Miksi näin iso ero?

Parempaa kouluruokaa

Kouluruoka on oikeasti karmeaa.. Tosin keskuskeittiökin löytyy, josta ruuat yli tuhannelle lapselle ja nuorelle päivittäin.

Työharjoittelu paikallisessa vanhainkodissa; ruoka aivan mahtavaa. Kaikki maistuu aivan taivaalliselta. Oma keittiö.

Miksei kouluissakin ole omat keittiöt kaikissa, kun sillä saadaan näin iso ero aikaan. Saattaa olla rahallisessa uhrauksessakin eroja, mutta miksi? Eikö kaikilla ole oikeus syödä TERVEELLISTÄ ja RAVITSEVAA ruokaa eikä sitä MOSKAA mitä kouluissa tarjotaan?

4

930

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joku2345

öö hä?

• Kotiruokaa kotona

Olen syönyt viisi vuotta elämässäni ruokaa, joka valmistettiin keskuskeittiössä, jossa tehtiin yli 10 000 ateriaa päivässä. Ruoka oli hyvää ja ravitsevaa. Ostin sitä kotiinkin lapsille joskus. Olen itse keittöalan ammattilainen ja tiedän, ettei ruuan laatu ole keittiön koosta kiinni, vaan raaka-aineista, tuotantomenetelmistä ja resepteistä. YHteiskunnalla ei todellakaan ole varaa rakentaa valmistuskeittiöitä jokaiseen kouluun ja päiväkotiin. Syököön kukin kotiruokaa kotonaan. Ettekö te lue talousuutisia, kun kehtaatte edes esittää tuollaista järjettömyyttä?

• ttg25

amiksessa on helvetin hyvää ruokaa...

• -97 <3

Meijän koulus on mun mielest hyvää ruokaa, mut mä asunki Kotkas ja täälhän on suomen terveellisimmät ja parhaat kouluruoat kun tuli uus keskuskeittiö.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa

Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on
      Yrittäjyys
      62
      6755
    2. Pystyisitkö pitämään

Näppejä erossa jos tulisi siihen tilaisuus
      Ikävä
      66
      6598
    3. Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki

Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h
      Maailman menoa
      144
      5404
    4. Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?

Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist
      Ikävä
      50
      4413
    5. En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä

Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛
      Ikävä
      20
      4069
    6. Onnettomuus

Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?
      Kuhmo
      5
      3600
    7. Milloin viimeksi näit kaivattusi?

Toimisitko nyt toisin kuin siinä tilanteessa teit?
      Ikävä
      37
      3128
    8. Tuntuuko ettet tiedä

Enää miten toimia mun suhteen. Kun en taida tietää itsekään
      Ikävä
      28
      3053
    9. Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"

Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris
      Maailman menoa
      69
      2720
    10. Köysi alkaa kiristyä putinin kaulalla....

Putin pelkää eniten juuri omaa porukkaansa, ja siihen on varmasti syytä kun sota ei ole mennyt hyvin, tappiot ovat valta
      Maailman menoa
      36
      2223
    Aihe