täälläkin kokeillaan 3 viikon paastoa

tsemppiä paastosta

Luin aiemmista keskusteluista että joku sisupussi oli onnistunut laihduttamaan 3 viikossa 15 kiloa ja hän oli aloittaessaankin jo normaalipainoinen eikä mikään läski! Täällä on kohta 23 vuotias, 157cm pitkä ja 56kg kiloinen naikkonen joka aikoo kokeilla paljonko tältä mimmiltä lähtee samaisella paastolla kiloja. Ja kyllä, minä tiedän varsin hyvin että paastóssa pudotetut kilot ovat hetken hurmaa mutta aion paaston jälkeenkin jatkaa kevyellä ja terveellisellä linjalla syömisien suhteen, on aika ruokavalio remontin johon toivon paaston antavan hiukan potkua! Eli vihreää teetä, vettä ja kahvia vain! Tiedän ei varmaankaan ole aivan oikeat eväät paastoon mutta näillä konstein oli jo onnistuttukin joten miksi en kokeilisi. Opiskelijana, varsinkaan näin joululahjarumban jälkeen, ei minulla muutenkaan ole hirveästi ylimääräistä nyt laittaa kaiken maailman paastovalmisteisiin jos nämä "kotikonstitkin" tepsivät. Koitan päästä päivittäin ilmoittamaan miten homma on edennyt, vaakaa en itse omista joten joudun lainaamaan äidiltäni ja siksipä aivan jokapäiväinen punnitus ei ole mahdollista..Jos jotain muutakin kiinnostaa niin kaveriksi vain kokeilemaan :)

8

804

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paastoilija

      Hei muistathan huolehtia vitamiineista ja kivennäisaineista, kolme viikkoa paastolla on aika pitkä aika. Olen itse joskus paastonnut viikon verran, pariinkin otteeseen. Sitten tuo kahvi voi kyllä olla melko kova juttu levossa olevalle elimistölle. Kannattaisi ehkä tutustua ensin paastoa käsittelevään kirjallisuuteen, että paastosta voisi tulla mukava kokemus. Tsemppiä kuitenkin sulle paastoon:)

      • Tsau opiskelija

        ensinnäkään kahvi ei kuulu ollenkaan.
        Toiseksi lue vähän ammattilaisten neuvoja ennenkuin rupeet uhoomaan.
        Kolmanneksi ei sulla oo kuitenkaan luonteen lujuutta vetää kolmea viikkoa.
        Neljänneksi, syvenny opiskeluihisi ja syö terveellisesti ja ajattele terveellä järjellä.
        viidenneksi lopeta rehentely, kun rahkeesi ei kuitenkaan kestä!


      • minäpävain.....
        Tsau opiskelija kirjoitti:

        ensinnäkään kahvi ei kuulu ollenkaan.
        Toiseksi lue vähän ammattilaisten neuvoja ennenkuin rupeet uhoomaan.
        Kolmanneksi ei sulla oo kuitenkaan luonteen lujuutta vetää kolmea viikkoa.
        Neljänneksi, syvenny opiskeluihisi ja syö terveellisesti ja ajattele terveellä järjellä.
        viidenneksi lopeta rehentely, kun rahkeesi ei kuitenkaan kestä!

        Edelliselle:
        Kuudenneksi: Älä rupea kateellisena jauhamaan paskaa ja lannistamaan muita


      • Janna__
        minäpävain..... kirjoitti:

        Edelliselle:
        Kuudenneksi: Älä rupea kateellisena jauhamaan paskaa ja lannistamaan muita

        Täältä löytyy kanssa kolmen viikon paastoon ryhtyvä! Joka vuosi olen joulun jälkeen paastonnut 10-20 päivää ja siitä saa niin paljon energiaa!:) Itse tosin juon myös mehuja, mutta kaloreita saa tulla max 300.


      • Epäterveellistä
        Janna__ kirjoitti:

        Täältä löytyy kanssa kolmen viikon paastoon ryhtyvä! Joka vuosi olen joulun jälkeen paastonnut 10-20 päivää ja siitä saa niin paljon energiaa!:) Itse tosin juon myös mehuja, mutta kaloreita saa tulla max 300.

        "Eli vihreää teetä, vettä ja kahvia vain! Tiedän ei varmaankaan ole aivan oikeat eväät paastoon mutta näillä konstein oli jo onnistuttukin joten miksi en kokeilisi." = on niin täydellisesti hölmö ajatus!

        Ei voi mitenkään olla kateellinen...

        No kokeile sitten, mutta tule kertomaan miten meni.
        Luulenpahan vain että opiskelija ei kovinkaan monta päivää ole sellaisella kuurilla, mikä on niin epäterveellinen kuin vain voi olla.

        Keskity sinä vain opiskeluihisi!


      • tomaattimehu
        Epäterveellistä kirjoitti:

        "Eli vihreää teetä, vettä ja kahvia vain! Tiedän ei varmaankaan ole aivan oikeat eväät paastoon mutta näillä konstein oli jo onnistuttukin joten miksi en kokeilisi." = on niin täydellisesti hölmö ajatus!

        Ei voi mitenkään olla kateellinen...

        No kokeile sitten, mutta tule kertomaan miten meni.
        Luulenpahan vain että opiskelija ei kovinkaan monta päivää ole sellaisella kuurilla, mikä on niin epäterveellinen kuin vain voi olla.

        Keskity sinä vain opiskeluihisi!

        Haluutko oikeesti painaa 40 ! kiloa ?? En voi käsittää. No, omapa on kroppasi. Itse oon paastonnut mehupaastolla 5 päivää (-4 kg) ja kilot pysyi poissa senkin jälkeen.


      • tsemppiä paastosta
        tomaattimehu kirjoitti:

        Haluutko oikeesti painaa 40 ! kiloa ?? En voi käsittää. No, omapa on kroppasi. Itse oon paastonnut mehupaastolla 5 päivää (-4 kg) ja kilot pysyi poissa senkin jälkeen.

        Olette oikeassa, vaikka kahvia olenkin tottunut juomaan niin paaston aikana en ole pystynyt sitä juomaan, ainoastaan siis vihreällä teellä ja vedellä ollaan menty jo kohta 10 päivää!! ja pari desiä ananasmehua oli pakko hörpätä kerran ennen töihin lähtöä kun silmissä sumeni :/ onko muilla tullut uniongelmia paaston aikana? ensimmäisen kahden paastopäivän jälkeen olen nukkunut tosi huonosti, uneen on vaikea päästä ja uni on katkonaista..onko kukaan keksinyt apua tähän? Välillä jalkojen lihakset kramppaa vaikka vettä olen päivittäin juonut vähintään 2,5l ? aluksi olin hirveän äreä mutta nyt olotila on lähes auforinen, onko muilla samoja kokemuksia? vaalla en ole käynyt nyt muutamaan päivään mutta jo kolmen ensimmäisen päivän jälkeen paino oli tasan 54kg eli nesteitä on lähtenyt reippaasti! kyllä minä tähän pystyn, sen takia koska haluan näyttää itselleni!


      • paastosta tsemppiä
        tsemppiä paastosta kirjoitti:

        Olette oikeassa, vaikka kahvia olenkin tottunut juomaan niin paaston aikana en ole pystynyt sitä juomaan, ainoastaan siis vihreällä teellä ja vedellä ollaan menty jo kohta 10 päivää!! ja pari desiä ananasmehua oli pakko hörpätä kerran ennen töihin lähtöä kun silmissä sumeni :/ onko muilla tullut uniongelmia paaston aikana? ensimmäisen kahden paastopäivän jälkeen olen nukkunut tosi huonosti, uneen on vaikea päästä ja uni on katkonaista..onko kukaan keksinyt apua tähän? Välillä jalkojen lihakset kramppaa vaikka vettä olen päivittäin juonut vähintään 2,5l ? aluksi olin hirveän äreä mutta nyt olotila on lähes auforinen, onko muilla samoja kokemuksia? vaalla en ole käynyt nyt muutamaan päivään mutta jo kolmen ensimmäisen päivän jälkeen paino oli tasan 54kg eli nesteitä on lähtenyt reippaasti! kyllä minä tähän pystyn, sen takia koska haluan näyttää itselleni!

        Ja unohdin mainita että paaston aikana olen käyttänyt myös sanasol-d-vitamiinivalmistetta ja kalkkitablettia ja sinkkilisää ja osa vedestä on ollut makeuttamatonta kivennäisvettä, että hivennäisaineitakin on tullut..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      140
      8583
    2. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1413
    3. Mitä kehon osia

      Olet kaivatultasi nähnyt ja piditkö näkemästäsi?
      Ikävä
      60
      1189
    4. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      76
      1185
    5. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      90
      1067
    6. Kuinka paljon merkkaa naisen ulkonäkö

      Parisuhteessa ykeensä kysynnvaan Onko kaunis nainen oarempi vaihtoehto kun tavis
      Sinkut
      139
      1020
    7. Luin jostain että skorpioni

      Naiset parhaita rakastajattaria…. Pitäneekö paikkansa?
      Ikävä
      102
      795
    8. Olen sinusta nainen

      Oikeasti tosi ylpeä. Tunnen sen miten kehity ja opit säätelemään omia tunteitasi. Se on aina hieno piirre ihmisessä.
      Ikävä
      37
      788
    9. Pitäisikö alkaa

      Treenaamaan että sulla tippuu silmät päästä kun näet minut ensi kerralla, nainen. 🤔
      Ikävä
      43
      771
    10. 42
      706
    Aihe