Mikä on keskimäärin baarityöntekijän tai tarjoilijan palkka? Haluaisin tarjoilijaksi, tai baarimestariksi. Mutta en halua sitten jos on huono palkka. En halua mihinkään räkälään täyttämään tuoppeja vaan johonkin tasokkaaseen baariin kaatelemaan viinejä. Minulla on vielä hetki aikaa miettiä ennen kuin päätän mitä minun pitää tehdä. Opon tunneilla on tällä hetkellä työpaikka keskustelut kiihkeänä, mutta palkoista ei puhuta mitään. Joten baarimestarin palkkaa haen :)
Baarityöntekijän tai tarjoilijan palkka?
3
7279
Vastaukset
- Baariorja
Sun tarvii olla aika kauan töissä ennen kun voit kutsua itseäs baarimestariksi tai hakea paikkaa jossa kyseisellä ammattinimikkeellä varustettua henkilöä etsitään, siihen on kai myös joku oma koulutuksensa. Meillä tarjoilijan palkka on sen 14 euroa tunnilta plus lisät. Lauantailta tulee ihan jeesh palkka kun tulee kahdentoista jälkeen pyhät, elikkä tuntipalkka tuplana sen neljän tunnin ajan. Arkena se on sen 14 euroa 2 euron yölisä. Neljäpäivästä viikkoa tehdään 7 tunnin työvuoroilla (jos sattuu hyvä säkä) ja liksaa kuukaudessa pikkasen päälle 2000 josta verot syö n. 300 euroa. Ei tolla mitään ihmeitä tee, mutta tällänen yksinasuva lapseton elättää tällä itsensä, kissansa ja 35 neliön yksiönsä vallan mainiosti ja ongelmitta.
- hahhahh
vai että 2000 eurosta veroja 300, veditkö liksas yläkanttiin mutta unohdit korjata veron määrää? tuo on 15%, siitä pois n. 5% (eläkemaksut ym.) niin ansioverosi olisi 10%?
eli baarimikon vuosiansio 15000e?- että sikäli....
Jos kk ansio on pikkasen päälle 2 tonnia, vuosiansio on 25 tonnia ja siitä
kruunu haluaa 22%
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624312Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1551813Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141523Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !381287Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681073- 58919
- 78904
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.168833Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54821- 39791