Uuden vuoden lupaukseni

Naisasialooseri.

on, että aion kirjata ylös kaikki baarissa saamani pakit, alkaen tästä illasta. Julkistan tuloksen sitten vuoden päästä ja ehkä jossain vaiheessa ilmoitan osavuosituloksen. Ja pakeiksi lasken mm. sen kun nainen ei anna puhelinnumeroaan, ei lähde tanssimaan, ei halua jutella tai tulla pöytääni istumaan.

25

502

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asdadasdasdad

      Miksi? Ketä kiinnostaa?

      • Naisasialooseri.

        kiinnostaa mikä se luku tulee vuoden päästä olemaan, veikkaan ettei ihan pieni.


      • adasdasdadas
        Naisasialooseri. kirjoitti:

        kiinnostaa mikä se luku tulee vuoden päästä olemaan, veikkaan ettei ihan pieni.

        Eli jatkat saman paskan suoltamista mitä tähänkin asti?


      • Naisasialooseri.
        adasdasdadas kirjoitti:

        Eli jatkat saman paskan suoltamista mitä tähänkin asti?

        yksi vuosi takana, toinen edessä! Siis elämää alemman tason miehenä


    • Niinjajoo

      Sinä tai joku muu palstakainen lupasi samaa viime vuonna. Ei ole raporttia näkynyt.

      • Naisasialooseri.

        eiliset vuoden ekat pakit ovat jo kännykässä ylhäällä


    • työtön ATM

      Hyvä idea. Minua ainakin kiinnostaa.

    • Tulevana vuotena en aio tehdä yhtään aloitetta. Poikkeuksena on tietenkin erityinen tilanne jos sattuu sopiva tulemaan kohdalle. Eli passiivisesti katselen, viettäen helppoa sinkkuelämää murehtimatta huomista.
      Ts. Sinkkuna vielä vuoden päästäkin :)

      • Vähän päivitystä että tää on muuten pitänyt paikkansa livessä.

        Et kyllä sinkkuna edelleen ollaan ja tuskin voi mikään muuttua päivässä. No huomenna tää lupaus menee umpeen joka tapauksessa.


    • ...

      Ei niitä vuosia niin monta ihmisen elämässä ole. Ennen kuin huomaatkaan niin elämäsi parhaat vuodet on jo takana, ja murehdit tekimisiäsi ja tekemättä jättämiäsi asioita.

      • työtön ATM

        Näin se on mullakin :-(


      • v.v.v.v
        työtön ATM kirjoitti:

        Näin se on mullakin :-(

        Kun baarissa huomaan saman miehen kiertävän naiseen luota seuraavan luo se ei herätä kiinnostusta. Jokaista yrittää vuorollaan pyydellä pöytään ja tarjota drinkkiä. Jotkut oikeen ottaa kädestä kiinni tai tunkee liki. Se paljastaa ikävällä tavalla että mies ei ole kiinnostunut itse naisesta henkilönä vaan tarve olis päästä pukille ja ihan sama kuka se sattuu olemaan kunhan suostuu.

        Tolla pelillä jääkin ilman.


      • .................
        v.v.v.v kirjoitti:

        Kun baarissa huomaan saman miehen kiertävän naiseen luota seuraavan luo se ei herätä kiinnostusta. Jokaista yrittää vuorollaan pyydellä pöytään ja tarjota drinkkiä. Jotkut oikeen ottaa kädestä kiinni tai tunkee liki. Se paljastaa ikävällä tavalla että mies ei ole kiinnostunut itse naisesta henkilönä vaan tarve olis päästä pukille ja ihan sama kuka se sattuu olemaan kunhan suostuu.

        Tolla pelillä jääkin ilman.

        Jos joku pelle ämmä antaa pakit, niin pitäiskö siis koko loppuilta olla yksin, ettei olis "kalastaja"?


      • bgvfx
        ................. kirjoitti:

        Jos joku pelle ämmä antaa pakit, niin pitäiskö siis koko loppuilta olla yksin, ettei olis "kalastaja"?

        kyllä se näin menee, naisten miälestä.


      • jaahas.
        v.v.v.v kirjoitti:

        Kun baarissa huomaan saman miehen kiertävän naiseen luota seuraavan luo se ei herätä kiinnostusta. Jokaista yrittää vuorollaan pyydellä pöytään ja tarjota drinkkiä. Jotkut oikeen ottaa kädestä kiinni tai tunkee liki. Se paljastaa ikävällä tavalla että mies ei ole kiinnostunut itse naisesta henkilönä vaan tarve olis päästä pukille ja ihan sama kuka se sattuu olemaan kunhan suostuu.

        Tolla pelillä jääkin ilman.

        Eivät miehetkään ole mitään ajatukselukijoita, jotka osaavat päätellä vain ulkonäöstä, kuka on miellyttävä ja fiksu nainen ja ketä heistä mies itse saattaisi kiinnostaa. Oletko tosiaan sitä mieltä, että se on huono tapa ottaa selvää, olisiko se oman tyyppinen nainen, että käy vähän jututtamassa ja kuuntelemassa? Että pelkällä pärstäkertoimella arpomalla selviää paremmin? Aika pinnallisia olette.


      • 14
        jaahas. kirjoitti:

        Eivät miehetkään ole mitään ajatukselukijoita, jotka osaavat päätellä vain ulkonäöstä, kuka on miellyttävä ja fiksu nainen ja ketä heistä mies itse saattaisi kiinnostaa. Oletko tosiaan sitä mieltä, että se on huono tapa ottaa selvää, olisiko se oman tyyppinen nainen, että käy vähän jututtamassa ja kuuntelemassa? Että pelkällä pärstäkertoimella arpomalla selviää paremmin? Aika pinnallisia olette.

        Onko jokainen pakit antanut pelle ämmä? Ja vain sen perusteella ettei kiinnostunut sinusta?
        Olen oppinut että miehelle on samantekevää kenen kanssa ne panee, toisaalla jopa kelpuutettiin homomiehiä heteroille. On se kumma ettei yhteisillä kiinnostuksilla ja harrastuksilla ole mitään merkitystä miehille. halutaan helppo saalis mutta vain itselle helppo. Muuten nainen onkin huora ja jakorasia jos lähtee ekana iltana jonkun muun kuin JUURI SINUN kanssa.

        Mahdoton yhtälö.


    • Utelias Htillleeerss

      Tätä odotellessa. Huomennako rapsahtaa raporttia?

      • Naisasialooseri.

        En ollut unohtanut lupaustani. Tosin olen tänä vuonna ollut baarissa(kännissä)vain viisi kertaa eli aika raittiina olen mennyt. Siitä syystä pakkejakaan ei ole päässyt kasapäin kertymään.

        Olen saanut viidet baaripakit, jotka muuten taisivat olla viime uutena vuonna vuoden vaihduttua. Nettideiteissä kolmet pakit(pakeiksi siis lasken ne jos olemme naisen kanssa mesessä jutelleet, mutta ei ole tullut treffejä) ja sitten yhdeltä naiselta jonka numeron pyysin baarissa selvinpäin, ja jota sittemmin piinasinkin.

        Sitten sain pakit myös eräältä yh:lta, jonka näin baarissa kesällä ja ongin hänen numeronsa selville.Niin ja yksi nainen kielti ottamaan yhteyttä ja sanoi etteivät"kemiat"kohdanneet, häneen siis olin tutstunut jo kesällä 2010. Ei ollut kummoisen näköinen, joten en kehdannut stalkata häntä.

        Eli tuostahan kertyy yhteensä vain vaivaiset kymmenet pakit. Parhaimmillaan olen saanut niitä enemmän kahdessa viikossa.


      • Uuden vuoden haltia
        Naisasialooseri. kirjoitti:

        En ollut unohtanut lupaustani. Tosin olen tänä vuonna ollut baarissa(kännissä)vain viisi kertaa eli aika raittiina olen mennyt. Siitä syystä pakkejakaan ei ole päässyt kasapäin kertymään.

        Olen saanut viidet baaripakit, jotka muuten taisivat olla viime uutena vuonna vuoden vaihduttua. Nettideiteissä kolmet pakit(pakeiksi siis lasken ne jos olemme naisen kanssa mesessä jutelleet, mutta ei ole tullut treffejä) ja sitten yhdeltä naiselta jonka numeron pyysin baarissa selvinpäin, ja jota sittemmin piinasinkin.

        Sitten sain pakit myös eräältä yh:lta, jonka näin baarissa kesällä ja ongin hänen numeronsa selville.Niin ja yksi nainen kielti ottamaan yhteyttä ja sanoi etteivät"kemiat"kohdanneet, häneen siis olin tutstunut jo kesällä 2010. Ei ollut kummoisen näköinen, joten en kehdannut stalkata häntä.

        Eli tuostahan kertyy yhteensä vain vaivaiset kymmenet pakit. Parhaimmillaan olen saanut niitä enemmän kahdessa viikossa.

        Ei muuta kuin leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä. Täältä tullaan 2012!


      • nöösi_poika
        Uuden vuoden haltia kirjoitti:

        Ei muuta kuin leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä. Täältä tullaan 2012!

        Aamen.


    • Reipas Mies

      Kyllä minusta miehen, joka yrittelee baareissa naisia, tulisi kehittyä asiassa kun hyvää käsikirjamateriaalia on nykyään jokaisen saatavilla.

      En usko miehen "naama karmaan" ettei koskaan natsaisi naisen kanssa.

      Syynä on vain huono supliikki ja se että tekee jotain tosi väärin. Tarkoitan että panoeino lähestyminen ei sovi petteri-tavikselle, eikä jännän miehen eleet sille valkokaulus mikrotuki-miehelle. Koetan hahmottaa että lähestymisissä tulisi oma konsepti miehenä olla kasassa ja tietää rajoituksensa. Se on muuten jännää.

      Kun muuttaa iskemisen loosereiden P:n saannin epätoivosta smoothiksi tavaksi miehekkäitä lähestymiseleitä, ilmeitä, hymyjä ja kiinnostusta naisen persoonasta jotka tuottavat sen hyvän olon tunteen heti naiselle ja se merkkaa. Ei nainen ole automaatti joka jakaa sitä kun vain uskaltaa suoraan töksäyttää.

    • Minä lupaan

      Mun uuden vuoden lupaukseni on että en mene baariin koko vuotena. Ihan turha ja masentava paikka koko baari.

    • realismus

      Miksi ylläpito ei tee vastalupausta ja bannaa tuota? Ja miten ihmeessä tuo ylipäätään on vielä vapaana???

    • Reipas Mies

      Persoona pronominit hakusessa?

      Se että yksinkin mies joka altavastaajana nöyryyttää itseään baariasiamestareiden varjoon jääden baareissa ei voi tehdä parempaa ratkaisua kuin raitistua ja lopettaa baareissa kärvistelyn kun siitä ei mitään muutenkaan tule.

      Maailmassa on tuhansia fiksumpia asioita, joita meillä ei kulttuuri sidonnaisesti saa pitää kumppanin etsintä platformina.

      Silti se tuska mitä baareissa epäonnistuminen tuo on turhaa, koska aikansa ja rahansta voi käyttää fiksummin.

      Niilläkin vuoden baari rahoilla reissaa vaikka miten kauas- ellen sanoisi paremmin natsaaviin mestoihin.

    • There Is a Star

      Jätkä! Sä olet tän palstan todellinen Strara.

      Harmi vain kun emme saaneet maanantaina nauttia näistä "viisauksistasi", joten pitää nyt yön kunniaksi nostaa muutama vanhempi helmi keskusteltavaksi.

      http://www.youtube.com/watch?v=T7zAn8SW2Dc

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1606
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      618
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      159
      497
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    Aihe