Eli siis, sain joululahjaksi singstarin, jota olen kovasti toivonut. Laitoin usb muuntimen pleikkaan ja mikit siihen oikeille paikoille niinkuin kuuluukin. Punainen mikki toimii täydellisesti, sininen ei ota mitään ääntä ! Olen kokeillut kaikenlaista, lisännyt äänenvoimakkuutta ja vaikka mitä, mutta ei mitään vaikutusta. Mutta jos sinisen mikin laittaa punaisen paikalle, siis siihen usb muuntimeen, niin sitten se toimii. Eli siis siinä usb muuntimessa on jokin vika, ei mikissä eli sinisen mikin puoli ei toimi. Tämä vika oli siinä jo ensi kertaa kokeillessa, eli sitä ei ole rikottu eikä se ole minnekkään osunut. Joku valmistusvirhe varmaan. Laitteessa on takuu, että kai se pitää viedä takaisin. ONKO MUUTEN SELLAISIA USB-MUUNTIMIA IRTONAISENA MYYNNISSÄ??
Eli jos on niin ennemmin ostan sellaisen (= ..vaikka takuu onkin..(=
helpp! singstar toinen mikki ei toimi...!
1
2134
Vastaukset
- sutta myydään paljon
No viet tietysti takaisin ja saat sitten tilalle uuden toimivan.
Meillä kävi niin että ostettiin kanssa joululahjaksi mutta kokeiltiin vasta parin kk kuluttua, ja todettiin että jotakin vikaa oli, kun ääntä ei meinannu millään saada kuulumaan vaikka volyymi oli lähes täysillä. Varmasti se olis silloinkin saanut vielä vaihdettua, vaikka oli jo hiukan aikaa kulunut. Ainakin jos pakkaa takaisin ostopakkaukseen, niin on helpompi vakuutella ettei ole kauaa ollut avattuna.
Buzzin kanssa kävi samoin, niissä ei yksi niistä painonappivehkeistä toiminut, ja saatiin rahat takaisin, koska liikkeessä ei juuri tuolloin ollut niitä, oltais kyllä otettu mieluummin uusi ehjä tilalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3217635Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771856
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161392- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91261Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j571186Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901029