helpp! singstar toinen mikki ei toimi...!

SINGSTAAAR

Eli siis, sain joululahjaksi singstarin, jota olen kovasti toivonut. Laitoin usb muuntimen pleikkaan ja mikit siihen oikeille paikoille niinkuin kuuluukin. Punainen mikki toimii täydellisesti, sininen ei ota mitään ääntä ! Olen kokeillut kaikenlaista, lisännyt äänenvoimakkuutta ja vaikka mitä, mutta ei mitään vaikutusta. Mutta jos sinisen mikin laittaa punaisen paikalle, siis siihen usb muuntimeen, niin sitten se toimii. Eli siis siinä usb muuntimessa on jokin vika, ei mikissä eli sinisen mikin puoli ei toimi. Tämä vika oli siinä jo ensi kertaa kokeillessa, eli sitä ei ole rikottu eikä se ole minnekkään osunut. Joku valmistusvirhe varmaan. Laitteessa on takuu, että kai se pitää viedä takaisin. ONKO MUUTEN SELLAISIA USB-MUUNTIMIA IRTONAISENA MYYNNISSÄ??
Eli jos on niin ennemmin ostan sellaisen (= ..vaikka takuu onkin..(=

1

1893

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sutta myydään paljon

      No viet tietysti takaisin ja saat sitten tilalle uuden toimivan.
      Meillä kävi niin että ostettiin kanssa joululahjaksi mutta kokeiltiin vasta parin kk kuluttua, ja todettiin että jotakin vikaa oli, kun ääntä ei meinannu millään saada kuulumaan vaikka volyymi oli lähes täysillä. Varmasti se olis silloinkin saanut vielä vaihdettua, vaikka oli jo hiukan aikaa kulunut. Ainakin jos pakkaa takaisin ostopakkaukseen, niin on helpompi vakuutella ettei ole kauaa ollut avattuna.

      Buzzin kanssa kävi samoin, niissä ei yksi niistä painonappivehkeistä toiminut, ja saatiin rahat takaisin, koska liikkeessä ei juuri tuolloin ollut niitä, oltais kyllä otettu mieluummin uusi ehjä tilalle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4673
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1024
    Aihe