Eli siis, sain joululahjaksi singstarin, jota olen kovasti toivonut. Laitoin usb muuntimen pleikkaan ja mikit siihen oikeille paikoille niinkuin kuuluukin. Punainen mikki toimii täydellisesti, sininen ei ota mitään ääntä ! Olen kokeillut kaikenlaista, lisännyt äänenvoimakkuutta ja vaikka mitä, mutta ei mitään vaikutusta. Mutta jos sinisen mikin laittaa punaisen paikalle, siis siihen usb muuntimeen, niin sitten se toimii. Eli siis siinä usb muuntimessa on jokin vika, ei mikissä eli sinisen mikin puoli ei toimi. Tämä vika oli siinä jo ensi kertaa kokeillessa, eli sitä ei ole rikottu eikä se ole minnekkään osunut. Joku valmistusvirhe varmaan. Laitteessa on takuu, että kai se pitää viedä takaisin. ONKO MUUTEN SELLAISIA USB-MUUNTIMIA IRTONAISENA MYYNNISSÄ??
Eli jos on niin ennemmin ostan sellaisen (= ..vaikka takuu onkin..(=
helpp! singstar toinen mikki ei toimi...!
1
2682
Vastaukset
- sutta myydään paljon
No viet tietysti takaisin ja saat sitten tilalle uuden toimivan.
Meillä kävi niin että ostettiin kanssa joululahjaksi mutta kokeiltiin vasta parin kk kuluttua, ja todettiin että jotakin vikaa oli, kun ääntä ei meinannu millään saada kuulumaan vaikka volyymi oli lähes täysillä. Varmasti se olis silloinkin saanut vielä vaihdettua, vaikka oli jo hiukan aikaa kulunut. Ainakin jos pakkaa takaisin ostopakkaukseen, niin on helpompi vakuutella ettei ole kauaa ollut avattuna.
Buzzin kanssa kävi samoin, niissä ei yksi niistä painonappivehkeistä toiminut, ja saatiin rahat takaisin, koska liikkeessä ei juuri tuolloin ollut niitä, oltais kyllä otettu mieluummin uusi ehjä tilalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3093055Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1242057
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492043Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733- 671399
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121395- 661337
- 691270
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781243