Iltaa. Onko kellään tietoa, että sulaako paprikan kuoret kunnolla mahalaukussa. Siis kun kuumottelin vain kun kävin juuri paskalla... ja kun pyyhin.. katsoin paperia, siinä oli jtn punaista jutuu! Muuta punaista en keksi syöneeni kuin hieman punaista paprikaa tex-mex padan yhteydessä eilen ja toissapäivänä. Joten toivon todella, ettei tämä punainen juttu from my peräsuoli ole jotain verisiä suolenpätkiä mun elimistösötä. Huhhuh toivon saavani pian vastauksia.
Vastaukset 2
- Älä huoli
Mun miehellä ihan sama "ongelma". Paprika ei jostain syystä kerkee kunnolla sulaa vaan tulee palasina pyttyyn.
- ......
Mulla paprika sulaa kyllä jälkiä jättämättä. Tyttärella huomasi aina milloin päiväkodissa oli ollut kiisseliä välipalana, seuraavana aamuna pissakin oli punaista. Toisilla nää ruoka-aineet käyttäytyy elimistössä eri tavalla kuin toisilla. Maissi menee mullakin läpi niin että tietää milloin on sitä viimeksi syönyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761632
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106842En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203618- 131594
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo68536- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510