jollekin yksityisesti pälättää jonninjoutavuuksia. Eikä semmoinen mies joka ei tiedä minusta mitään ole minusta kiinnostunut, vaan siitä että saisi tungettua nakkinsa jonkun piirakkaan, mahdollisimman nopeasti...

• ajattelin vain

""S-postissa vaikea höpöttää mitä metkaa on sattunut, kun mitään ei satu. Kun ei ole kaveripiiriä, niin ei ole mitään kerrottavaa. Joutuu puhumaan paljon itsestään ja sitten vaikuttaa aivan itsekeskeiseltä narsistilta""

--> no mistä juttelisit miehen kanssa parisuhteessa? miksi viesteissä pitäisikään höpöttää, kun niissä voi kertoa itsestään ja elämästään totuudenmukaisesti ja vastaavasti tutustua toisen osapuolen persoonaan ja elämään. voi kirjoittaa toiveistaan, periaatteistaan, kysellä toiselta vastaavia. nyt tulee jotenkin kuva, että onpas tyhjää ja tylsää elämää - omasta mielestäsikin!

• keksi-ikäinen N
        ajattelin vain kirjoitti:

""S-postissa vaikea höpöttää mitä metkaa on sattunut, kun mitään ei satu. Kun ei ole kaveripiiriä, niin ei ole mitään kerrottavaa. Joutuu puhumaan paljon itsestään ja sitten vaikuttaa aivan itsekeskeiseltä narsistilta""

--> no mistä juttelisit miehen kanssa parisuhteessa? miksi viesteissä pitäisikään höpöttää, kun niissä voi kertoa itsestään ja elämästään totuudenmukaisesti ja vastaavasti tutustua toisen osapuolen persoonaan ja elämään. voi kirjoittaa toiveistaan, periaatteistaan, kysellä toiselta vastaavia. nyt tulee jotenkin kuva, että onpas tyhjää ja tylsää elämää - omasta mielestäsikin!

Sanotaan ettei uuteen ihmiseen tutustuessaan saa puhua entisistä kumppaneistaan. Jos kumminkin pitää puhua ihmisistä, niin kenestä puhuu kun ei ole kavereita ja melkein ainoat ihmiset mitä koskaan on tuntenut ovat olleet juuri ne kaikki entiset kumppanit?

Voi toki olla että tunnen elämäni tylsäksi ja itseni myös, koska minut jätettiin tänä vuonna pitkäaikaisen suhteen jälkeen toisen naisen takia.

Kyllä minulla jatkuvasti oli juteltavaa miehen kanssa ja hänkin minulle jutteli kaikenlaista, mutta ehkä suhteen viimeisinä aikoina häntä ei enää kiinnostanut mikään mitä sanoin. Tietokone kiinnosti enemmän. Ja sitten se nainen jonka kanssa hän oli salaa yhteydessä sillä koneella.

Vaan enpä voine sanoa että olisin ollut jotenkin erityisen tylsää seuraa tai sitten me molemmat olimme, sillä tämä minut jättänyt mieskin tuli jätetyksi muutaman kuukauden uudessa suhteessa oltuaan. Sittemmin hänet on hylännyt vielä pari muutakin naista.

Kai me nelikymppiset sitten vaan ollaan niin tylsiä toisillemmekin...

• keksi-ikäinen N kirjoitti:

Sanotaan ettei uuteen ihmiseen tutustuessaan saa puhua entisistä kumppaneistaan. Jos kumminkin pitää puhua ihmisistä, niin kenestä puhuu kun ei ole kavereita ja melkein ainoat ihmiset mitä koskaan on tuntenut ovat olleet juuri ne kaikki entiset kumppanit?

Voi toki olla että tunnen elämäni tylsäksi ja itseni myös, koska minut jätettiin tänä vuonna pitkäaikaisen suhteen jälkeen toisen naisen takia.

Kyllä minulla jatkuvasti oli juteltavaa miehen kanssa ja hänkin minulle jutteli kaikenlaista, mutta ehkä suhteen viimeisinä aikoina häntä ei enää kiinnostanut mikään mitä sanoin. Tietokone kiinnosti enemmän. Ja sitten se nainen jonka kanssa hän oli salaa yhteydessä sillä koneella.

Vaan enpä voine sanoa että olisin ollut jotenkin erityisen tylsää seuraa tai sitten me molemmat olimme, sillä tämä minut jättänyt mieskin tuli jätetyksi muutaman kuukauden uudessa suhteessa oltuaan. Sittemmin hänet on hylännyt vielä pari muutakin naista.

Kai me nelikymppiset sitten vaan ollaan niin tylsiä toisillemmekin...

Aivan!
        On niin vaikeaa yrittää tutustua uuteen mieheen, kun ei halua koko ajan puhua itsestään ja heti paljastaa liikaa. Minunkaan ex ei lopussa puhunut kanssani. Olisi kiva kirjoitella, kun ei ole kaveria joka jaksaisi kuunnella nettideitti juttuja.

• samanlainen88

No kyllä mä ainakin ymmärtäsin, kun olen itse ihan samanlainen :d

• fslj lsiflesifjs

...mahdat olla kotoisin? Itse olen täältä Savosta..

• samanlainen88
        fslj lsiflesifjs kirjoitti:

...mahdat olla kotoisin? Itse olen täältä Savosta..

Hki

• klklääää

Niin senkun vaan keksiskelet. Ei miehiä kiinosta muutakuin päästä housuihisi. Voin miehenä sanoa että se kaikki muu mistä miehet juttelevat on täyttä paskaa eikä heitä todellisuudessa kiinosta muukun saada pillua ja jotkut haluaa myös tyttöystävän.

• KJJMK74

Yksinäisyyttä on paljon maailmassa.Eli meitä muitakin on.Ei vaivuta epätoivoon.Täytyy harrastaa jotain missä näkee ihmisiä ja mennä vapaaehtois työhön jos ei muuta keksi.Verenluovutukseen.se ei koske yhtään ja saa hyvän mielen siinä. Ihmisten ilmoille mennä.Ei ne kotoa tuu hakemaan.Kaikkea hyvää sinulle ja tsemppiä :)

• Herra konsepti

Olin ennen erittäin sosiaalinen ja menin joka viikon loppu jonnekkin kaverille baariin tai sitten juotiin mun kämpillä. Nykyään hädin tuskin menen ovesta ulos. Kavereita on mutten jaksa niitä tapailla. Eikä kieltämättä kiinnostakkaan mitä heille kuuluu. Olen erittäin syrjäytynyt ja epäsosiaali mutta kuitenkaan se ei haittaa mua pätkääkään! Mieluusti olen kotona yksin kuin mennä kuluttamaan rahaa baareihin ja viinaksiin. En vain halua nähdä ihmisiä. Enkä ymmärrä näitäkään ihmisiä jotka huokailee jonkin kumppanin perään, joo siis onhan siinnä se yks "pikku juttu" mutta mitä muuta? Kaipaako oikeasti joku jonkun vierellensä? En ymmärrä miten ihmiset on niin hellyyden kipeitä paskoja. Paras kaverikin meni pillun perässä ja nykyään kaveri suhde vituillaan...

• se kaveriton nainen

Ehkä suurimpana motivaationa on minulla päästä kokeilemaan tuota pikku juttua. Jotenkin järkevää olisi tätäkin elämänaluetta kokeilemaan mahdollisimman varhain, koska ei naiset iän myötä ainakaan kaunistu. Jos tuntuu paremmalta olla yksin niin sittempähän ainakin voin jatkaa hyvillä mielin ihan yksin vaikka loppuun asti (jota ei toivottavasti tarvitse vuosikymmeniä odotella).

Tätä juttua aloittaessani olin kokeillut vain tuota s24 treffejä, mutta tuntuu että siellä on hyvin vähän vaihtuvuutta... Päätin kokeilla tuota iskuria ja itse asiassa on tullut useita asiallisia vastauksia, kaikkiaan viidessä päivässä tullut jotain 70 vastausta. Pitää nyt tuoda esille, etten halua kovin pitkään kirjoitella.

• Onko naisissakin tuollaisia? Minä nimenomaan haluaisin sellaisen, jolle ei tarvitsisi jauhaa paskaa ja jolla ei olisi turhia "ystäviä", kun ei niitä itsellänikään ole.

• Ei lahnoille

On, mutta ne on yleensä niin vitun tylsiä ettei niitä terve mies kestä. Nainen lahnaa sängyssä 14 tuntia päivästä ja loput katselee tyhjin silmin telkkaria? Kolme vuotta tuollaisessa suhteessa ja EI ENÄÄ IKINÄ! Lemmikkikultakalastakin on enemmän seuraa.

• pöh!
        Ei lahnoille kirjoitti:

On, mutta ne on yleensä niin vitun tylsiä ettei niitä terve mies kestä. Nainen lahnaa sängyssä 14 tuntia päivästä ja loput katselee tyhjin silmin telkkaria? Kolme vuotta tuollaisessa suhteessa ja EI ENÄÄ IKINÄ! Lemmikkikultakalastakin on enemmän seuraa.

Elikä kun satuit olemaan suhteessa yhden täydellisen passivoituneen naisen kanssa, niin voit tehdä johtopäätöksiä siitä millaisia kaikki muut naiset ovat?

Onhan tuossa jo selkeä ero sinun naiseesi että monet muut kaverittomat naiset kirjoittelevat nettiin ja aivot pysyy virkeinä. Kai sitä kuka tahansa olisi kohta kuin elävä kuollut jos ei muuta tee kuin makaa sängyssä ja tuijottaa telkkaa. Et sitä sitten hoitoon saanut?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      67
      1232
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      901
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      335
      685
    4. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      51
      661
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      638
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      636
    7. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      101
      625
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      605
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      592
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56