ATM:ien vikana huono itsetunto

Jannika1986

Jos tapaisin miehen ja kävisi ilmi että on kirjoitellut tänne näitä "YTM:t saa naista, ATM ei saa ketään"-ruikutusviestejä, kiinnostus lopahtaisi siihen. Tajuatteko itsekään miten ärsyttävältä tuollainen netissä ruikutus tuntuu?

En itsekään ole suosittu nainen, kaukana siitä: ainut deittailukokemukseni on kun yksi ujo, itseäni 2-3 kertaa lyhyempi (itse olen yli naisten keskipituuden ja tämä mies taas miesten lyhimmästä päästä), muiden naisten täysin hyljeksimä nörtti viimein minut vasta täysissä meikeissä treffeille huoli (tunnettu jo vuosia aiemmin mutta meikittömänä ko. tyypillä oli ollut tapana vain haukkua), ja lemppasi heti tarpeeksi pyöriteltyään ja pahasti haavoitettuaan. Itse en pitänyt ollenkaan myöskään tyypin ulkonäöstä, mutta koitin ajatella että 'sisin tärkein' ja sulkea silmät. Mutta ei se näköjään niin mennyt, kun tuli pahasti nenille ko. tyypiltä.

En ole ollut koskaan edes tippaakaan ylipainoinen, mutten silti ruikuta täällä syyttelemässä kelpaamattomuudestani miehiä. Syynä se että itsetunto nykyisin tarpeeksi hyvä olla ruikuttamassa asiasta jota ei ruikuttaminen paranna.

Joten koittakaa tekin hyvät ihmiset luopua ATM/YTM-ajattelusta! Kukaan joka sanoo olevansa ATM ei voi olla hyväitsetuntoinen.

16

329

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ATM ei ole missään

      haavemaailmoissa vaan kovassa todellisuudessa. ATM on hyvin tietoinen omasta markkina-asemastaan. Sanoisinkin siis että ATM:llä on hyvä itsetunto, hän tuntee itsensä ja markkina-arvonsa.

      • 365y5

        ATM:llä on hyvä itsetunto kun tajuaa olevansa huonompi?


      • KFNAkjfnjkewkefw
        365y5 kirjoitti:

        ATM:llä on hyvä itsetunto kun tajuaa olevansa huonompi?

        Itsetunto on hyvä silloinkun TUNTEE ITSENSÄ.

        Tottakai positiivista ikionnistuja-maailmaamme ei kiinnosta hevonvittuakaan se että joku on tunnistanut itsessään luuserin, mutta silti se on ITSENSÄ TUNTEMISTA.

        Kuka sanoi että kaikki itsetunto on ns. sankarityyppistä?

        Ainiin. Eiköhän ne naistenlehdet ja kaikenlaiset positiivarit ole taas levittäneet selkäydintä mädättävää propagandaansa OIKEASTA tavasta olla itsetuntoinen, joka tosin kieltää tietenkin itsetunnon HUONOILTA :)


      • 632146ger
        KFNAkjfnjkewkefw kirjoitti:

        Itsetunto on hyvä silloinkun TUNTEE ITSENSÄ.

        Tottakai positiivista ikionnistuja-maailmaamme ei kiinnosta hevonvittuakaan se että joku on tunnistanut itsessään luuserin, mutta silti se on ITSENSÄ TUNTEMISTA.

        Kuka sanoi että kaikki itsetunto on ns. sankarityyppistä?

        Ainiin. Eiköhän ne naistenlehdet ja kaikenlaiset positiivarit ole taas levittäneet selkäydintä mädättävää propagandaansa OIKEASTA tavasta olla itsetuntoinen, joka tosin kieltää tietenkin itsetunnon HUONOILTA :)

        Käsitän itsetunnon ja itsetuntemuksen eri asioiksi. Itsetuntemus on kuvaamasi kaltaista (tosin en usko siihen että kukaan on oikeasti huonompi kuin joku idiootti panomies, ja jos tällaista kuvittelee niin silloin ei ole kyllä itsetuntemuskaan kohdillaan). Itsetunto on mulle sitä että hyväksyy itsensä, ei tarvitse olla sankari, kunhan ei aseta itseään kenenkään alapuolelle.


      • 652346grq
        KFNAkjfnjkewkefw kirjoitti:

        Itsetunto on hyvä silloinkun TUNTEE ITSENSÄ.

        Tottakai positiivista ikionnistuja-maailmaamme ei kiinnosta hevonvittuakaan se että joku on tunnistanut itsessään luuserin, mutta silti se on ITSENSÄ TUNTEMISTA.

        Kuka sanoi että kaikki itsetunto on ns. sankarityyppistä?

        Ainiin. Eiköhän ne naistenlehdet ja kaikenlaiset positiivarit ole taas levittäneet selkäydintä mädättävää propagandaansa OIKEASTA tavasta olla itsetuntoinen, joka tosin kieltää tietenkin itsetunnon HUONOILTA :)

        lisäys: jos atm määrittelee itsensä atm:ksi eli huonommaksi tai alemmaksi, niin silloin atm on hyväksynyt ns. ytm:n ajatusmaailman. ytm saattaa pitää ns. atm:ää alempana, mutta pitääkö atm:n hyväksyä tämä alemmuus? mielestäni ei tarvitse. menestys seksimarkkinoilla ei ole mikään ihmisarvo mittari, monet kuuluisat ja nykyään ihaillut taiteilijat ja tieteilijät ovat olleet atm:iä jos mitataan pelkästään menestyksellä seksimarkkinoilla.


    • m30.

      Mies oli siis tuollainen joku 60-90 senttiä pitkä? vai mitä tarkoita 2-3 kertaa sinua lyhyempi?

      • ap

        No itse olen 173 cm. Ja mies arviolta lähemmäs 158-160 cm sen sijaan että olisi ollut esim. 170 cm mitä moni tällä palstalla pitää jo lyhyenä miehenä. Mutta ainakaan en ole siis jäänyt itsekään yksin siksi että olisin niin ylipainoinen kuin nirsokaan. Joten ei naisilla aina ole yhtään sen helpompaa, silti koitan olla ruikuttamatta.


    • 36q4hedgb

      tänne ihmiset voi purkaa ahdistuksiaan kärjistetyssä muodossaan. tää on eräänlainen ulostuspaikka. livenä monet on hillitympiä. samaa mieltä olen kyllä tuosta että jos nimittää itseään ATM:ksi niin se on sellainen itseään toteuttava ennustus, josta ei pääse irti, koska on jo valmiiksi itsensä määritellyt huonoksi.

    • KFANkenkefwf

      "Tajuatteko itsekään miten ärsyttävältä tuollainen netissä ruikutus tuntuu?"

      Mitä sitten?

      Emme ole asiakaspalvelijoitasi. Tehtävämme ei ole näyttää sinulle hymyilevää naamaa. Voi kauheeta jos sua ärsyttää mutta hei pliide - juokse vaikka suohon.

      Minun puolestani sinä voit ruikuttaa haluamistasi asioista juuri niin paljon kuin haluat. Jos tyylisi on deitata psykoottisia kääpiöitä niin so be it - sitten vittuilemme siitä ja sinä vittuilet huonosta itsetunnostamme (Joka on täysin totta).

      "Kukaan joka sanoo olevansa ATM ei voi olla hyväitsetuntoinen.".

      Kukaan joka sanoo olevansa hauki ei voi olla lintu!!!!! :D :D :D

      Mene etsimään hei pliide seuraava tekohyväitsetuntoinen psykonarsisti-kääpiö. Mä jatkan sillä välin ATM-juttuja ja huonon itsetuntoni potemista! :D

    • "itse olen yli naisten keskipituuden"
      Nyt heräsi kyllä mielenkiinto... kuinka paljon yli keskipituuden?
      Tunnen olevani itsekin liian pitkä, joillekin.

      "Joten koittakaa tekin hyvät ihmiset luopua ATM/YTM-ajattelusta"
      En ole noin ajatellutkaan, mukavaa kommenttia tosin olen laittanut...

      • ap

        Olen 173 cm. En mikään todella pitkä, mutta keskipituushan on jotain 169 cm naisilla. Hieman pidempi siis... Jokatapauksessa sen verran pidempi että tuo mies ei ollut minuun verrattuna ainoastaan lyhyt tai päätä lyhempi vaan jo huomattavasti lyhyempi.

        En tarkoittanutkaan kaikkia palstalaisia. Löytyy täältä realistisia ja hyväitsetuntoisiakin miehiä. Määä ja Ei noin ovat hyviä esimerkkejä siitä: eivät kumpikaan omien sanojensa mukaan komeita vaan ihan tavallisia pullaisia (mää muistaakseni vielä ylipainoinen ja sanoo olevansa kasvoiltaan enemmänkin ruma?) ja hyvin heilläkin naismarkkinoilla menee. Uskoisin sen johtuvan juuri hyvästä itsetunnosta ja siitä etteivät he kategorisoi itseään mihinkään atm-luokkaan.


      • 19+13=?
        ap kirjoitti:

        Olen 173 cm. En mikään todella pitkä, mutta keskipituushan on jotain 169 cm naisilla. Hieman pidempi siis... Jokatapauksessa sen verran pidempi että tuo mies ei ollut minuun verrattuna ainoastaan lyhyt tai päätä lyhempi vaan jo huomattavasti lyhyempi.

        En tarkoittanutkaan kaikkia palstalaisia. Löytyy täältä realistisia ja hyväitsetuntoisiakin miehiä. Määä ja Ei noin ovat hyviä esimerkkejä siitä: eivät kumpikaan omien sanojensa mukaan komeita vaan ihan tavallisia pullaisia (mää muistaakseni vielä ylipainoinen ja sanoo olevansa kasvoiltaan enemmänkin ruma?) ja hyvin heilläkin naismarkkinoilla menee. Uskoisin sen johtuvan juuri hyvästä itsetunnosta ja siitä etteivät he kategorisoi itseään mihinkään atm-luokkaan.

        Ethän sä mikään kovin pitkä sit ole.

        Itsestään selvää lienee että monelle suurin ongelma on huono itsetunto. Vähemmän selvää on miten tuosta ongelmasta pääsisi käytännössä eroon.


      • ap kirjoitti:

        Olen 173 cm. En mikään todella pitkä, mutta keskipituushan on jotain 169 cm naisilla. Hieman pidempi siis... Jokatapauksessa sen verran pidempi että tuo mies ei ollut minuun verrattuna ainoastaan lyhyt tai päätä lyhempi vaan jo huomattavasti lyhyempi.

        En tarkoittanutkaan kaikkia palstalaisia. Löytyy täältä realistisia ja hyväitsetuntoisiakin miehiä. Määä ja Ei noin ovat hyviä esimerkkejä siitä: eivät kumpikaan omien sanojensa mukaan komeita vaan ihan tavallisia pullaisia (mää muistaakseni vielä ylipainoinen ja sanoo olevansa kasvoiltaan enemmänkin ruma?) ja hyvin heilläkin naismarkkinoilla menee. Uskoisin sen johtuvan juuri hyvästä itsetunnosta ja siitä etteivät he kategorisoi itseään mihinkään atm-luokkaan.

        "hyvin heilläkin naismarkkinoilla menee"
        Jaa, on kyllä ollut ehdokkaita minullakin mutta asiat ei oikein oo onnistunut yhteen. Niin ei ole kannattanut ryhtyä mihinkään. No voi olla että olen vähän nirso mutta ei voi mitään, en voi kyllä olla sellaisen kanssa joka ei tunnu oikealta. Siksi olen sinkku vieläkin, sopivaa etsimässä... Jospa onnistaisi joskus.


      • ap
        19+13=? kirjoitti:

        Ethän sä mikään kovin pitkä sit ole.

        Itsestään selvää lienee että monelle suurin ongelma on huono itsetunto. Vähemmän selvää on miten tuosta ongelmasta pääsisi käytännössä eroon.

        En, mutta mieheen verrattuna... Eli tarkoitin sillä lähinnä välillämme ollutta pituuseroa. Jos itse olisin ollut 158 cm niin mies ei olisi tuntunut noin lyhyeltä suhteessa minuun.


    • keilipsi

      itsetunto on homojen hommaa.

    • 1 mies vaan

      nämä narsistiset persoonallisuushäiriöiset ole näitä ylionnellisen näköisiä tyyppejä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1795
    2. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      74
      1415
    3. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1392
    4. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      295
      1290
    5. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      28
      1189
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      116
      1132
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      5
      1049
    8. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      977
    9. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      899
    10. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      232
      848
    Aihe