Cafe Java (Lasipalatsi)

Mualaine

Moi!!

Juuri Helsinkiin rantautunut niin kyselen onko käymisen arvoinen paikka? Kaffilan yläkerta näyttää siltä että siellä voisi olla kiva istua. =) Onko muuten yläkerrassa erikseen myynti vai pitääkö alhaalta tilata vaikka aikoisi ylös? Kun oon kuullu että on välillä tosi ruuhkasta siellä alhaalla.

8

5620

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :)

      Mä käyn usein Javassa istuskelemassa kavereiden kanssa ja voin kyllä suositella :D

      Yläkerrasta saa kahveja, teetä ja alkoholijuomia, mutta ei smoothieita tai ruokia.

      Javassa tuntuu aika usein olevan pöydät tiukilla, varsinkin yläkerrassa iltaisin, joten ei ehkä kannata kovin suurella seurueella sinne mennä :D

    • Ylimielinen asenne!

      Nauttiminen kielletty! Kamala palvelu.

      Koko aamu meni pieleen tässä lafkassa!

      Olin kaverin kanssa kahvilla aikaisin aamulla Cafe Javassa. Terassi oli tyhjä ja tilaasimme lattet. Otin oman latten pahvimukiin, koska ajattelin että istahdan vaan hetken jä lähden töihin ja jätän kaverin nauttimaan auringosta. Ei kestännyt kuin hetki ja tarjoilija kiukusenna tuli kertomaan, että "take out tuoteiden nauttiminen terassilla on ehdottomasti kielletty". Ei siinä olisi mitään, mutta tarjoilijan ylimielinen asenne oli kamala ja koko aamu meni pieleen sekä mulle että kaverille.

      Onneksi kaupungissa on muita paikkoja eikä tarvii tähään enää palata!

      Hyvin, hyin pettynyt asiakas.

      • haista vittu

        Se take out -kahvi on halvempi kuin se paikalla juotu. Jos otat take out -kahvin ja maksat sen halvemman hinnan, niin et sinä silloin "istahda hetkeä" sillä terassilla ja juo sitä kahvia, vaan häivyt siitä mukeinesi vittuun. Tai sitten maksat sen kalliimman hinnan.

        Olet harvinaisen tyhmä ja aivoton ihminen. Cafe Java tulee varmasti toimeen ilman sinun kaltaisiasi ääliöasiakkaita!


      • Ylimielinen asenne!
        haista vittu kirjoitti:

        Se take out -kahvi on halvempi kuin se paikalla juotu. Jos otat take out -kahvin ja maksat sen halvemman hinnan, niin et sinä silloin "istahda hetkeä" sillä terassilla ja juo sitä kahvia, vaan häivyt siitä mukeinesi vittuun. Tai sitten maksat sen kalliimman hinnan.

        Olet harvinaisen tyhmä ja aivoton ihminen. Cafe Java tulee varmasti toimeen ilman sinun kaltaisiasi ääliöasiakkaita!

        Just sellainen asenne kuvaa parhaiten Cafe Javaa.

        En tiennyt hintaerosta ja ehdotin maksaa sen tarjoilijalle, mutta kun ei kelvannut ja hän sanoi että joka tapauksessa en saisi istua terassilla ja juoda pahvimukista vaikka maksaisinkin.


    • no jo taas

      Paljonkohan noiden kahvien hintaero on?

      Ja entas kun on olemassa meitakin, jotka tykkaavat juoda kahvinsa mieluummin niista mukaanotettavista mukeista kuin kahvion tavallisista kupeista? Riippumatta siita kaveleeko ulos paikasta vai ei.

      Ei tulisi muuten kysymykseen tuollainen kohtelu taalla ison meren takana.
      Ja kahvin hinta on sama, kumpi kuppi sitten liekin josta kahvisi litkit.

      Melkoisen tylya kohtelua asiakkaille sanoisin.

    • Anonyymi

      Asenne joillakin tarjoilijoilla outo. Kahvilassa piti näyttää koronapassi, mutta kun tuli pari naista, joilla ei ollut passia päästivät silti kahvilaan.

    • Anonyymi00007

      Surkea paikka, turkkilaisten myyjien palvelutaidoissa ja Suomen kielessä rutkasti parantamisen varaa, en suosittele,muslimeita täynnä

    • Anonyymi00008

      Yksi parhaista kahviloista kesällä ulkoterassilla istuen kahvia juoden.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1969
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      128
      1394
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1353
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe