Pois minulta?

Ei noin

Illan tyhmä kysymys. Miksi tämän palstan moni kirjoittaja on sitä mieltä että muiden seurustelu tai seksin harrastaminen on pois heiltä?

Koittakaa vastata lyhyemmin kun puolen sivun viestejä, kiitos.

Ja kysymys ihan vaan siksi että minusta toisten seksi tai parisuhteet eivät ole pois minulta noin lähtökohtaisesti.

77

715

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lyhyesti

      Ytm joka harrastaa satunnaissuhteita useiden naisten kanssa samaan aikaan ( vaimo kotona odottamassa), sitoo useita naisia itseensä, pois markkinoilta. Ne ytm:n satunnaispanot luulevat saavansa ytm:n itselleen, eli ovat uskollisia sellaiselle häntäheikille. Kaikki nämä naiset, jotka ytm sitouttaa itseensä, ovat pois kt-miehiltä ja at-miehiltä

      • Ei noin

        Saisinko vastauksen joka ei ole harhainen?

        Yritän nyt jotenkin kuvitella että oma vakkarini olisi erittäin sitoutunut minuun enkä oikein näe sitä totena.


      • 6234346t
        Ei noin kirjoitti:

        Saisinko vastauksen joka ei ole harhainen?

        Yritän nyt jotenkin kuvitella että oma vakkarini olisi erittäin sitoutunut minuun enkä oikein näe sitä totena.

        Mua ei ainakaan kiinnosta naiset ketkä jonkun toisen vakkareita. Oon sillä tavalla vajaa.


      • Ei noin
        6234346t kirjoitti:

        Mua ei ainakaan kiinnosta naiset ketkä jonkun toisen vakkareita. Oon sillä tavalla vajaa.

        Eihän se nainen minua omista tai siis paremminkin sun kannaltasi toisin päin. Tämä on vaan melko miellyttävä tapa purkaa paineita edes silloin tällöin takuulla hyvässä seurassa. Ei kai sinkkuus selibaattia ja vuodesta toiseen jatkuvaa rakkaussuhdetta omaan oikeaan käteen voi tarkoittaa? Ihmiset kaipaavat ihan sitä läheisyyttä ja seksiä vaikkei siitä toisesta sitten elämänkumppaniksi olisi.


      • semmosta .
        Ei noin kirjoitti:

        Saisinko vastauksen joka ei ole harhainen?

        Yritän nyt jotenkin kuvitella että oma vakkarini olisi erittäin sitoutunut minuun enkä oikein näe sitä totena.

        Vaikea saada palstalta vastausta joka ei olisi harhainen :D (sori, tää vaan naurattaa..hullujen kokoontumisajot käydään täällä)

        Mua ei kiinnosta muiden panojutut, en ymmärrä miksi muita se niin kovasti kiinnostaa. Tahtoisin kumppanin jota ei kiinnostaisi muiden panojutut. Tahtoisin kumppanin joka eläisi tässä hetkessä eikä menneisyydessä.


      • end of discussion
        Ei noin kirjoitti:

        Saisinko vastauksen joka ei ole harhainen?

        Yritän nyt jotenkin kuvitella että oma vakkarini olisi erittäin sitoutunut minuun enkä oikein näe sitä totena.

        ei kiinnosta minuakaan toisten vakkarit. piste.


      • Ei noin
        end of discussion kirjoitti:

        ei kiinnosta minuakaan toisten vakkarit. piste.

        ei se mies sitouta sitä naista itseensä vaan sua ei kiinnosta. Piste.

        No, oma on ongelmasi.


      • 623aeg
        Ei noin kirjoitti:

        Eihän se nainen minua omista tai siis paremminkin sun kannaltasi toisin päin. Tämä on vaan melko miellyttävä tapa purkaa paineita edes silloin tällöin takuulla hyvässä seurassa. Ei kai sinkkuus selibaattia ja vuodesta toiseen jatkuvaa rakkaussuhdetta omaan oikeaan käteen voi tarkoittaa? Ihmiset kaipaavat ihan sitä läheisyyttä ja seksiä vaikkei siitä toisesta sitten elämänkumppaniksi olisi.

        Ai miksei kiinnosta muija joka samaan aikaan vakituisesti panee sun kanssa?


      • 25635q
        623aeg kirjoitti:

        Ai miksei kiinnosta muija joka samaan aikaan vakituisesti panee sun kanssa?

        Vastausm jos et keksi: samasta syystä kuin ei huoratkaan kiinnosta.


      • Hanska Käsine
        Ei noin kirjoitti:

        Eihän se nainen minua omista tai siis paremminkin sun kannaltasi toisin päin. Tämä on vaan melko miellyttävä tapa purkaa paineita edes silloin tällöin takuulla hyvässä seurassa. Ei kai sinkkuus selibaattia ja vuodesta toiseen jatkuvaa rakkaussuhdetta omaan oikeaan käteen voi tarkoittaa? Ihmiset kaipaavat ihan sitä läheisyyttä ja seksiä vaikkei siitä toisesta sitten elämänkumppaniksi olisi.

        Kannattaa tosiaan kokeilla vasenta kättä välillä.


      • sexi maggara
        Hanska Käsine kirjoitti:

        Kannattaa tosiaan kokeilla vasenta kättä välillä.

        puhe ei ollut panemisesta vs. runkkaamisesta vaan toisten vakkareitten panemisesta, vitun urpo.


      • Kateellinen
        Ei noin kirjoitti:

        Saisinko vastauksen joka ei ole harhainen?

        Yritän nyt jotenkin kuvitella että oma vakkarini olisi erittäin sitoutunut minuun enkä oikein näe sitä totena.

        Miten sä oot sen vakkarin saanut?


      • Ei noin
        623aeg kirjoitti:

        Ai miksei kiinnosta muija joka samaan aikaan vakituisesti panee sun kanssa?

        ongelma se, että se panee just mun kanssa?


      • Ei noin
        Kateellinen kirjoitti:

        Miten sä oot sen vakkarin saanut?

        Koitan kertoa lyhyesti. Eli olin (tietenkin) baarissa yhden kaverin kanssa jonka sitten onnistuin kadottamaan kaverin humalatilasta johtuen. Aloin siinä sitten höpötellä niitä näitä ja enimmäkseen härskejä yhden naisen kanssa joka lähinnä pyöritteli silmiään ja suhtautui vähän sillain että mikä helvetin jätkä toi nyt on. Se juttu ei sitten kehittynyt mihinkään ja nainen sanoi aika suorasanaisesti että voisin häipyä nyt niinkun heti. Vaikutti sen verran huumorintajuttomalta tapaukselta että tottelin ja painuin baaritiskille. Baaritiskillä sitten oli joku nainen joka alkoi jutella minun kanssani jotain. Jäin siihen sitten suustani kiinni.

        Vietettiin iltaa tanssien ja juoden ja jutellen. Nainen sitten halusi yöksi mun kämpille. Keitin aamulla kahvit jonka jälkeen päädyimme naisen aloitteesta sovittelemaan pissavehkeitä yhteen. Aktin jälkeen nainen sanoi että haluaa tavata samoissa merkeissä uudestaan, ja näin sitten kävi.

        Yleensä vakkarisuhteisiin olen kyllä vaan ajautunut, mutta tämä nainen ilmoitti ihan suoraan kaipaavansa vain satunnaista sängynlämmittäjää. Ei tullut paljon kieltäytyminen mieleen...


      • Kateellinen
        Ei noin kirjoitti:

        Koitan kertoa lyhyesti. Eli olin (tietenkin) baarissa yhden kaverin kanssa jonka sitten onnistuin kadottamaan kaverin humalatilasta johtuen. Aloin siinä sitten höpötellä niitä näitä ja enimmäkseen härskejä yhden naisen kanssa joka lähinnä pyöritteli silmiään ja suhtautui vähän sillain että mikä helvetin jätkä toi nyt on. Se juttu ei sitten kehittynyt mihinkään ja nainen sanoi aika suorasanaisesti että voisin häipyä nyt niinkun heti. Vaikutti sen verran huumorintajuttomalta tapaukselta että tottelin ja painuin baaritiskille. Baaritiskillä sitten oli joku nainen joka alkoi jutella minun kanssani jotain. Jäin siihen sitten suustani kiinni.

        Vietettiin iltaa tanssien ja juoden ja jutellen. Nainen sitten halusi yöksi mun kämpille. Keitin aamulla kahvit jonka jälkeen päädyimme naisen aloitteesta sovittelemaan pissavehkeitä yhteen. Aktin jälkeen nainen sanoi että haluaa tavata samoissa merkeissä uudestaan, ja näin sitten kävi.

        Yleensä vakkarisuhteisiin olen kyllä vaan ajautunut, mutta tämä nainen ilmoitti ihan suoraan kaipaavansa vain satunnaista sängynlämmittäjää. Ei tullut paljon kieltäytyminen mieleen...

        Fiksu nainen.


      • Ei noin
        Kateellinen kirjoitti:

        Fiksu nainen.

        Hyvin fiksu. Tietää mitä tahtoo ja ottaa sen. Tuuria että minä satun olemaan se mitä hän tahtoo.


      • Ei noin
        Hanska Käsine kirjoitti:

        Kannattaa tosiaan kokeilla vasenta kättä välillä.

        Ei sillä saa sopivaa tuntumaa. Kun on reilut 15 vuotta tumputtanut samalla kädellä, käden vaihto ei vaan onnistu.


    • Ei se satu

      Kuten eivät myöskään miehet, jotka hakevat itselleen kumppanin ulkomailta.

      Ajatus, että "YTM:t sitovat naisia pois markkinoilta" on höpöhöpöä. Ei niitä pettäjämiehiä niin paljon ole, että sillä oikeasti olisi vaikutusta seurustelu-/parisuhteiden muodostumiseen.

      Oikeampi ongelma on ihmisten kohtaamattomuus. Kaupungissa asuvat korkeasti koulutetut naiset ja maalla/pikkupaikkakunnilla asuvat kouluttamattomat miehet ovat yksin, eikä niitä kahta ryhmää saa millään kohtaamaan.

      • Ei noin

        varmaan on ongelma, mutta silloin muiden suhteet eivät sitä ole.

        Paitsi joillekin tämän palstan lukijoille ja kirjoittajille, ehkä. Ainakin joistain kirjoituksista päätellen. En vaan itse tosiaan ymmärrä millä tapaa esim. se että minulla on ollut joskus vuonna kivi ja keppi tyttöystävä on tämän palstan kirjoittajilta pois. Ehkä ei tarvitsekaan?


      • superneitsyt

        Niin, se on se ihmisten kohtaamattomuus... kuin nyt esimerkiksi tuossa Joulup--

        Okei, minä menen nukkumaan.


      • 634ger

        Luuletko sä tosissas että koulutetut kaupunkilaiset sinkkunaiset haluaa jotain kouluttamattomia maalaismiehiä? Jos toi on sun mielestä joku vakava ongelma ettei saada näitä kahta ryhmää (jotka hylkii toisiian luonnostaan) yhteen, niin en ainakaan suosittele sosiologin uraa.


      • "Kaupungissa asuvat korkeasti koulutetut naiset ja maalla/pikkupaikkakunnilla asuvat kouluttamattomat miehet ovat yksin, eikä niitä kahta ryhmää saa millään kohtaamaan."

        Kun nyt edes kaupungissa asuvat korkeasti koulutetut naiset ja kaupungissa asuvat korkeasti koulutetut miehet kohtaisivat, mutta ei, joka ainoa nainen katsoo vain kylmästi ja halveksuen ohitseni. Ja ne naiset haluavat muutenkin jotain paljon parempaa: tohtorikoulutetun hunks-jääkiekkoilijan, joka on joko johtaja-asemassa tai vähintään erittäin hyvin palkatussa huippuasiantuntijatehtävässä, ja joka osaisi rakentaa naiselleen talon alusta loppuun siinä runoja samalla luritellessaan.


      • 34

        Entäs kaupungissa asuvat korkeasti koulutetut miehet? Mekin ollaan yksin.


      • tahtoo kans
        34 kirjoitti:

        Entäs kaupungissa asuvat korkeasti koulutetut miehet? Mekin ollaan yksin.

        Kun nyt sais kunnon miehen jostain. Ihan sama onko kaupungista vai maalta, hitto vie.


      • näin on--
        LordBoredom kirjoitti:

        "Kaupungissa asuvat korkeasti koulutetut naiset ja maalla/pikkupaikkakunnilla asuvat kouluttamattomat miehet ovat yksin, eikä niitä kahta ryhmää saa millään kohtaamaan."

        Kun nyt edes kaupungissa asuvat korkeasti koulutetut naiset ja kaupungissa asuvat korkeasti koulutetut miehet kohtaisivat, mutta ei, joka ainoa nainen katsoo vain kylmästi ja halveksuen ohitseni. Ja ne naiset haluavat muutenkin jotain paljon parempaa: tohtorikoulutetun hunks-jääkiekkoilijan, joka on joko johtaja-asemassa tai vähintään erittäin hyvin palkatussa huippuasiantuntijatehtävässä, ja joka osaisi rakentaa naiselleen talon alusta loppuun siinä runoja samalla luritellessaan.

        Kyllä ne korkeasti koulutetut vaille prinssiään jääneet naiset aikanaan järkiinsä näissäkin asioissa tulevat tai tajuavat omat todelliset mahdollisuutensa. Se vaan että tämän lajin järkiinsä tuleminen pakkaa tapahtumaan heillä niin myöhäisessä ikävaiheessa että ei siitä sitten ole enää paljon mitään hyötyä heille itselleen eikä niille miehille kenen naisiksi he aikanaan olisivat voineet hyvinkin sopia.

        Tuo iänikuinen juttu että kouluttamattomat miehet maalla ja korkeasti koulutetut naiset kaupungeissa ovat yksinäisiä ja he eivät voi kohdata lie sellainen murjaisu, että ei se paljon ainakaan tänä päivänä enää vastaa todellisuutta. Jos siellä maalla on vaikkapa nuohooja maajusseista puhettakaan(joilla usein huomattavasti varallisuutta ja asemaakin) niin kyllä sellainen akateemiselle naiselle hyvin kelpaa. Todennäköisesti kelpaa nykyään paremmin kuin moni akateeminen mies kaupungista ja kyllä he myös kohdatakkin voivat vaikka sitten netin deittisaiteilla. Tarkoitan siis että kelpaa yhtä hyvin siinä vaiheessa kun se y.m. järkiinsä tuleminen on tapahtunut.


      • Tuo kohtaamattomuus on muuten todellinen ongelma.
        Tosin vaikka olen korkeasti koulutettu mies, se ei takaa mitään kun ei kohtaa sopivaa. Tämän netin kautta voi yrittää löytää samanhenkistä, mutta hankalaa se on.

        Lisäksi yleensä kun olen selaillut useita eri palstoja, niin aina lähes poikkeuksetta välimatkaa on satoja kilometrejä sopivalta vaikuttavaan naiseen. Live-elämässä tilanne on vielä huonompi, ei löydy sopivaa millään kun miehiä on valtavasti enemmän mitä naisia on tällä alueella. Kaikki sopivat on jo varattuja, huonoon suhteeseen en kyllä rupea.

        Juuri tuon kohtaamattomuuden takia olen yksin. Paljon olen ajatellut muuttoa kaupunkiin lähemmäksi toisia ja sen varmaan teenkin, kunhan löytäisi sopivan kohtuuhintaisen asunnon ensin työpaikan jonka saaminen ei tunnu olevan ongelma jos olisi ensin tuo asunto.


      • joopa juu
        34 kirjoitti:

        Entäs kaupungissa asuvat korkeasti koulutetut miehet? Mekin ollaan yksin.

        Niin muuten myös me keskisuuren kunnan keskiverrosti koulutetut naiset. Saadaan olla todella rauhassa niin koulutetuilta kuin myös vähän koulutetuilta miehiltä. Ainoita kontaktin ottajia ovat vaimonsa jättämät puolitutut ja työtoverit, jotka humalapäissään soittavat ja ehdottavat suhdetta olettaen, että vanhapiika on varma nakki.


      • incca
        LordBoredom kirjoitti:

        "Kaupungissa asuvat korkeasti koulutetut naiset ja maalla/pikkupaikkakunnilla asuvat kouluttamattomat miehet ovat yksin, eikä niitä kahta ryhmää saa millään kohtaamaan."

        Kun nyt edes kaupungissa asuvat korkeasti koulutetut naiset ja kaupungissa asuvat korkeasti koulutetut miehet kohtaisivat, mutta ei, joka ainoa nainen katsoo vain kylmästi ja halveksuen ohitseni. Ja ne naiset haluavat muutenkin jotain paljon parempaa: tohtorikoulutetun hunks-jääkiekkoilijan, joka on joko johtaja-asemassa tai vähintään erittäin hyvin palkatussa huippuasiantuntijatehtävässä, ja joka osaisi rakentaa naiselleen talon alusta loppuun siinä runoja samalla luritellessaan.

        hunksi tai jääkekkoilija ei kelpaa, eikä edes hyväpalkkainen talonrakentelija


      • ,.-m-,m,-,m-,m-,m-,m
        34 kirjoitti:

        Entäs kaupungissa asuvat korkeasti koulutetut miehet? Mekin ollaan yksin.

        entäs maalla asuvat korkeasti koulutetut miehet? Me vasta yksin ollaankin.


      • Ei noin
        LordBoredom kirjoitti:

        "Kaupungissa asuvat korkeasti koulutetut naiset ja maalla/pikkupaikkakunnilla asuvat kouluttamattomat miehet ovat yksin, eikä niitä kahta ryhmää saa millään kohtaamaan."

        Kun nyt edes kaupungissa asuvat korkeasti koulutetut naiset ja kaupungissa asuvat korkeasti koulutetut miehet kohtaisivat, mutta ei, joka ainoa nainen katsoo vain kylmästi ja halveksuen ohitseni. Ja ne naiset haluavat muutenkin jotain paljon parempaa: tohtorikoulutetun hunks-jääkiekkoilijan, joka on joko johtaja-asemassa tai vähintään erittäin hyvin palkatussa huippuasiantuntijatehtävässä, ja joka osaisi rakentaa naiselleen talon alusta loppuun siinä runoja samalla luritellessaan.

        En ole tohtorikoulutettu, en ole Hunkseissa (niillä taitaa olla pituuden ja tanssitaidon suhteen jotain vaatimuksia?), en osaa pelata jääkiekkoa enkä osaa suureksi häpeäkseni edes luistella kunnolla. Johtajasta olen aika kaukana, vaikka mulla on kohtuullisen hyvä duuni. Johtotehtävät ei edes kiinnosta. Taloa en osaa rakentaa, jos puutöistä olisi voinut jäädä luokalle olisin varmaan jäänyt. Olisin oikeasti halunnut tyttöjen käsitöihin mutta äiti ei päästänyt. Jotenkin selviän jos pitää muutama naula lyödä seinään mutten varmaan osaa pistää porakonetta päälle.

        Runoja luen joskus ja muutakin kirjallisuutta.

        Nämäkö ne syyt on siihen sinkkuuteen? Äh, jos naiset haluaa miehen joka osaa luistella, pitäkööt tunkkinsa. Minä olen parempi sisälajeissa.


      • maisterinainen
        LordBoredom kirjoitti:

        "Kaupungissa asuvat korkeasti koulutetut naiset ja maalla/pikkupaikkakunnilla asuvat kouluttamattomat miehet ovat yksin, eikä niitä kahta ryhmää saa millään kohtaamaan."

        Kun nyt edes kaupungissa asuvat korkeasti koulutetut naiset ja kaupungissa asuvat korkeasti koulutetut miehet kohtaisivat, mutta ei, joka ainoa nainen katsoo vain kylmästi ja halveksuen ohitseni. Ja ne naiset haluavat muutenkin jotain paljon parempaa: tohtorikoulutetun hunks-jääkiekkoilijan, joka on joko johtaja-asemassa tai vähintään erittäin hyvin palkatussa huippuasiantuntijatehtävässä, ja joka osaisi rakentaa naiselleen talon alusta loppuun siinä runoja samalla luritellessaan.

        on maisterinpaperit ja mulle kelpaisi hyvin mies joka ammattikorkeesta valmsitunut tai sitten maisteri. joten en ainkaan mitään tohtoria halua.


      • 14+5
        joopa juu kirjoitti:

        Niin muuten myös me keskisuuren kunnan keskiverrosti koulutetut naiset. Saadaan olla todella rauhassa niin koulutetuilta kuin myös vähän koulutetuilta miehiltä. Ainoita kontaktin ottajia ovat vaimonsa jättämät puolitutut ja työtoverit, jotka humalapäissään soittavat ja ehdottavat suhdetta olettaen, että vanhapiika on varma nakki.

        vientiä on. mulla ei oo kysyntää edes tolla saralla.


      • aurinkopaistaaa
        34 kirjoitti:

        Entäs kaupungissa asuvat korkeasti koulutetut miehet? Mekin ollaan yksin.

        No niin ollaan. Meikäläisen handicap on ikä (41) ja se että lasten kanssa tulee vietettyä aikaa. Kumppaniksi kelpaa kyllä toinen samanlainen, siis nelikymppinen jolla on kakaroita. Ja tietty nainen pitää olla.

        Mutta ei homma mihinkään ryhmään kuulumisesta ole kiinni, jos ei löydy niin ei löydy. Yritän ajatella niin että kun minä jään ilman niin joku toinen saa 2 kpl.


    • Sakkoa

      Uskoisin että palstalla on useita jotka tuntevat olevansa ulkona parisuhdemarkkinoilta joten on aika oletettavaa että he tuntevat menetystä kun muilla menee hyvin tuolla saralla ja heillä ei.

      Varsinkin jos otetaan ajatus että on miehiä jotka käyttävät montaa naista vieden näin naisettomilta miehiltä naisia.

      Kysymys on tietynlaisesta tuntemuskesta joka liittyy yksinäisyyteen ja miksi itse hylätään.

      Tietäisit ehkä jos sinulla ei olisi suuria mahdollisuuksia löytää seksiä eikä suhdetta. Tuskin nykytilanteessa tajuat asiaa siten lainkaan menetyksenä koska sinullahan on mahdollisuus silti johonkin.

      • Ei noin

        Lähinnä tuntuu olevan nykyään mahdollisuuksia dildon korvikkeena toimimiseen 18-55v naisille. Parisuhdetarjokkaat ja siis oikeasti kiinnostavat ovat olleet vähän vähällä vaikka sitä enemmän kaipaan. Nyt pitkään ollut niin että kun minä olen kiinnostunut nainen on esim. varattu ja kun nainen on minä vaan en ole, siis en millään tavalla. Pari potentiaalista juttua on ollut ja ne sössin ihan lahjakkaasti itse, mikä sitten vitutti ihan kohtuullisesti. Jotenkin tuntuu että tässä nyt jumittaa ihan liikaa paikallaan.

        Paradoksi sekin. Saan jotain mitä jotkut tämän palstan miehet haluavat ehkä eniten enkä saa sitä mitä haluan itse eniten.

        Mutta tämän palstan ATM-hörhötys on oikeasti sairasta, se voi olla tuntemus mutta ei se ole totta.


      • Sakkoa
        Ei noin kirjoitti:

        Lähinnä tuntuu olevan nykyään mahdollisuuksia dildon korvikkeena toimimiseen 18-55v naisille. Parisuhdetarjokkaat ja siis oikeasti kiinnostavat ovat olleet vähän vähällä vaikka sitä enemmän kaipaan. Nyt pitkään ollut niin että kun minä olen kiinnostunut nainen on esim. varattu ja kun nainen on minä vaan en ole, siis en millään tavalla. Pari potentiaalista juttua on ollut ja ne sössin ihan lahjakkaasti itse, mikä sitten vitutti ihan kohtuullisesti. Jotenkin tuntuu että tässä nyt jumittaa ihan liikaa paikallaan.

        Paradoksi sekin. Saan jotain mitä jotkut tämän palstan miehet haluavat ehkä eniten enkä saa sitä mitä haluan itse eniten.

        Mutta tämän palstan ATM-hörhötys on oikeasti sairasta, se voi olla tuntemus mutta ei se ole totta.

        "Lähinnä tuntuu olevan nykyään mahdollisuuksia dildon korvikkeena toimimiseen 18-55v naisille. "

        "Mutta tämän palstan ATM-hörhötys on oikeasti sairasta, se voi olla tuntemus mutta ei se ole totta. "

        Mutta jos lisäät tuohon yhtälöön syrjäytymisen ja mahdollisen kokemattomuuden parisuhteista niin eikö nuo ajatukset olisi luonnollisia seurauksia jos itsekin toteat jotain tuollaista?


      • Ei noin
        Sakkoa kirjoitti:

        "Lähinnä tuntuu olevan nykyään mahdollisuuksia dildon korvikkeena toimimiseen 18-55v naisille. "

        "Mutta tämän palstan ATM-hörhötys on oikeasti sairasta, se voi olla tuntemus mutta ei se ole totta. "

        Mutta jos lisäät tuohon yhtälöön syrjäytymisen ja mahdollisen kokemattomuuden parisuhteista niin eikö nuo ajatukset olisi luonnollisia seurauksia jos itsekin toteat jotain tuollaista?

        No omalta kohdaltani totean kyllä ihan surullisen faktan. Kun molemminpuoleista kiinnostusta vakavaan suhteeseen ei ole nyt hetkeen ollut, sitä ei ole ollut. Se ei silti tarkoita sitä että joku toinen mies jotenkin sitouttaisi kaikki maailman naiset pois markkinoilta.

        ATM voi todeta että pillua tai parisuhdetta ei irtoa mutta ei se sillä selity että jotkut muut miehet vievät kaikki naiset heiltä.

        Juu, ja kokematon olen ollut joskus itsekin, mutten silti nyt ihan täysin epärealistisia kuvitelmia luonut todellisuudesta.


      • Sakkoa
        Ei noin kirjoitti:

        No omalta kohdaltani totean kyllä ihan surullisen faktan. Kun molemminpuoleista kiinnostusta vakavaan suhteeseen ei ole nyt hetkeen ollut, sitä ei ole ollut. Se ei silti tarkoita sitä että joku toinen mies jotenkin sitouttaisi kaikki maailman naiset pois markkinoilta.

        ATM voi todeta että pillua tai parisuhdetta ei irtoa mutta ei se sillä selity että jotkut muut miehet vievät kaikki naiset heiltä.

        Juu, ja kokematon olen ollut joskus itsekin, mutten silti nyt ihan täysin epärealistisia kuvitelmia luonut todellisuudesta.

        "Kun molemminpuoleista kiinnostusta vakavaan suhteeseen ei ole nyt hetkeen ollut, sitä ei ole ollut."

        Eli etsit sopivaa. Se on eri juttu jos tuntuu olevan vaihtoehtoja ja tekevänsä valintoja.
        Syrjäytynyt ei varmaan koe vastaavaa.

        Itsellä ei ole seksiäkään paljon tarjolla vaan enemmän vakavampaa suhdetta mutta ehdokkaat ei kyllä miellyttä milään tasolla.

        "ATM voi todeta että pillua tai parisuhdetta ei irtoa mutta ei se sillä selity että jotkut muut miehet vievät kaikki naiset heiltä. "

        No milläs sitten???

        Toiset miehet ja ne naisethan määrittävät mitä odottavat mieheltä sekä valitsevat miehiä niiden joukosta jotka ovat vapaina.

        Mitä enemmän vapaina naisia sitä enemmän myös yksittäisillä miehillä on mahdollisuuksia saada nainen, myös näillä syrjäytyneillä.


      • Ei noin
        Sakkoa kirjoitti:

        "Kun molemminpuoleista kiinnostusta vakavaan suhteeseen ei ole nyt hetkeen ollut, sitä ei ole ollut."

        Eli etsit sopivaa. Se on eri juttu jos tuntuu olevan vaihtoehtoja ja tekevänsä valintoja.
        Syrjäytynyt ei varmaan koe vastaavaa.

        Itsellä ei ole seksiäkään paljon tarjolla vaan enemmän vakavampaa suhdetta mutta ehdokkaat ei kyllä miellyttä milään tasolla.

        "ATM voi todeta että pillua tai parisuhdetta ei irtoa mutta ei se sillä selity että jotkut muut miehet vievät kaikki naiset heiltä. "

        No milläs sitten???

        Toiset miehet ja ne naisethan määrittävät mitä odottavat mieheltä sekä valitsevat miehiä niiden joukosta jotka ovat vapaina.

        Mitä enemmän vapaina naisia sitä enemmän myös yksittäisillä miehillä on mahdollisuuksia saada nainen, myös näillä syrjäytyneillä.

        "Eli etsit sopivaa. Se on eri juttu jos tuntuu olevan vaihtoehtoja ja tekevänsä valintoja.
        Syrjäytynyt ei varmaan koe vastaavaa."

        No tottakai etsin sopivaa. Ei kai kukaan yli 16-vuotias ketä tahansa ota?

        "Itsellä ei ole seksiäkään paljon tarjolla vaan enemmän vakavampaa suhdetta mutta ehdokkaat ei kyllä miellyttä milään tasolla."

        Kuinka nyt näin? Haluaisin todeta noista omista ehdokkaista vakavaan suhteeseen että eivät ne mitään huonoja naisia ole olleet, mutta eivät vaan minulle sopivia.

        "No milläs sitten???

        Toiset miehet ja ne naisethan määrittävät mitä odottavat mieheltä sekä valitsevat miehiä niiden joukosta jotka ovat vapaina."

        Niin, tämä ei ole sama asia kun se että muut miehet vievät kaikki naiset. Vapaita naisia kyllä on olemassa ja heistä on mahdollista saada seuraa.


      • 2+3
        Ei noin kirjoitti:

        "Eli etsit sopivaa. Se on eri juttu jos tuntuu olevan vaihtoehtoja ja tekevänsä valintoja.
        Syrjäytynyt ei varmaan koe vastaavaa."

        No tottakai etsin sopivaa. Ei kai kukaan yli 16-vuotias ketä tahansa ota?

        "Itsellä ei ole seksiäkään paljon tarjolla vaan enemmän vakavampaa suhdetta mutta ehdokkaat ei kyllä miellyttä milään tasolla."

        Kuinka nyt näin? Haluaisin todeta noista omista ehdokkaista vakavaan suhteeseen että eivät ne mitään huonoja naisia ole olleet, mutta eivät vaan minulle sopivia.

        "No milläs sitten???

        Toiset miehet ja ne naisethan määrittävät mitä odottavat mieheltä sekä valitsevat miehiä niiden joukosta jotka ovat vapaina."

        Niin, tämä ei ole sama asia kun se että muut miehet vievät kaikki naiset. Vapaita naisia kyllä on olemassa ja heistä on mahdollista saada seuraa.

        samoin se täällä naisten maailmassa menee. sitä sopivaa etsii vakavaan suhteeseen ja kun ei vain löydy niin ei löydy. vähän alle nelikymppisenä kyllä ei hirmuisesti ole paikkoja mistä etsiäkään. pitäisi olla laaja tuttava-/kaveriverkosto, jonka kautta tutustuu lujonnostaan samantyyppisiin ihmisiin ja sitten ajan kanssa oppii "näkemään" ne joiden kanssa olisi mahdollisuuksia.

        baareista tms. on kuin etisis neulaa heinäsuovasta - ei sitä koskaa löydy sieltä tai ylipäätään tuntemattomista ihmisistä.


      • Sakkoa
        Ei noin kirjoitti:

        "Eli etsit sopivaa. Se on eri juttu jos tuntuu olevan vaihtoehtoja ja tekevänsä valintoja.
        Syrjäytynyt ei varmaan koe vastaavaa."

        No tottakai etsin sopivaa. Ei kai kukaan yli 16-vuotias ketä tahansa ota?

        "Itsellä ei ole seksiäkään paljon tarjolla vaan enemmän vakavampaa suhdetta mutta ehdokkaat ei kyllä miellyttä milään tasolla."

        Kuinka nyt näin? Haluaisin todeta noista omista ehdokkaista vakavaan suhteeseen että eivät ne mitään huonoja naisia ole olleet, mutta eivät vaan minulle sopivia.

        "No milläs sitten???

        Toiset miehet ja ne naisethan määrittävät mitä odottavat mieheltä sekä valitsevat miehiä niiden joukosta jotka ovat vapaina."

        Niin, tämä ei ole sama asia kun se että muut miehet vievät kaikki naiset. Vapaita naisia kyllä on olemassa ja heistä on mahdollista saada seuraa.

        "No tottakai etsin sopivaa. Ei kai kukaan yli 16-vuotias ketä tahansa ota?"

        Käsität kai että mies on kokemattomana ja syrjäytyneenä parisuhdemarkkinoilta ehkä jotain 16-vuotiaan tasolla mitä tulee parisuhteen saantiin?

        "Kuinka nyt näin? Haluaisin todeta noista omista ehdokkaista vakavaan suhteeseen että eivät ne mitään huonoja naisia ole olleet, mutta eivät vaan minulle sopivia. "

        Ei minunkaan ehdokkaat ole huonoja vaihtoehtoja, mutta eivät ole minun "tasoisia" ;)
        Vitsi, ovat vain eri tyyppisiä naisia.

        Sellaisia mammatyyppejä ja naisia jotka eivät minun elämäntyyliini sovi lainkaan.

        Valitettavasti olen sitä tyyppiä ulospäin miehenä joka vetää pehmonaisia ja kodinhoitajattaria puoleensa kuin hunaja mehiläisiä. Minä vain en yleensä kiinnostu heistä ellei heissä ole jotain erikoista ja minua kiinnostavaa.

        "Niin, tämä ei ole sama asia kun se että muut miehet vievät kaikki naiset. Vapaita naisia kyllä on olemassa ja heistä on mahdollista saada seuraa. "

        Mutta kun ne "muut miehet" määrittävät edelleen mitä mieheltä odotetaan.
        Vapaita naisia ehkä on, muttei ole näille syrjäytyneille.

        Tässä tulee esille vain se koska kuvittelet että toisten tilanne vastaa omaa tilannettasi miinuksena vain kokemuksen puute tai joku asenne. Ei se niin mene.


      • Sakkoa
        2+3 kirjoitti:

        samoin se täällä naisten maailmassa menee. sitä sopivaa etsii vakavaan suhteeseen ja kun ei vain löydy niin ei löydy. vähän alle nelikymppisenä kyllä ei hirmuisesti ole paikkoja mistä etsiäkään. pitäisi olla laaja tuttava-/kaveriverkosto, jonka kautta tutustuu lujonnostaan samantyyppisiin ihmisiin ja sitten ajan kanssa oppii "näkemään" ne joiden kanssa olisi mahdollisuuksia.

        baareista tms. on kuin etisis neulaa heinäsuovasta - ei sitä koskaa löydy sieltä tai ylipäätään tuntemattomista ihmisistä.

        Olen päätellyt että joidenkin keski-ikäisten naisten tilanne vastaa näiden parisuhdemarkkinoilta syrjäytyneiden nuorten miesten tilannetta.


      • Ei noin
        Sakkoa kirjoitti:

        "No tottakai etsin sopivaa. Ei kai kukaan yli 16-vuotias ketä tahansa ota?"

        Käsität kai että mies on kokemattomana ja syrjäytyneenä parisuhdemarkkinoilta ehkä jotain 16-vuotiaan tasolla mitä tulee parisuhteen saantiin?

        "Kuinka nyt näin? Haluaisin todeta noista omista ehdokkaista vakavaan suhteeseen että eivät ne mitään huonoja naisia ole olleet, mutta eivät vaan minulle sopivia. "

        Ei minunkaan ehdokkaat ole huonoja vaihtoehtoja, mutta eivät ole minun "tasoisia" ;)
        Vitsi, ovat vain eri tyyppisiä naisia.

        Sellaisia mammatyyppejä ja naisia jotka eivät minun elämäntyyliini sovi lainkaan.

        Valitettavasti olen sitä tyyppiä ulospäin miehenä joka vetää pehmonaisia ja kodinhoitajattaria puoleensa kuin hunaja mehiläisiä. Minä vain en yleensä kiinnostu heistä ellei heissä ole jotain erikoista ja minua kiinnostavaa.

        "Niin, tämä ei ole sama asia kun se että muut miehet vievät kaikki naiset. Vapaita naisia kyllä on olemassa ja heistä on mahdollista saada seuraa. "

        Mutta kun ne "muut miehet" määrittävät edelleen mitä mieheltä odotetaan.
        Vapaita naisia ehkä on, muttei ole näille syrjäytyneille.

        Tässä tulee esille vain se koska kuvittelet että toisten tilanne vastaa omaa tilannettasi miinuksena vain kokemuksen puute tai joku asenne. Ei se niin mene.

        "Käsität kai että mies on kokemattomana ja syrjäytyneenä parisuhdemarkkinoilta ehkä jotain 16-vuotiaan tasolla mitä tulee parisuhteen saantiin?"

        Voi olla, mutta siitä voi kehittyä. Itsekin olin päälle parikymppiseksi ihan saamaton naisten suhteen, kirjaimellisesti.

        "Ei minunkaan ehdokkaat ole huonoja vaihtoehtoja, mutta eivät ole minun "tasoisia" ;)
        Vitsi, ovat vain eri tyyppisiä naisia."

        No sitähän se yleensä on. Tapaa mutta sitten ei vaan löydy tarpeeksi yhteistä.

        "Valitettavasti olen sitä tyyppiä ulospäin miehenä joka vetää pehmonaisia ja kodinhoitajattaria puoleensa kuin hunaja mehiläisiä. Minä vain en yleensä kiinnostu heistä ellei heissä ole jotain erikoista ja minua kiinnostavaa."

        Hmm... Minä olen tainnut vetää vähän kaikenoloisia naisia puoleeni. Joitain kiinnostaa vastakohdat, joitain samankaltaisuus, joitain ties mitä. Mutta etsin ehkä pitkään parisuhteeseen sellaista jonka kanssa kaikki kolahtaisi niin täysillä yhteen. Pari kertaa olen sen kokenut ja sellaisen suhteen haluan.

        "Mutta kun ne "muut miehet" määrittävät edelleen mitä mieheltä odotetaan."

        Onko sillä sitten vaikutusta naisasioihin? Siis sillä mitä miehet ovat mieltä?

        "Vapaita naisia ehkä on, muttei ole näille syrjäytyneille."

        Prosentuaalisesti vapaita naisia ja miehiä on suurin piirtein yhtä paljon. Ongelma on se kohtaamattomuus. Tietyt naiset ja miehet jäävät yksin.

        "Tässä tulee esille vain se koska kuvittelet että toisten tilanne vastaa omaa tilannettasi miinuksena vain kokemuksen puute tai joku asenne. Ei se niin mene."

        En minä kuvittele että kenenkään tilanne vastaisi omaani. Kaikkien logiikan sääntöjen mukaan useimmilla täytyy olla helpompaa.


    • teenloverM

      naisilta pois jos miehet ostavat seksiä? Nuorilta naisilta.

      • Ei noin

        prostituutio keltään pois ole? Jos nyt ei lapsia tai vammaisia riistetä.


    • on-------

      Nuoria paritteluikäisiä naisia ona aina joku vakiomäärä ja heistä on aina niin jumalattoman paljon suurempi kysyntä seksiseuraksi kuin mitä heistä tarjontaa on. Mitä useammalla miehellä on mitä useampia seksi/seurustelukumppaneita sitä useampi mies jää vähemmälle seki/seurustelu- seuralle ja myös sitä useammat jäävät kokonaankin ilman tällaista naista. Eli kyllä se näissä asioissa nimenomaan on niin että osan miehistä paljo seksiseura on toisilta miehiltä pois joskaan ei joidenkin yksittäisten parien seurustelu/seksi ole merkittävä asia tässä suhteessa.


      Tämä koskee kuitenkin vain näitä seksiasioita, ja paljon isompi juttu on se mitä tästä asetelmasta seuraa koko yhteiskuntaa ajatellen. Lapsien syntyvyys ja niistä huolenpito(ja sekin minkälaisia lapsia näin syntyy ja kasvaa), perheet ja miesten motivoituminen ja sitoutuminen yrittämiseen ja töihin j.n.e. Edelleen tästä seuraa se että miehet keskittyvät satsaamaan liikaa vain naisten itselleen pyydystämiseen ja näiden miellyttämiseen(äärimmillään pelkkään kehonsa naisille mieleiseksi bodamiseen) ja muut asiat jäävät sitten toisarvoiseen asemaan.

      • ongelmia tästä seura

        "muut asiat jäävät sitten toisarvoiseen asemaan." Kuten miehen työntekoko? Se olisikin ihanne tilanne kun mies olisi aina töissä. Ei ei ei. Joskus tuntuu että ihminen ei näe "liian" lähelle.


      • kun-------
        ongelmia tästä seura kirjoitti:

        "muut asiat jäävät sitten toisarvoiseen asemaan." Kuten miehen työntekoko? Se olisikin ihanne tilanne kun mies olisi aina töissä. Ei ei ei. Joskus tuntuu että ihminen ei näe "liian" lähelle.

        Kun anonyyminä tuntemattomille kirjoitellaan niin silloin tulisi pyrkiä mahdollisimman suoraan ilmaisuun. Epämääräiset vihjailut huumorit ironiat runolliset ilmaisut j.n.e. eivät oikein mene perille ollenkaan tai sitten tulevat tulkitukssi ties miten. Tämä näin jos ylipäätänsä haluaa kirjoituksensa tulevan myös ymmärretyksi.
        Jos taas joku ei siitä mitään välittäisi tuleeko ymmärretyksi vai ei niin miksi hän ylipäätänsä kirjottelisi. Eli minä katson asian olevan niin, että ymmärretyksikin yleensä halutaan tulla. Titenkään sellainenkaan kirjoitus jota ei ymmärrettäväksi ole aiottukkaan ei suinkaan välttämättä ole vielä tehty vailla mitään relevanssia siihen tilanteeseen nähden missä tuo kirjoitus on syntynyt. Eli jotain tarkoitusta kirjoituksilla kuitenkin voidaaan lähes aina olettaa olevan. Mutta miksi kirjoitella toivottoman vaikeasti tai monitulkintaisesti tai epämääräisiä vihjailuja.


      • ongelma ei poistunut
        kun------- kirjoitti:

        Kun anonyyminä tuntemattomille kirjoitellaan niin silloin tulisi pyrkiä mahdollisimman suoraan ilmaisuun. Epämääräiset vihjailut huumorit ironiat runolliset ilmaisut j.n.e. eivät oikein mene perille ollenkaan tai sitten tulevat tulkitukssi ties miten. Tämä näin jos ylipäätänsä haluaa kirjoituksensa tulevan myös ymmärretyksi.
        Jos taas joku ei siitä mitään välittäisi tuleeko ymmärretyksi vai ei niin miksi hän ylipäätänsä kirjottelisi. Eli minä katson asian olevan niin, että ymmärretyksikin yleensä halutaan tulla. Titenkään sellainenkaan kirjoitus jota ei ymmärrettäväksi ole aiottukkaan ei suinkaan välttämättä ole vielä tehty vailla mitään relevanssia siihen tilanteeseen nähden missä tuo kirjoitus on syntynyt. Eli jotain tarkoitusta kirjoituksilla kuitenkin voidaaan lähes aina olettaa olevan. Mutta miksi kirjoitella toivottoman vaikeasti tai monitulkintaisesti tai epämääräisiä vihjailuja.

        Eli et ymmärtänyt? Voihan sen sanoa SELVÄSTI suoraankin eikä tarvitse kirjoittaa kahden kappaleen sepustuksia.


      • jooo------
        ongelma ei poistunut kirjoitti:

        Eli et ymmärtänyt? Voihan sen sanoa SELVÄSTI suoraankin eikä tarvitse kirjoittaa kahden kappaleen sepustuksia.

        Niin, mutta miksi ylipätänsä heitellä epämääräisiä vihjeitä tai lyhyitä herjalauseita joita voi tulkita vaikka miten tai joiden tarkoituksesta ei saa selvää. Minä koen tällaisen keskustelun aivan mielettömänä ja tylsänä. Se on kokonaan eri asia silloin jos ei olla anonyymeja ja varsinkin jos nähdään vielä keskustelukumppanit livenä.


      • ongelmia tästä seura
        jooo------ kirjoitti:

        Niin, mutta miksi ylipätänsä heitellä epämääräisiä vihjeitä tai lyhyitä herjalauseita joita voi tulkita vaikka miten tai joiden tarkoituksesta ei saa selvää. Minä koen tällaisen keskustelun aivan mielettömänä ja tylsänä. Se on kokonaan eri asia silloin jos ei olla anonyymeja ja varsinkin jos nähdään vielä keskustelukumppanit livenä.

        Onko kysymys nyt kuitenkin siitä että sinulla on halua jatkaa aivan mieletöntä keskustelua vai onko muistisi huono? Tosin nuo eivät ole toisiaan poissulkevia vaihtoehtoja vaan pikemminkin tuossa lauseessa olisi ollut paikallaan käyttää sanaa tai. Tuo työelämän tuoma ongelma on epäsuora lainaus aikaisemmasta kirjoituksestasi. Ei pitäisi olla niin ehdoton joko-tai asioissa, vai kuinka?
        Ja toivoisin että nimimerkki "ongelma ei poistunut" ei laittaisi tähän väliin mitään joka sekoittaa edellisen keskustelijaa.


      • jaa joo-----
        ongelmia tästä seura kirjoitti:

        Onko kysymys nyt kuitenkin siitä että sinulla on halua jatkaa aivan mieletöntä keskustelua vai onko muistisi huono? Tosin nuo eivät ole toisiaan poissulkevia vaihtoehtoja vaan pikemminkin tuossa lauseessa olisi ollut paikallaan käyttää sanaa tai. Tuo työelämän tuoma ongelma on epäsuora lainaus aikaisemmasta kirjoituksestasi. Ei pitäisi olla niin ehdoton joko-tai asioissa, vai kuinka?
        Ja toivoisin että nimimerkki "ongelma ei poistunut" ei laittaisi tähän väliin mitään joka sekoittaa edellisen keskustelijaa.

        " Onko kysymys nyt kuitenkin siitä että sinulla on halua jatkaa aivan mieletöntä keskustelua vai onko muistisi huono? "

        Nimenomaan minulla ei ole mitään halua jatkaa mielettömäksi kokemaani keskustelua, ja siksi lähdinkin vähän 'vilosofeeraamaan' näistä keskustelun muodoista joiden vuoksi tämänkin keskustelun mielettömäksi koen.
        Ei minulla muistissa mitään vikaa ole joskin se tietenkin valikoiva on sen suhteen mitä se priorisoi, ja nämä tänne kirjoittelemani jutut eivät ole aina päällimmäisinä mielesssäni.


      • ongelmia tästä seura
        jaa joo----- kirjoitti:

        " Onko kysymys nyt kuitenkin siitä että sinulla on halua jatkaa aivan mieletöntä keskustelua vai onko muistisi huono? "

        Nimenomaan minulla ei ole mitään halua jatkaa mielettömäksi kokemaani keskustelua, ja siksi lähdinkin vähän 'vilosofeeraamaan' näistä keskustelun muodoista joiden vuoksi tämänkin keskustelun mielettömäksi koen.
        Ei minulla muistissa mitään vikaa ole joskin se tietenkin valikoiva on sen suhteen mitä se priorisoi, ja nämä tänne kirjoittelemani jutut eivät ole aina päällimmäisinä mielesssäni.

        Niin sen valikoivan muistin kanssa elää kuin turvassa kun tänään ei tarvitse enää ottaa kantaa siihen mitä eilen kirjoitti. Ei sekään ole ongelma jos tänään asian kokee "hieman" erilailla kuin eilen. Voihan sitä antaa sellaisen kuvan että eipä nämä asiat nyt niin tärkeitä olekaan mutta miksi sitten kirjoittaa niitä niin tosina ollenkaan.


      • minä----
        ongelmia tästä seura kirjoitti:

        Niin sen valikoivan muistin kanssa elää kuin turvassa kun tänään ei tarvitse enää ottaa kantaa siihen mitä eilen kirjoitti. Ei sekään ole ongelma jos tänään asian kokee "hieman" erilailla kuin eilen. Voihan sitä antaa sellaisen kuvan että eipä nämä asiat nyt niin tärkeitä olekaan mutta miksi sitten kirjoittaa niitä niin tosina ollenkaan.

        Minä en ole kirjoittelijana niitä tyyppejä jotka sanovat joidenkin myöhemmin typeräksi havaitsemiensa kirjoitusten olleenkin esim. ironiaa vaikka eivät alunperin niitä sellaisiksi olisi tarkoittanetkaan. Tällainen on muuten aika yleistä näillä saiteilla.
        Se vaan että kun nyt tässäkin viestejä olen kirjoitellut niin on minulla koko ajan muita asioita joita koneeltani seuraan ja ne ovat nyt minulle niitä tärkeämpiä.
        Kyllä minä nimenomaan lähes aina kirjoittelen asioista mahdollisimman suoraan ja niin mitä niistä oikeasti ajattelenkin. Kun omista kokemuksistani kirjoitan niin silloin kyllä vääristelen vähän esim. aikoja ja paikkoja jotta ei minua ja referoimiani ihmisiä henkilönä tunnistettaisi. En usko että tällä saitilla kirjoittamani mielipiteet juurikaan muuttuvat missään lyhyessä ajassa. Se tietenkin voi olla että en onnistu mielipiteitäni niin kirjoittamaan että ne aina tulisi tulkituksi tarkoittamallani tavalla, ja siksi niistä voidaan ristiriitoja löytää. Sitten on vielä sekin kun en käytä mitään vakinikkiä niin joidenkin toistenkin kiroitukset voidaan tulkita minun kirjoituksikseni.


      • vielä-----
        ongelmia tästä seura kirjoitti:

        "muut asiat jäävät sitten toisarvoiseen asemaan." Kuten miehen työntekoko? Se olisikin ihanne tilanne kun mies olisi aina töissä. Ei ei ei. Joskus tuntuu että ihminen ei näe "liian" lähelle.

        Mikä siis minulta tässä jää täysin ymmärtyämättä on lauseen "Ei ei ei. Joskus tuntuu että ihminen ei näe "liian" lähelle." tarkoitus. En myöskään tiedä miten lause " Kuten miehen työntekoko? Se olisikin ihanne tilanne kun mies olisi aina töissä. " tulisi tässä yhteydessä tulkita. Tuon omasta kirjoituksestani otetun sitaatin tietenkin ymmärrän niinkuin mitä itse olen sillä tarkoittanut.


      • "Lapsien syntyvyys ja niistä huolenpito(ja sekin minkälaisia lapsia näin syntyy ja kasvaa), perheet ja miesten motivoituminen ja sitoutuminen yrittämiseen ja töihin j.n.e. Edelleen tästä seuraa se että miehet keskittyvät satsaamaan liikaa vain naisten itselleen pyydystämiseen ja näiden miellyttämiseen(äärimmillään pelkkään kehonsa naisille mieleiseksi bodamiseen) ja muut asiat jäävät sitten toisarvoiseen asemaan."
        Roskaa.
        Minä en ainakaan keskity miellyttämiseen olen sitten ilman jos ei tule vastaan.
        Paljon mukavampi se on sitten vanhempana olla hyvässä asemassa ja rahoissa, kuin köyhänä ja vailla mitään.
        Enkä kyllä tule tukemaan sentilläkään näitä jotka tuhlaavat elämänsä tämän asian takia, heidän ongelmansa ei minun.


    • 13

      Ei ole minulla pois toisten suhteet. Useimmiten mielessäni ihmettelen, kuinka hakalissa oloissa monet ihmiset suostuvat elämään, vain saadakseen seksiä, lapsia, liiton tuomat aineelliset edut, yms. Vain silloin, kun olen todella, todella vakavasti ihastunut varattuun mieheen, vähän harmittaa omasta puolesta, mutta that´s life ja menee pian ohi.

      • että näin

        "Ne ytm:n satunnaispanot luulevat saavansa ytm:n itselleen"

        aika harva tällaista kuvittelee. jos toinen on varattu/naimisissa, on aika selvää ja todennäköistä että suhde jää vain seksin tasolle ja tämä on tietoinen valinta mikä tehdään kun tällaiseen suhteeseen lähdetään. vaikka jotkut sitten ihastuvat/rakastuvat siihen varattuun osapuoleen (ja miksi ei molemminpäin), monet tiedostavat että "toista ei voi saada". tämä on muuten sellainen asia mikä tuntuu olevan monille epäselvä. usein kuulee sanottavan että "luuleeko se että se mies/nainen alkaa sen kanssa suhteeseen". vastaus on; ei luule eikä usko, mutta joku voi sitä kyllä toivoa. itse en edes haluaisi epäluotettavaa miestä parisuhteeseen, koska pidän heitä automaattisesti vain seksin antajina.

        ja parisuhteiden löytämättömyys johtuu mielestäni siitä, että naiset ovat suurimmaksi osaksi "taviksia". tavallisen näköisiä tai tavallisen nättejä tavallista elämää eläviä. miehet taas tuntuvat edustavan suurimmaksi osaksi jonkun sortin ääripäätä (seksihullua, urheiluhullua, työnarkomaania, viinaan menevää tai atm:ää). vaikka naiset haluaisivat parisuhteeseen tavallisen miehen, näiden löytäminen on todella vaikeaa ääripäiden joukosta ja moni sitten valitsee sinkkuuden tai jos sinkkuus kyllästyttää niin vähäksi aikaa parisuhteeseen tai kevyeeseen suhteeseen jonkun muun ääripään kuin atm:n.


    • mies olen

      "Miksi tämän palstan moni kirjoittaja on sitä mieltä että muiden seurustelu tai seksin harrastaminen on pois heiltä?"

      Miksi vaimo ei tykkää siitä, kun miehensä edellisenä viikonloppuna pani sihteeriään pikkujoulujen jatkoilla? Mitä se on vaimolta pois?

      Miksi mies ei tykkää siitä, kun vaimonsa edellisenä viikoloppun pani pomoaan pikkujoulujen jatkoilla? Mitä se on mieheltä pois?

      • Ei noin

        Huomasin jo parissa aiemmassa ketjussa että sulla ei mene hissi ihan ullakolle asti enkä viitsi jauhaa, mutta ilmeisestikin rinnastat ventovieraat läheisiisi. Eihän sinua varmaan sekään riivi että naapuritaloyhtiön Taunon vaimo kiskoo pullon kossua illassa mutta sitten voi alkaa riipimään jos oma muija tekee saman asian.


      • mies olen
        Ei noin kirjoitti:

        Huomasin jo parissa aiemmassa ketjussa että sulla ei mene hissi ihan ullakolle asti enkä viitsi jauhaa, mutta ilmeisestikin rinnastat ventovieraat läheisiisi. Eihän sinua varmaan sekään riivi että naapuritaloyhtiön Taunon vaimo kiskoo pullon kossua illassa mutta sitten voi alkaa riipimään jos oma muija tekee saman asian.

        "mutta sitten voi alkaa riipimään jos oma muija tekee saman asian."

        Vain jos se on multa jotain pois, kuten laatuaikaa muijani kanssa tai oksennusten siivoilua. Viaraspano pikkujoulujen jatkolla joitakin päiviä aiemmin ei vie aikaa eikä tarmoa aviokumppanilta - heikko vertaus siis, mutta ilmeisesti paras, minkä keksit.


      • Ei noin
        mies olen kirjoitti:

        "mutta sitten voi alkaa riipimään jos oma muija tekee saman asian."

        Vain jos se on multa jotain pois, kuten laatuaikaa muijani kanssa tai oksennusten siivoilua. Viaraspano pikkujoulujen jatkolla joitakin päiviä aiemmin ei vie aikaa eikä tarmoa aviokumppanilta - heikko vertaus siis, mutta ilmeisesti paras, minkä keksit.

        Se on vieraspano.

        Mutta ilmeisesti sulle on ok, että sun vaimosi juoksee vieraissa. Minulle se ei ole ok koska vaimon tekemiset ja tekemättä jättämiset kiinnostavat. Eikä ole ok sekään jos vaimo kiskoo pullon kossua päivässä vaikka se tekisi sen naapurin ämmän sohvalla.

        Naapurin naisen tekemiset eivät kiinnosta.

        Minusta on aika ontuvaa verrata omaa vaimoa ventovieraaseen, mutta ehkä se sopii sinulle. Pidä siitä kiinni.


      • jauhaajauhaajauhaa
        Ei noin kirjoitti:

        Huomasin jo parissa aiemmassa ketjussa että sulla ei mene hissi ihan ullakolle asti enkä viitsi jauhaa, mutta ilmeisestikin rinnastat ventovieraat läheisiisi. Eihän sinua varmaan sekään riivi että naapuritaloyhtiön Taunon vaimo kiskoo pullon kossua illassa mutta sitten voi alkaa riipimään jos oma muija tekee saman asian.

        siis ton "keskustelijan" jauhamisen tason ja tullut siihen tulokseen että ei voi kauhalla vaatia jos vaan lusikalla on annettu. Eli en enää kirjoita tolle, aika kauan jaksoit vääntää sen kanssa eikä kuitenkaan yksinkertaista asiaa tajunnut. Hukkaan heitettyä aikaa, se on varmaan joku asperger tai sinne päin. Tai sit se vaan jankkaa huvikseen ja nauraa partaansa kun toiset täällä näpyttää takaisin.
        Joku kaavamainen inssi ja maisterisputkiaivo joka on aina oikeessa muusta viis,laput silmien sivuille-syndrooma saattaa myös olla kyseessä.Onhan näitä joka junaan ja asemillekin jää väkee. Rikkaus kai sekin.


      • mies olen
        Ei noin kirjoitti:

        Se on vieraspano.

        Mutta ilmeisesti sulle on ok, että sun vaimosi juoksee vieraissa. Minulle se ei ole ok koska vaimon tekemiset ja tekemättä jättämiset kiinnostavat. Eikä ole ok sekään jos vaimo kiskoo pullon kossua päivässä vaikka se tekisi sen naapurin ämmän sohvalla.

        Naapurin naisen tekemiset eivät kiinnosta.

        Minusta on aika ontuvaa verrata omaa vaimoa ventovieraaseen, mutta ehkä se sopii sinulle. Pidä siitä kiinni.

        "Minulle se ei ole ok koska vaimon tekemiset ja tekemättä jättämiset kiinnostavat."

        Hyvä, tässä siis paras perustelusi tähän mennessä. Sovellettakoon tätä siis avauksessa esittämääsi kysymykseen. Saamme seuraavan vastauksen.

        - Se "on pois" heiltä (eli ei ole ok), koska muiden tekemiset kiinnostavat.

        Ole hyvä. Sitä muka saat, kuin ansaitset.


      • mies olen
        jauhaajauhaajauhaa kirjoitti:

        siis ton "keskustelijan" jauhamisen tason ja tullut siihen tulokseen että ei voi kauhalla vaatia jos vaan lusikalla on annettu. Eli en enää kirjoita tolle, aika kauan jaksoit vääntää sen kanssa eikä kuitenkaan yksinkertaista asiaa tajunnut. Hukkaan heitettyä aikaa, se on varmaan joku asperger tai sinne päin. Tai sit se vaan jankkaa huvikseen ja nauraa partaansa kun toiset täällä näpyttää takaisin.
        Joku kaavamainen inssi ja maisterisputkiaivo joka on aina oikeessa muusta viis,laput silmien sivuille-syndrooma saattaa myös olla kyseessä.Onhan näitä joka junaan ja asemillekin jää väkee. Rikkaus kai sekin.

        "joka on aina oikeessa muusta viis"

        Oi, Sinä lautteusviljelmien ylipuutarhuri, mihin muuhun viittaat fraasilla "muusta viis"?


      • zugazaga
        mies olen kirjoitti:

        "Minulle se ei ole ok koska vaimon tekemiset ja tekemättä jättämiset kiinnostavat."

        Hyvä, tässä siis paras perustelusi tähän mennessä. Sovellettakoon tätä siis avauksessa esittämääsi kysymykseen. Saamme seuraavan vastauksen.

        - Se "on pois" heiltä (eli ei ole ok), koska muiden tekemiset kiinnostavat.

        Ole hyvä. Sitä muka saat, kuin ansaitset.

        aika omalaatuinen ajatusmaailma, jos random-ihmisten seksielämä on merkittävyydeltään samalla tasolla kuin oman vaimosi. Vai onko tarkoituksesi perustella omaa oikeassa olemistasi vain näennäisesti toisiinsa liittyvillä kommenteilla?


      • mies olen
        zugazaga kirjoitti:

        aika omalaatuinen ajatusmaailma, jos random-ihmisten seksielämä on merkittävyydeltään samalla tasolla kuin oman vaimosi. Vai onko tarkoituksesi perustella omaa oikeassa olemistasi vain näennäisesti toisiinsa liittyvillä kommenteilla?

        En ole sanonut mitään siitä, miten merkittävää vaimojeni tai muiden lähimmäisteni seksielämä on mulle. Tarkoitukseni on saada tämä nimim. Ei noin, miksei muutkin kaltaisensa, hahmottamaan, mistä ne perustelut oikein tulevat; hän on näemmä nyt vasta alkutaipaleella. Miksi oikeastaan miestä kiinnostaa vaimonsa edellisviikkoinen vieraspano, joka oli pelkkää kahden aikuisen ehkäistyä aktia? Miksi muiden seksi kiinnostaa tai sillä on merkitystä tai se on "multa pois"?


      • ed.
        mies olen kirjoitti:

        En ole sanonut mitään siitä, miten merkittävää vaimojeni tai muiden lähimmäisteni seksielämä on mulle. Tarkoitukseni on saada tämä nimim. Ei noin, miksei muutkin kaltaisensa, hahmottamaan, mistä ne perustelut oikein tulevat; hän on näemmä nyt vasta alkutaipaleella. Miksi oikeastaan miestä kiinnostaa vaimonsa edellisviikkoinen vieraspano, joka oli pelkkää kahden aikuisen ehkäistyä aktia? Miksi muiden seksi kiinnostaa tai sillä on merkitystä tai se on "multa pois"?

        kaluttu jo ainakin yhdessä aikaisemmassa viestiketjussa, en muista otsikkoa. Lue sieltä ne perustelut, ne ovat muutenkin varsin tunnettuja. Siinä tapauksessa, että sulle on ihan sama mitä vaimo tai tyttöystävä tekee muiden miesten kanssa, olet joko varsin valaistunut tai sosiopaatti.


      • mies olen
        ed. kirjoitti:

        kaluttu jo ainakin yhdessä aikaisemmassa viestiketjussa, en muista otsikkoa. Lue sieltä ne perustelut, ne ovat muutenkin varsin tunnettuja. Siinä tapauksessa, että sulle on ihan sama mitä vaimo tai tyttöystävä tekee muiden miesten kanssa, olet joko varsin valaistunut tai sosiopaatti.

        "että sulle on ihan sama mitä vaimo tai tyttöystävä tekee muiden miesten kanssa."

        Tätähän mieltä jotkut sanovat olevansa: ei sillä (muka) väliä, mitä vaimo on menneisyydessä (sanotaanko vähintään paria päivää aiemmin) tehnyt muiden kanssa. Toiset taas sanovat, että sillä on heille väliä, mitä vaimo on menneisyydessä tehnyt. Jokaisella on oma näkemyksensä, MUTTA EI MOLEMPIA.


      • meidän äitipä tekee
        jauhaajauhaajauhaa kirjoitti:

        siis ton "keskustelijan" jauhamisen tason ja tullut siihen tulokseen että ei voi kauhalla vaatia jos vaan lusikalla on annettu. Eli en enää kirjoita tolle, aika kauan jaksoit vääntää sen kanssa eikä kuitenkaan yksinkertaista asiaa tajunnut. Hukkaan heitettyä aikaa, se on varmaan joku asperger tai sinne päin. Tai sit se vaan jankkaa huvikseen ja nauraa partaansa kun toiset täällä näpyttää takaisin.
        Joku kaavamainen inssi ja maisterisputkiaivo joka on aina oikeessa muusta viis,laput silmien sivuille-syndrooma saattaa myös olla kyseessä.Onhan näitä joka junaan ja asemillekin jää väkee. Rikkaus kai sekin.

        Samaa mieltä. Jätän suosiolla kommentoimatta ko. herran kirjoituksia koska en viitsi alkaa inttämään kaikista asioista. Tyhjänpäiväistä pyörittelyä. Ja aina viimeisensanan sanoja.


      • Ei noin
        mies olen kirjoitti:

        "että sulle on ihan sama mitä vaimo tai tyttöystävä tekee muiden miesten kanssa."

        Tätähän mieltä jotkut sanovat olevansa: ei sillä (muka) väliä, mitä vaimo on menneisyydessä (sanotaanko vähintään paria päivää aiemmin) tehnyt muiden kanssa. Toiset taas sanovat, että sillä on heille väliä, mitä vaimo on menneisyydessä tehnyt. Jokaisella on oma näkemyksensä, MUTTA EI MOLEMPIA.

        tuo aiempi kiteytti hyvin, mutta huomauttaisin vielä että parisuhde kun ystävyyssuhde on sitoumus. Sitoumus vaatii sen, että tuntee toisen ja lupaa jotain. Et petä ystävääsi jos olet aiemmin leikkinyt pelkästän toisen kanssa ihan kuten et petä puolisoasi jos olet aiemmin leikkinyt toisen kanssa. Sitoutuminen muodostuu vasta kun tapaa, tutustuu ja aloittaa suhteen toiseen. Erilaisia ihmissuhteita määrittävät yhteiskunnalliset normit. Parisuhteita saa olla normatiivisesti kerrallaan yksi mutta peräkkäin useita. Muusta voidaan sopia, mutta enin osa ihmisistä käyttäytyy edelläkuvatun normin mukaan. Pettämistä paheksutaan, aiempia suhteita ei niinkään.


      • mies olen
        Ei noin kirjoitti:

        tuo aiempi kiteytti hyvin, mutta huomauttaisin vielä että parisuhde kun ystävyyssuhde on sitoumus. Sitoumus vaatii sen, että tuntee toisen ja lupaa jotain. Et petä ystävääsi jos olet aiemmin leikkinyt pelkästän toisen kanssa ihan kuten et petä puolisoasi jos olet aiemmin leikkinyt toisen kanssa. Sitoutuminen muodostuu vasta kun tapaa, tutustuu ja aloittaa suhteen toiseen. Erilaisia ihmissuhteita määrittävät yhteiskunnalliset normit. Parisuhteita saa olla normatiivisesti kerrallaan yksi mutta peräkkäin useita. Muusta voidaan sopia, mutta enin osa ihmisistä käyttäytyy edelläkuvatun normin mukaan. Pettämistä paheksutaan, aiempia suhteita ei niinkään.

        Nyt on kyse muiden seksistä, ei mistään pettämisistä, valehteluista, lyömisestä, varastamisesta tms. Älä sekoita asioita. Varmuuden vuoksi vielä kerran: mitä se vaimosi edellisen viikionlopun vierasseksi sua kiinnostaa?

        Jos sulla on vaikeuksia jäsennellä asiaa omin avuin, niin mieti vaikka ensin siltä kannalta, että miksi vaimosi "pitäisi" luvata olla sulle seksuaalisesti uskollinen, siis olla käymättä vieraissa. Mitä se sua kiinnostaa?


      • Ei noin
        mies olen kirjoitti:

        Nyt on kyse muiden seksistä, ei mistään pettämisistä, valehteluista, lyömisestä, varastamisesta tms. Älä sekoita asioita. Varmuuden vuoksi vielä kerran: mitä se vaimosi edellisen viikionlopun vierasseksi sua kiinnostaa?

        Jos sulla on vaikeuksia jäsennellä asiaa omin avuin, niin mieti vaikka ensin siltä kannalta, että miksi vaimosi "pitäisi" luvata olla sulle seksuaalisesti uskollinen, siis olla käymättä vieraissa. Mitä se sua kiinnostaa?

        Varmuuden vuoksi jos minulla olisi vaimo, minua kiinnostaisi paljon muutkin asiat kun vaimon seksielämä.

        "Jos sulla on vaikeuksia jäsennellä asiaa omin avuin, niin mieti vaikka ensin siltä kannalta, että miksi vaimosi "pitäisi" luvata olla sulle seksuaalisesti uskollinen, siis olla käymättä vieraissa. Mitä se sua kiinnostaa?"

        Mitäpä jos sä vastaisit siihen miksi täysin vieraiden panemiset kiinnostavat sinua? Ei sotketa spekulatiivista vaimoa tähän.


      • mies olen
        Ei noin kirjoitti:

        Varmuuden vuoksi jos minulla olisi vaimo, minua kiinnostaisi paljon muutkin asiat kun vaimon seksielämä.

        "Jos sulla on vaikeuksia jäsennellä asiaa omin avuin, niin mieti vaikka ensin siltä kannalta, että miksi vaimosi "pitäisi" luvata olla sulle seksuaalisesti uskollinen, siis olla käymättä vieraissa. Mitä se sua kiinnostaa?"

        Mitäpä jos sä vastaisit siihen miksi täysin vieraiden panemiset kiinnostavat sinua? Ei sotketa spekulatiivista vaimoa tähän.

        "Mitäpä jos sä vastaisit siihen miksi täysin vieraiden panemiset kiinnostavat sinua?"

        En ole sanonut, että kiinnostavat. Voin kuitenkin argumentoida tuon kannan puolesta:
        a) täysin vieras on mahdollinen tulevaisuuden kumppani, ja silloin ei enää niin vieras;
        b) täysin vieras näyttää esimerkkiä ja luo kulttuuri-ilmastoa omille tulevaisuuden kumppaneille.


      • Ei noin
        mies olen kirjoitti:

        "Mitäpä jos sä vastaisit siihen miksi täysin vieraiden panemiset kiinnostavat sinua?"

        En ole sanonut, että kiinnostavat. Voin kuitenkin argumentoida tuon kannan puolesta:
        a) täysin vieras on mahdollinen tulevaisuuden kumppani, ja silloin ei enää niin vieras;
        b) täysin vieras näyttää esimerkkiä ja luo kulttuuri-ilmastoa omille tulevaisuuden kumppaneille.

        Täysin vieras yksilö nyt on hyvin epätodennäköisesti sinun kumppanisi tai kulttuurivaikuttaja, joten argumenttisi on täysi nolla. Suomessa on kuusi miljoonaa ihmistä joista potentiaalisia kumppaneita ei kovin moni ole.

        Täysin vieraan tekemiset tottakai kiinnostavat jos täysin vieraasta tulee läheinen, mutta jos oma arvostuksesi on että naisen pitää olla suht kokematon, kokenut nainen ei läheiseksi muutu. Suomessa on kyllä ymmärtääkseni ihan kohtuullisen paljon naisia jotka eivät ole ketarat katossa jokaisen miehen edessä, tai siis en tiedä juuri ketään joka olisi.


    • kapteeni JJJJJJ

      Vituttaa erityisesti nämä naiset jotka kyselevät olenko ollut sen kanssa. Mitä väliä sillä on oikeesti nykytilanteeseen. Olen tottakai käynyt huorissa ja pannut vaikka ketä, mutta hei oikeesti onko sillä jotain merkitystä? Omasta mieletäni ei ja minä sallin saman myös naisille joten tämä paska utelu on vain niin tymperää. Ei minua kiinnosta monenko kanssa nainen on ollut tai millä tavalla. Minulla on kyllä vastaavia juttuja joten aivan turha jauhaa vanhoista jutuista.

    • Mies1985

      Sanotaan ettei ole voittajia ilman häviäjiä. Mutta ihmisten pariutuminen ei ole kilpailu siinä missä vaikka joku sata metriä tai jääkiekko.

      Se että ihminen panostaa itseensä ja tulee markkinoille ylipäänsäkkin, tavallaan lisää koko yhteisön hyvinvointia. Monet naiset eivät edes koe olevansa markkinoilla tai miehistä kiinnostuneita. Olosuhteista riippuen nainen voi kokea että on pelkkää skeidaa tarjolla. Tällaisissa olosuhteissa joku ns.AT-mies voi olla voittaja tai ainakin lisätä kilpailua ja siten nostaa tasoa. Kilpailu aiheuttaa yleisen tason nousemista kaikkialla ja johtaa mahdollisuuteen päästä aina vain laadukkaampaan ihmissuhteeseen entistä viehättävämpien ihmisten kanssa. Samalla myös ns.ATN:t tulevat kannustetuksi tasonsa nostamiseen.

      Se että mies pitää itsensä jonkinlaisessa kuosissa ja muuten varteenotettavana naisten silmissä lisää siis naisten onnellisuutta, lisäten kilpailua ja aiheuttaa eräänlaista evoluutiota.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1785
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1382
    3. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      72
      1382
    4. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      295
      1290
    5. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      25
      1150
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      115
      1122
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      5
      1039
    8. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      967
    9. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      889
    10. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      232
      848
    Aihe