kertokaahan oletteko tyytyväisiä koulunne jouluruokailuun? laittakaahan myös mistä päin suomea kirjoitatte.
koulun jouluruokailu
18
1522
Vastaukset
- raivostunut
todella pahaa(paino sanalla pahaa)laatikot on moskaa ja kinkku on ihan rasvaista
- pönde4eva
millanenkohan nirppanokka stadipelle siel kirjottelee ko kinkun rasvaisuus on negatiivista, jos kuivaa lihaa haluat, nii osta kuivalihaa ja jätä perinteinen joulukinkku syömättä
- lolledvaahhss
Satakunta - paskaa - keskuskeittiö
- kiIIi
syötiin jouluateria viime viikolla ja ruoka oli tosi hyvää. Keittiö teki laatikot itse ja oli silliä, rosollia ja vähärasvaista kinkkua. Pöydillä oli nätit liinat ja tuikut. Tänään syötiin jo aamupäivällä joulupuuroa. Hyvää sekin ja tarjolla oli myös tuoreita sämpylöitä, sekä kinkkua ja kurkkua. Meidän koulu on pohjois-pohjanmaalla.
- hafskafkl
Meidänkin koulu on pohjois-pohjanmaalta ja jouluruoka oli todella hyvää :) Toisaalta se on ainut ruoka koko vuoden aikana, mikä maistuu :D
- dmj jmndjmf ,
hafskafkl kirjoitti:
Meidänkin koulu on pohjois-pohjanmaalta ja jouluruoka oli todella hyvää :) Toisaalta se on ainut ruoka koko vuoden aikana, mikä maistuu :D
Zomg.
- mjyrgg
dmj jmndjmf , kirjoitti:
Zomg.
Zomg. hnMeidän koulussa ei ollut jouluruokaa
- inhoan_paskasafkaa
hafskafkl kirjoitti:
Joulua on ihan liian harvoin:)
Onneks on välillä nää lomat ja saa lihoo kotona!! - koulumuan
inhoan_paskasafkaa kirjoitti:
Joulua on ihan liian harvoin:)
Onneks on välillä nää lomat ja saa lihoo kotona!!tällästä toivakassa tarjotaan http://www.youtube.com/watch?v=lKqeE1D7_58
- ihatetraditionalxmas
koulumuan kirjoitti:
tällästä toivakassa tarjotaan http://www.youtube.com/watch?v=lKqeE1D7_58
en edes syö mitään jouluruokaa, kotonakaan. vihaan perinteisii jouluruokii. koulussa en kyllä ole käynyt syömässä yli vuoteen muutenkaan.
- gfjdtkjfyuy
eikö kinkussa saa olla läskiä ollenkaan? Ette ole rasvaista kinkkua nähneetkään, kun nämä nykyisetkin ovat niin muka rasvaisia.
ennen vanhaan joulukinkkua saattoi ympäröidä jopa 20 sentin valkea ihrakerros, ja te kutsutte näitä nykyisiä rasvaisiksi. hah.
- maistui hyvin
Meillä oli jouluruokailussa tänä vuonna porkkana- ja lanttulaatikkoa, perunoita, ruskeaa kastiketta, kinkkua, sinappisilakoita, hillosipuleita, vihreää salaattia, rosollia ja kermavaahtoa. Olin ihan tyytyväinen ruokien määrään, vaikka muutakin olisin voinut syödä, esim. perunalaatikkoa ja kalkkunaa. Kaikki oli perushyvää tavallista jouluruokaa. Ruokaa sai ottaa lisää omien mieltymysten mukaan niin paljon kuin jaksoi. Hillosipuleista ja sinappisilakoista en oikein pidä, kun etikka tekee minulle huonon olon. Muita massuttelin enemmän kuin olisi ollut tarpeen. Ruokalassa oli valot pois ja tuikut paloivat pöydissä.
- regtyru
ällöttävää ja pahaa, mieluummin söis roskiksesta.. ja porista päin oon
- tyyppi93
En todellakaan ole tyytyväinen, oli taas harvinaislaatuinen pohjanoteeraus mutta eipä noista koulun "juhlaruuista" niin isoja odotuksia koskaan ole...
Ja kirjoitan Tampereelta - koulufriikki._.
ihan ookoo, mitä nyt lanttu-ja perunalaatikot, sekä kinkku on vähän mitä sattuu.
niistä en tykkää kotonakaan.
kirjottelen keski-pohjanmaalta.. - Schredder
Muu ruoka on hyvää mutta kinkku on kaupan leikkelekinkkua!!!
- Anonyymi
Aikoinan eli -70 luvulla jouluruokana oli vain riisipuuroa ei siis oikeaa jouluruokaa. Toki joillekin se on vain jouluruokaa sekin. Ei silloin osattu muuta edes odottaa.
- Anonyymi
Kyllä meillä oli jo 50-luvulla kuuman riisipuuron lisäksi oikein hyvää kylmää rusinasoppaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst24914341Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,1463799PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija1283712Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.
Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt1631492Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu
Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun3651451Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn431221En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O111190Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var8951Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok45918En pystynyt vaan vastaamaan...
Kaikki on ihan solmussa eikä ole voimia alkaa ratkaista naisena 😔91763