Baarityöntekijän tai tarjoilijan palkka?

tulevabaarimestariko

Mikä on keskimäärin baarityöntekijän tai tarjoilijan palkka? Haluaisin tarjoilijaksi, tai baarimestariksi. Mutta en halua sitten jos on huono palkka. En halua mihinkään räkälään täyttämään tuoppeja vaan johonkin tasokkaaseen baariin kaatelemaan viinejä. Minulla on vielä hetki aikaa miettiä ennen kuin päätän mitä minun pitää tehdä. Opon tunneilla on tällä hetkellä työpaikka keskustelut kiihkeänä, mutta palkoista ei puhuta mitään. Joten baarimestarin palkkaa haen :)

3

6389

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Baariorja

      Sun tarvii olla aika kauan töissä ennen kun voit kutsua itseäs baarimestariksi tai hakea paikkaa jossa kyseisellä ammattinimikkeellä varustettua henkilöä etsitään, siihen on kai myös joku oma koulutuksensa. Meillä tarjoilijan palkka on sen 14 euroa tunnilta plus lisät. Lauantailta tulee ihan jeesh palkka kun tulee kahdentoista jälkeen pyhät, elikkä tuntipalkka tuplana sen neljän tunnin ajan. Arkena se on sen 14 euroa 2 euron yölisä. Neljäpäivästä viikkoa tehdään 7 tunnin työvuoroilla (jos sattuu hyvä säkä) ja liksaa kuukaudessa pikkasen päälle 2000 josta verot syö n. 300 euroa. Ei tolla mitään ihmeitä tee, mutta tällänen yksinasuva lapseton elättää tällä itsensä, kissansa ja 35 neliön yksiönsä vallan mainiosti ja ongelmitta.

    • hahhahh

      vai että 2000 eurosta veroja 300, veditkö liksas yläkanttiin mutta unohdit korjata veron määrää? tuo on 15%, siitä pois n. 5% (eläkemaksut ym.) niin ansioverosi olisi 10%?

      eli baarimikon vuosiansio 15000e?

      • että sikäli....

        Jos kk ansio on pikkasen päälle 2 tonnia, vuosiansio on 25 tonnia ja siitä

        kruunu haluaa 22%


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      378
      3700
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      209
      1813
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      67
      1384
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      151
      1270
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      165
      913
    6. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      883
    7. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      57
      870
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      850
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      49
      830
    10. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      829
    Aihe