Kouluruoka on oikeasti karmeaa.. Tosin keskuskeittiökin löytyy, josta ruuat yli tuhannelle lapselle ja nuorelle päivittäin.
Työharjoittelu paikallisessa vanhainkodissa; ruoka aivan mahtavaa. Kaikki maistuu aivan taivaalliselta. Oma keittiö.
Miksei kouluissakin ole omat keittiöt kaikissa, kun sillä saadaan näin iso ero aikaan. Saattaa olla rahallisessa uhrauksessakin eroja, mutta miksi? Eikö kaikilla ole oikeus syödä TERVEELLISTÄ ja RAVITSEVAA ruokaa eikä sitä MOSKAA mitä kouluissa tarjotaan?
Miksi näin iso ero?
4
857
Vastaukset
- joku2345
öö hä?
- Kotiruokaa kotona
Olen syönyt viisi vuotta elämässäni ruokaa, joka valmistettiin keskuskeittiössä, jossa tehtiin yli 10 000 ateriaa päivässä. Ruoka oli hyvää ja ravitsevaa. Ostin sitä kotiinkin lapsille joskus. Olen itse keittöalan ammattilainen ja tiedän, ettei ruuan laatu ole keittiön koosta kiinni, vaan raaka-aineista, tuotantomenetelmistä ja resepteistä. YHteiskunnalla ei todellakaan ole varaa rakentaa valmistuskeittiöitä jokaiseen kouluun ja päiväkotiin. Syököön kukin kotiruokaa kotonaan. Ettekö te lue talousuutisia, kun kehtaatte edes esittää tuollaista järjettömyyttä?
- ttg25
amiksessa on helvetin hyvää ruokaa...
- -97 <3
Meijän koulus on mun mielest hyvää ruokaa, mut mä asunki Kotkas ja täälhän on suomen terveellisimmät ja parhaat kouluruoat kun tuli uus keskuskeittiö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.525220- 783698
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3212198Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2651885Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1161752Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531326Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951280- 701222
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331197Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2951172