Suomalainen musiikki on PASKAA

Tommy

Eikö jo vähitellen mene jakeluun, juntit, ettei humppapaskanne kiinnosta ketään? Ottaisitte ainaisen häviämisen sijaan mallia vaikkapa Ruotsista tai Virosta, kuinka tehdään musiikkia, joka pärjää kansainvälisissä kilpailuissa.

Olette tyhmä, sivistymätön, moukkamainen ja tyylitajuton kansa, joka ei kykene parempaan ainakaan omin avuin. Pitäisiköhän ruotsalaisten tulla tekemään teille viisubiisi niin että edes kerran yltäisitte 20 parhaan joukkoon?

16

326

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JKK

      Yksi vuosihan kansa äänesti Nightwishin euroviisuihin suomea edustamaan mutta raati kaikessa "viisaudessaan" hylkäsi tämän.
      Eli en usko että se vika on niin paljoa kansassa.

      Niin ja niistä mitä piti äänestää tällä kertaa ei ollut kyllä yhtäkään hyvää kappaletta, pisti miettimään että kuka ne sinne on valinnut, no raati tietenkin.

      Niin ja ennen kuin joku muu tekee tämän niin minä teen sen itselleni.
      "VITUN TYHMÄ ÄLÄ VASTAA PROVOIHIN!!!"

      • Anonyymi

        Raati hylkäsi Nightwishin kappaleen YLEN vaatimuksesta.
        Ylen silloiset politrukit määräsivät homman näin.


    • Nita

      Samaa mieltä. Suomalaiset eivät osaa tehdä kunnon musaa. Täyttä paskaa tosiaan!!!

      • Me and Myself

        mun mielest suomalaiset (minua ei lasketa mukaan) ei osaa valita kunnon artistia esim. euroviisuihi. niiku vaikka viime vuonnaki ei päästy ees 15:n joukkon!!!


    • kansa

      Suomalaiset ovat juntteja, pahimmasta päästä! Saatana ku ne suomalaiset ottaa päähän kun ei ne tajua musiikistakaan mitään, vittu! Hajaantukaa!

    • Anonyymi

      Nöoin on edelleen, kummallista ettei mikäään muutu.

    • Anonyymi

      Jos UMKia tarkoitat, niin olen miettinyt samaa, että minkälainen raatia niitä valitsee? Tunnen suurta myötähäpeää vuodesta toiseen, kun media hehkuttaa "nyt on varma voitto" ja tipahdetaan kerta tousensa jälkeen heti. Vähän niinko noi miss universumit. Voi luoja tuota sontaa.
      Ei ole eikä tule Lordin voittanutta!

    • Anonyymi

      Aivan sama minkä noista renkutuksista sinne lähettävät. Suomi ei pääse edes finaaliin.

    • Anonyymi

      Kyllähän on taas valittu euroviisuedustajat.
      Ihan sama kuka tästäkin tämänvuoden porukasta pääsee kisoihin.
      Onnettomia inisijöitä kaikki.
      Lopputulos.Finland 0 poists,no pari säälipojoa voi tulla.

    • Anonyymi

      Ai eikö suomessa oo hyvää musaa? Kuunnelkaapa esim marion rungin tuotantoa tai vaikkapa wigwamia tai juice leskistä tai säveltäjien kuten erkki melartinin ja helvi leiviskän musaa tai draamahelmen musaa.

      • Anonyymi

        Suomessa on elänyt monia vgienoja säveltäjiä, joilla on vaikuttavaa musiikkia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa on elänyt monia vgienoja säveltäjiä, joilla on vaikuttavaa musiikkia.

        joo helvi leiviskä, erkki melartin ja kalervo tuukkanen esim. ja klassisen ulkopuolelta nostan esille juice leskisen, yari knuutisen, maija vilkkumaan, hasse wallin, jaakko löytyn, marja mattlarin, islajan, kingston wallin biisien tekijän, little mary mixup bändin porukan (joka sävelsi huippumusakamaa), värttinän biisintekijän, piirpauke yhtyeen biisintekijän, edu kettusen, dave lindholmin, hectorin, wigwamin ja tasavallan presidentti yhtyeiden biisintekijät, milla rumin, maria&marsialaiset yhtyeen biisintekijät, ylva harun, jonna tervomaan, costin(naisartisti joka toimi 90-luvulla), aalto yhtyeen biisintekijän, oranssi pazuzun biisintekijän, iiro rantalan, kaisa kulmala trion biisientekijät muun muassa itse kaisa kulmala joka maalailee kauniita jazz sävyjä, eli siis tossahan noita =)


    • Anonyymi

      Keitä siinä raadissa on joka valitsee nuo kappaleet. Aivan kummallisia tuotoksia.
      Tehdään Suomessa hyvääkin musiikkia mutta ne eivät tuolle raadille kelpaa. Etsitäänkö vain kaikkein erikoisemmalta kuulostavaa. Vai onko kappaleiden tekijöille joku musta lista josta ei hyväksytä kappaleita vaikka olisi kuinka hyviä.

    • Anonyymi

      Henk koht mikään näistä UMK kappaleista ei kolahda. Ei jatkoon

      • Anonyymi

        Ärsyttäviä kappaleita lähin,nä Blind Channel oli hiton hyvä viimeeksi euroviisuissa, tuli kuudes sija.


    • Anonyymi

      Voittajakappele on surkein mitä Suomi on pitkään aikaan lähettänyt

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8955
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2653
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2390
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1999
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1507
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1438
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1257
    Aihe