Tänään alkoi 4. paastopäivä.
Kyselisin kokemuksia, kuinka energisiä teistä on paaston tässä vaiheessa tullut?
Minä nimittäin olen niin energinen, etten viime yönä nukkunut ollenkaan kun ei väsytä yhtään, nyt olen yhtämittaa valvonut n.25h eikä väsytä vieläkään?
Toivottavasti 15tunnin jälkeen väsyttäisi, koska onhan unikin tärkeää :)
Voiko tämä johtua paastosta?
Pahimmat paastopäivät toivottavasti takana ja näläntunne pysynyt kurissa parantuneen itsekurin ansiosta :)
7 päivää olisi tarkoitus paastota.
Paaston (sivu)vaikutukset?
4
788
Vastaukset
- paasto
Ja nukahdinkin jo klo16 iltapäivällä muutamaksi tunniksi.
Klo20 menin sitten nukkumaan ja heräsin klo9.40
Olo on kuin olisi krapulassa vaikka alkoholiin en ole koskenut moneen kuukauteen.
Päätä särkee ja naama tuntuu turvonneelta, pitäisi varmaan lähteä lenkille virkistymään.
Mitä olette tehneet, että saatte paaston tuntumaan niin ihanalta?
Minä mietin vain, että haluan viedä tämän loppuun asti, vaikka mielessä pyörii pihvit ja kastikkeet ja kaikenlaiset ruuat ja suklaat ja karkit.. Vaikka fyysisesti minulla ei ole nälkä.
Varmaan jouluna saan kaikki kilot takaisin, pidän vain ruuasta niin paljon. Olen lohtusyömäri :/
Edelleen myös huimaa jos nousee liian nopeasti ylös ja näkö meinaa mennä mustaksi..- uteliassa
Miten meni? Kerropa nyt kaikki hyödyt ja ilot mitä paastosta saa. Olet varmaan nyt hoikka ja lihaksikas ja hallitset itsesi ja syömisesi.
- 3:s päivä menossa
uteliassa kirjoitti:
Miten meni? Kerropa nyt kaikki hyödyt ja ilot mitä paastosta saa. Olet varmaan nyt hoikka ja lihaksikas ja hallitset itsesi ja syömisesi.
Kolmas päivä menossa, yöllä heräsin 5:ltä ja ajattelin että onpas mukava olo.
Nyt raivaan kaappeja ja siivoan.
Yleensä saan kuurin aikana kaiken kuntoon huushollissa.
Nukun oikein hyvin. Yleensä aluksi nukun jotain 8 tuntia, mutta myöhemmässä vaiheessa vähemmän.
Tuntuu aika oudolta, että et ole nukkunut, ei hyvä, ei ollenkaan hyvä.
Lainaa kirjastosta rentoutuskasetti, tai osta itsellesi.
Juotko hedelmä- ja kasvismehuja ja juotko buljonkia kerran päivässä?
Entä suolenhuuhtelu? - Edellinen 3:s
3:s päivä menossa kirjoitti:
Kolmas päivä menossa, yöllä heräsin 5:ltä ja ajattelin että onpas mukava olo.
Nyt raivaan kaappeja ja siivoan.
Yleensä saan kuurin aikana kaiken kuntoon huushollissa.
Nukun oikein hyvin. Yleensä aluksi nukun jotain 8 tuntia, mutta myöhemmässä vaiheessa vähemmän.
Tuntuu aika oudolta, että et ole nukkunut, ei hyvä, ei ollenkaan hyvä.
Lainaa kirjastosta rentoutuskasetti, tai osta itsellesi.
Juotko hedelmä- ja kasvismehuja ja juotko buljonkia kerran päivässä?
Entä suolenhuuhtelu?Laita vähän hunajaa teehesi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713518
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851536Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251269- 1581222
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit192988- 35971
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16953Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?57832Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk92794- 62745