Asioita, joita haluaisit kokeilla vuonna 2011?

allmächt'ge jungfrau

En puhu nyt mistään varsinaisista tavoitteista tai uudenvuodenlupauksista, vaan kaikenlaisista pienistä tai isoista asioista, joita olet aina halunnut joskus elämässäsi kokeilla. Mitkä niistä voisivat olla tänä vuonna toteutettavissa? Ei kannata aina pitkittää seuraavaan ja seuraavaan vuoteen - kaikkihan me olemme taas vuoden lähempänä kuolemaa.

Ja joo, saa vastata "pillua" tms. jos siltä tuntuu. Mutta jos keksii jotain muuta, niin se olisi vieläkin parempi.

Minä mietin vielä omiani. Minulla on niin paljon kaikkea, mistä olen haaveillut.

23

540

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei noin

      "Ja joo, saa vastata "pillua" tms. jos siltä tuntuu."

      Saako? Haluan kokeilla uusia pilluja. Ne on kivoja.

      Vakavasti? Ei mulla hirveästi ole tavoitteita tai odotuksia uudelle vuodelle. Parisuhde nyt tietenkin, ja duunin puolesta pitäisi vähän lisäkouluttautua. Yhteen urheiluharrastukseen liittyen mulla on yksi tavoite, mutta mulla on yksi urheiluvamma joka saattaa aiheuttaa sen ettei se toteudu. Haluaisin myös käydä toistamiseen Japanissa tänä vuonna, nyt haluaisin käydä enemmän siellä maaseudulla enkä pelkästään Tokiossa missä olin viimeksi. Jos hyvin käy, niin tekisin sen reissun mielelläni jonkun kivan tytön kanssa. Tavoittelen myös sitä että luopuisin maitotuotteista kokonaan, mutta sen toteuttaminen voi olla liian haastavaa.

      • allmächt'ge jungfrau

        Kaikki hyviä tavoitteita... mutta onko mitään pienempää? Itselleni pelkästään jo tuo Japanin reissu olisi Iso Asia.


      • Ei noin
        allmächt'ge jungfrau kirjoitti:

        Kaikki hyviä tavoitteita... mutta onko mitään pienempää? Itselleni pelkästään jo tuo Japanin reissu olisi Iso Asia.

        kovin orientoitunut pieniin tavoitteisiin. No on mulla kyllä ehkä 10 kirjaa mitä olen ostanut ja mitkä pitäisi lukea, ja sitten pitäisi pelata viimeisin Fallout läpi. Lontoossakin pitäisi käydä ainakin kahdesti kun tuli luvattua, ja kesällä pitää nähdä ihan hirvittävä määrä hevibändejä festareilla (Sauna, Tuska, Sonisphere...). Ex-kämppis olisi kiva tavata ja se sanoikin soittelevansa kun kotiutuu.

        Pitäisi myös alkaa käymään taas joogassa kun noi takareidet jumiutuu niin helposti.

        Jos nyt noilla lähtisi vuosi käyntiin kunnolla?


      • allmächt'ge jungfrau
        Ei noin kirjoitti:

        kovin orientoitunut pieniin tavoitteisiin. No on mulla kyllä ehkä 10 kirjaa mitä olen ostanut ja mitkä pitäisi lukea, ja sitten pitäisi pelata viimeisin Fallout läpi. Lontoossakin pitäisi käydä ainakin kahdesti kun tuli luvattua, ja kesällä pitää nähdä ihan hirvittävä määrä hevibändejä festareilla (Sauna, Tuska, Sonisphere...). Ex-kämppis olisi kiva tavata ja se sanoikin soittelevansa kun kotiutuu.

        Pitäisi myös alkaa käymään taas joogassa kun noi takareidet jumiutuu niin helposti.

        Jos nyt noilla lähtisi vuosi käyntiin kunnolla?

        No niin, nuohan ovat hyviä kaikki! Tuostahan saisi jo todella kiireisen elämän aikaiseksi...

        Jooga, Sonisphere ja ystävät Lontoossa löytyvät ihan omastakin listasta. Jooga varmaan jää, kun olen niin pahuksen kärsimätön ihminen etten osaa edes minuutiksi istahtaa hengähtämään. Ja lentäminen vaatii pillereitä tai viinaa, joten en tiedä onnistuuko sekään. Viime vuonna oli yhtä tuskaa kun menomatkalla hymyilin auvoisasti diapamien avulla, ja tulomatkalla muutama typerä ilmakuoppa sai minut taas vakuuttuneeksi, että lentämiseen kuolee.


      • Ei noin
        allmächt'ge jungfrau kirjoitti:

        No niin, nuohan ovat hyviä kaikki! Tuostahan saisi jo todella kiireisen elämän aikaiseksi...

        Jooga, Sonisphere ja ystävät Lontoossa löytyvät ihan omastakin listasta. Jooga varmaan jää, kun olen niin pahuksen kärsimätön ihminen etten osaa edes minuutiksi istahtaa hengähtämään. Ja lentäminen vaatii pillereitä tai viinaa, joten en tiedä onnistuuko sekään. Viime vuonna oli yhtä tuskaa kun menomatkalla hymyilin auvoisasti diapamien avulla, ja tulomatkalla muutama typerä ilmakuoppa sai minut taas vakuuttuneeksi, että lentämiseen kuolee.

        En minäkään varmaan puoliakaan onnistu toteuttamaan. Mulla on paha tapa ylimitoittaa kaikki tavoitteet. Festareilla nyt varmasti tulee käytyä, samoin Lontoossa. Niihin on vuosien rutiini.


    • Hämärän rajoilta

      Olen jo pitkään pohtinut, että voisi olla kivaa kokeilla katusoitantaa. Virittäisin akustiseen kitaraani hihnan, laittaisin kaulaani jättimäisiä hammasrautoja muistuttavan huuliharpputelineeni, ja esittäisin ohikulkijoiden hämmästykseksi arkaaisen tulkintani Jaakko Kuuvaaran orkesterin klassikosta Turkistarhaaja:

      "Turkistarhaajaksi synnyin Alahärmään,
      älkää luulko: en sitä tahtonut, en.
      Tahtomattain oon poika Pohjanmaan,
      mutta minkäs sitä meikäläinen mahtaa geeneilleen.

      Voi paska ja perkele, siniristilippu heiluu tangossa, eikä nahat myy!"

      • allmächt'ge jungfrau

        Tuohan on loistava idea! Toivottavasti toteutat.

        Ja olen vähän kade, sillä toivoisin olevani itse yhtä rohkea.


    • 25

      Haluaisin matkustaa jonnekin rakkaan kanssa, mutta jos toteuttamiskelpoisista asioista puhutaan, niin sen täytyy olla jotain, minkä pystyn yksin toteuttamaan.

      • allmächt'ge jungfrau

        Mutta yksin toteutettavat asiathan ovat juuri parhaita! Kun käy yksin jossakin, niin sen kokee täysillä. Aina kun on joku mukana, puolet aivoista miettii, mitäköhän se nyt ajattelee ja onkohan sillä tylsää.

        Tai ainakin minulla on tuollainen paha tapa. Jos olen esim. elokuvissa jonkun kaverin kanssa, huomaan aina vaivihkaa vilkuilevani kaverin reaktioita katsottavaan filmiin. Kaikista parasta on olla yksin koko rivissä valtavan popcorn-pöntön kanssa.


    • Voi niitä on paljon mutta ne eivät välttämättä toteudu. Ellei onnetar anna hyviä kortteja.

      No mutta kuitenkin, "back to the real world".

      Eli tavoitteena on edes jonkun haaveen toteuttaminen, vaikka osa minun haaveista on epärealistisia mutta kuitenkin toteuttamiskelpoisia.

      Parisuhteessa olisi mukava olla, mutta ei se välttämättömyys ole. Aivan hyvin voin yksinkin olla, kun olen jo tähän tottunut.

      • allmächt'ge jungfrau

        Toivottavasti toteutuvat kuitenkin!

        Mutta ei kaiken tarvitse riippua onnettaresta... kai? Itsellänikin on paljon sellaisiakin toiveita, joiden toteutuminen riippuu ainakin puoliksi muista ihmisistä, mutta niiden suhteen ei oikein voi mitään muuta tehdä kuin parhaansa. Sitten taas on paljon sellaisia juttuja, joista olen lähes joka vuosi ajatellut, että "olisipa kiva kokeilla..." mutta jostain syystä ei tule ikinä juteltua.

        Esimerkkinä vaikka niinkin hölmö juttu kuin piknikille meno. Joka hemmetin vuosi sanon itselleni, että tänä kesänä menen piknikille, mutta ikinä en mene. Ja tänä vuonna joko menen tai hakkaan itseäni päähän tuolla piknik-korilla. Jos en keksi kavereita, niin menen sitten yksin voileipäkorini kanssa istumaan tuonne luodolle tai jonnekin.

        Isommista ideoista sitten taas kasvatin pirunsarvet otsaani, kaivoin yhden aikaisemman romaani-idean arkistosta ja huvikseni sijoittelen tiettyjä palstan hahmoja siihen.


      • allmächt'ge jungfrau kirjoitti:

        Toivottavasti toteutuvat kuitenkin!

        Mutta ei kaiken tarvitse riippua onnettaresta... kai? Itsellänikin on paljon sellaisiakin toiveita, joiden toteutuminen riippuu ainakin puoliksi muista ihmisistä, mutta niiden suhteen ei oikein voi mitään muuta tehdä kuin parhaansa. Sitten taas on paljon sellaisia juttuja, joista olen lähes joka vuosi ajatellut, että "olisipa kiva kokeilla..." mutta jostain syystä ei tule ikinä juteltua.

        Esimerkkinä vaikka niinkin hölmö juttu kuin piknikille meno. Joka hemmetin vuosi sanon itselleni, että tänä kesänä menen piknikille, mutta ikinä en mene. Ja tänä vuonna joko menen tai hakkaan itseäni päähän tuolla piknik-korilla. Jos en keksi kavereita, niin menen sitten yksin voileipäkorini kanssa istumaan tuonne luodolle tai jonnekin.

        Isommista ideoista sitten taas kasvatin pirunsarvet otsaani, kaivoin yhden aikaisemman romaani-idean arkistosta ja huvikseni sijoittelen tiettyjä palstan hahmoja siihen.

        "Mutta ei kaiken tarvitse riippua onnettaresta... kai?"
        Ei ne kaikki riipukaan vaan suurin osa riippuu toisista ihmisistä, no sitä päivää odotellessa jospa ne toteutuisi joskus.

        Minä haluaisin vielä joku päivä olla helikopterin kyydissä ja katsella maisemia ilmasta käsin, mutta joka kerta kun ajattelen tuota asiaa niin se aina pääsee sitten unohtumaan. Kyllä minä vielä joku päivä sen toteutan, kunhan saan kerättyä tarpeeksi yritystä aikaiseksi.


      • allmächt'ge jungfrau
        itmies kirjoitti:

        "Mutta ei kaiken tarvitse riippua onnettaresta... kai?"
        Ei ne kaikki riipukaan vaan suurin osa riippuu toisista ihmisistä, no sitä päivää odotellessa jospa ne toteutuisi joskus.

        Minä haluaisin vielä joku päivä olla helikopterin kyydissä ja katsella maisemia ilmasta käsin, mutta joka kerta kun ajattelen tuota asiaa niin se aina pääsee sitten unohtumaan. Kyllä minä vielä joku päivä sen toteutan, kunhan saan kerättyä tarpeeksi yritystä aikaiseksi.

        No mutta, tuossahan se on! Helikopterin kyytiin kesällä 2011!


    • 13+7

      sen että löytäisin lopullisen suunnan elämälleni. Periaatteessa kaikki on ihan ok, mutta tuntuu että elämä vain ajelehtii, ilman että siitä riittävästi kiinni. Iso juttu ja epäilen, etten tänäkään vuonna tätä saavuta, mutta yritän nyt kuitenkin...

      • allmächt'ge jungfrau

        Sitten meitä on kaksi...


    • Gordon Gekko

      käydä Australiassa tai Etelä-Amerikassa. Mieluiten Brasiliassa tai Argentiinassa.

      Ja sitten olis hyvä kehittää vähän lisää potkua tai motivaatiota työelämään. Ja vähän lisää toimintaa sosiaaliseen elämään. Olen viime aikoina lötköttänyt duunin jälkeen liikaa kotona.

      • allmächt'ge jungfrau

        Noissa tavoitteissa on aina vaan se hankaluus, että miten ne toteuttaa? Vähän niinkuin "elä terveellisesti ja hanki elämällesi suunta"... tai "pysäytä ilmastonmuutos"... mieluummin sitä sitten vaan käpertyy peiton alle ja syö itkien suklaata.

        Mutta kaukomatkailu olisi kyllä mielenkiintoista.


    • 40 pillun mies

      kokeilla teinineitsyttä. Tositarkoituksella tietysti.

      • allmächt'ge jungfrau

        Onnea yritykseen.


    • >2011

      Halaamista ja suutelemista

    • Ei se satu

      Tuo helikopteri on minullakin ollut mielessä, mutta en nyt sitä laita tämän vuoden listalle. Ralliauton kyydissä olen jo ollut, se oli kivaa ja menen mielellään uudestaan jos tilaisuus tulee, mutta en aseta sitäkään varsinaiseksi tavoitteeksi tälle vuodelle. Bungee-hypystä olen luopunut, olin toissa kesänä NÄIN lähellä tehdä sen, mutta kun ei ollut ketään kaverina kuvaamassa ja yllyttämässä, niin en yksin viitsinyt. Laskuvarjohypystä en ole koskaan edes haaveillut, en usko että saisin irrotettua otettani siinä koneen oviaukossa.

      Jospa toteuttaisin vihdoin paluuni pistooliammunnan pariin. Kokeilin sitä muutaman kerran vuosia sitten ja tykkäsin, mutta ei vaan ole tullut jatkettua. Toinen voisi olla ratsastus, sekin on ollut haaveissa. Siis ainakin kokeilu tai alkeiskurssi.

      Lontoossa pitää käydä, ilman muuta, ja kesälomalla taas omatoimimatka johonkin sellaiseen kohteeseen, mihin ei tehdä charterlentoja.

      Pitää miettiä lisää asioita, joihin sitoudun, jotta ei tarvitse vuoden kuluttua harmitella kun ei taaskaan ole tullut koettua mitään uutta.

    • Reipas Poikamies

      Saavutin jo 2010 todella isoja juttuja itselleni. Olen hemmetin tyytyväinen ja ylpeä niistä jutuista jotka sain tehtyä.

      2011:
      *opiskelu tahtiani kiristän entisestään ja tavoitteellisemmin
      *Parisuhteelle on nyt todella hyvä sauma minun elämässä-ja enää en koe olevani yksin pimeässä naista etsimässä vaan voin tarjota itseni reilusti sellaisena kuin olen, mahdollisena kumppani-kanditaattina naiselle joka minua kiinnostaa.
      *Taekwondoa kuntoporukalla
      *Tatuointi
      *Kalliokiipeilyä tahdon kokeilla
      *Kesällä prätkälläni pitempi reissu jonnekkin
      *sexiä TOSI kauniin naisen kanssa (huom. tavoittellisuuteni!)

    • Kysyn vain

      No onko tullut tehtyä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      271
      9047
    2. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      15
      2826
    3. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      56
      2076
    4. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      356
      1847
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1798
    6. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1789
    7. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      39
      1749
    8. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      153
      1744
    9. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      160
      1704
    10. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      8
      1701
    Aihe