Baarissa on hauskaa!

Ikisinkutar82.

Baareissa käynti on täyttä hupia ja hauskaa kaiken duunin ja muun vastakohdaksi. Aina löytyy hauskaa ja huvittavaa (no, joskus surkuhupaisaakin:) juttuseuraa ja menoa - se on itsestä kiinni. Tosin joskus miehet tahtovat ottaa asian liian 'vakavasti', jos kerran pyytää tanssimaan jaijotain. Ei tajua, että hauskaa on tänne tultu pitämään, eikä naimisiin menemään. Pahimpii on just nämä epätoivoiset nilkkaan tarttujat, oh- hoijaa.

- pitäkää hauskaa ja eläkää täysillä. Ja miehille: älkää nyt poijjaat ottako niin vakavasti, jos tullaan jutteleen tai jotain. Heti ollaan naama vakavana ja puhkanumeroa tarjoamassa.

46

1122

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies1985

      Semmostahan se saattaapi olla. Itselle on tuo tanssiminen vähän vaikeaa ollut mutta joskus siihenkin olen taipunut.

      Pitkäaikaista seuraa sieltä miehet kuitenkin etsii. Jos ne siellä murjottavatkin eivätkä halua tanssia tai ole kovia juttelemaan. Muistakaa naiset tämä. Saa sitä silti tietysti miehiä tanssittaa. Velvollisuuksia ei ole kumpaankaan suuntaan.

      • Ikisinkutar82.

        >Velvollisuuksia ei ole kumpaankaan suuntaan.

        Jup - ei olekaan. Mutta ainakin itse tahdon baarissa pitää hauskaa meininciä, pulista jengin kanssa ja silleen... oma duunini kun on sellaista hiljaista puurtamista. Ehkä olen sitten se 'ärsyttävä' akka, joka pulisee kaikkien kanssa - tiedä häntä...


    • 19

      tough guys don't dance

    • "- pitäkää hauskaa ja eläkää täysillä."
      Minä muuten teen tuota koko ajan, tosin ilman alkoholia.

      Mutta hyvä että se sulle onnistuu tuo hauskan pitäminen.

      Voin kyllä kutsua itseäni tällä menolla ikisinkkumieheksi... kun tein uudenvuodenlupauksen että en tee yhtään aloitetta tänä vuonna ja sen myöskin aion pitää.

      • Ikisinkutar82.

        >en tee yhtään aloitetta tänä vuonna

        No mä tuun höpiseen sun kanssa jos törmään:)


    • Jack Johnson

      Mulla on hauskaa joka päivä ja melkein joka paikassa. Baarit on yleensä sellaisia väkinäisiä paikkoja joissa on pakko olla hauskaa. En erityisemmin nauti itseni heiluttelusta jonkun tympeän pintapopin tahdissa ja alkoholikin vain alkaa väsyttämään ja pistää puheen sammaltamaan. On vähän vaikeaa ymmärtää tuota baarielämän hehkutusta. Luova ihminen osaa pitää hauskaa ja tutustua ihmisiin mitä erilaisimmissa tilanteissa. Jos taas oma duuni ei ole hauskaa, niin suosittelen alan vaihtoa. En ymmärrä miksi tehdä 40 tuntia viikossa jotain pakkopullaa rahan takia ja sitten käydä jossain yökerhoissa nytkymässä Black Eyed Peasin tahdissa. Get a Life, sistah!!

      • Ikisinkutar82.

        > Jos taas oma duuni ei ole hauskaa, niin suosittelen alan vaihtoa.

        No ehkä tää on sitten se mun ongelma. Pitäs varmaan vaihtaa sosiaalisempaan ammattiin...


    • vähiin käy käynti

      Yleensä kun se sosiaalisuus rajoittuu siihen, että tilaa baarihenkilöltä juoman ja jää sitten jonnekin sivuun hengaamaan enemmän tai vähemmän hyvää musaa kuunnellen. Ei baareissa tunnu käyvän kuin kaveriporukoita, joiden sekaan ei ole tuppaamista.

      • Ikisinkutar82.

        >Ei baareissa tunnu käyvän kuin kaveriporukoita, joiden sekaan ei ole tuppaamista.

        Ite käyn karaokebaareissa. En kyllä ole mikään kovin ihme-laululintu, mutta näissä baareissa meno on aina ihka hauskaa. Eikä tulla porukoissa, tai jos tullaan, niin mekin usein hajotaan illan aikana pitkin poikin.


      • vähiin käy käynti
        Ikisinkutar82. kirjoitti:

        >Ei baareissa tunnu käyvän kuin kaveriporukoita, joiden sekaan ei ole tuppaamista.

        Ite käyn karaokebaareissa. En kyllä ole mikään kovin ihme-laululintu, mutta näissä baareissa meno on aina ihka hauskaa. Eikä tulla porukoissa, tai jos tullaan, niin mekin usein hajotaan illan aikana pitkin poikin.

        No niissä ehkä on sitten sosiaalisempi meininki, en tiedä kun ei ole tullut käytyä... välillä se ovesta pihalle raikaava laulu ei ainakaan ole paras mahdollinen sisäänvetohoukutin :)
        Nojoo, en kyllä itsekään osaa laulaa, enkä nousisi satasestakaan lavalle yrittämään.


      • Ikisinkutar82.
        vähiin käy käynti kirjoitti:

        No niissä ehkä on sitten sosiaalisempi meininki, en tiedä kun ei ole tullut käytyä... välillä se ovesta pihalle raikaava laulu ei ainakaan ole paras mahdollinen sisäänvetohoukutin :)
        Nojoo, en kyllä itsekään osaa laulaa, enkä nousisi satasestakaan lavalle yrittämään.

        >Nojoo, en kyllä itsekään osaa laulaa, enkä nousisi satasestakaan lavalle yrittämään.

        No enkämä:) Mutta yhdessä kun siellä hoilaa, niin tulee kummasti tutuksi porukan kaa. Ja kun kaikki arvuuttelee seuraavaa kipaletta, niin ei ole puheenaiheestakaan puutetta:)


      • vähiin käy käynti
        Ikisinkutar82. kirjoitti:

        >Nojoo, en kyllä itsekään osaa laulaa, enkä nousisi satasestakaan lavalle yrittämään.

        No enkämä:) Mutta yhdessä kun siellä hoilaa, niin tulee kummasti tutuksi porukan kaa. Ja kun kaikki arvuuttelee seuraavaa kipaletta, niin ei ole puheenaiheestakaan puutetta:)

        Olen muutne ollut siinä luulossa, että karaokepaikoissa käy keski-ikäisempää väkeä, mutta jos nimmarisi viittaa ikään, niin sitten olen kai arvannut väärin. Vai oletko sieltä nuorimmasta päästä?


      • Ikisinkutar82.
        vähiin käy käynti kirjoitti:

        Olen muutne ollut siinä luulossa, että karaokepaikoissa käy keski-ikäisempää väkeä, mutta jos nimmarisi viittaa ikään, niin sitten olen kai arvannut väärin. Vai oletko sieltä nuorimmasta päästä?

        No ei kyllä käy, enkä ole nuorimmasta päästä. En nyt viitti mainita missäpäin luuraan, mutta kuitenkin täällä pääkaupunkiseudulla.

        p.s. ne mua nuoret (mut nuoremmat) osaa laulaa tosi hyvin. Kateeksi käy:)


      • vähiin käy käynti
        Ikisinkutar82. kirjoitti:

        No ei kyllä käy, enkä ole nuorimmasta päästä. En nyt viitti mainita missäpäin luuraan, mutta kuitenkin täällä pääkaupunkiseudulla.

        p.s. ne mua nuoret (mut nuoremmat) osaa laulaa tosi hyvin. Kateeksi käy:)

        Jaahas, multa on sitten selvästi jäänyt aiheettomasti joku vanha muistikuva Rentun ruusua jollottavista irwin-henkisistä viiksivalluista päälle. Täytyy joskus avartaa näkemystä. Sen verran ehkä voit kertoa, että käytkö lähiö- vai keskustan paikoissa?


      • Ikisinkutar82.
        vähiin käy käynti kirjoitti:

        Jaahas, multa on sitten selvästi jäänyt aiheettomasti joku vanha muistikuva Rentun ruusua jollottavista irwin-henkisistä viiksivalluista päälle. Täytyy joskus avartaa näkemystä. Sen verran ehkä voit kertoa, että käytkö lähiö- vai keskustan paikoissa?

        No mä käyn sekä-että. Keskustassa, ja sitten tiksissä, vantaalla, pitskussa yms. Keskusta on paras.


      • vähiin käy käynti
        Ikisinkutar82. kirjoitti:

        No mä käyn sekä-että. Keskustassa, ja sitten tiksissä, vantaalla, pitskussa yms. Keskusta on paras.

        Pannaanpa mieleen... Hyviä lauluiltoja sulle vaan, nyt rupeaa silmäluomia jo painaa sen verran että hyvät yöt!


      • Paavo Pesusieni

        Tuo on perusvirhe minkä moni tekee että jää yksin tuoppinsa kanssa jonnekin nurkkaan. Heti kun muut huomaa että tuo on joku yksinäinen epäsosiaalinen tyyppi niin seuran löytäminen vaikeutuu entisestään. Kyllä niihin kaveriporukoihin voi ihan rohkeasti lyöttäytyä. Aina ei kaikki seuraa halua, mutta jos haluaa elää riskitöntä elämää niin silloin löytää itsensä aina sieltä nurkasta kyhjöttämästä, eli pitää osata ottaa pakkejakin vastaan ilman että itsetunto siitä pahasti kärsii, heti vaan uutta seuraa hakemaan, niin kyllä sitä seuraa useimmiten löytyy, jos vaan osaa olla suht. asiallinen, eikä mikään känninen selittäjä josta ei pääse millään eroon, niitäkin aina näkee.


      • Ikisinkutar82.
        vähiin käy käynti kirjoitti:

        Pannaanpa mieleen... Hyviä lauluiltoja sulle vaan, nyt rupeaa silmäluomia jo painaa sen verran että hyvät yöt!

        Hyvät yöt. Kenties vaikka törmätään joku ilta:)


      • Ikisinkutar82.
        Paavo Pesusieni kirjoitti:

        Tuo on perusvirhe minkä moni tekee että jää yksin tuoppinsa kanssa jonnekin nurkkaan. Heti kun muut huomaa että tuo on joku yksinäinen epäsosiaalinen tyyppi niin seuran löytäminen vaikeutuu entisestään. Kyllä niihin kaveriporukoihin voi ihan rohkeasti lyöttäytyä. Aina ei kaikki seuraa halua, mutta jos haluaa elää riskitöntä elämää niin silloin löytää itsensä aina sieltä nurkasta kyhjöttämästä, eli pitää osata ottaa pakkejakin vastaan ilman että itsetunto siitä pahasti kärsii, heti vaan uutta seuraa hakemaan, niin kyllä sitä seuraa useimmiten löytyy, jos vaan osaa olla suht. asiallinen, eikä mikään känninen selittäjä josta ei pääse millään eroon, niitäkin aina näkee.

        Ite kun olen tällainen hölösuu, niin kyllä ne miehetkin osaa sanoa joskus aika ilkeästikin. Mutta ei se haittaa - olen mitä olen ja nautin elämästäni juuri sellaisena.


      • Paavo Pesusieni
        Ikisinkutar82. kirjoitti:

        Ite kun olen tällainen hölösuu, niin kyllä ne miehetkin osaa sanoa joskus aika ilkeästikin. Mutta ei se haittaa - olen mitä olen ja nautin elämästäni juuri sellaisena.

        Tilannetaju on yleensä hyväksi seuraelämälle. Aina ei kannata kaikkea möläyttää mitä mieleen juolahtaa.


      • Ikisinkutar82.
        Paavo Pesusieni kirjoitti:

        Tilannetaju on yleensä hyväksi seuraelämälle. Aina ei kannata kaikkea möläyttää mitä mieleen juolahtaa.

        Näin on. Mutta joskus käynyt niinkin, että miehet ovat liian tosikkoja. En kyllä tosiaankaan mitään sammakkoja pudottele luukustani:)


    • Ikisinkutar82.

      Käväsin taas tyttöporukassa pitämässä hauskaa. Ja - hauskaa oli! Myös yksi poika oli aika ihana.... nam:)

      • Ikisinkutar82.

        Suomalaiset sinkut on oikeastaan aika herkkuja. Nami!


      • Paavo Pesukarhu

        Mäkin tapasin perjantaina aika kivoja namusia tyttöjä, mutta kukas nyt maanantai-iltana on liikenteessä?


      • Ikisinkutar82.
        Paavo Pesukarhu kirjoitti:

        Mäkin tapasin perjantaina aika kivoja namusia tyttöjä, mutta kukas nyt maanantai-iltana on liikenteessä?

        >mutta kukas nyt maanantai-iltana on liikenteessä?

        No mä ainakin, kun en sitä sideriä yms juo, vaan etsin sellaista kivaa mies-seuraa:) Nää on kuule niitä parhaita päiviä löytää joku sellainen ihana tyyppi.


      • Paavo Pesukarhu
        Ikisinkutar82. kirjoitti:

        >mutta kukas nyt maanantai-iltana on liikenteessä?

        No mä ainakin, kun en sitä sideriä yms juo, vaan etsin sellaista kivaa mies-seuraa:) Nää on kuule niitä parhaita päiviä löytää joku sellainen ihana tyyppi.

        Ai on vai? Luulin että baarit on aika tyhjillään ja täynnä jotain kantajuoppoja jotka juo joka ilta. Sä käyt tietysti jossain Helsingin menomestoissa vai?


      • Ikisinkutar82.
        Paavo Pesukarhu kirjoitti:

        Ai on vai? Luulin että baarit on aika tyhjillään ja täynnä jotain kantajuoppoja jotka juo joka ilta. Sä käyt tietysti jossain Helsingin menomestoissa vai?

        >Luulin että baarit on aika tyhjillään ja täynnä jotain kantajuoppoja...

        No eikä oo:) Taas näitä urbaanilegendoja: karaokebaareissa on muka keski-ikäisiä hemmoja - juopot täyttää maanantaina paikat, laa-laa...
        Me porukalla ollaan aina (no nyt keskustassa, ei menomestoissa) jossain pikkupaikoissa pitämässä hauskaa. No voihan siinä yksi siduka mennä, mutta ei tosiaankaan enempää. Tänään oltiin siinä kaivopihan (no en kerro, ei kutenkaan mikään zetori tms) mestassa, ja kivaa oli.


    • Ei noin

      Mutta baareissa on hauskaa. Enkä tosiaan ota baarikeskustelua vakavasti jonkun naisen kanssa. Katson ihan rauhassa mitä tapahtuu. Eikä tarvitse pelätä että olisin naimisiin ketään viemässä yhden yhteisen yön jälkeen.

      • Ikisinkutar82.

        >Katson ihan rauhassa mitä tapahtuu. Eikä tarvitse
        >pelätä että olisin naimisiin ketään viemässä yhden yhteisen yön jälkeen.

        Näin on. Hauskaa tutustua ihmisiin, vaihtaa sanomisia... ja ties vaikka mitä kivaa voi tapahtua...)


      • Ei noin
        Ikisinkutar82. kirjoitti:

        >Katson ihan rauhassa mitä tapahtuu. Eikä tarvitse
        >pelätä että olisin naimisiin ketään viemässä yhden yhteisen yön jälkeen.

        Näin on. Hauskaa tutustua ihmisiin, vaihtaa sanomisia... ja ties vaikka mitä kivaa voi tapahtua...)

        Juttelu käy aina ja jos vähän jaksaa olla sosiaalinen, saa yleensä myös naista.


    • juupajuu2011

      Tottahan se naisille on hauskaa härnätä miehiä. Toista se on miehillä, jotka yrittää saada otetta näistä "antaa ymmärtää, mutta ei ymmärrä antaa" -naisista.

      • pidä juttusi

        Onko miehille juttelu härnäämistä? Kuinkas niihin sitten pitäisi yrittää tehdä tuttavuutta vai onko se vaan miesten etuoikeus?


      • Ei noin

        Tuo on juuri sitä hauskaa ja jännää naisen lähestymisessä. Ei koskaan tiedä onko se sun tuleva pano, vaimo vai se muija joka heittää kaljat paidalle.


    • Ei se satu

      haluan "bilettää" = tanssia, niin suosin homobaareja. Suosittelen. Tosin käyn harvemmin kuin vuodessa tai edes kahdessa.

      • Ei noin

        Tiedätkö, mulla toi ei toimi. Homobaarit on ihan kivoja mutta ei mulla ole ikinä missään perusbaarissa niin kova vienti kun siellä.

        Mitä teen väärin?


    • Ikisinkutar82.

      Loppiainen oli pettymys. Missä kaikki miehet? Tietsikoiden ääressä pelaamassa jotain tetristä? Ei mitää menoa. Miksi ette tule pitämään hauskaa?

    • ....................

      anna sitä pillua äläkä inise niin varmaan kukaan ei sua oo mihinkään kosimassa

      • Ikisinkutar82.

        >anna sitä pillua äläkä inise niin varmaan kukaan ei sua oo mihinkään kosimassa

        Atm taas siinä valittaa... yäk.


    • kjhöölj

      Entä jos menisit homobaariin viettämään sen hauskan illan. Ei ainkaan olisi ketään roikkumassa lahkeessa tai muutenkaan iskemässä. jos olet kypsynyt hetero miehiin niin kipinkopin sinne homobaariin.

      • Ikisinkutar82.

        Nää elämäänsä kyllästyneet amt:ät on kyllä nii-n turnoffia tavaraa... hoh-hoijaa...


    • asdasdadasdas

      Jos miehet saisivat saman huomion naisilta baareissa, mukaanlukien ilmaiset juotavat, niin ehkä miehetkin nauttisivat enemmän.

      • Ikisinkutar82.

        >Jos miehet saisivat saman huomion naisilta baareissa, mukaanlukien ilmaiset juotavat, niin ehkä miehetkin
        >nauttisivat enemmän.

        Ja just kun tää avaus oli sitä, etten mä ite ainakaan juo ja sitten menen juttelemaan miesten kanssa?! Häh! Siis kun haen huomiota miehiltä ja en juo?!


    • mjötööh?!

      Huomiohuora joka valittaa saamastaan huomiosta, hahaha. Ja jos ihmiselle hauskanpito = baarissa bilettäminen, niin aika köyhää on elämä. Eikä siellä sitä paitsi edes oikeasti irrotella, vaan käyttäydytään oikeastaan aika hillitysti. Se mikä ilmeisesti monille on baarissa irrottelua, on minulle lähinnä vitun tylsää tekohauskaa hytkymistä ja hölöttämistä.

      • Ikisinkutar82.

        >Huomiohuora joka valittaa saamastaan huomiosta
        >Se mikä ilmeisesti monille on baarissa irrottelua, on minulle lähinnä vitun tylsää tekohauskaa hytkymistä ja
        >hölöttämistä.

        No sen kyllä uskon - ja näkee varmaan jo naamastasi. Toivottavasti jätät jatkossakin ne baari- illat väliin. Niin on kaikilla hauskempaa.
        Tuollaiset huorittelevat atm- jätkät on naurettavia. Kun ei pystytä muuhun, niin huoritellaan. Ihme pellejä.


      • mjätääh?!
        Ikisinkutar82. kirjoitti:

        >Huomiohuora joka valittaa saamastaan huomiosta
        >Se mikä ilmeisesti monille on baarissa irrottelua, on minulle lähinnä vitun tylsää tekohauskaa hytkymistä ja
        >hölöttämistä.

        No sen kyllä uskon - ja näkee varmaan jo naamastasi. Toivottavasti jätät jatkossakin ne baari- illat väliin. Niin on kaikilla hauskempaa.
        Tuollaiset huorittelevat atm- jätkät on naurettavia. Kun ei pystytä muuhun, niin huoritellaan. Ihme pellejä.

        Mikähän saa sinut olettamaan, että olen atm? Toisekseen kutsun huomiohuoria huomiohuoriksi, sekä nais- että miespuolisia. Miespuolinen huomiohuora on esim. "Ei noin" tällä palstalla tai se yksi monen nikin atm-trolli.


    • Kiinni jäit.

      Miehen kirjoittama provo.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      271
      9047
    2. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      15
      2826
    3. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      56
      2076
    4. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      356
      1847
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1798
    6. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1789
    7. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      39
      1749
    8. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      153
      1744
    9. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      160
      1704
    10. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      8
      1701
    Aihe