Kannatta kyllä mielestäni välttää. Oli viimeksi vihannekset sisältä jäässä, Medium miinus pihvi oli Well Done ja väärä viini tuotiin pöytään. Kun huomautin asiasta tarjoilijalle niin tämähän suuttui ja kertoi omaavansa korkeakoulututkinnon Libanonista ja olevan omistajan serkku??? Ei aavistustakaan mitä sillä tarkoitti mutta kaveri kävi niin kuumana että päätin lähteä sovussa pois...
Farouge ravintolaa kannattaa välttää
16
3591
Vastaukset
- zandaraa
Benkku on oikeassa, välttäkää tätä paikkaa. Minulle Farougen tarjoilija sanoi että olet lihava. Ei ihan helposti unohdu
- Mad Cook -87
Farangessa on kyllä meidän suomalaiset työntekijät ei libanon
- Opetaja
Mad Cook -87 kirjoitti:
Sina opetella lukema aakosia.
Sina opetela jyummarata lukema.
Sina ei erotta kax eris nimi.
Sina tjyhma ---que? - sandra54
Mad Cook -87 kirjoitti:
älä valehtele
- nadjaa
Mad Cook -87 kirjoitti:
Et voi tässä tapauksessa luokitella kansallisuutta passin mukaan. Teillä on libanonista syntyjään olevia kavereita siellä ja se ei toimi, näin on asia
- 22
Uskomatonta käytöstä...olen kuullut samoja juttuja sieltä
- napakkamielipide
Mad Cook -87 kirjoitti:
Toi ei ole totta kylläkään
- teikkis 5
mä söin kerran siellä. ei ollu rakettispakettia vaikka pyysi.
- ahmedhki
Toi Farouge pitäisi sulkea, on häpeäpilkku Helsingille
- nassau33
Totta ja maahanmuuttoviraston siellä pitäisi nyt ainakin käydä
- nadjaa
En toista kertaa mene, on sen verran epäkohteliasta porukkaa
- nastapaasta
Sama täällä
- joitre
sama täällä, vältän paikkaa
- Samuli24w
Käytii Perjantaina Lähi-Idän kuppilassa. Likaiset lasit, väärä viini. Yksi meze kaatui pöydälle ja seuraava ystäväni vaimon syliin.
Tässä vaiheessa poistuimme. Perään huudettiin solvauksia.
Ei koskaan enää.- santtuplanttu
Uskomatonta minullekin alettiin huutamaan solvauksia kun valitin viinistä
- Anonyymi
Olin töissä täällä ja omistajat kiusasivat minua alusta asti, huutaen ja nimittelemällä mitättömäksi ja osaamattomaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik174873MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1022511Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5781871- 101784
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1131594Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671207Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331148Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31008Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641007Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2191000