Yksin tykkään olla

Matias*

Itse en seurustele eikä ole tarvettakaan viihdyn hyvin yksinään.Tosin yksi syy on tähän siinä että ainakin täällä minun kaupungissa kaikki hyvät naiset on varattuna.Mielummin elän yksin kun huonossa parisuhteessa naisen kanssa joka ei minua miellytä.Paljon helpompaa elää yksin kun huonossa parisuhteessa!Saa mennä ja tulla miten haluaa eikä ole kenellekään tilivelvollinen eikä ole sidottu kehenkään paljon hyviä puolia!Tosin voisin ajatella parisuhdetta jos olisi oikein tasokas nainen kyseessä.itse olen tasokas ja tasokkaan näköinen herrasmies.

8

410

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Clarissa46

Ajattelen täysin samoin, viihdyn erittäin hyvin yksin, ja vaikka olisin suhteessa kaipaisin varmaan aika paljon omaa aikaa. Pidän myös itseäni tasokkaana, ehkä sekin on syy, miksi ei niin epätoivoisesti etsi seuraa, tiedän, että saisin miehen koska haluaisin, moni on jo esittänyt toivomuksen seurustelusuhteesta, ei vain ole riittävän tasokas ehdokas osunut kohdalle.

• Samoin olisi täällä kyllä muutamia vapaita, mutta ei oikein kiinnosta olla huonossa suhteessa. Yksin on parempi olla. Ja kuten sanoit myös täällä kaikki hyvät on varattuja.
      Tosin tänään näin ohimennen kylillä ollessani yhden kauniin ja tasokkaan naisen joka ehkä myös oli vapaa, vähän aikaa katsottiin ohimennen hymyillen toisiamme. Varmasti hän huomasi minut ja ei kyllä mielestäni ollut paikkakuntalainen. No en kerennyt sanoa mitään kun hän jo hävisi jonnekin. No taas yksi menetetty tilaisuus :(

• Mr Groove

... helposti. Aikuisiässä sekä miehillä että naisilla on omat juttunsa ja käsityksensä yhteiselosta, joista ei hevillä luovuta. Lisäksi molemmat ovat oamissa silmissään tasoikkaita mutta toistensa silmissä taviksia. Vaikea sellaiselle perustalle on mitään suurempaa rakentaa. Pitäisi pystyä luopumaan omasta tasokkuudestaan tai sitten hyväksyä tilanne kuten AP.

• wonderfull life :)

joka viihtyy yksikseenKIN. Olen sitä mieltä, että jos osaa nauttia omasta seurastaan, osaa myös nauttia muiden seurasta. Eli pitää olla sinut itsensä kanssa, jotta osaisi olla muiden kanssa. Mitä mieltä olette?
      Ei aina tarvitse olla kumppania. Joskus jutut loppuu, sitten rauhoitutaan ja päästään asiasta yli ja sitten PAMM yllättäen, juuri kun ei sitä odota, elämääsi astuu uusi rakkaus. Itselleni aina käynyt näin:) Sillä välin, nauttikaamme yksinolostakin!

• Pikkusen tarkennusta

Kiinnostaa tuo henkisen tasokkuuden määritelmä. Ulkonäköpuolella on varmaan monen mielestä selvä, joskin maku ratkaisee. Mikä on se henkinen tasokkuus, joka tekee mahdollisesta tulevasta hyvän? Voihan erittäin hurmaavan näköinen ihminen olla mitä rasittavin kontrollifriikki, esimerkiksi.

• kokeilee...
        Pikkusen tarkennusta kirjoitti:

Kiinnostaa tuo henkisen tasokkuuden määritelmä. Ulkonäköpuolella on varmaan monen mielestä selvä, joskin maku ratkaisee. Mikä on se henkinen tasokkuus, joka tekee mahdollisesta tulevasta hyvän? Voihan erittäin hurmaavan näköinen ihminen olla mitä rasittavin kontrollifriikki, esimerkiksi.

"Tästä huomaakin, miksi naisten kanssa on niin vaikea solmia suhteita:

"Ei sillä ole merkitystä vaikka ei olisi ennakko-odotuksia, minä en ainakaan lähtisi suhteeseen, jos en uskoisi itse 100 %:sti että suhteella on mahdollisuus onnistua, en lähtisi ikinä kokeilemaan, että voisiko tästä tulla jotain." "

ei yhden mielipidettä tarvitse yleistää koskemaan kaikkia.

minusta tilanne taas on 50-50. suhteesta joko tulee jotain tai ei tule.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      589
      2316
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      410
      1832
    3. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      22
      1670
    4. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1438
    5. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      1276
    6. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      58
      1176
    7. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      122
      1164
    8. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      16
      908
    9. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      13
      888
    10. Miten kesäsi meni?

Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?
      Ikävä
      66
      833
    Aihe