Pakit on helppo kestää

t.ATM

silloin kun tietää että on miehenä naisten silmissä jonkinnäköinen arvo. Jos olisin saava mies, en välittäisi naisten "painu vittuun" kommenteista/asenteesta, sillä pystyisin järkeilemään asian että naista ei nyt vain huvittanut tai että nainen ei ollut tyyppiäni. Sitten taas kun vastaavanlaiset kommentit/asenteet kohdistuvat meihin saamattomiin AT-miehiin, niin se ruokkii entisestään (naisten silmissä) arvotonta kuvaa itsestään, kelpaamattomuutta ja pahaa oloa. Pakkien saaminen ei siis ole lainkaan sama asia saaville miehille ja AT-miehille.

26

759

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naisasialooseri.

      jos miehellä on esim. vakkari odottamassa jolle voi soittaa baari-illan jälkeen, niin hän tietää kelpaavansa naiselle miehenä eivätkä pakit vaikuta negatiivisesti hänen omakuvaansa miehenä.

    • ..................

      Tämänkin naiset ja saavat miehet vaikenevat kuoliaaksi, ja kohta seuraavissa threadeissa ihmettelevät mikseivät AT-miehet tee aloitteita, kun kaikkihan miehen pakkeja saavat...ei niissä mitään sen kummempaa.

      • Ei noin

        Kaikki miehet saavat pakkeja. Se on fakta.

        Ymmärrän kyllä kerrankin aloituksen. Ei siinä mitään. Mutta pakko ne pakit on opetella kestämään jos meinaa naista saada. Ei ne tule kotoa hakemaan.


      • ..........
        Ei noin kirjoitti:

        Kaikki miehet saavat pakkeja. Se on fakta.

        Ymmärrän kyllä kerrankin aloituksen. Ei siinä mitään. Mutta pakko ne pakit on opetella kestämään jos meinaa naista saada. Ei ne tule kotoa hakemaan.

        joskus turpaansa. Se on fakta. Mikset siis nousisi kehään Amin Asikaisen kanssa?


      • Ei noin
        .......... kirjoitti:

        joskus turpaansa. Se on fakta. Mikset siis nousisi kehään Amin Asikaisen kanssa?

        se olisi 100% varma ja aika kivulias tappio. Enkä ole ihan niin tyhmä.

        Naisilta ei sentään tule 100% varmasti tylytystä. Joskus onnistuu.


      • Ei se satu

        kommentoida, kun ei tiedä millaisia nuo pakinsaantitilanteet ovat. Ja jos jotain vastaa, niin haukutaan etten kuitenkaan ymmärrä. No en ymmärräkään miksi pitää lähestyä naisia, joilta saa vastauksen "painu vittuun". Tulee mieleen jotkut sedulatyypit ja sedulaympäristö, josta ei itsellä ole kokemusta.

        Mutta jos aina saa pakit ja aina saa ne törkeästi niin tulee mieleen, että
        - tekee itse jotain ihan väärin
        - yrittää ihan vääriä tyyppejä ("väärän tasoisia")
        - liikkuu ihan väärässä ympäristössä.

        Ja kuten kohta nähdään, niin tämä vastaus oli tietysti kaikkien mielestä ihan väärä, koska kaikillahan on oikeus siihen sedulan ykkösmisuun.


      • t.ATM
        Ei se satu kirjoitti:

        kommentoida, kun ei tiedä millaisia nuo pakinsaantitilanteet ovat. Ja jos jotain vastaa, niin haukutaan etten kuitenkaan ymmärrä. No en ymmärräkään miksi pitää lähestyä naisia, joilta saa vastauksen "painu vittuun". Tulee mieleen jotkut sedulatyypit ja sedulaympäristö, josta ei itsellä ole kokemusta.

        Mutta jos aina saa pakit ja aina saa ne törkeästi niin tulee mieleen, että
        - tekee itse jotain ihan väärin
        - yrittää ihan vääriä tyyppejä ("väärän tasoisia")
        - liikkuu ihan väärässä ympäristössä.

        Ja kuten kohta nähdään, niin tämä vastaus oli tietysti kaikkien mielestä ihan väärä, koska kaikillahan on oikeus siihen sedulan ykkösmisuun.

        Puhuin "painu vittuun" myös asenteellisella ja eleiden tasolla. Ei sitä ääneen tarvitse sanoa. Eikä pakkien tarvitse noin rankkoja olla, jatkuva "ei kiinnosta" riittää.
        Ja mistä hieman arka ja ilman laajaa tuttavapiiriä oleva AT-mies niitä naisia löytää jos ei "seduloista"? Koulut käyty jo. Työpaikka ja harrastukset aivan arpapeliä (yleensä vanhempia kollegoita ja miesvaltaisia porukoita).
        Ja kyllähän kunnon miehelle aina nätti tyttö kuuluu.


      • .......... kirjoitti:

        joskus turpaansa. Se on fakta. Mikset siis nousisi kehään Amin Asikaisen kanssa?

        "Kaikki miehet saavat joskus turpaansa."
        Ei muuten pidä paikkaansa, mä en ole koskaan saanut tuollaista kohtelua. Ja jos tuollainen tulisi taitaisi vastapuoli joutua alakynteen, ellei ole sitten yli 2m jätkä. Osaan välttää tuollaiset tilanteet helposti.


      • 5+5
        t.ATM kirjoitti:

        Puhuin "painu vittuun" myös asenteellisella ja eleiden tasolla. Ei sitä ääneen tarvitse sanoa. Eikä pakkien tarvitse noin rankkoja olla, jatkuva "ei kiinnosta" riittää.
        Ja mistä hieman arka ja ilman laajaa tuttavapiiriä oleva AT-mies niitä naisia löytää jos ei "seduloista"? Koulut käyty jo. Työpaikka ja harrastukset aivan arpapeliä (yleensä vanhempia kollegoita ja miesvaltaisia porukoita).
        Ja kyllähän kunnon miehelle aina nätti tyttö kuuluu.

        Tuon "kunnon mies"-harhan voisi jo lopettaa. ATM ei missään nimessä ole kunnon mies naiselle.


      • t.ATM
        5+5 kirjoitti:

        Tuon "kunnon mies"-harhan voisi jo lopettaa. ATM ei missään nimessä ole kunnon mies naiselle.

        No minä ainakin olin parisuhteessa ihan kunnon mies.


      • Ei noin
        itmies kirjoitti:

        "Kaikki miehet saavat joskus turpaansa."
        Ei muuten pidä paikkaansa, mä en ole koskaan saanut tuollaista kohtelua. Ja jos tuollainen tulisi taitaisi vastapuoli joutua alakynteen, ellei ole sitten yli 2m jätkä. Osaan välttää tuollaiset tilanteet helposti.

        Tosi harvoin joutunut aikuisiällä tappeluun. Joskus joku tullut urputtamaan kun olen poistunut baarista naisseurassa ja kerran tappelin exän entisen miehen kanssa. Mutta siinäpä ne. Puhutaan varmaan alle viidestä kerrasta.


      • näinpä hyvinkin onnn

        Juuri näin se on, ja tämä onkin aivan keskeinen tekijä siinä miksi ne parisuhteessa elävät miehet siellä baarissa niin rennon oloisena ja siten naisiin vetoavana naisia iskevät, eikä heitä siis liiemmin hetkauta minkäänlaiset pakitkaan.
        Naiset jo muutenkin oppivat tai tottuvat odottamaan samanlaista naisten iskemis- ja käsittelytaitoa kaikilta miehiltä mihin he ovat tottuneet niiden miesten taholta joidenka käsiteltävänä ovat pyörineet. Tällaisesta poikkeva miehen käytös ja asennoituminen naisiin on naiselle turn-off, ihan riippumatta siitä onko tämä käytös naista arvostava vai halveksiva tai jotain näiden kahden välimuotoa.


    • 23563461

      Pakit on helppo kestää jos on itsellään itselleen joku arvo. Jos at-mies perustaa arvonsa naisten suosioon, niin noidankehä on valmis. Siinä vaiheessa kun alat kunnioittamaan itseäsi niin ei pakit tunnu missään, vai onko naiset sulle jotain yli-ihmisiä?

      • t.ATM

        Mihin "naisten silmissä"-arvonsa sitten perustaisi, jos ei naisten suosioon ja naisten mielipiteeseen itsestään?


      • Naisasialooseri.
        t.ATM kirjoitti:

        Mihin "naisten silmissä"-arvonsa sitten perustaisi, jos ei naisten suosioon ja naisten mielipiteeseen itsestään?

        Miehen arvo miehenä ei perustu siihen, miten hän itse näkee itsensä vaan siihen miten naiset suhtautuvat häneen. Voihan sitä väittää itselleen, että kyllä minä olisin paras vaihoehto Nokian pääjohtajaksi, mutta valinnan tekijät ovat asiasta toista mieltä ja heidän mielipiteensä ratkaisee.


      • 634634436
        Naisasialooseri. kirjoitti:

        Miehen arvo miehenä ei perustu siihen, miten hän itse näkee itsensä vaan siihen miten naiset suhtautuvat häneen. Voihan sitä väittää itselleen, että kyllä minä olisin paras vaihoehto Nokian pääjohtajaksi, mutta valinnan tekijät ovat asiasta toista mieltä ja heidän mielipiteensä ratkaisee.

        Onko Nokian johtoportaassa vain naisia?


      • aefagagafcadv
        634634436 kirjoitti:

        Onko Nokian johtoportaassa vain naisia?

        Kohta kaikkialla on vaan naisia, ja yhteiskunta rappeutuu.


      • näinpä hyvinkin onnn
        t.ATM kirjoitti:

        Mihin "naisten silmissä"-arvonsa sitten perustaisi, jos ei naisten suosioon ja naisten mielipiteeseen itsestään?

        Kyllä se näitä naisasioita koskien miehen arvo naisten silmissä määräytyy täysin sen mukaan mitenkä mies naisiin vetoaa, ja erityisesti vielä sen mukaan mitenkä panettavana nainen miehen kokee.
        Totta ihmeessä miehillä voi olla omanarvontunnetta muilla elämänaluiella kuin mitä naisasioissa(mies voi esim. juosta vaikka maratonin tai vetäistä 200kg punttia tai olla tekniikan nero tai rikastua), mutta vain niiltä osin mitä nämä jutut vetoavat naisiin ne lisäävät miehen omanarvontunnetta naisasioissa. Mutta ei tällaiset jutut ainakaan niin paljon naisiin vetoa, että niillä kompensoisi kokemattomuuden naisiasioissa, eli kyllä näistä huolimatta naisille turn-offina pysyy.


    • Gordon Gekko

      Etkös sä ollut "saava mies" ainakin joku aika sitten. Ihan yhtä hyvin voit sanoa itselles, että nainen ei ollut tyyppiäni tjsp.

      Pakit tulee helpommaksi, kun tekee paljon aloitteita ja aktiivisesti ottaa aika kasuaalin asenteen aloitteiden tekemiseen. Toinen juttu on, että lähtee vain tutustumaan naiseen ja pitämään hauskaa sen kanssa. Tekee sitten aloitteita siinä matkan varrella. Jos naisen kanssa ei voi pitää hauskaa ilman seksiä, niin ei se mikään kovin mahtava saalis olis ollutkaan.

      Kyllähän pakit vituttaakin joskus, en mä sitä sano.

      • t.ATM

        Olen hyvin harvoin saava mies, josta kukaan nainen ei kummiskaan ole romanttisesti/seksuaalisesti kiinnostunut.

        Ei naisen kanssa voi "lähteä pitämään hauskaa", jos nainen ei ole kiinnostunut.


      • Gordon Gekko
        t.ATM kirjoitti:

        Olen hyvin harvoin saava mies, josta kukaan nainen ei kummiskaan ole romanttisesti/seksuaalisesti kiinnostunut.

        Ei naisen kanssa voi "lähteä pitämään hauskaa", jos nainen ei ole kiinnostunut.

        "Ei naisen kanssa voi "lähteä pitämään hauskaa", jos nainen ei ole kiinnostunut."

        Monet naiset juttelevat kuitenkin, vaikka eivät sinä hetkenä (tai koskaan) oliskaan sänkyyn menossa.


      • t.ATM
        Gordon Gekko kirjoitti:

        "Ei naisen kanssa voi "lähteä pitämään hauskaa", jos nainen ei ole kiinnostunut."

        Monet naiset juttelevat kuitenkin, vaikka eivät sinä hetkenä (tai koskaan) oliskaan sänkyyn menossa.

        Jaa, minun kokemukseni on se, etteivät nuoret naiset (18-20v) ole järin kiinnostuneita juttelemaan baarissa kuin pelimiesten kanssa. Poikkeuksena todella sosiaaliset, reippaat, kivat, symppikset yms

        Mutta siis, en ymmärtänyt tätä pointtia. Vaikka naisten kanssa voisikin vain mennä pitämään hauskaa, niin miten se tätä ongelmaa muuttaisi, jos heiltä ei ikinä seksiä/suhdetta saisi?


      • Gordon Gekko
        t.ATM kirjoitti:

        Jaa, minun kokemukseni on se, etteivät nuoret naiset (18-20v) ole järin kiinnostuneita juttelemaan baarissa kuin pelimiesten kanssa. Poikkeuksena todella sosiaaliset, reippaat, kivat, symppikset yms

        Mutta siis, en ymmärtänyt tätä pointtia. Vaikka naisten kanssa voisikin vain mennä pitämään hauskaa, niin miten se tätä ongelmaa muuttaisi, jos heiltä ei ikinä seksiä/suhdetta saisi?

        No, mulla oli tausta-ajatuksena, että ajattelee naisten lähestymistä enemmän prosessina eikä joko-tai tilanteena, jossa on täysin epäonnistuttu, jos ei tule seksiä. Aloittaa juttelemaan monelle naiselle ja kokeilee, kenen kanssa synkkaisi hyvin, niin seksi tulee tavallaan sivutuotteena jossain vaiheessa. Tietysti tilannetta täytyy viedä seksiä kohti, mutta ei kaikkien kanssa, eikä veren maku suussa. Tällainen ajattelutapa tekee baari-illoista ja aloitteiden tekemisestä ainakin mulle mukavampaa. Ehkä siinä sitten auttaa, että uskon saavani seksiä joskus jatkossakin.

        Ja täytyy sanoa, että en ala juttelemaan alle 20-vuotiaille naisille kuin vahingossa. Niiltä tuleekin varmasti enemmän tylyjä pakkeja, ne on vielä kypsymättömiä.


      • t.ATM
        Gordon Gekko kirjoitti:

        No, mulla oli tausta-ajatuksena, että ajattelee naisten lähestymistä enemmän prosessina eikä joko-tai tilanteena, jossa on täysin epäonnistuttu, jos ei tule seksiä. Aloittaa juttelemaan monelle naiselle ja kokeilee, kenen kanssa synkkaisi hyvin, niin seksi tulee tavallaan sivutuotteena jossain vaiheessa. Tietysti tilannetta täytyy viedä seksiä kohti, mutta ei kaikkien kanssa, eikä veren maku suussa. Tällainen ajattelutapa tekee baari-illoista ja aloitteiden tekemisestä ainakin mulle mukavampaa. Ehkä siinä sitten auttaa, että uskon saavani seksiä joskus jatkossakin.

        Ja täytyy sanoa, että en ala juttelemaan alle 20-vuotiaille naisille kuin vahingossa. Niiltä tuleekin varmasti enemmän tylyjä pakkeja, ne on vielä kypsymättömiä.

        Joo, olet kyllä ihan oikeassa tuossa. Tuollaisellahan asenteella olisi paljon miellyttävämpää olla liikkeellä. Ongelma meillä AT-miehillä on siinä, että kun sitä naisseuraa ei ikinä ole, ja sen puutteesta on kärsinyt koko elämänsä, niin siinä tulee vähän kuin automaattisesti liikuttua sellainen "veren maku suussa". No nyt kun olen kokenut yhden lyhyehkön seurustelusuhteen, niin se pahin ahdistus ja väkisin yritys on hälvennyt, mutta vieläkin tuntuu siltä, että potentiaalisia tilanteita (milloin nainen viitsii edes jäädä "naamaansa nyrpistämättä" juttelemaan) on niin vähän, ettei siinä aivan hälläväliä-asenteella voi olla liikkeellä.


    • It doesn't matter

      Voi hyvinkin olla noin. Jos pelkää ettei toista mahdollisuutta edes tule niin pakkien saaminen toteuttaa sen pelon mitä aiemmin odottikin eli että on kelpaamaton. Ajan kuluessa tuo varmaan syö hermoa. Jos on kelvannut joskus ja saa tai saanut huomiota niin silloin ei laske yhden kortin varaan niin paljoa.

      Sen voisin kuitenkin sanoa että tietyt yksittäiset pakit harmittavat enemmän lähinnä sen vuoksi että ne naiset ovat vaikuttaneet jollakin tapaa yhteensopivilta. Kiinnostusta on ollut enemmän kuin muissa tapauksissa.

      Tietysti jos olisi tietty määrä sopivan oloisia naisia joilta ei saisi pakkeja niin helpomminhan sieltä löytyisi sitten se kaikkein sopivin jonka kanssa käy yhteen.

      Ehkä kannattaisi kuitenkin aina keskittyä siihen seuraavaan tilanteeseen vain ja ainoastaan saipa tai ei?

      Painu vittuun kommentteja ei tarvitse sietää. Niihin voi vastata reilusti.

      • lady killer

        vastata nyrkillä! ämmää turpaan!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      295
      9606
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      67
      2173
    3. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      41
      1970
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      31
      1817
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1808
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      161
      1746
    7. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      40
      1308
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      16
      1262
    9. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      48
      1175
    10. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      48
      1164
    Aihe