Pillu kade?

Etelän sälli

Saako siellä Lapissa oikeasti niin helposti pillua, kun ne toiset väittää ???

49

9177

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pannuna piällä

      Hyvin sitä irtoaa varsinkin varatuilta. Opet ja kunallisala sekä kirkko suosiossa.

      muilla sitten onkin jo vittu

    • Lapinakka69

      Etelän naiset tulevat Lappiin pitämään siitä huolen ;)

      • N.A. pimperon ottaja

        jotta ne etelän naiset jokka ei siellä taho mulkkua saaha, tuleeki tänne naitavaksi koska meille kyllä kelpaa kaikki, markkina-arvo nousoo heti ku roista ylöspäin tulee.
        Tule sinäki vaan tänne naimaan, omiasha sinä siinä vaan köyrit.


      • Murunenko

        Kyllä siellä Muonion naiset käy yrittämässä etelästä tulleita pölkkypäitä ja aina parempi jos ne ovat varattuja..Ihmisiltä vaan häviää kaikki estot Levillä.Liekö luonteessa vika vai missä, vai onko se mikään vika. Tää on vaan elämää jokaisella oma tapansa sitä elää..Jokainen kuitenkin vastaa itse tekemisistään ja seuraukset siitä. Nauttikaamme kuitenkin elämästä, Levi on loistava paikka !


    • Pölkky

      Jatka vaan sitä (epätoivoista, arvaan) vonkaamista siellä etelässä. Täältä sitä pillua saa helposti, mutta rajansa vonkaamisellakin.

      Ps. Kirjoittaakkaan et osaa, mutta pillua jo vonkaat, heh.

      • pitkäpalli

        kahen vanahana ekan kerran naisen makkuun pääsin. Siittä lähtien oon katunut niitä kahta ensimmäistä, hukkaan mennyttä vuotta. Kun se köyriminen on niiiiin mukevaa ;))


    • Saahan sitä...

      Poika poika , ole vaan omalla maalla , minulle sano portsari siellä vanhan kellarissa käydessä että ellei nappaa, niin lähtiessä saat mukaan narikasta. Ei tarvinnu olla kuin viis minuuttia niin jopas alkoi pyöriä ympärillä kuin paskakärpäsiä. että se siitä pillun saannista, ei ole paikasta kiinni vaan..

    • uulagoop

      ollu pipari joskus lujassa,on joutunu jopa kahesti tansittahmaan.

    • Eewuli

      riippuu ihmisestä, se antaa ken tahtoo. Ei ne kaikki senthän anna, ei vaikka olis sinkku.

      • sonni mieheks

        niin on niitä mitä ne nyt olikaan? Jotain frigididejä ja lesboja, muut kyllä antaa ko vaan kalua näyttää.


      • Eewuli
        sonni mieheks kirjoitti:

        niin on niitä mitä ne nyt olikaan? Jotain frigididejä ja lesboja, muut kyllä antaa ko vaan kalua näyttää.

        Niin et sinkkunainen, joka ei halua harrastaa yhen illan juttuja koska ei pidä siitä, on automaattisesti joko lesbo tai frigidi??
        Onkohan herralla hieman liian kapea katsanto asioihin?

        En koe olevani lesbo, pidän miehistä mutta en myöskään frigidi vaikken yhen illan juttuja haluakhan harrastaa.
        En ole niin seksin nälkäinen eikä sole mulle niin pirun tärkeää, että pitäs jaella tuntemattomalle äijälle, joka ei ota naista mitenkään huomioon, ottaa omansa ja lähtee läiskimään. Saiko nainen? - siitä viis kuhan ite saa.
        Yhen illan jutut = huonoa seksiä, joten ei kiitos.


      • 3.33
        Eewuli kirjoitti:

        Niin et sinkkunainen, joka ei halua harrastaa yhen illan juttuja koska ei pidä siitä, on automaattisesti joko lesbo tai frigidi??
        Onkohan herralla hieman liian kapea katsanto asioihin?

        En koe olevani lesbo, pidän miehistä mutta en myöskään frigidi vaikken yhen illan juttuja haluakhan harrastaa.
        En ole niin seksin nälkäinen eikä sole mulle niin pirun tärkeää, että pitäs jaella tuntemattomalle äijälle, joka ei ota naista mitenkään huomioon, ottaa omansa ja lähtee läiskimään. Saiko nainen? - siitä viis kuhan ite saa.
        Yhen illan jutut = huonoa seksiä, joten ei kiitos.

        mites tänään.


      • Eetulijameni

        taisi mennä heikosti ilta kun olet niin ilosella mielellä.


      • Eewuli
        Eetulijameni kirjoitti:

        taisi mennä heikosti ilta kun olet niin ilosella mielellä.

        Oon aina ilonen ku ei tartte raahata jotain urpoa mukanani tai kun ei tartte kenenkään mukaan mennä.
        Seksitön sinkkuelämä


    • muut antaa

      Noniih, tulihan se sieltä, sie kuule ootki sellane neutriko? vai mikäsoli.

    • En ymmärrä

      Mitä tarkotta tuo sana neutriko?

    • siltä vaikuttaa

      Tarkoittako aseksuaalisuutta?

    • Eewuli

      No aseksuaali saatan toki ollakkin. Mutta huomatkaa kun sanon, että suhteessa ollessani tykkään seksistä koska siinä on tunnetta mukana. Seksi on toki mukavaa ja nautinnollista, mutta vain jos molemmilla on tunteita toisiaan kohtaan. Näin se kuulkaas poijjaat on minun kohdalla. Ei se ole hyvää tuntemattoman kanssa joten sinkkuna en sitä juuri kaipaa, ellen sitte ite hoida.

      • mie tiijän kyllä

        kovastihan tuo sulla mieli tekee, et muuten jaksasi täällä seksijutuissa roikkua.
        Eiköhän vaan orava aukene kunhan joku viittii kysyä.


      • nättiä pitää saaha
        mie tiijän kyllä kirjoitti:

        kovastihan tuo sulla mieli tekee, et muuten jaksasi täällä seksijutuissa roikkua.
        Eiköhän vaan orava aukene kunhan joku viittii kysyä.

        Aivan ei se tällasista aiheista muuten olis kiinnostunut, kyllä sitä vaan syyhyttää saada patukkaa. Taijat vaan olla susiruma jotta et kelpaa kellekään.


      • noman
        nättiä pitää saaha kirjoitti:

        Aivan ei se tällasista aiheista muuten olis kiinnostunut, kyllä sitä vaan syyhyttää saada patukkaa. Taijat vaan olla susiruma jotta et kelpaa kellekään.

        mese ja suksipoksi katolla, niin kyllä nämä krantutkin rakastuu.


      • Eewuli
        nättiä pitää saaha kirjoitti:

        Aivan ei se tällasista aiheista muuten olis kiinnostunut, kyllä sitä vaan syyhyttää saada patukkaa. Taijat vaan olla susiruma jotta et kelpaa kellekään.

        No en mie omasta mielestä ruma ole eikä kaikki piä minua rumana. Tottakai mulla on haluja mutta en mie halua antaa tuntemattomille. Kas kun haluan tuntea tyypin ennen muuta ja mielellään tunteita pitäs olla. Osaan mie itekki itteni hoitaa, paremmin ku tuntematon killin heiluttelija.
        Eti sie vaan sitä "nättiä".
        Tämä oikeasti nätti kattelee ja kuulostellee oisko sopivaa hellu kandidaattia tuloillaan.


      • levinpihtaritry
        Eewuli kirjoitti:

        No en mie omasta mielestä ruma ole eikä kaikki piä minua rumana. Tottakai mulla on haluja mutta en mie halua antaa tuntemattomille. Kas kun haluan tuntea tyypin ennen muuta ja mielellään tunteita pitäs olla. Osaan mie itekki itteni hoitaa, paremmin ku tuntematon killin heiluttelija.
        Eti sie vaan sitä "nättiä".
        Tämä oikeasti nätti kattelee ja kuulostellee oisko sopivaa hellu kandidaattia tuloillaan.

        nyt meni yli h ilseen.


      • mersut kieltoon
        noman kirjoitti:

        mese ja suksipoksi katolla, niin kyllä nämä krantutkin rakastuu.

        Hyi mersu! Kuka sellasesta ees tykkää, muut ku rikkaat kusipäät joilla on pieni molo.
        Hienompiaki autoja on ku joku mersu,monet mersun omistajat on sitä paitti itsekeskeisiä omaan napaan tuijottelijoita jotka ei vilkkua käytä lähes koskaan. Ei se mersu oikeuta ketään käyttäytymään kuin julkkis..


      • köllölölölölöl
        levinpihtaritry kirjoitti:

        nyt meni yli h ilseen.

        Kuinka niin?


      • täääääääääääääää
        mersut kieltoon kirjoitti:

        Hyi mersu! Kuka sellasesta ees tykkää, muut ku rikkaat kusipäät joilla on pieni molo.
        Hienompiaki autoja on ku joku mersu,monet mersun omistajat on sitä paitti itsekeskeisiä omaan napaan tuijottelijoita jotka ei vilkkua käytä lähes koskaan. Ei se mersu oikeuta ketään käyttäytymään kuin julkkis..

        mulla ei oo mersua alkuunkaan mutta kateutesi on sairasta, hae apua.


      • ierikkab
        Eewuli kirjoitti:

        No en mie omasta mielestä ruma ole eikä kaikki piä minua rumana. Tottakai mulla on haluja mutta en mie halua antaa tuntemattomille. Kas kun haluan tuntea tyypin ennen muuta ja mielellään tunteita pitäs olla. Osaan mie itekki itteni hoitaa, paremmin ku tuntematon killin heiluttelija.
        Eti sie vaan sitä "nättiä".
        Tämä oikeasti nätti kattelee ja kuulostellee oisko sopivaa hellu kandidaattia tuloillaan.

        Ainahan me on päivät ehditty ekana vaihtaa...


    • nimierkkimerkki

      kävimpä tuossa viikonloppuna vehkeet viruttamassa levillä. ja hyvvää teki.

      • Lerkkumerkku

        Niin tarkotit vissiin tuossa uuessa Levin kylpylässä?


    • Ruma-Erkki

      Eihän sitä tarvi mennä kuin Levi Hoteliin niin niin hyvä kun saa takin narikkaan niin naiset ovat jo kimpussa,ensin pyytävät tanssimaan,sit paukuille,sit pyytelevät jo kämpille.Useimmat ovat Etelä-Suomesta tulleita Rouvia.

      • kisukisuvaimisu

        oletko sie se ISOerkki josta me tytöt tykätään, tervetuloa.


    • paaluttaja

      en ole. mie olen se kolmijalka -jussi. illalla olen levi -marketissa.

    • huumoria olla pittää

      Muoniosta tulee "tyrkylle" musta tukkaiset isoperäiset jakamisesta tykkäävät tätsykäset ....siis halukkaat etelän miehet poimimaan näitä "helmiä ja mertjukoita".

      • jakava jarkko

        Mikä pakkomielle sulla on niistä muoniolaisista? Onko niistä joku vieny sulta nokan eestä hyvän panon, vai mikä on?


    • sitä menoa katsellut

      Mene Levihotellin iltarientoihin,katsele ympärillesi,heitä pois kaikki estosi ja periaatteesi.Sieltä vaan suorastaan kaatuu päällesi halukkaita - siitä vaan valitset..mutta muista turvata itsesi "taudeilta".
      Samat ihmiset käyttäytyy etelässä ihan toisin, Lapissa ne vaan "sekoaa" ja estot häviää.

    • anta..kosaa..ko

      ..Miten se onkaan... kumpi antaa/saa ja kumpi ottaa/saa ?
      Kumma käsitys, että mies saa ja nainen antaa. Onko se siskot/veljet näin ?

      • PUHALLA SILLÄ

        kosalla ko sulla kerran sitä on. No entä jos vain antaa saamatta tai ottaa antamatta, kumpi sillon on oikeassa ja kumpiko saa taii jää ottamatta???


    • määääääääääääää

      Meikä on kyllä useesti levillä kuullu jänkhien valittavan ku ei etelän lyylit ymmärrä pillua antaa, mikä lienee totuus, jänkhäthän on tunnettuja siitä et valehtelevat enempi kun tienaavat, ne mitää pilluu saa, kunhan uhoavat, kaverille alkovat levi hotellissa kettuileen jänkhät, niitä oli vaa kolme ja jokainen alta 3min kanttuvei, terveisin boksing.

    • Ei poronmunan purija

      Naima-Aslakin ja Soikiapään puheet täällä on, kuin Lapin Akan pieru... Siinä on puolet paskaa. Se siitä lapinmiehen rehellisyydestä

      • Piera

        Uskallakko päästää vaimos tänne hihtamaan kasiviikolla?


      • Anonyymi
        Piera kirjoitti:

        Uskallakko päästää vaimos tänne hihtamaan kasiviikolla?

        Kuulostaa siltä että miehen ei kannata etelästä lähteä tulemaan jos siellä kerran joutuu naimahan. Parempi mennä vaikka Petroskoihin niin saa olla ihan rauhassa.
        Venäjän naiselle kun ei suomipoika kelpaa.


    • muna

      JO VAIN SAA. Ainaski siin vaihees ku lapin likat on ottanu kännit ni ei mikään riitä Mut ku aamu ni jo pihtaa ja HÄVETTÄÄ----------

    • persevako

      missä on lentopallo turnaus niin sielä saa pillua niin paljon kun haluaa varsinkin sodiksen tytöiltä ne antaa ja paljaalla saa vetää

    • Ti-So

      saa saa saa saa saa saa saa saa saa t timo soini

    • nototisestiei

      luulettako että etelän naisille kelpaa pahanhajunen poroäijä

    • rautamulkku

      ainaki mie olen saanu sillonku haluttaa,joskus käy niin että tulevat itse kysymään suoraan että lähekkö poka köyhriin olen jopa joutunut kieltäytymäänkiin kun on ollut väsynyt,ei sovi tehä huonoa työtä väsyksissä parempi jättää ja köyriä kunnola ko on hyä fööri.

    • pusnus

      Mites nämä thai-hieronnat?Saisko sieltä?Ei viitsis tyhjää etsiä ravinteleista kun saanti ei tunnu olevan mitenkään varmaa

    • Anonyymi

      Saa! Varsinkin Ivalon paikallisilta.

    • Anonyymi

      huh huh tulipa sitä taas pyhinä nussuteltua monen eri etelän tyären kans hyvä että arki alkaa ei jaksais enempää pikkumunasia nuo etelän jupit vai menneekhään kyvyt ko visa vinkuu tapisa ku häätyy näytllä varakasta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      329
      3061
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      107
      2261
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      87
      1675
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      195
      1596
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      68
      1398
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      55
      1283
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      12
      1104
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      21
      1098
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      2
      1059
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      931
    Aihe