Mulla on tällä hetkellä tumman ruskeat hiukset. Ajattelin värjätä hiukset suoravärillä punaiseksi, pitäisikö eka laittaa värinpoisto ja vasta sitten suoraväri? Onks kellään kokemuksia ruskeasta punaiseksi? Tarttuuko väri kunnolla vai vaan juurikasvuun?
Suoravärit tarttuuko tummiin hiuksiin?
4
5220
Vastaukset
- runger
Suoraväripaketeissa SANOTAAN ETTÄ KÄYTTÖ VAIN VAALENNETTUIHIN HIUKSIIN!!!!
- Anonyymi
Idiootti!!!!!
- Maisq
Tässä tapauksessa värjäystulos riippuu tämän hetkisten hiustesi tummuusasteesta, mutta voin varmuudella sanoa että väri varsinaisesti muutu, mutta saattaa antaa jonkin punaisen vivahteen. Jos tyvikasvusi on vaaleampaa kuin latvan väri, siitä tulee luonnollisestikkin erivärinen kuin muista hiuksista.
Jos haluat lopputuloksen selkeästi punaiseksi, tee ensin värinpoisto ja vasta sitten suoraväri. - safads
Värinpoiston lopputulos on pysyvä, mutta suoraväri lähtee pois muutamassa viikossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733564Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91961Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241309- 1341176
- 1001063
- 1071020
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil68991- 60974
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6955- 35866