"Tanskalainen mies on herättänyt maailmanlaajuista huomiota oudolla lääketieteellisellä vaivallaan: hän tulee aina väliaikaisesti sokeaksi orgasmin jälkeen. Takavuosina vain uutteran sooloseksin väitettiin tekevän ihmisen sokeaksi, joten tämä avaa lääketieteelle täysin uusia aspekteja. Kyse on todella kiusallisesta vaivasta, sillä jos yhdynnän jälkeen joutuu aina turvautumaan valkoiseen keppiin, niin naapurit kyllä arvaavat, mitä sitä on taas puuhasteltu."
http://www.iltalehti.fi/hullumaailma/2010121112849804_hu.shtml?ref=kn
jos toi tyyppi olis himorunkkari niin se olis jatkuvasti sokeana :(
Tosi rajua menoa
5
111
Vastaukset
löytää jotain hyvää, niin näkö paranee vanhetessa kyseisellä henkilöllä, otaksun.
- näkyykö nyt? :DDDD
monte24 kirjoitti:
heti jää kiinni jos on pettänyt tai itteään hiplannut
Taitaa onanoida kännipäissään paljon.
- anzzy§§
amnesian, olen sen itse kokenut kaksikin kertaa, eikä alkohlilla osuutta asiassa. Toisessa tapauksessa nainen, joka pokasi minut sanoi ennenkin yöpyneensä kanssani ja kun kysyin missä muka? Hän osasi hyvinkin yksityiskhtaisesti kuvailla makuuhuoneen ja ajan, jolloin siellä asuin viisi vuotta aikaisemmin.
Oli hänellä hyvä syykin muistaa, koska seurauksena syntyi poikavauva:( - Sano Kake vaan
Tohtoriksi väitellyt Perrttula. Yksi alan huipuista ja tunnetaan jopa Tanskassa.:D.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854918- 1643582
- 533169
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2032056- 351871
- 301813
- 461803
- 571704
- 191633
- 191627