Kokeilin viettää baaritonta elämää ja keskittyä töihin ja kuntoiluun. Tänään tuli täyteen neljä kuukautta. Huomasin, että olen nykyään paljon paremmalla tuulella, kun enää mulle ei vittuilla tai esitetä olevansa kiinnostunut, mutta ei sitten ollakaan valmiita edes kaveriksi. Tänä aikana löysin itselleni yhden uuden naiskaverin ja koin toisen ihastuksen, mutta kyseinen nainen ei ollut kiinnostunut minusta.
Vaikka naisseuraa en saakaan enää kovin usein, olen tyytyväinen elämääni, sillä en tapaa enää huonostikäyttäytyviä naisia, jolloin elämänlaatuni on keskimäärin parempaa kuin ennen.
Elämää ilman baareja
4
268
Vastaukset
Hyvä asia, minä olen ollut irti alkoholisesta baarielämästä jo 8v. Vaikka käyn niissä selvinpäin aina silloin tällöin.
Ja muutenkin olen ollut jo yli 2,5v täysin ilman alkoholia, vaikka tuossa vieressä seisoo pullo 80% viinaa avaamattomana. Taidan antaa sen jollekin lahjaksi.- Ei vaib huvita
En ole enää käynyt kolmeen vuoteen baareissa, en vain jaksa sitä meteliä, kännisiä ihmisiä, iskijöitä ym. Olen myös huomannut, että olen paljon paremmalla päällä nykyään, on paljon rauhellisempi olo, nautin siitä kun tulen perjantaina kotiin, eikä tarvitse mihinkään lähteä, saa lukea, katsoa TV:tä, syödä hyvin, lenkkeillä, käydä shoppailemassa, tehdä viikonloppumatkoja ym. Minulle kyllä soittaa pari tyyppi, mutta pidän heitä etäällä, näin on hyvä, ainakin tällä hetkellä.
- kurppia
ei baarissa kyllä kaivatakaan.
- 18
kurppia kirjoitti:
ei baarissa kyllä kaivatakaan.
jep ehkä alkaa olla tota ikää tullut raitistuneille
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3932000Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek121829Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2411358Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.77989Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel51950Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia402918Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä33765- 56739
Hyvää yötä mies
Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo70714- 63713