Jouluna pitää säilyttää itsekuri

sddfsfg

Sparttalainen itsekuri-ihanne on keskeinen osa kulttuuriamme. Herkkujen suhteen pitää säilyttää ehdoton kontrolli. Kompensaatiota voi hakea seksistä koska seksin mahdollisimman runsas harjoittaminen koetaan nykyään hyveenä, toisin kuin joskus ennen. Seksi onkin hyvä nautintoaine, koska se ei lihota, joka on, siis lihominen, kai suurin piirtein pahinta mitä ihmiselle voi nykyaikana tapahtua.

6

262

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näin on...

      jos ehkäisy pettää. Turvallisempaa siis syödä jouluna herkkuja kuin tulla raskaaksi - se riski on aina olemassa kun harrastaa seksiä.

    • Mies1985

      Minulla on aina ollut päinvastoin. Syön koska ei seksiäkään ole ja vaikka olisikin niin ei naista voi kuitenkaan ulkonäöllä viehättää suuremmin. Uskoisin kyllä voivani lopettaa syömisen heti jos en olisi yksinäinen. Lihavakaan en ole.

    • Voi kun olisi kumppani, niin mikäs siinä. Mutta kun ei ole, niin syönnin puolelle mennään ja netin selailun merkeissä.

      • Itse ymmärsin

        ap:n puheenvuoron ironiseksi vittuiluksi seksin täyteiselle ajallemme. AP. korjatkoon jos olen väärässä.


    • realismus

      On sinulla ongelmat lapsparka :D Syö juo mies nainen ja vaikka nai kans, mitä siitä...

    • Ei noin

      No jaa, syön suurinpiirtein porkkanalaatikkoa jouluna niin itsekuri pitää hyvin. En pidä makeasta enkä syö juurikaan lihaa niin ei pääse lihomaan.

      Seksiä saatan harrastaa oikean käteni kanssa, jos repäisen niin ehkä jopa vasurilla. Naista tuskin on tarjolla koska vaikka olen melko pervo jätkä en sentään lähisukulaisia pane.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      218
      7053
    2. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      12
      2462
    3. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      36
      1872
    4. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1758
    5. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      332
      1683
    6. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      153
      1664
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      8
      1661
    8. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1519
    9. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      137
      1457
    10. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      337
      1275
    Aihe