Paasto 11-21.12.2010

Kata91__

Se on sitten tämä päivä ohi, 1340kcal takana ja huomenna alkaa ihan oikea paasto. Tarkotus paastota 10 päivää niin, että viiminen paastopäivä on 21.12. En ole paasto juomia varsinaisesti suunnitellut etukäteen enkä sitä, paljonko päivän aikana juon.. Teen fiiliksien mukaan, kunhan ei tule lisäaineita ym tai kalorit mene yli kolmensadan.

6

681

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paastoaika

      Täällä paastoilija 10.-29.12.2010

      Joulunaika tulee varmaan olemaan kamalaa, mutta ei voi mitään kun on tärkeä tapahtuma tuossa vuoden vaihteessa :)

      Laitahan tänne että mitä joit paaston aikana. itsekin yritän muistaa laittaa :) rankkaa tulee olemaan sen voin luvata.

      • Kata91___

        Tsemppiä paastolle ja kerro sitten miten sujui!

        Tänään siis ensimmäisen päivän aamu ja paino oli 59.9kg ja olo on ainakin vielä kaikin puolin hyvä. Puhkun intoa tämän paaston suhteen!

        Juomia olen yrittänyt miettiä ja tullut siihen tulokseen, että vichyn sallin pieninä määrinä sillointällöin. Kahvia en juo, samoin kun en tietenkään lisäaine pommejakaan (light limut jne.). Tiedän jo nyt, että kahvin jättämisestä tulee vaikeampaa kuin itse syömättömyydestä.. Tarkotus on seuraavaksi lähteä kauppaan katsomaan, että mitä aion juoda paaston ajan.


      • Siittä vaan.

        Vai että joulun "paastoat".

        Käytä edes toista sanaa.
        Ota selville, mitä paasto todellisessa mielessä tarkoittaa.

        Olis mielenkiintoista tietää miten onnistuit...


      • paastoaika
        Siittä vaan. kirjoitti:

        Vai että joulun "paastoat".

        Käytä edes toista sanaa.
        Ota selville, mitä paasto todellisessa mielessä tarkoittaa.

        Olis mielenkiintoista tietää miten onnistuit...

        Mitä sitten? Tiedän kyllä tasan tarkkaan mitä paasto tarkoittaa Enkä aikonut myöskään jouluna syödä.


      • menkää itseenne
        paastoaika kirjoitti:

        Mitä sitten? Tiedän kyllä tasan tarkkaan mitä paasto tarkoittaa Enkä aikonut myöskään jouluna syödä.

        Oletteko te alle 20 vuotiaat ym itsekeskeiset joskus ajatelleet mitä se "paasto" on syvällisessä mielessä?

        ???

        Te ajattelette pelkästään itsekkäästi ulkonäköänne. Että miten olisitte seksikkäämpiä, kauniimpia yms!
        Onko milloinkaan asian uskonnollinen (mikä on se alkuperäinen ajatus koko touhussa) juolahtanut mieleen?
        Että olisitte nöyriä, ajatteleisitte miten voisitte esim auttaa maailman nälännäkeviä, heikkoja, alistettuja, miten kehittyisitte ihmisinä, miten voisitte parantaa maailman tilannetta?

        Ei, ei tälläinen (tämä mikä on siis paaston alkuperäinen tarkoitus) ei tälläinen ole ikinä juolahtunut mieleen.

        On tosikarmeeta, että tämä palsta on muodostunut pelkästään "laihdutus", "miten näytän kauniimmalta" - palstaksi. Että itsekeskeiset nuoret suomalaiset naiset täällä pohtivat ainoastaan ulkonäköään. Todella naurettavaa,


    • no joo

      Eiköhän jokainen saa paastota ihan vapaasti, omista syistään.

      Itse uskon Jeesukseen, joka opetti "älä tuomitse" ja "rakasta lähimmäistä niinkuin itseäsi". Oletko tästä kuullut?
      Ja muissa itämaan uskonnoissa, joissa myös paastotaan, on tuo lähimmäisen rakkaus ja muiden hyväksyminen tärkeä teema.

      Jos jokainen aloitetaan se maailmanparantaminen itsestämme. Ei vihaamalla nuoria ja kauniita laihduttajia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1458
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1002
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      751
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      725
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      697
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      670
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      659
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      644
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      67
      623
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe