Cheerleadingjoukkue Joensuuhun ja heti !

wannabecheerleader

Hei ! Minä olen vuoden ja paljon ylikin yrittänyt etsiä ratkaisua tähän , ettei Joensuussa olie cheerleadingjoukkuetta, mutta nyt MINÄ teen siihen muutoksen. Perustetaan oma joukkue ! tehdään joku adressi , niin Joensuun kaupunki, Kataja tai Joenvoli varmasti suostuu hankkimaan meille valmentajan ja tilat meille ! Jos kiinnostuit, kommentoi tähän keskusteluun ja katso sitä säännöllisesti. Siis sinä joensuulainen tyttö!

TIEDOKSI:
cheerleading on _kova_ laji. Se ei ole helppoa ja treenit varmasti ovat kovia. Turha tulla mitään sanomaan , etten tiedä, harrastan voimistelua ja olen käynyt cheerleading-leirillä viime kesänä.

88

1410

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wannabecheerleader

      JOENSUULAISET, MISSÄ OLETTE, NUKUTTEKO ?

    • Me;D

      En harrasta enkä ole Joensuulainen, mutta toivon silti, että pystytte perustamaan joukkueen. Usko asiaan ja tee töitä asian eteen niin kyllä sinä vielä onnistut;)

      • tigercats

        ette te pysty tulee huipuiks ilma hyviä valmntajia , mä itte harrastan dreamteammissää 1 junnuissa ja me ollaan oikeesti hyviä ja sen ansiosta että meillä on loistavatvalmentajat mutta onnea :)


    • kartsapii"
    • ggfghj

      Kannattaa ensin kysyä sieltä saatteko tilat ym. sitten voi alkaa mainostaa:) Tai voihan sitä nytkin jo jos haluu.

    • enkeksinimimerkkiäää

      tiedätkö mäki harrastasin varmaa chherleadingii jos täällä vois D:

    • lhjftursrhj

      Jatkakaa lajin viemistä eteenpäin. Toivon todella että saatte joukkueen kasaan. Koulun liikuntasali riittää alkuun ja jos teillä on n. 15 hlöä niin voitte tilata liitolta koulutuksen valmentajalle tai ohjeet itselle.

    • chippa

      miksette itse kävisi cheerleading valmentajakoulutusta ? Sittenpyydätte joltain koululta tilat. Kyllä uskon, että monet koulut tarjoisivat tilat teille. Tsemppiä!

      • tigercats

        niitä pitää vuokrata !


    • zozozozozozo

      minäkin olen kiinnostunut cheerleadingistä,ja haluaisin tulla johonkinryhmään täällä joensuussa!

    • paramaz

      nyt yhteys liittoon ja kysytte että tuleeko joku vetämään alkeiskurssin =)

    • mooooiii

      Voisin vaikka aloittaakkin cheerleadingin joensuussa jos vois ja jäis aikaa voimistelulta :)

    • cheeeeertyttå

      Olen kiinnostunut! Olen Joensuusta ja toivon kovasti että tänne saataisiin cheerleading ryhmä! pitäkää tätä keskustelua yllä ja mainostakaa ! Ois tosi kiva saada se ryhmä :)
      postia saa laittaa [email protected]
      :D

    • minavaa

      Olen kovasti kiinnostunut ! Se olisi hienoa , jos sellaista ryhmää voitaisiin pitää yllä ! Olen myös Joensuusta. :):)

    • jjulia

      samoin mäki oon joensuusta, sama juttu mullaki (:

    • terhinaru

      onko savonlinna liian kaukana ? voiko sieltä joku tulla pitämään kurssin?

    • :DD
      • EIKÄ!!!!

        voi vitsit! Ette oikeesti jaksa!!! Toi on cheerDANCE ryhmä. Me halutan cheerleading ryhmä jossa ei vvan tanssita joittenki feikkihuiskien kanssa!


      • Cheerdancer<3
        EIKÄ!!!! kirjoitti:

        voi vitsit! Ette oikeesti jaksa!!! Toi on cheerDANCE ryhmä. Me halutan cheerleading ryhmä jossa ei vvan tanssita joittenki feikkihuiskien kanssa!

        Ei ne kyllä mitkään feikkihuiskat ole .... Iha on samallaset mitä cheerissä käytetään.


    • MINÄ

      mäkin oon Joensuusta ja oon 13 mut täytän tänä vuonna 14 ja mäkin oisin kiinnostunu tästä . Ärsyttää ku tääl ei oo mahollista ainakaan VIELÄ...

    • Cheerleading<33

      Sull on ihan mahtava idea!!!

    • cheerleading<33
    • Cheerleading<33

      Ja vielä kolmantena haluisin laitaa jonkun ikärajan (13-15?) että ois niiku mahollisimman saman ikästä..mut pelkkä ehotus.
      Sit missä sie kävit sen cheerleading leirin koska haluisin tosi paljon semmoselle jos on!:))
      Onko itelläs muuten sähköpostii johon vois laittaa omia ideoita yms.??!?

    • jnscheer

      Heiiii, oon 14v tyttö Joensuusta ja kans kiinnostunu cheerleadingista! NIi ootteko siis päätyny tekee mitään ryhmää tai jotain?:)

    • workingoutmonkey

      Joo, mäkin oisin tosi kiinnostunu tosta! haluis kovasti mukaa:))

      • workingoutmonkey

        Ja oon muuten 14 kohta 15, Joensuusta myös:)))


    • MINÄ

      HEIIII!!! Tuntisko joku jotain tuttuu joka opettas vaik tanssii? Ku sehän tuntee muitakin tanssiopettajii ja sit ne vois auttaa meitä! :)

    • Lakritsi-

      Hei! Näyttää siltä, että muitakin ottaa päähän kun ei ole Joensuussa Cheerleading -ryhmää! Itse olen jo monta vuotta haaveillut lajin aloittamisesta. Tulihan tanssikoulu Dreamiin se Cheerdance, mutta haluaisin ennemminkin voimistelupohjaista Cheeriä (:. Olen 16 vuotias (olenko jo liian vanha?) ja Joensuulainen.

    • Hei kaikki! oon 11w joensuunlainen tyttö. Mä voisin osallistua kaverini kanssa cheerleadingiin ollaan harkittu sitä jo pitkään, mutta ette varmaan halua meitä mukaan? Ollaan aika läskejä : / mutta kyllä ollaan aika hyvii oppii uutta ja tanssii jos haluutte meidät mukaa voitko laittaa mulle sähköpostii [email protected]

    • MINÄ

      mua kiinnostaaaaaaa! mut e voi kirjautuu sinne ):

    • MINÄ

      Onko kukaan saanu kysyttyy tätä asiaa tanssi- tai liikkaopelta? MÄ AINAKIN USKOSIN ET NE VOIS JA HALUIS AUTTAA MEITÄ=D

    • cheergirl

      Joo minuuki todellaki kiinnostaa cheerleading ja on kiinnostanu jo viimeset neljä vuotta, mut nyt oonki jo 16. Alkaa jotenki pikkuhiljaa tympii tää tuppukylä Joensuu ku täällä ei oo mitää joukkueita mihinkää hyvää lajiin ja kaikki on iha huonosti. Pitäs varmaa jollekki suuremmalle taholle laittaa viestii tästä asiasta että saatas jotaki toimintaa tänne! Mullaki on monia kavereita jotka ois kiinnostunu tästä joten joukkue saatas varmaa iha helposti kasaan. =) Mut kuitenki pahoin pelkään et ku joensuu on niii pieni kaupunki ettei tänne viititä raahata mitää valmentajaa suuremmilta paikkakunnilta..; /

    • Roosaaaaaaaaaaaaaaaa

      Ja onha täällä yliopisto, jonne tulee ihmisii ympäri maata ;)

    • Cheerleaderi

      Hei tytöt! Ootteko laittanu tonne Dreamiin viestiä? Nehän vois mahdollisesti tehä asialle jotain ja pyytää muista lähellä olevista seuroista valmentajia pitämään jonkilaisii lyhyitä esim lomilla pidettävii tiiviskursseja. Älkää ruvetko itte tekemää mitään joukkuetta koska sitte ku sattuu jotain nii se on omavastuu ku ei oo lisenssii. -jota ei saa ilman seuraa joten ois tärkeetä et saatte jonkun isomman tahon mukaan tähän teijän cheer toimintaan. cheerleading on muuten tosi vaarallinen laji. Mun joukkuees on nyt 3kk sisään yhel murtunu nenä, 2 aivotärähyst ja yks käsi rikki. Oikeesti, vakuutukset kuntoon / seuralta jonkilainen vakuutus niille lyhyille kursseille koska täs lajis sattuu ja tapahtuu, varsinki ku kokeillaan kaikkee uutta. Hyviä paikkoja treeneille on usein esim. koulujen liikuntasalit koska niissä on korkee katto (stuntit) ja koulusta riippuen saattaa löytyy myös rullattavii mattoja (akro). Mä en tiiä miten eksyin tälle palstalle, mut ajattelin kommentoida kun eilenki ollu aktiivista. Ite harrastan helsingis, joten en ite voi asialle tehä mitään ku oon niin kaukan, mut tsemppii teille ja yritys vaan korkeel. Outoo ku siel ei oo yhtää seuroi ku tääl on jo pelkäs helsingis kolme.. :D Yrittäkää saada vaikka toi ''Dream'' tanssi thingi messii nii kyl täst vois tulla viel jotain. Eli ottakaa yhteyttä sinne ja pyytäkää vastausta. (: Voisitte vaikka linkata tän keskustelun siihen ohessa nii et ne tajuu et moni alottais jos ois mahollisuuksii.

      • rooosaaaaaaaaaaa

        Ollaan laitettu dreamiin viestii mut tuo tiiviskurssi juttu on hyvä idea !


      • cheergirl

        Missä seurassa harrastat?:) mie en tiijä ku sen Golden Spirit Angelsin..:/


    • cheergirl

      Miusta ois parempi laittaa Joenvolille viestii tästä pikemminki ku Dreamille. Eikös se oo vähä niinku tanssikoulu ni en usko että ne järjestää mitää..mut eihä sitä tietty tiijä. Nii kesäks ois hyvä jos järjestettäs joku alkeiskurssi!! Mut toivottavasti te tytöt teette jotai tän asian hyväks, sillä mie (niinku aikasemmin sanoin) oon jo kohta 17 ja syksyllä lähen vaihtoo Usaan. Ja uskokaa tai älkää osaks siinä mielessä että saisin vihdoinki harrastaa cheerleadingii:DD Joten toivottavasti sillä aikaa tänne on ilmestyny ees joku cheerleading joukkue!=)

      • rooosaaaidaeerikaa

        cheergirl, mieki oon ajatellu lähteväni vaihtoo ( ja lähenki enns vuonna jos hyväksytään hakemus ) ja osasyyks myös tuon cheerjutun takii :DD mut joo lähetin joenvolille viestii, katotaa mitä ne vastaa


    • :)

      Mä ja mun 2 kaverii ollaa myös tosi kiinnostuneita tost cheerleading ryhmästä. Ollaan joensuusta :D

    • cheer<3

      joo siis mäki oon kiinnostunu tosi paljon ja haluisin et tänne joensuuhu tulis joku joukkue. oon 12 mut täytän syksyllä 13. ilmotelkaa täällä tai jossain jos sen joukkueen perustamine on mahdollista. (mun kaveritki on kiinnostunu myös, ja ne on siis saman ikäsii.)

    • (:

      Mä oon ite ollu tosi kiinnostunu cheerleadingista jo monen vuoden ajan. Asun itsekin Joensuussa, ja monet kerrat oon harmitellu, ettei täällä ole joukkuetta/seuraa.
      Viime syksynä laitoin Pokalille kahteen eri sähköpostiin viestiä asiasta, eikä kummastakaan vastattu. Marraskuussa laitoin viestiä Suomen cheerleadingliittoon, ja sieltä tuli vastaukseksi, että jos tänne saadaan jotakin, niin minuun ollaan yhteydessä. Noh, eipä oo sen jälkeen tullut enään mitään :/
      Harmittaa tosi paljon ettei mitään tunnu tapahtuvan... Ideoita kellään mitä seuraavaks tehdään asian eteen? :)

    • voimistelija tytsy

      jooo elikkäs miulla on ikää 15-vuotta ja ooon harrastanu nyt 10 vuotta voimisteluu (joukkue- ja telinevoimistelua) ja ois ihan huippua jos tänne tulis cheetleading-joukkue tai useempiki. tiiän monia ketä ihan oikeesti kiinnostas cheerleading se ei oo vaan meidän toive. itekki oon joesuusta ja tää on niin pieni paikka et tänne ei tuu jokkuetta jos asiaa ei oikeesti vie eteenpäin. just joenvolilta voisin vaikka kysyä sillä tunnen monia sieltä!
      jos on jotain kysyttävää tai muuta nii miulle voi laittaa sähköpostii osotteeseen [email protected]

    • (:

      Ois tosi kiva jos voisit kysyy voimistelija tytsy! :) Ite vaan sit mietityttää, et jos cheerleadingia saatas tänne, niin se saattas olla mulle aika hankalaa ku hädin tuskin osaan tehä kuperkeikan ja en veny lähes yhtään :/ Voisinko silti alottaa? :O

    • (:

      Ois tosi kiva jos voisit kysyy voimistelija tytsy! :) Ite vaan sit mietityttää, et jos cheerleadingia saatas tänne, niin se saattas olla mulle aika hankalaa ku hädin tuskin osaan tehä kuperkeikan ja en veny lähes yhtään :/ Voisinko silti alottaa? :O

    • (:

      Ois tosi kiva jos voisit kysyy voimistelija tytsy! :) Ite vaan sit mietityttää, et jos cheerleadingia saatas tänne, niin se saattas olla mulle aika hankalaa ku hädin tuskin osaan tehä kuperkeikan ja en veny lähes yhtään :/ Voisinko silti alottaa? :O

    • (:

      Ois tosi kiva jos voisit kysyy voimistelija tytsy! :) Ite vaan sit mietityttää, et jos cheerleadingia saatas tänne, niin se saattas olla mulle aika hankalaa ku hädin tuskin osaan tehä kuperkeikan ja en veny lähes yhtään :/ Voisinko silti alottaa? :O

    • (:

      Oho, sori ku tuli noin monta noita xd

    • aksuliini

      moi ja joo oon harrastanut puoli vuotta cheerdancee ja oikeesti haluun harrastaa cheerleaderii ja oon joenusuust mulle tietoja tästä jos se perustataankin oon 12v

      email: [email protected]

    • minä

      joo itsekkin oon joensuusta ja oon kiinnostunut! toivottavasti saatas kasaan joukkue!!:)

      onko nyt kukaan kysynyt keltään, onko tää mahdollista edes? siis että saatas tilat ja joku pitämään alkeiskurssin, kiinnostuneita näyttäs ainaki olevan! :)

    • lumipalleroinen

      Toivottavasti ette saa sinne Joensuuhuun mitää joukkuetta!?! MUHAHAA

    • Ilonaaj

      Pitäsköhän koittaa ottaa yhteyttä joihinki seuroihin että oisko kiinnostuneita rupeemaan tähän cheerlearding touhuun mukaan, vai ootko Roosa jo kysellykki jostakin?:)

    • blösöpulla

      not gonna work ! sorry girls...

    • hahaha

      yritäppä hakee scl lisenssi epäviralliselle ja kouluttamattomalle järjestölle

    • CHEERHULLU

      Harrastin kuopiossa lajia. Itsekin muutin Joensuuhun, ja haluaisin tänne sen cheerleadering - joukkueen

    • minä
      • Tsemppiä!

        Meillä tytär 11v joka kilpailee telinevoimistelussa ja olisi kiinnostunut Cheerleadingistä Joensuussa.

        Pelkäänpä että jos ei pätevää valmentajaa löydy, niin on vaikea saada ryhmää eteenpäin. Ainakin telinevoimistelussa ja TeamGymissä kaikki on hyvästä valmentajasta kiinni, vaikea aloittaa ja kehittyä jos ei tiedetä mitä pitäisi harjoitella...

        Tsemppiä asian eteenpäin viemiseen, intoa teillä nuorilla ainakin tuntuisi riittävän! Hienoa!

        Äiti


    • lol cheer lol

      Älkää alottako mitään typerää huutosakkiiii! Vaan alottakaa kunnon kilpa-joukkuevoimistelu,paljon vaativampaa mutta ihanaaaaaaaa

      • kasva vähä

        Et näköjää yhtään tiiä minkälaista cheer oikeesti on. Se on oikeesti tosi rankkaa ja vaikeaa jos ihan kunnon kilpajoukkueessa harrastaa. Ainaki yhtä rankkaa ja vaikeaa ku voimistelu, jos rankempaaki. Joten älä pliis tuu huutelee perättömii asioi ku et tiiä aiheesta mitään. aamen.


    • tytsy332

      voiku saatas tää toimii!! :(

    • MINÄ

      miks kukaan ei halluu auttaa meitä???:( ku kaikki puhuu et nuoret liikkuu liian vähän ja blaap blaaap!!! nii luulis niitten autttavan meitä:D EIKÖ? ja kävin kirjottaa sen adressin:D ootte kyl aika viisaita:D (oon kirjottanu tänne ennenkin täytän ens vuonna 15)

    • Jeijjj

      Minäkin olisin ihan hirvittävän paljon kiinnostunut! Olen just täyttänyt 16 ja harrastan balettia, mutta cheerleading ois jotain niin siistii, että tuun ehdottomasti mukaan, jos pystyy! Tosin notkea en ole, vaikka luulisi, mutta lihaskuntoa löytyy :))

      • rrrrrrrrrrrrr1

        lol mäkin harrast(in) balettia, lopetin sen joulukuussa kylläkin ja oon 16 :D


    • Jeij

      Minäkin olisin ihan hirvittävän paljon kiinnostunut! Olen just täyttänyt 16 ja harrastan balettia, mutta cheerleading ois jotain niin siistii, että tuun ehdottomasti mukaan, jos pystyy! Tosin notkea en ole, vaikka luulisi, mutta lihaskuntoa löytyy :))

      • Jeijj again

        Oho sori tuo toisto, puhelin ei oo mikään paras laite netissä...


      • Jjennnnnnnn

        Mäki oon kiinnostunu cheerleadingistä! Oon 16 ja harrastanu ennen telinevoimisteluu :) lisäks saattasin saaha meille harkkatilat :)). Vastailkaa jos tää asia on jo pitemällä


      • trrrrrrrrrrrrrrrr
        Jjennnnnnnn kirjoitti:

        Mäki oon kiinnostunu cheerleadingistä! Oon 16 ja harrastanu ennen telinevoimisteluu :) lisäks saattasin saaha meille harkkatilat :)). Vastailkaa jos tää asia on jo pitemällä

        no adressia pidemmällä asia ei vielä ole, pitäiskö tehdä jotain tyyliin ryhmä faceen tai jotain?


    • roosaidaeerika

      Lähdetin eilen JoenVolille viestiä ja sieltä tulikin jo vastaus! Siitä on siellä puhuttu nyt jo lautakunnassa ja ne sitä suunnittelevat ja on jonkinlainen mahdollisuus, että ensi syksynä tämän lajin pystyy aloittamaan täällä Joensuussa!

      • Ihq

        Vähän ois upeeta! Ja just mielummin Joenvolille kun dreamille, koska joenvolilla oikeesti voimistellaan eikä tanssita. Kannattaa varmaan olla tosi aktiivinen sinne päin, koska se on vaan merkki niille päättäjille, että cheerleading ois tosi haluttu laji Jonsuuhun.


    • sintti5689

      http://teamfinlandcoed.blogspot.fi/


      Tämä olis mun unelma joukkue. Aion matkustaa joskus Helsinkiin ja käydä katsomassa näitä treenaamassa ja joskus jos on rahaa niin Amerikkaan katsomaan niiden MM kisoja. Tosi hyvä fiilis näyttää olevan ja taitavia urheijoita.

      Näin ekan kerran talentissa 2011 ja sitten aloin seuraamaan niiden treenia facebokissa ja tuon blogin kautta.

    • Cheerleaderingtypy

      Moi!
      Laitoin cheerleaderingliittoon viestiä, että voisiko tehdä, mutta vastausta ei tullut.
      Kun kerroin äitille, ja äiti kysyi Joensuuhun tota cheerhommaa, niin ne vastas, että ne voi ettiä Kuopiosta pari valmentajaa, jos ne kehtais tulla opettamaan JoenVoliin.

      Miun mielestä noi ikärajat ei oo järkeviä.

      http://www.cheerstars.fi/index.php?sivu=cjoukkueet

      tollaset ikärajat ois iha hyvät [tietenkin niitä voi korentaa yli 15 - vuoteenkin, koska tääl on selvästi niitä 16-vuotiaitakin].
      Ite oon asunu Kuopiossa ja harrastanut lajia, mutta muutin Kontiolahteen. Nyt oon iha innoissani, tuleeko Joensuuhun cheerleaderingia.
      Ja täytän elokuun 8. päivä 13 - vuotta c:

      KANNATTAA LAITTAA JOENVOLIIN CHEERLEADERINGLIITTOON VIESTIÄ, NE OSAA HOMMANSA ! C:

      • En osaa

        Moi! Oon joensuusta ja tuli ihan extempore mieleen, että ois kiva ruveta harrastamaan cheerleadingia. En oo harrastanut voimistelua kun vain 5-vuotiaana katajassa yhden lukukauden. Kaverit harrastaa team gymiä Shelliseissä ja ne motivoi mua. Kun vapaa-ajalla on aika tylsää niin ajattelin jotain harrastusta. Oon 13-vuotias jos pääsis mukaan ehkä? :)


      • Anniih
        En osaa kirjoitti:

        Moi! Oon joensuusta ja tuli ihan extempore mieleen, että ois kiva ruveta harrastamaan cheerleadingia. En oo harrastanut voimistelua kun vain 5-vuotiaana katajassa yhden lukukauden. Kaverit harrastaa team gymiä Shelliseissä ja ne motivoi mua. Kun vapaa-ajalla on aika tylsää niin ajattelin jotain harrastusta. Oon 13-vuotias jos pääsis mukaan ehkä? :)

        Laitahhan siis tänne ilmotusta jos siitä rupee kehittymään jotain!:) [email protected]


    • Ada :)
    • Odotannnnn

      Nii onko sitä joukkuetta nyt tulossa vai ei????

    • minävaann

      Laitoin joenvolille viestiä ja ne vastas et syyskuussa on tulossa cheerleading alkeis ryhmä!:)

    • kiinostunu

      hei. tuleeko siis cheerleading ryhmä joensuuhun??

    • minä

      Joo nyt on cheerleading ryhmä joensussakin! Cheerleading la 10-11.30 Urheilutalon tatami V (uusi laji, sopii sekä voimistelua aiemmin harrastaneille että aloittajille, noin 10-15-vuotiaat). Harjoitukset alkavat 7.9.

    • kiinostunu

      mistä voi lukea lisä tietoa??

    • kiinostunu

      siellä sivuilla lukee vaan telinevoimistelu jaosto

    • kiinostunu

      hei. siis haluisin tietää että jos tää tulee niin millon, monelta ja minkä niminen, mitä pitää ottaa mukaan ja missä lukee tiedot ja missä koko juttu on ja minkalainen se alkeiskurssi on?

    • TIETÄJÄ
      • cheerleaderi

        Olen harrastanut cheerdancea ja voimistelua. Mutta nyt haluan kokeilla cheerleadingiä. Olen 11-14 vuotias ja joenvolilla on cheerleading ryhmä joka on Ihan Täynnäc


    • kertokaa

      onko joensuussa tällä hetkellä cheerleadingia!

    • harrastaja!!!

      hei laittakaa sähköpostia mule harrastan kilpacheerleadingia ja oon vissii muuttamassa sinneppäin! rakastan lajia ja haluisin tietää lisää
      [email protected]

    • Cheerleader JOENVOLI

      HEI!
      ETSIMME JOENVOLIN CHEERLEADING RYHMÄÄN AINAKIN _15_ TYTTÖÄ!!! PITÄISI SAADA 30 HENGEN RYHMÄ, JOTTA SAISIMME HYVÄN KISAJOUKKUEEN! EI TARVITSE ALUKSI OSATA MITÄÄN MUUTAKUIN KUPERKEIKKA! HAKEKAA, PAIKAT VIEDÄÄN VARMAANKIN TODELLA NOPEASTI!

    • kiinnostunutcheer

      Mä ainakin tulisin HETI, jos sellainen perustetaan :) Tietysti kokeneilla opettajilla/valmentajilla.

    • Oikeestihullujaootte

      Oikeasti hei!
      CHEERLEARDING ON KOVA LAJI!!
      Ihmisiä heitetään viiteen metriin ja siellä ne vetää voltteja basketteja. Te satutatte vielä itsenne! Miettikää, että ne, jotka saavat AMMATTI valmennusta ovat MURTANEET TAI JOPA KUOLLEET stuntissa, kun se on mennyt pieleen. Ainakin sadalla Cheerlearderilla on mennyt kylkiluita poikki ja te IDIOOTIT meinaatte perustaa oman joukkueen ILMAN VALMENNUTSA?? Hullujako olette? Selittäkää minulle, mitä hypyissä tehdään, mitä stuntissa tehdään? Laita YouTuben funkyteam Gorillaz. Sieltä saat nähdä millaista OIKEA CHEER ON!! SE EI OLE MITÄÄN HUISKIEN HEILUTELUA, VAAN SIINÄ TEHDÄÄN TÖITÄ, TÖITÄ JA TÖITÄ. EIKÄ TIELLÄ OLE VARMAANKAAN MITÄÄN LIHAKSIA JA ETTE TIEDÄ MITÄÄN MISTÄÄN. MUUTTAKAA ESPOOSEEN JA TULKAA FUNKY TEAMIIN!

      funkyteam.fi

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      43
      2240
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1759
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      41
      1563
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      44
      1520
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1475
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1454
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1451
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    Aihe