pelataanko korista talvella?

nimokkio

Nyt jäi koristreenit väliin. istuttiin vähän aikaa kentän laidalla mutta en halunnut hiostua etten olis vilustunut pakkasessa. siis turha reissu kun ei pomputtelu maittanut kaikista pyrkimyksistä ja puheista huolimatta. taitaa jäädä eka talvi treenamatta korista 10 vuoteen. sovitaan että mennään mut sit ei skulatakaan. mitä tää tämmönen touhu on? kysyn vaan.

4

843

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 22

Koripallohan on talvilaji !! Kaikki liigathan pelataan talvikautena, kukaan kesällä korista pelaa.

• nimokkio

Pelaapas, katukorista. kesällä ulkokentät on käytössä ulokopelaajia varten. viime kesänä mekin pelatttin usein ulukona jos ei vähän painittuki ja lassilassa mie voitinkiii kerran vaik ainahan mie hävviin jos en saa monta pistettä etua ja yhel koril voitan sääntöjä, kun oon niin kankea ja tuo niin notkea ja kimmoisa ettei perässä tahdo pyssyy kun se on niin taitava pallon kanssa ja tarkka ku mikä kun treenannut koko kikänsä ja voimistellu ja tehny akrobaattitemppuja.

• minä vaa

sarja lähtee käyntiin syksyllä ja kestää kevääseen asti eli koko talvi pelataan korista.kesällä ei pelata sillon on pieni tauko ja sitte harkat 5 kertaa viikosssa ::)

• korisss

Korista pelataan sekä kesällä että talvella! ;) Sepä siitä tekee huippulajin, että sitä voi pelata koska tahansa ;)
      sarjat alkavat siinä loka/marraskuussa ( ainakin meillä sm tasolla) ja loppuvat huhti/touko.
      Yleensä heinäkuu on vapaa, omatoimiset tietty pain in the ass silloinkin !;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4622
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1897
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1590
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      124
      1125
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1061
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1036
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      933
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      896
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      872
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      828
    Aihe