Vihaan elämääni

ddcjj

Kirjoitan tätä juuri nyt sen jälkeen kun poistuin kaverin bileistä ja saavuin yksin kotiin... Olin juuri viettämässä uudenvuodenaattoa siellä, jossa tutustuin erään tosi hyvännäköiseen tyttöön... Hän flirttaili minulle jatkuvasti ja meillä "synkkasi" erittäin hyvin, sain hänet nauramaan tosi monta kertaa ja meillä oli tosi hauskaa... Yhdessä vaiheessa minulle tuli aivan jumalaton kusihätä ja olin menossa vessaan, mutta tämä tyttö oli siellä laittamassa hiuksiaan. Hän sanoi minulle, että voisin tulla sisään ja tehdä asiani rauhassa, ja hän ei välittäisi... Lopulta menin kuitenkin sisään ja koitin olla välittämättä tytöstä. Olin hyvin ujostunut, mitään ei tullut ulos... Pakotin itseni kusemaan kovasti jotta en näyttäisi typerältä, mutta lopussa minulta pääsi aivan valtava pieru. Tapahtuman jälkeen tyttö ei enää flirttaillut kanssani ja ei kiinnittänyt minuun huomiota...

Uusi vuosi on juuri tulossa, mutta tulinkin takaisin yksin omaan kämppääni, ja otan seuraavaksi todennäköisesti palan vessapaperia ja koitan unohtaa tytön yksin runkatessa jollekkin halppismallille. Jos olisin vain miettinyt vähän ennen tekosiani, olisin varmasti hyvissä väleissä tytön kanssa... Haluan tappaa itseni juuri nyt...

Mitenkäs teidän uudenvuodenaatto?

9

432

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • työtön ATM

      Minun iltani on kulunut sipsejä syödessä ja katellessa Simpsoneita videolta.

      • Hyvvee uutta vuotta

        Hyvää uutta vuotta 2011, pojat! Itselläni meni ilta karkkia ja hedelmiä napostellen ja telkkua katsoen. Alkoholia en ottanut.

        Kävipä aloittajalle huono säkä. Kaikki sympatiat sinulle. Mutta olihan se vähän outo tilanne, että sinun piti kusta sen tytön läsnäollessa. Kyllähän nuo vessassakäynnit ovat ihan intiimijuttuja. Taisi tyttö vaan haluta vilkaista millainen vehje sinulla on. Olisiko tyttö itse kussut läsnäollessasi, jos sinä olisit ollut siellä ajamassa partaasi? Tuskin. Nyt sinulla on tosi kurja fiilis, mutta vuoden päästä ehkä jo naurat koko jutulle. Tarinan opetus on: Vessassakäynti on intiimi toimitus eikä sitä suoriteta vastakkaisen sukupuolen läsnäollessa, paitsi ehkä sitten kun ollaan oltu pitkässä parisuhteessa. Näin vältytään noloilta tilanteilta.


      • voi käydä näinkin
        Hyvvee uutta vuotta kirjoitti:

        Hyvää uutta vuotta 2011, pojat! Itselläni meni ilta karkkia ja hedelmiä napostellen ja telkkua katsoen. Alkoholia en ottanut.

        Kävipä aloittajalle huono säkä. Kaikki sympatiat sinulle. Mutta olihan se vähän outo tilanne, että sinun piti kusta sen tytön läsnäollessa. Kyllähän nuo vessassakäynnit ovat ihan intiimijuttuja. Taisi tyttö vaan haluta vilkaista millainen vehje sinulla on. Olisiko tyttö itse kussut läsnäollessasi, jos sinä olisit ollut siellä ajamassa partaasi? Tuskin. Nyt sinulla on tosi kurja fiilis, mutta vuoden päästä ehkä jo naurat koko jutulle. Tarinan opetus on: Vessassakäynti on intiimi toimitus eikä sitä suoriteta vastakkaisen sukupuolen läsnäollessa, paitsi ehkä sitten kun ollaan oltu pitkässä parisuhteessa. Näin vältytään noloilta tilanteilta.

        Itselleni kävi kerran vajaa parikymppisenä bileissä, että tyttö pyysi minut vessaan katsomaan jotain meikkijuttua. Vessassa, meikkauksen jälkeen, tyttö meni pissalle. Itse olin toimituksen hetkellä siinä peilin edessä katsomassa niitä tytön meikkejä. Olin jonkun verran kännissä, joten tarkkaa muistikuvaa tilanteesta ei ole, mutta muistaakseni tyttö katseli minua pöntöltä jotenkin viekkaasti. Taisi sanoakin jotain, mutta ei varmaan mitään tärkeää kun en muista mitä. Tapahtuman jälkeen, kun olimme vessasta ulkona, päädyimme suutelemaan.


    • Elä ihmeessä

      Nauran yksin täällä ihan kauhiasti jutullesi. Naura sinäkin. Ja vaikka nyt et jaksa ja hävettää, niin usko pois, jonain päivänä vielä naurat makeasti. Elämä on sillä lailla kummallinen juttu, että nuorena hävettää ja harmittaa kaikenlaiset pikkutöppäykset, jotka vanhemmiten ovat elämän suolaa, joka pistävät huumorin kukkimaan ja nauruhermot koville.

      Kerran kesäreissulla menin jamipaikassa miestenveskiin, kun naisten sellaiseen oli ihan hirveä jono. Luulin, että oven takana on vain tavallinen vessa ja kun kaveri tuli ulos, menin sisälle ja hah; rivi miehiä seisoi seinän vieressä pisuaarin edessä. En kääntynyt takaisin, vaan tempaisin edessä olevan kopin oven auki, siellä oli wc-pönttö, ja seinät suojana. Kavereille sanoin, että ottakkee ihan rauhassa vaan ja niinpä toimitimme kaikki asiamme ja poistuimme kukin ajallamme helpotuksen saaneina.

      Ystävätär, joka odotti oven ulkopuolella, kertoi, että kaveri, joka tuli ulos, ihmetteli, että "nainen, miestenvessaan?". Ystävättären vastaus: "ei, se oli mun mies", naurusta ei ollut tulla mitään loppua. Tällaisista syistä reissumme ovat ihania, vapauttavia ja rentoja, ei mitään väliä pikkutöpöillä, kunhan hauskaa riittää.

      • Inhimmillistä vaan

        On mullakin kerran päässyt pieru ekoilla treffeillä. Olihan se pikuisen noloa, mutta ei kundi näyttänyt olevan millänsäkään. Tapailtiin kolmisen kuukautta ja juttu hiljalleen lopahti, tosin ei siihen pieruun.


    • Raketit kävin lähettämässä, mutta muuten tätä samaa on mitä muutenkin on ollut.

    • 9+10

      Vuoden saldoksi tuli sit 9 kaatoa. Surkeaa..parantaa pitää. Viimenen tuli just ennen ku vuosi päätty. Oli eka deitit 31.12.2010 ja nainen mun luona syömässä, kaato hommiin se meni,sekä viinan että naisen. Pari tuntia nyt aikaa siitä. Jotenkin tää viikko tuntunu siltä että jotain vois irrota kun ke baarissa lähti 4 nroa, tosin kun pistin kaikille saman viestin niin yksi vain vastas ja seki että tapailee toista,pyh.

    • 547447

      Hauska juttuhan toi oli ja varmaan taustalla jotain muuta kuin toi pieru. Kerran minullakin oli samanlainen "tilanne", mutta kieltäydyin menemästä veskiin samaa aikaan juuri tuon takia.

    • 20+11

      sori mut tälle oli pakko revetä :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      271
      9047
    2. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      15
      2826
    3. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      56
      2076
    4. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      356
      1847
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1798
    6. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1789
    7. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      39
      1749
    8. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      153
      1744
    9. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      160
      1704
    10. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      8
      1701
    Aihe