Kelle soisit tyttöystävän 2011?

dream a little dream

Keille vakkarinimimerkeille soisit tyttöystävän alkavalle vuodelle?
Entä millainen morsio kullekkin kelle sellaisen soisit?

29

838

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 17+13

      kaikile tän palstan pojille/miehille, jotta lakkaisivat kitisemästä ja huomaisivat ettei se elämä kaksinkaan niin ruusuista ole.....

      • ...

        No eihän se olekkaan ruusuista, kun naiset valitsee miehekseen jonkun rentun/pettäjän/linnakundin/vaimon hakkaajan.


    • 33v miekkonen

      Lord Boredom voisi löytää jonkun sympaattisen naisen itselleen. Sellainen maanläheinen ja älykäs nainen, joka olisi hyvää vaimomateriaalia. Tapaisivat ehkä työn tai harrastusten kautta. Ensin vaan viihtyisivät yhdessä ja sitten huomaisivat olevansa ihastuneita toisiinsa.

      Vauhti & Superneitsyt: Voisivat syventää pikaviesti tekstarisuhdetta syvemmälle ja viimein tavata. Superneitse huomaisi, että sieltä perverssin nuoren miehen roolin takaa löytyykin ihan mukava mies, joka saisi hänet itsensäkin luottamaan itseensä ja lopettamaan itsensä väheksymisen.

      Yllärinä m30: Sen pitäisi löytää nainen, joka oikeasti välittäisi hänestä ja palauttaisi uskon naisiin. Lähinnä siksi, että m30 olisi välillä hyvälläkin tuulella, eikä aina kuin perseeseen ammuttu karhu.

      Muille ei mitään, sorry. Meinasin sanoa että Ei boin, mutta se on vielä sen verran sekaisin, ettei varmaan pysty vielä tasapainoiseen suhteeseen. Hyvä äijä kuiteskin.

      • tasonsa mukaan

        nuo kaikki alistuvat nössöt pillunnuolijat ansaitsevat taviksen näköisen yh-lutkan.


      • allmächt'ge jungfrau

        Itse asiassa voin ihan tapaamattakin sanoa, että perverssin roolin takaa löytyy oikein mukava nuorimies. No, ehkä vähän perverssi kuitenkin, mutta minkäs se sille mahtaa.

        Tapaaminen on ihan eri juttu, mutta ajattelinpa puolustaa Vauhtia kuitenkin. Ainakin se ihminen jota minä jonkin verran "tunnen" on ihan erilainen kuin tuo omituinen palstarooli.

        (Niin ja muuten, Vauhti ei ole palstalla Älymies tms. eikä kukaan muukaan. Vauhti on ollut pelkkä Vauhti.)


      • Varo sitä
        allmächt'ge jungfrau kirjoitti:

        Itse asiassa voin ihan tapaamattakin sanoa, että perverssin roolin takaa löytyy oikein mukava nuorimies. No, ehkä vähän perverssi kuitenkin, mutta minkäs se sille mahtaa.

        Tapaaminen on ihan eri juttu, mutta ajattelinpa puolustaa Vauhtia kuitenkin. Ainakin se ihminen jota minä jonkin verran "tunnen" on ihan erilainen kuin tuo omituinen palstarooli.

        (Niin ja muuten, Vauhti ei ole palstalla Älymies tms. eikä kukaan muukaan. Vauhti on ollut pelkkä Vauhti.)

        miten voit kirjoittaa noin positiivisesti henkilöstä, joka käyttää palstalla suoranaista henkistä väkivaltaa naisia kohtaan. Pelottava tyyppi.


      • allmächt'ge jungfrau
        Varo sitä kirjoitti:

        miten voit kirjoittaa noin positiivisesti henkilöstä, joka käyttää palstalla suoranaista henkistä väkivaltaa naisia kohtaan. Pelottava tyyppi.

        Hmm... sekoitatko Vauhdin nyt johonkin muuhun? Kieltämättä en kai ole lukenut ihan kaikkia hänen kirjoituksiaan, mutta...


    • ,,,,,,,,,,,,,,,,,

      eATMe:lle soisin, jos lopettaisi älyvapaamiehen peesamisen niissä "rumalla naisella ei tee mitään" jutuissa.

    • nöösi_poika

      jolla ei eläissään ole ollut vielä yhtään tyttöystävää.

      • Ei noin

        Minä soisin tyttöystävän miehille jotka eivät käytä henkistä tai fyysistä väkivaltaa, eivät petä eivätkä kohtele kumppaniaan kaltoin esim. chattailemalla teinipimujen kanssa. Tyttöystävä sellaiselle miehelle joka osaa olla sille hyvä.

        En tiedä täytänkö itse tuota viimeistä määritelmää mutta kyllä mä edes yritän.


      • 8+16
        Ei noin kirjoitti:

        Minä soisin tyttöystävän miehille jotka eivät käytä henkistä tai fyysistä väkivaltaa, eivät petä eivätkä kohtele kumppaniaan kaltoin esim. chattailemalla teinipimujen kanssa. Tyttöystävä sellaiselle miehelle joka osaa olla sille hyvä.

        En tiedä täytänkö itse tuota viimeistä määritelmää mutta kyllä mä edes yritän.

        mitä huonoa tuossakin viestissä oli? Taitaa atmt olla pettämisen, kaltoin kohtelun, henkisen ja fyysisen väkivallan kannattajia, paree että pysyvätkin yksin poteroissaan.


      • Ei noin
        8+16 kirjoitti:

        mitä huonoa tuossakin viestissä oli? Taitaa atmt olla pettämisen, kaltoin kohtelun, henkisen ja fyysisen väkivallan kannattajia, paree että pysyvätkin yksin poteroissaan.

        Musta alkaa tuntua vähän samalta. Pitää miinustaa jos ehdottaa että kohtelisi sitä tyttöystävää hyvin. Mitä nää tän palstan jätkät meinaa?


    • 4+5

      Kaikille paitsi nussijaverkostojuttuja selittävälle vanhalle ukolle, naisasialuuserille, arasvilälym..mikä se nyt on ja eatmlle.

    • Peräkammarin poika

      Itselleni tietysti

    • HÄPIGOULUKI

      Arasvillelle kaunis blondi 16v neitsyt.

      • kunnon naisen

        samaa aloitin kirjoittamaan.


    • qwertuytrew

      Soisin nimimerkille "työtön ATM" oikein uhkean pumpattavan muovinuken, johon purkaa paineita. Siten kyseisen henkilön olo varmaan helpottuisi ja ehkä hänestä vähenisi ilkeys. Ja siten hän saisi jonain päivänä oikeaa naista!

    • Ei noin

      Itselleni. Saako niin sanoa? Kai sitä jokainen sinkku sitä itselleen toivoo.

      Muista ainakin toi itmies voisi löytää naisen, ja oikeastaan kaikki vähänkään täyspäisemmät kirjoittelijat. Ainoa jolle en toivo naista missää olosuhteissa on Naisasialooseri. Mutta ei se sellaista saakaan.

      Luulen että sen verran moni niinsanottu AT-mies vaan trollaa että jos saisi naista alta paljastuisi ihan ok mies. Naisasialooserin tapauksessa en usko että näin on vaan uskon että sillä tytöllä olisi ihan helvetin onneton elämä siinä suhteessa.

      18v missiä ja neitsytprinsessaa en toivo kenellekään. En edes itselleni. Saisivat pojat oppia ihmissuhteista vähän enemmän kun vastapuolena on oikea nainen eikä mikään nukke.

      • Ei noin

        Tarkoitan nyt ok-miehellä sellaista joka ei tee sille naiselle mitään fyysistä tai psyykkistä pahaa. En mitään täysin tasapainoista herrasmiestä jonka kanssa kuka tahansa nainen on onnellinen.


    • Mies1985

      Koska ATM ei voi saada naista. Jos saa tyttöystävän on YTM. Eli joku YTM.

    • Ei se satu

      kaunis, fiksu, raitis, uskollinen tyttöystävä, joka osaa arvostaa hyvää kumppania.

    • ehdotukseni

      Lord Boredomille tietenkin.

      Hänelle sopisi suunnilleen saman ikäinen pitkälle kouluttautunut neito, esim. DI, luonnontieteilijä, lääkäri tai miksei humanistikin. Maalta tai pikkukaupungista kotoisin oleva, jota turvallinen parisuhde- ja perhe-elämä kiinnostavat enemmän kuin kaupungin syke.

      Nuorempana partiota ja balettia tai pianonsoittoa harrastanut. Nykyään soittelee tai tanssii edelleen, käy jumpassa ja lukee klassikkoja. Piirtää pöytälaatikkoon mangaa, josta ei kerro kuin aikaisintaan viidensillä treffeillä. Vegetaristi ja eläinten oikeuksien puolestapuhuja. Ei mikään hörhö kuitenkaan.

      Lyhyt ja muutenkin petite-kokoinen, tummat hiukset useimmiten nutturalla. Silmälasit, ja niiden takana ruskeat silmät. Hankkii vaatteita kirppiksiltä eettisistä syistä. Taloudellista tarvetta siihen ei ole ollut opiskeluaikojen jälkeen. Tai tekee niitä itse. Tykkää hameista ja mekoista. Haluaisi pitää tyyliblogia, jos olisi pari vuotta nuorempi.

      (Anteeksi Lordille, jos ehdotus menee täysin vasten omaa makua. Se oli ihan hatusta vedetty.)

      • atm-skenen juurilta

        Satun tietämään, että Lordi yritti yhtä tuollaista muutama vuosi sitten, mutta joutui kaveripooliin. Ns. kilttityttö halusi miehekseen jonkun, jossa on kokoa, näköä ja särmää. Niin aina...


      • atm-skenen juurilta
        atm-skenen juurilta kirjoitti:

        Satun tietämään, että Lordi yritti yhtä tuollaista muutama vuosi sitten, mutta joutui kaveripooliin. Ns. kilttityttö halusi miehekseen jonkun, jossa on kokoa, näköä ja särmää. Niin aina...

        Sanottakoon vielä, että se kilttityttö jota loordi yritti, ei ollut noin tasokas kuin tuo yllä kuvattu. Tuo edellisen kirjoittajan ylläkuvaama kilttityttö on todella tasokas. Kuvauksessa kuvattu nainen on mitä ilmeisimmin ytn, joka ei ole realisoinut kysyntäänsä.


      • Ei tuo kyllä ihan harhaankaan osunut. Ei tosiaan. Ainoastaan halukkuus tyyliblogin pitämiseen hieman arvelluttaa, mutta muuten. Mangan piirtämisenkin voi antaa anteeksi, kun osuu muuten nappiin ;-)


      • atm-skenen juurilta kirjoitti:

        Sanottakoon vielä, että se kilttityttö jota loordi yritti, ei ollut noin tasokas kuin tuo yllä kuvattu. Tuo edellisen kirjoittajan ylläkuvaama kilttityttö on todella tasokas. Kuvauksessa kuvattu nainen on mitä ilmeisimmin ytn, joka ei ole realisoinut kysyntäänsä.

        Paitsi tietysti että kuvattu nainen on, kuten historioitsija kirjoittaa, on minua paljon ylempitasoisempi. Kaikki, jotka ovat päässeet peruskoulusta läpi, haluavat jääkiekkoilua harrastavan, Brad Pittiltä (tai kuka nyt nykyään olisikin joku julkkis-seksisymboli) näyttävän toimitusjohtaja-optiomiljonäärin.


    • Seuraaville:

      Ei noin - saa kokeneen naisen jonka kanssa tulee toimeen.

      eATMe - saa omanlaisensa joka pitää hänestä sen tiedän kun olen törmännyt jo aika monta kertaa näihin ilmoituksiin joissa haetaan nörttiä.

      m30, lord boredom, RP, nöösipoika, Hämärän rajoilta löytävät itselleen mieluisan kumppanin.

      Muille täysijärkisille myöskin mieluisa kumppani.

      Itseni puolesta olisi mukava löytää omanlainen kunnollinen nainen, jonka kanssa tulee toimeen ja myös hän tulee toimeen kanssani. Eli kestää omia vikojani kun en täydellinen ole, en myöskään täydellisyyttä tavoittele kumppanissakaan riittää että tulee hyvin toimeen.

    • t. orva

      mun kämppikselle yks

    • työtön ATM

      Kaunis, nuori tyttöystävä varmasti parantaisi mielialaani ja elämänlaatuani. Eli itselleni soisin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      295
      9606
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      67
      2173
    3. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      41
      1970
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      31
      1817
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1808
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      161
      1746
    7. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      40
      1308
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      16
      1262
    9. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      48
      1175
    10. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      48
      1164
    Aihe