Ulkomaalaisia naisia Suomeen

~¤-~

50

1092

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....

      Kannatettava ajatus! Ja vastavuoroisesti kaikki rumat suomalaiset naiset voitaisiin vaihtaa vaikka arabien kanssa pariin kannuun öljyä. Kaikki olisivat tyytyväisiä.

    • musta sauva

      että suomen valtio kuskaa suomalaisille naisille ulkomaalaisia miehiä 10 000 vuodessa lisäämään sukupuolten määrän epäsuhtaa, mutta ei ulkomaalaisia naisia suomalaisille miehille.

    • latinotar ;)

      myös Ruotsalaiset käy. Mä en huolisi miestä joka haluaa musta vaan rahaa. Seksinkin haluaminen on parempi, mut on se sääli et vieläkin löytyy miehiä jotka kuljettaa tänne naisia, jotka ovat vaan rahan perässä. Sitten itketään kun ne jättää kun tajuavat saavansa sosiaaliturvan Suomessa ilman miestäkin.

    • yes yes yes...

      Kannatetaan, paitsi että venäläisiä, puolalaisia, virolaisia, latvialaisia sekä ukraina että romanialaisia miehiä, NOMMMMM!! Voitaisiin laitta suomi äijille menolippu perseeseen ja vaihtiksena tänne niitä aivotkin omaavat miehet jotka osaavat arvostaa suomalaista naista ja pitävät naista kuin kukkaa kämmenellä.

      • Ei se satu

        naisia ja miehiä saa ulkomailta, ei kai se valtion tehtävä ole niitä kuskata tänne.


      • Reipas Poikamies
        Ei se satu kirjoitti:

        naisia ja miehiä saa ulkomailta, ei kai se valtion tehtävä ole niitä kuskata tänne.

        Naiset taitavat poimia rusinat pullasta nykyisillä Suomen parisuhde-ja seksimarkkinoilla? Näin ollen vaillinaisten naisten iskemistaitojen takia syrjään jää suuri määrä täysin niiden pano-pekkojen vertaisia kelpo miehiä parisuhteeseen naisen kanssa. Mutta naiset eivät anna pientäkään klikkiä miehessään anteeksi vaan kiertoon joutuu. Anteeksi vaan. En puhu kelmeäistä tikkunettiolmiesta enkä 200kg fatt abboteista (jotka voivat persoonallaan hurmata yhden jos toisen naisen toki) Toisaalta mies jolla on itsetuntoa ei varmana halua naista jolle ei kelpaa omana itsenään.

        Se että jotain joutuisi mies näyttelemään muuta kuin oikeasti on naiselle, on tuhoon tuomittua ensimmäisen yön jälkeen.

        "miehet jotka osaavat arvostaa suomalaista naista ja pitävät naista kuin kukkaa kämmenellä. "

        Teidän supliikeille miehille tämä ei siis ole itsestään selvää? Niin usein se pikkuisen kaltoin naista kohteleva "tosi mies" tatuointineen ja kloriittifarkkuineen vaan panoverkostojaan kutoo. Juuri ne herkät naiset sydän lääpäällän tekstaavat ja perään soittelevat.


      • jooooooooooooo

        Just niin. Mutta osaako ja viitsiikö ne miehet siellä Romaniassa ja Kreikassa tehdäkkään paljon mitään muuta kuin naissia naisia. Kun talouksia seuraa niin tältä se ainakin näyttää.


      • valtiooooooooooooooo
        Ei se satu kirjoitti:

        naisia ja miehiä saa ulkomailta, ei kai se valtion tehtävä ole niitä kuskata tänne.

        Valtio voi tehdä sen verran asian hyväksi että tekee maahantulon ja kansalaisuuden saamisenkin helpommaksi balttianmeren alueelta olevien naisten osalta. Venäläisiin naisiin taas on hankala tutustua viisumijuttujenkin vuoksi, ja se on jo asia mikä vaatii päätöksiä EU-tasolla.


      • Ei noin
        Ei se satu kirjoitti:

        naisia ja miehiä saa ulkomailta, ei kai se valtion tehtävä ole niitä kuskata tänne.

        Jos joku nainen haluaa sen ghanalaiskarjun tai mies thaikkuvaimon niin siitä vaan mutta valtion tehtävä ei ole kuskata tänne miehiä tai naisia pariutumismarkkinoiden laajentumista varten. Suomesta pääsee ihan omin avuin lentokoneella ulkomaille jos kiinnostaa.

        Mulla on ollut sekä Suomessa asuvia että muualla asuvia ulkomaalaisia enkä voi sanoa että erityisesti suosin ulkomaalaista. Naisia nekin on. Jotkut kauniimpia kun toiset, jotkut hauskempia, jotkut ihan hirveitä. En seurustelisi kansalaisuuden kanssa mutta voin seurustella ulkomaalaisen kanssa jos muuten kolahtaa. Mikään tärkeä tavoite mulle ei ole saada mallinnäköistä 19v romanialaisvaimoa. Voi se olla 29v vantaalainen yksinhuoltaja ihan hyvin. Enkä tapaile 29v vantaalaisyksinhuoltajaa.


      • --------------------
        jooooooooooooo kirjoitti:

        Just niin. Mutta osaako ja viitsiikö ne miehet siellä Romaniassa ja Kreikassa tehdäkkään paljon mitään muuta kuin naissia naisia. Kun talouksia seuraa niin tältä se ainakin näyttää.

        Elättävät ainakin perheensä, toisin kuin suomi-mies joka siis kaihtaa ajatusta edes siitä. He ovat miehiä isolla M:llä ja heille siis peukku!!


      • ooopii
        Reipas Poikamies kirjoitti:

        Naiset taitavat poimia rusinat pullasta nykyisillä Suomen parisuhde-ja seksimarkkinoilla? Näin ollen vaillinaisten naisten iskemistaitojen takia syrjään jää suuri määrä täysin niiden pano-pekkojen vertaisia kelpo miehiä parisuhteeseen naisen kanssa. Mutta naiset eivät anna pientäkään klikkiä miehessään anteeksi vaan kiertoon joutuu. Anteeksi vaan. En puhu kelmeäistä tikkunettiolmiesta enkä 200kg fatt abboteista (jotka voivat persoonallaan hurmata yhden jos toisen naisen toki) Toisaalta mies jolla on itsetuntoa ei varmana halua naista jolle ei kelpaa omana itsenään.

        Se että jotain joutuisi mies näyttelemään muuta kuin oikeasti on naiselle, on tuhoon tuomittua ensimmäisen yön jälkeen.

        "miehet jotka osaavat arvostaa suomalaista naista ja pitävät naista kuin kukkaa kämmenellä. "

        Teidän supliikeille miehille tämä ei siis ole itsestään selvää? Niin usein se pikkuisen kaltoin naista kohteleva "tosi mies" tatuointineen ja kloriittifarkkuineen vaan panoverkostojaan kutoo. Juuri ne herkät naiset sydän lääpäällän tekstaavat ja perään soittelevat.

        Ja sun mielestä vain ja ainoastaan pelimiehet sekä machomiehet saavat suomessa naisia... Salli mun nauraa :DDD Juuri tätä syytä miehet käyttävät siihen jos eivät saa sitä kaikkein kauneinta sekä tavoitelluinta naista, jota siis tavoittelee kaikki muutkin "naisettomat" mutta kun teille ei kelpaa muut, ja sitten tulette ruikuttamaan tästä samaisesta asiasta aina uudelleen ja uudelleen.

        Sen verran olen sinunkin kirjoituksiasi lueskellut, että sinä kuulut juuri tähän ryhmään ja koska et huoli tasoistasi naista niin jäät ilman ja ruikutat aamusta iltaan sitä, kun panomiehet vievät ne kauneimmat naiset.

        Voishan naisetkin parkua täällä sekä muuallakin, että kun ei saa niitä komeimpia hunkseja niin ne vievät bimbo-lutka-blondit joita nämä miehet palvovat, mutta kun emme alennu samaiseen ruikutukseen mitä suomalaiset ATM tekevät.

        Ja mitä tulee noihin ulkomaalaisiin, niin kyllä, he omaavat paremmat käytöstavat kuin yksikään suomi-mies, arvostavat naista, elättävät perheen, eivätkä lähde pakoon vastuuta kun lapsi tulee perheeseen vaan kantavat sen ja ovat muutenkin kaikin tavoin parempia miehiä sekä kumppaneita mitä suomi-juopot ovat.


      • näin onnnnnnnnnnnn
        ooopii kirjoitti:

        Ja sun mielestä vain ja ainoastaan pelimiehet sekä machomiehet saavat suomessa naisia... Salli mun nauraa :DDD Juuri tätä syytä miehet käyttävät siihen jos eivät saa sitä kaikkein kauneinta sekä tavoitelluinta naista, jota siis tavoittelee kaikki muutkin "naisettomat" mutta kun teille ei kelpaa muut, ja sitten tulette ruikuttamaan tästä samaisesta asiasta aina uudelleen ja uudelleen.

        Sen verran olen sinunkin kirjoituksiasi lueskellut, että sinä kuulut juuri tähän ryhmään ja koska et huoli tasoistasi naista niin jäät ilman ja ruikutat aamusta iltaan sitä, kun panomiehet vievät ne kauneimmat naiset.

        Voishan naisetkin parkua täällä sekä muuallakin, että kun ei saa niitä komeimpia hunkseja niin ne vievät bimbo-lutka-blondit joita nämä miehet palvovat, mutta kun emme alennu samaiseen ruikutukseen mitä suomalaiset ATM tekevät.

        Ja mitä tulee noihin ulkomaalaisiin, niin kyllä, he omaavat paremmat käytöstavat kuin yksikään suomi-mies, arvostavat naista, elättävät perheen, eivätkä lähde pakoon vastuuta kun lapsi tulee perheeseen vaan kantavat sen ja ovat muutenkin kaikin tavoin parempia miehiä sekä kumppaneita mitä suomi-juopot ovat.

        " Ja mitä tulee noihin ulkomaalaisiin, niin kyllä, he omaavat paremmat käytöstavat kuin yksikään suomi-mies, arvostavat naista, elättävät perheen, eivätkä lähde pakoon vastuuta kun lapsi tulee perheeseen vaan kantavat sen ja ovat muutenkin kaikin tavoin parempia miehiä sekä kumppaneita mitä suomi-juopot ovat."

        Just joo esim. se Shukpooli joka viime vuden vaihteessa riehaantui ammuskelemaan ja tappamaan oli tyypillisesti naiset mieleen käyttäytyvää miestyyppiä. Tästä oli todeisteena hänellä ensinnä jo kotimaassaan vaimo ja lapset ja täällä suomessa nasivrkostossaan useita naisia vakipantavanaan.



        Mitä taas tulee näihin vaimonsa ja lapsensa jättäviin miehiin ja jupottelviin miehiin niin nimenomaan naiset itse heidät valitsevat pareikseen.


      • nainen197x
        näin onnnnnnnnnnnn kirjoitti:

        " Ja mitä tulee noihin ulkomaalaisiin, niin kyllä, he omaavat paremmat käytöstavat kuin yksikään suomi-mies, arvostavat naista, elättävät perheen, eivätkä lähde pakoon vastuuta kun lapsi tulee perheeseen vaan kantavat sen ja ovat muutenkin kaikin tavoin parempia miehiä sekä kumppaneita mitä suomi-juopot ovat."

        Just joo esim. se Shukpooli joka viime vuden vaihteessa riehaantui ammuskelemaan ja tappamaan oli tyypillisesti naiset mieleen käyttäytyvää miestyyppiä. Tästä oli todeisteena hänellä ensinnä jo kotimaassaan vaimo ja lapset ja täällä suomessa nasivrkostossaan useita naisia vakipantavanaan.



        Mitä taas tulee näihin vaimonsa ja lapsensa jättäviin miehiin ja jupottelviin miehiin niin nimenomaan naiset itse heidät valitsevat pareikseen.

        "Mitä taas tulee näihin vaimonsa ja lapsensa jättäviin miehiin ja jupottelviin miehiin niin nimenomaan naiset itse heidät valitsevat pareikseen."

        Niinpä..eli ei ne latvialaisetkaan naiset kovin fiksuja ole kun ottavat juoppoja miehiä, jotka jättävät naisen kuolemalla viinaan.


      • mistääääääää
        nainen197x kirjoitti:

        "Mitä taas tulee näihin vaimonsa ja lapsensa jättäviin miehiin ja jupottelviin miehiin niin nimenomaan naiset itse heidät valitsevat pareikseen."

        Niinpä..eli ei ne latvialaisetkaan naiset kovin fiksuja ole kun ottavat juoppoja miehiä, jotka jättävät naisen kuolemalla viinaan.

        Mistä kuvittelet minun olevan joku latvialaisnaisten asiantuntija. Minulla on kyllä ollut skype-kaverina latvialainen nelikymppinen leskinainen ja olen itse asiassa tavannutkin hänet. Hyvin kaunis hoikka ja aika pitkä nainen ja todella mukava tyyppi. Jonkun sotilashommissa olleen miehen leski. Todennäköisesti tällainen mies on ollut runsaasti alkoholia käyttävä. Aika ankeassa sotilasparakkia muistuttavassa asunnossa nainen vielä asuukin, siis samassa kuin mitä miehensä asuntona on ollut.

        Tämä miesten runsas alkoholin käyttö ja miesten siihen kuoleminenkin kuuluu latvialaiseen kulttuuriin. Tässä siitä asiasta kerrotaankin.

        http://www.bbn.ee/article/2010/10/13/Latvian_man_shortage_leaves_women_lost_for_love


      • nainen197x
        mistääääääää kirjoitti:

        Mistä kuvittelet minun olevan joku latvialaisnaisten asiantuntija. Minulla on kyllä ollut skype-kaverina latvialainen nelikymppinen leskinainen ja olen itse asiassa tavannutkin hänet. Hyvin kaunis hoikka ja aika pitkä nainen ja todella mukava tyyppi. Jonkun sotilashommissa olleen miehen leski. Todennäköisesti tällainen mies on ollut runsaasti alkoholia käyttävä. Aika ankeassa sotilasparakkia muistuttavassa asunnossa nainen vielä asuukin, siis samassa kuin mitä miehensä asuntona on ollut.

        Tämä miesten runsas alkoholin käyttö ja miesten siihen kuoleminenkin kuuluu latvialaiseen kulttuuriin. Tässä siitä asiasta kerrotaankin.

        http://www.bbn.ee/article/2010/10/13/Latvian_man_shortage_leaves_women_lost_for_love

        Juu olen kyllä aikaisemminkin lukenut tuon jutun. Ja kirjoitinkin tänne johonkin kohtaan, että he varmasti ymmärtävät sinunkin alkoholinkäyttöäsi. Ja itse en koskaan ottaisi juoppoa miestä siksi koska itse juon harvoin.

        Musta se on ihan sama asia, että lähteekö mies muuten vaan vai jättääkö se naisen esim. juuri viinaan kuolemalla. Sinä itse kun pidät noita leskinaisia jotenkin parempina ihmisinä. Sitä paitsi kyllä suomalaiset naisetkin miehiään jättävät, eikä niin kuin sinä tänne aina kirjoitat, että "miehet jättävät näitä nuoruutenkauneutensa jo menettäneitä naisia". Kyllä tuolla ihmisten ilmoilla näkyy kylläkin pareja joissa mies on edelleen "vanhan" naisen kanssa. Mutta sähän et eläkään todellisuudessa..


      • Ei suomi-mihille
        näin onnnnnnnnnnnn kirjoitti:

        " Ja mitä tulee noihin ulkomaalaisiin, niin kyllä, he omaavat paremmat käytöstavat kuin yksikään suomi-mies, arvostavat naista, elättävät perheen, eivätkä lähde pakoon vastuuta kun lapsi tulee perheeseen vaan kantavat sen ja ovat muutenkin kaikin tavoin parempia miehiä sekä kumppaneita mitä suomi-juopot ovat."

        Just joo esim. se Shukpooli joka viime vuden vaihteessa riehaantui ammuskelemaan ja tappamaan oli tyypillisesti naiset mieleen käyttäytyvää miestyyppiä. Tästä oli todeisteena hänellä ensinnä jo kotimaassaan vaimo ja lapset ja täällä suomessa nasivrkostossaan useita naisia vakipantavanaan.



        Mitä taas tulee näihin vaimonsa ja lapsensa jättäviin miehiin ja jupottelviin miehiin niin nimenomaan naiset itse heidät valitsevat pareikseen.

        Joka maasta löytyy ihan varmasti ne sairaimmat persoonat, mutta se on asia erikseen vai pitäisikö tässä alkaa listaamaan suomi-miesten tappoja/rötöksiä??

        Kunnon naiset ei lähde kenen vaan matkaan, ja kunnon ulkomaalaiset saavat kunnon suomalaisen naisen, suomi-juopot röhkivät kännissä kilpaa ja saavat toisensa.


      • Ei se satu
        valtiooooooooooooooo kirjoitti:

        Valtio voi tehdä sen verran asian hyväksi että tekee maahantulon ja kansalaisuuden saamisenkin helpommaksi balttianmeren alueelta olevien naisten osalta. Venäläisiin naisiin taas on hankala tutustua viisumijuttujenkin vuoksi, ja se on jo asia mikä vaatii päätöksiä EU-tasolla.

        tarvitse lupia maahanmuuttoon. Ja kansalaisuuttahan ei tarvitse voidakseen asua maassa vaikka loppuelämänsä. Virolaiset, latvialaiset, liettualaiset, romanialaiset, puolalaiset .. voivat muuttaa maahan ihan vapaasti, ei tarvita viisumeita, työpaikkoja, avioliittoja, asuntoja, säästöjä, ei rahaa edes paluulippuun.

        Siis onko vielä olemassa ihmisiä, joille tämä on jotenkin epäselvää??


      • RP
        ooopii kirjoitti:

        Ja sun mielestä vain ja ainoastaan pelimiehet sekä machomiehet saavat suomessa naisia... Salli mun nauraa :DDD Juuri tätä syytä miehet käyttävät siihen jos eivät saa sitä kaikkein kauneinta sekä tavoitelluinta naista, jota siis tavoittelee kaikki muutkin "naisettomat" mutta kun teille ei kelpaa muut, ja sitten tulette ruikuttamaan tästä samaisesta asiasta aina uudelleen ja uudelleen.

        Sen verran olen sinunkin kirjoituksiasi lueskellut, että sinä kuulut juuri tähän ryhmään ja koska et huoli tasoistasi naista niin jäät ilman ja ruikutat aamusta iltaan sitä, kun panomiehet vievät ne kauneimmat naiset.

        Voishan naisetkin parkua täällä sekä muuallakin, että kun ei saa niitä komeimpia hunkseja niin ne vievät bimbo-lutka-blondit joita nämä miehet palvovat, mutta kun emme alennu samaiseen ruikutukseen mitä suomalaiset ATM tekevät.

        Ja mitä tulee noihin ulkomaalaisiin, niin kyllä, he omaavat paremmat käytöstavat kuin yksikään suomi-mies, arvostavat naista, elättävät perheen, eivätkä lähde pakoon vastuuta kun lapsi tulee perheeseen vaan kantavat sen ja ovat muutenkin kaikin tavoin parempia miehiä sekä kumppaneita mitä suomi-juopot ovat.

        Melkein hyvä kirjoitus, mutta pari asia virhettä sallinnet että korjaan. Voisin olla ulkoisesi kuin yksi panomiehen stereotyypistä buutseineni ja rotseineni mutta se vaillinainen supliikkini tökkää selvästi minua "tasokkaamman" naisen iskemisessä.

        Tälläisella naisella on siis jokin valmius tietää että en ole samaa tasoa? Kumpi siis luo "tasot" ?

        En todellakaan kurkota kuuta taivaalta mitä naismakuuni tulee. Ja toisaalta en aliarvioi itseäni.

        Jos nainen on saanut iskemisen mallin panomieheltä niin aika selvää on että tavismiehen laimea yritys tässä ei ota onkeen.


      • fantasiatytär riisuu
        nainen197x kirjoitti:

        Juu olen kyllä aikaisemminkin lukenut tuon jutun. Ja kirjoitinkin tänne johonkin kohtaan, että he varmasti ymmärtävät sinunkin alkoholinkäyttöäsi. Ja itse en koskaan ottaisi juoppoa miestä siksi koska itse juon harvoin.

        Musta se on ihan sama asia, että lähteekö mies muuten vaan vai jättääkö se naisen esim. juuri viinaan kuolemalla. Sinä itse kun pidät noita leskinaisia jotenkin parempina ihmisinä. Sitä paitsi kyllä suomalaiset naisetkin miehiään jättävät, eikä niin kuin sinä tänne aina kirjoitat, että "miehet jättävät näitä nuoruutenkauneutensa jo menettäneitä naisia". Kyllä tuolla ihmisten ilmoilla näkyy kylläkin pareja joissa mies on edelleen "vanhan" naisen kanssa. Mutta sähän et eläkään todellisuudessa..

        kymmeniä kertoja, saas nähdä kuinka monesti vielä.
        "Mutta sähän et eläkään todellisuudessa.. " Niinpä, mutta jos elää harhoissa, ei tätä ymmärrä. Valmistautukaamme lukemaan herran samat vodkanhuuruiset horinat vielä sataan kertaan.


      • juuriiiiiiiiiiiii
        RP kirjoitti:

        Melkein hyvä kirjoitus, mutta pari asia virhettä sallinnet että korjaan. Voisin olla ulkoisesi kuin yksi panomiehen stereotyypistä buutseineni ja rotseineni mutta se vaillinainen supliikkini tökkää selvästi minua "tasokkaamman" naisen iskemisessä.

        Tälläisella naisella on siis jokin valmius tietää että en ole samaa tasoa? Kumpi siis luo "tasot" ?

        En todellakaan kurkota kuuta taivaalta mitä naismakuuni tulee. Ja toisaalta en aliarvioi itseäni.

        Jos nainen on saanut iskemisen mallin panomieheltä niin aika selvää on että tavismiehen laimea yritys tässä ei ota onkeen.

        Se vähänkin paremman näköisen ja oloisen naisen saaminen miehellä tyssää siihen jos hänellä ei ole kokemusta naisten iskemisestä ja käsittelystä. Siis jos mies ei osaa oikealla ja trendien mukaisella tavalla lähestyä ja käsitellä naista niin hän on naiselle turn-off. Näitä oikeita tapoja taasen on hyvin vaikea oppia muuten kuin käytännössä niitä harjoittamalla. Eli kyllä tässä sama sääntö pätee kuin työpaikan saannissakin, työkokemusta pitää olla jotta saisi työpaikan ja työkokemusta saadakseen pitää saada työpaikka.


      • näitä---------
        nainen197x kirjoitti:

        Juu olen kyllä aikaisemminkin lukenut tuon jutun. Ja kirjoitinkin tänne johonkin kohtaan, että he varmasti ymmärtävät sinunkin alkoholinkäyttöäsi. Ja itse en koskaan ottaisi juoppoa miestä siksi koska itse juon harvoin.

        Musta se on ihan sama asia, että lähteekö mies muuten vaan vai jättääkö se naisen esim. juuri viinaan kuolemalla. Sinä itse kun pidät noita leskinaisia jotenkin parempina ihmisinä. Sitä paitsi kyllä suomalaiset naisetkin miehiään jättävät, eikä niin kuin sinä tänne aina kirjoitat, että "miehet jättävät näitä nuoruutenkauneutensa jo menettäneitä naisia". Kyllä tuolla ihmisten ilmoilla näkyy kylläkin pareja joissa mies on edelleen "vanhan" naisen kanssa. Mutta sähän et eläkään todellisuudessa..

        Siis teillä ei näytä olevan mitään muuta kuin jumalaton halu teilata minutkin epeäonnistuneeksi esim. juuri juoppouden takia. Näin se menee ja minä kyllä ymmärränkin sen että miksi juuri tätä lyömäastta halutaan käyttää, mutta se asia minua kyllä hämmentää että mikä oikeastaan teitä motivoi tällaiseeen.

        Minä en ole nuorempana pitänyt koskaan päihteistä ja silloin en juonut muuta kuin pakolliset silloin kun baareissakin vielä joskus kävin. Tupakka kylläkin on ollut minun ongelmani, mutta sain senkin lopetettua jo 8 vuotta sitten. Nyt sitten vanhemmiten olen alkanut vähän juoda viinaa mutta en humalahakuisesti vaan joka ilta tai yöllä vähän. Tietenkin tällä menollakin viinaa tulee juotua aika paljon mutta hyvin se on minun kontrollissani sikäli että en paljon ylitä tunnettuja riskirajoja.

        Kyllä minä vähän esim. tästä viinasta ja jostain virolaisista naisista puhuessani sorrun huumorinkin puoleelle, mutta miksi siihen pitää heti tarrarta sitä tulkitsemaan minut alkoholistiksi tai muuten negatiivisesti leimaamaan pyrkimällä. Kyllähän tällaiseen voisi vastata samassa linjassa vähän hauskemmalla niinikään huumoripitoisella kommentoinnilla.

        Sellaista se sitten on tämä, mutta mistä helvetistä kumpuaa tämäo jumalatonta kihkomielisyyttä muistuttava tarve olla jättämättä ainuttakaan tilaisuutta jonka huomaa käyttämättä tällaiseen herjailuun ja negatiivisella tavalla leimaamiseen. Tätä asiaa en ihan oikeasti voi käsittää.

        Minä olen kyllä jo elänytkin niin saatanan vanhaksi äijäksi ajatellen sitä kun minun taustaiseni miehet yleensä kuolevat ainakin jo ennen kuin 50 vuotta täyttävät, tätä vanhemmasta iästä enää puhettakaan.
        Niin että se jos vaikka vielä alkoholistiksi tässä muuttuisnkin on myös jokseenkin yhdentekevä asia minulle. Minähän voin tehdä sitten jossain vaiheessa sen viimeisen hömpsyn johon sekoitan viinaa vahvempaa ja se on sitten siinä minun osaltani. Ei minun ole tarkoitus jäädä tänne vanhuksena nuokkumaan vaikka minulla sellaiseen vähän varojakin olisi. Minähän olen yli kymmenen vuotta elämästäni tuhonnut pelkkään matematiikan harrastukseenkin niin että en silloin mitään muuta harrastanut paitsi jotain lenkeillä ähän kävin, enkä silloin viinaa juonut yhtään.
        Kahta Balttian naista olen kyllä nyt ihan oikeasti käynyt tapaamassa livenä ja siis heidän kanssaan keskustellut ja likkunut, ja vähän on minulla bisneksiäkin siellä päin ollut.


      • yö pitkäksi
        RP kirjoitti:

        Melkein hyvä kirjoitus, mutta pari asia virhettä sallinnet että korjaan. Voisin olla ulkoisesi kuin yksi panomiehen stereotyypistä buutseineni ja rotseineni mutta se vaillinainen supliikkini tökkää selvästi minua "tasokkaamman" naisen iskemisessä.

        Tälläisella naisella on siis jokin valmius tietää että en ole samaa tasoa? Kumpi siis luo "tasot" ?

        En todellakaan kurkota kuuta taivaalta mitä naismakuuni tulee. Ja toisaalta en aliarvioi itseäni.

        Jos nainen on saanut iskemisen mallin panomieheltä niin aika selvää on että tavismiehen laimea yritys tässä ei ota onkeen.

        "Melkein hyvä kirjoitus, mutta pari asia virhettä sallinnet että korjaan. Voisin olla ulkoisesi kuin yksi panomiehen stereotyypistä buutseineni ja rotseineni mutta se vaillinainen supliikkini tökkää selvästi minua "tasokkaamman" naisen iskemisessä. "

        No joo minä nyt tässä muistankin nuoruuden ajoiltani kun lännen mailla saapastelin high heeleed Durangon buutseissa ja suomalaisessa täyspitkässä Kestilän nahkatakissa. Se oli minun ykkösasuni siellä. No se oli sitä jenkkikulttuuria se. Naisia ei ollut paljon aikaa edes ajatella ja hommat oli niin rankat että vain kerran viikossa joskus lauantaina saattoi tai jaksoi jossain käydä.Maasturiletukka pensoineen oli sentään työpaikan puolesta vapaasti käytösssäni, niin että kyllä sitä ainakin ajeltua tuli mutta ryyppämiset sitten jäivätkin. Minulla on muuten vieläkin kaapissa yhdet jenkkiaikojeni Durangon bootsit. Se vaan että jalkani on sen verran levinnyt että en enää saisi kiskottua näitä kapeita bootseja jalkaaani mitenkään. Niin, ja nämä bootsit on erään jenkkinaisen, vanhan Grand hotellin pitäjän minulle ostamat.


    • se onnnnnnnnnnnn

      Se on tosiaankin niin että juuri tuollainen pitkähkö hoikka bodi näyttää jotenkin niin hyvältä, ja esim. aasialaisilla naisilla ei sellaista ole ollenkaan eikä ole ihan samanlaista ruotsalaisnaisillakaan.

      Ei näitä naisia nyt varsinaisesti maahantuoda tarvitse sillä kyllä niitä voi itsekkin lähteä hakemaan netinkin välityksellä ainakin Latvialaisnaisia. Vennäläisiin naisiin on hankala tutustua viisumijuttujen vuoksi.

      Latviassa on leskinaisia jo kolmekymppisistä lähtien, ja heistä löytyy mukavia hyvän näköisiä naisia.

      http://www.bbn.ee/article/2010/10/13/Latvian_man_shortage_leaves_women_lost_for_love

      • nainen197x

        Latvialaisten naiset miehet on mitä ilmeisimmin kuolleet viinaan, joten he varmasti ymmärtävät sinunkin (runsasta) alkoholinkäyttöä. Itse en huolisi paljon viinaa juovaa miestä, vaikka kuinka "suomilyyli" olenkin mutta juon todella harvoin.


      • Reipas Poikamies
        nainen197x kirjoitti:

        Latvialaisten naiset miehet on mitä ilmeisimmin kuolleet viinaan, joten he varmasti ymmärtävät sinunkin (runsasta) alkoholinkäyttöä. Itse en huolisi paljon viinaa juovaa miestä, vaikka kuinka "suomilyyli" olenkin mutta juon todella harvoin.

        Viro alkaa nyt olla todella mielenkiintoinen maa seuranhakuun, jos on todella valmis ja sitoutunut tapa etsimään naisensa muualta kuin Suomesta.

        Heikot jää koukkuun viinaan! Olin kännissä viimeksi lähes 1kk sitten ja sekinhtui pieleen menneen naisjuttuni myötävaikutuksesta.

        Ulkomaalaisella naisella ei sitten ole helppoa olla suomi-siskojensa suurennuslasin alla. Kummasti alkaa "tavismatin" pisteet nousta kun tullut itävaimo onkin tosi nätti ;)


      • ...
        Reipas Poikamies kirjoitti:

        Viro alkaa nyt olla todella mielenkiintoinen maa seuranhakuun, jos on todella valmis ja sitoutunut tapa etsimään naisensa muualta kuin Suomesta.

        Heikot jää koukkuun viinaan! Olin kännissä viimeksi lähes 1kk sitten ja sekinhtui pieleen menneen naisjuttuni myötävaikutuksesta.

        Ulkomaalaisella naisella ei sitten ole helppoa olla suomi-siskojensa suurennuslasin alla. Kummasti alkaa "tavismatin" pisteet nousta kun tullut itävaimo onkin tosi nätti ;)

        Tuo mun aikaisempi kirjoitukseni olikin "täsmäsuunnattu" tolle murmelille, joka juo runsaasti "laadukasta (halpaa) virolaista vodkaa" (toi juuri ennen joulua sitä Tallinnasta 30 litraa)


      • nainen197x

        "että niin monet suomalaiset miehet alkoholisoituvat jo siksikin kun naiset ovat täällä enimmäkseen niin rumia"

        Juuh, syy se on tekosyykin..Kuolen nauruun..


    • Oikeus omaan kehoon

      Kas kun ette samantien ehdota Timo Hännikäisen kirjassaa Ilman esittämää mallia, jossa nuoret naiset korvaavat miesten pakollista asepalvelusta olemalla jonkunaikaa ilmaiseksi töissä valtion ylläpitämässä laillisessa bordellissa, jossa joka jamppa voi sitten ilmaiseksi käydä hakemassa helpotusta ja naiset palvella yhteiskuntaa.

      Ja jokaista normaalia, toisia ihmisiä kunnioittavaa aikusita, tuollainen ajatus kuvottaa. Timo Hännikäisen ongelmana on se ettei seksityöläisenä oleminen vastaa uhrauksiltaan (henkinen rasite, traumat, vaikutukset minä kuvaan, itsemäärämisoikeuteen omasta ruumistaan, fyysiset kivut ja paha olo sekä häpeä omista teoistaan) sitä, mitä asepalveluksessa joutuu tekemään yhteiskunnan hyväksi.

      • Kenraali Kelli

        "henkinen rasite, traumat, vaikutukset minä kuvaan, itsemäärämisoikeuteen omasta ruumistaan, fyysiset kivut ja paha olo sekä häpeä omista teoistaan"

        Kaikista noista ongelmista kärsin armeijassa ollessani, joten ei se naisten bordellipalvelus kuulosta sen ihmeellisemmältä.

        Senhän voisi halutessaa suorittaa "aseettomana" eli pelkästään strippaa. Ja vapautuksen palveluksesta saisi esim. rumuuden perusteella. Tai ainahan voi totaalikieltäytyä ja mennä vankilaan lesbojen hässittäväksi.


    • En nyt tiedä tarviiko ulkomaisia ollenkaan vaan alueellinen epäsuhta pitäisi korjata, koska on muuten tosi hankalaa kohdata ikäistäni vapaata lapsetonta naista tällä aluella missä asun. Lähes poikkeuksetta jokainen on ollut varattu ja meitä miehiä on silti aika paljon enemmän. Osa syynä voi olla myöskin se että en vain kohtaa heitä. No eipä tälle asialle voi juuri mitään tehdä itse, muuta kuin katselemalla muualle vain.

      "Sopivia olisivat vaikka venäläiset, puolalaiset, latvialaiset, ukrainalaiset."
      Jos olisi pakko noista valita niin en ainakaan venäläiseen sortuisi, vaan puolalaisiin kun suurin piirtein tiedän jo millaisia he ovat.

      • venäjällääääääää

        Venäjällä on tietenkin aasialaisia ja vaikka eskimoita, mutta jos puhutaan näistä Venäjän eurooppalaisista niin varmasti sinulle heistä joku kelpaisi siinä missä joku puolalainenkin jos et sitten poliittisista syistä pidä tällaista mahdottomana.


      • venäjällääääääää kirjoitti:

        Venäjällä on tietenkin aasialaisia ja vaikka eskimoita, mutta jos puhutaan näistä Venäjän eurooppalaisista niin varmasti sinulle heistä joku kelpaisi siinä missä joku puolalainenkin jos et sitten poliittisista syistä pidä tällaista mahdottomana.

        "Venäjän eurooppalaisista niin varmasti sinulle heistä joku kelpaisi"
        No siinä tulee viisumiongelmat muut ongelmat vastaan, kun ei ole EU:n jäsen. Mutta jos noista selviää niin mikä ettei jos sellainen tilanne tulee että mielenkiintoa on.


      • Ei noin

        No tossahan se ero. Täällä pk-seudulla taas on vapaita naisia vaikka muille jakaa. Ja vielä hyvännäköisiä.

        Mikäs täällä ollessa...


      • Ei noin kirjoitti:

        No tossahan se ero. Täällä pk-seudulla taas on vapaita naisia vaikka muille jakaa. Ja vielä hyvännäköisiä.

        Mikäs täällä ollessa...

        Niinpä on se vaan ihme juttu kun vapaat naiset kerääntyvät sitä etelää kohti...
        Melkein joka päivä saan tietää että joku lähtee etelää kohti, kyllä minä sen vielä joku päivä myöskin teen. Kunhan saan ensin asiat järjestymään, johon voi mennä kauan aikaa.


      • Ei noin
        itmies kirjoitti:

        Niinpä on se vaan ihme juttu kun vapaat naiset kerääntyvät sitä etelää kohti...
        Melkein joka päivä saan tietää että joku lähtee etelää kohti, kyllä minä sen vielä joku päivä myöskin teen. Kunhan saan ensin asiat järjestymään, johon voi mennä kauan aikaa.

        No eipä niin. Työt on täällä. Ite lähdin aikoinaan opiskelemaan enkä työllistyisi nykykoulutuksella enää kotipaikkakunnalleni vaikka haluaisin. En tietenkään halua, mun elämä on täällä.


      • ,,,
        Ei noin kirjoitti:

        No tossahan se ero. Täällä pk-seudulla taas on vapaita naisia vaikka muille jakaa. Ja vielä hyvännäköisiä.

        Mikäs täällä ollessa...

        Suomessa ei ole hyvännäköisiä naisia.


    • Fnasefknwkefnewfkwef

      Jos ajatellaan suomen valtiota suurena parisuhteena jossa suominaiset ovat suomimiesten "kumppaneita" teoreettisesti - niin eikö nykyinen sinkkukulttuuri ole osoitus siitä että tämä suomalaisen naisen ja suomalaisen miehen välinen suhde on perseellään?

      Mä sanon

      HEITETÄÄN AKAT ULOS TÄSTÄ MAASTA.

      Otetaan noita ukrainalaisia ja aasialaisia pimatsuja tänne vaihtosuhteella 1.5:1 eli jokaista karkoitettua suominaista kohti puolitoista ulkomaan verevää neitosta tilalle. Tällä tavalla sukupuolten välinen määräerokin tasoittuu hienosti ja perusmiehestäkin alkaa olla kova kysyntä.

      Miettikää mikä määrä TYÖPAIKKOJA avautuisi suomeen suomalaisille miehille kun kaikenmaailman sosiaalitantat ja muut feministityöllistetyt ääliöt saataisiin ulos ja niihin tuhlatut verovarat saataiisin asiallisten töiden työllistämiseen. Tällä tavalla saatais taas perheitä joissa mies tekee työt ja nainen hyörii kyökissä ja kaikki on tyytyväisiä.

      Ja koska me miehet OSATAAN jo tasa-arvo niin nuo naiset olisivat hirveän tyytyväisiäkin meihin, toisin kuin nää mitään tai ketään arvostamattomat suomilortot.

      Ja eihän tää naisillekaan tappio olisi. Saavat luultavasti lämpimämmän asuinpaikan ja sen oman karvakätisen Quijon josta ovat aina haaveilleet.

      Win-Win.

      Potkitaan naiset pois suomesta ja otetaan parempia tilalle.

      • ....

        Erinomaisen kannatettava ajatus! Se pitäisi kirjata jo seuraavaan hallitusohjelmaan. Vapautetaan isänmaa feminismistä ja vihollisiksi muuttuneista suominaisista!


      • Fesjhwfjefbfewbjewfe
        .... kirjoitti:

        Erinomaisen kannatettava ajatus! Se pitäisi kirjata jo seuraavaan hallitusohjelmaan. Vapautetaan isänmaa feminismistä ja vihollisiksi muuttuneista suominaisista!

        En mä nyt vihollisiksi naisia sanoisi mutta he vain ovat niin turhia ettei heitä täällä kannata pitää.

        Kun katsotaan suomi-alueen syntyvyyslukuja huomataan että katoava kansahan me olemme. Nyt voidaan kysyä että miten tää systeemi muutetaan paremmaksi?

        Luonnollisesti palauttamalla se naisen ja miehen välinen suhde joka edistää lisääntymistä - eli terve, tasapainoinen parisuhde. Koska suominaiset eivät näitä parisuhteita halua muodostaa suomimiesten kanssa niin silloin "excess baggage" on syytä heittää helvettiin ja ottaa tulevaisuus-orientoituneempaa naisväestöä tilalle.

        Koska kuitenkin lääniä on rajoitetusti jaettavaksi niin on luonnollista että ylijäämäväestö (suomalaiset sinkkunaiset) heitetään menemään koska he eivät osallistu yhteiskunnan ydinfunktioon eli perheenperustamiseen.

        Vahinkohan on päässyt jo tapahtumaan eli tänne on tuotettu ennenkaikkea miehiä. Heidän suhteensa ajattelen niin että miehet ymmärtävät pohjimmiltaan toisiaan eli antaa näiden tummaihoisten miesten olla suomessa kunhan pitäytyvät nykyisissä kumppaneissaan. Kunhan tänne saadaan ylitarjonta suomalaisille miehille sopivista naisista eivät nykyisin suomessa olevat monikultturellit (asialliesti käyttäytyvät miehet) ole oikeastaan mikään ongelma.

        Tällöin siis jakojäännös on nirppanokkainen suomalainen nainen jonka voimme lähettää vaikka ongelmajätemerkinnöillä varustettuna Puolaan. Siitä sitten varmaan löytävät tulevaisuuden edestään, mutta sehän ei olisi enää suomalaisen miehen murhe :)


      • ,,,
        Fesjhwfjefbfewbjewfe kirjoitti:

        En mä nyt vihollisiksi naisia sanoisi mutta he vain ovat niin turhia ettei heitä täällä kannata pitää.

        Kun katsotaan suomi-alueen syntyvyyslukuja huomataan että katoava kansahan me olemme. Nyt voidaan kysyä että miten tää systeemi muutetaan paremmaksi?

        Luonnollisesti palauttamalla se naisen ja miehen välinen suhde joka edistää lisääntymistä - eli terve, tasapainoinen parisuhde. Koska suominaiset eivät näitä parisuhteita halua muodostaa suomimiesten kanssa niin silloin "excess baggage" on syytä heittää helvettiin ja ottaa tulevaisuus-orientoituneempaa naisväestöä tilalle.

        Koska kuitenkin lääniä on rajoitetusti jaettavaksi niin on luonnollista että ylijäämäväestö (suomalaiset sinkkunaiset) heitetään menemään koska he eivät osallistu yhteiskunnan ydinfunktioon eli perheenperustamiseen.

        Vahinkohan on päässyt jo tapahtumaan eli tänne on tuotettu ennenkaikkea miehiä. Heidän suhteensa ajattelen niin että miehet ymmärtävät pohjimmiltaan toisiaan eli antaa näiden tummaihoisten miesten olla suomessa kunhan pitäytyvät nykyisissä kumppaneissaan. Kunhan tänne saadaan ylitarjonta suomalaisille miehille sopivista naisista eivät nykyisin suomessa olevat monikultturellit (asialliesti käyttäytyvät miehet) ole oikeastaan mikään ongelma.

        Tällöin siis jakojäännös on nirppanokkainen suomalainen nainen jonka voimme lähettää vaikka ongelmajätemerkinnöillä varustettuna Puolaan. Siitä sitten varmaan löytävät tulevaisuuden edestään, mutta sehän ei olisi enää suomalaisen miehen murhe :)

        Puola on liian lähellä, varmuuden vuoksi Välimeren eteläpuolelle. Sieltä on vaikeampi päästä takaisin.


      • allmächt'ge jungfrau

        Milläs oikeutuksella meinaisit heittää minutkin pois tästä maasta? Mistä tulee ajatus, ettei minulla ole yhtäläinen oikeus asua tällä maaperällä kuin sinulla, vaikka minusta ei olekaan sinulle mitään "hyötyä"? Minä omistan vielä tonttinikin.

        Siis ihan hypoteettisesti. Leikki leikkinä ja muuta kivaa.


      • FSJnejwnefefwef
        allmächt'ge jungfrau kirjoitti:

        Milläs oikeutuksella meinaisit heittää minutkin pois tästä maasta? Mistä tulee ajatus, ettei minulla ole yhtäläinen oikeus asua tällä maaperällä kuin sinulla, vaikka minusta ei olekaan sinulle mitään "hyötyä"? Minä omistan vielä tonttinikin.

        Siis ihan hypoteettisesti. Leikki leikkinä ja muuta kivaa.

        Heh. Oikeus... on olemassa vain niin kauan kuin sitä kunnioitetaan riittävästi. Lopettamalla kunnioittamisen loppuu myös oikeuden merkitys. Voit kiljua oikeuksiasi kun sinua kannetaan rekan lavalle nippusiteissä ja jossain lakikirjassa varmaan oikeus on mainittu mutta ketäpä se siinä vaiheessa kinnostaa?

        Ja jos et ole maassa et ole ajamassa oikeuksiasi tai puolustamassa "omaisuuttasi" vaan sen ottaa konkreettisesti haltuun suomimies ja hänen ulkomaalainen kumppaninsa ja he alkavat rakentaa suomea uudelleen. Kun palaat suomeen "ajamaan oikeuksiasi" sinut palautetaan parin pampuniskun ryydittämänä sinne minne sut jo kerran dumpattiin. Jossain vaiheessa luovutat ja jätät maan vapaaehtoisesti koska tää on sulle paska ja vihamielinen paikka.

        Näin se voi tapahtua käytännössä kun porukka ei enää koe mielekkääksi tunnustaa sinun oikeuksiasi mihinkään mistään syystä.

        Miksi minun kannatta tunnustaa sinun oikeutesi?

        Jos minun kannaltani on oikeasti parempi että sut heitetään vittuun tästä maasta ja tilalle otetaan joku positiivisempi ja mukavampi tapaus jotta yhteisö saadaan taas toimimaan on se jo itsessään oikeutus.


      • allmächt'ge jungfrau
        FSJnejwnefefwef kirjoitti:

        Heh. Oikeus... on olemassa vain niin kauan kuin sitä kunnioitetaan riittävästi. Lopettamalla kunnioittamisen loppuu myös oikeuden merkitys. Voit kiljua oikeuksiasi kun sinua kannetaan rekan lavalle nippusiteissä ja jossain lakikirjassa varmaan oikeus on mainittu mutta ketäpä se siinä vaiheessa kinnostaa?

        Ja jos et ole maassa et ole ajamassa oikeuksiasi tai puolustamassa "omaisuuttasi" vaan sen ottaa konkreettisesti haltuun suomimies ja hänen ulkomaalainen kumppaninsa ja he alkavat rakentaa suomea uudelleen. Kun palaat suomeen "ajamaan oikeuksiasi" sinut palautetaan parin pampuniskun ryydittämänä sinne minne sut jo kerran dumpattiin. Jossain vaiheessa luovutat ja jätät maan vapaaehtoisesti koska tää on sulle paska ja vihamielinen paikka.

        Näin se voi tapahtua käytännössä kun porukka ei enää koe mielekkääksi tunnustaa sinun oikeuksiasi mihinkään mistään syystä.

        Miksi minun kannatta tunnustaa sinun oikeutesi?

        Jos minun kannaltani on oikeasti parempi että sut heitetään vittuun tästä maasta ja tilalle otetaan joku positiivisempi ja mukavampi tapaus jotta yhteisö saadaan taas toimimaan on se jo itsessään oikeutus.

        En ole varma, miksi osallistun tähän keskusteluun melkein tosissani, mutta...

        "Miksi minun kannatta tunnustaa sinun oikeutesi?"

        No miksi yleensä kenenkään kannattaa tunnustaa kenenkään oikeudet? Koska se on vastavuoroista? Koska ihmisoikeuksien kunnioittaminen on se pääasiallinen syy, miksi kukaan meistä saa elellä rauhassa omaa elämäänsä?

        Mutta miksi pysähtyä naisten heittelyyn rekan lavalle? Voisit samalla hankkiutua eroon naapurin ukosta, ärsyttävistä mieskollegoista, yleensäkin kaikista jotka vähänkin ottavat päähän ja joista ei ole sinulle mitään "hyötyä". Tai ainakin voisit, kunnes joku heittäisi sinut joukon jatkoksi, mikä olisi juttujesi perusteella varmasti aika pian.


    • .............

      haluaisin filippiiniläisiä naisia suomeen!

      • Reipas Poikamies

        Nythän ei riitä että Suomalaiset miehet kilpailevat keskenään yhä kovenevien vaatimusten kourissa sinkkunaisten huomiosta ja suosiosta. Näitä naisia tavoittelee yhä suurenevassa määrin ulkomaalaiset miehet.
        Ulkomaalaisille miehille onkin helppoa löytää nopeasti puoliso Suomalaisesta naisesta. Myöskin naisten asenteet heitä kohtaan, näin miehenä arvioiden, ovat aivan toisenlaiset mitä kotimainen mies kohtaa.

        Usein mietinkin että deittaus suomisinkkunaisten kanssa on "tässäkö tämä onkin" juttua. Jotenkin sellainen kyynisyys kuvaa tätä tilannetta "jos ei ole hyvä niin vaihdetaan toiseen".

        Väitän että, tuntematta tilastoja, harva ulkomaalainen mies on sinkku jos ei itse niin tahdo. Voin ajatella että minä olen eksoottinen jollekkin italialaiselle naiselle, mistä minulla onkin kokemusta kun olin nuori. Kiinnostus minuun naiselta oli niin käsinkosketeltavan aitoa, että se vähäinen kurssi aika mitä koin, jäi mieleeni tähän päivään saakka hänen kanssaan.

        Toisaalta päivä päivältä ajattelen enemmän ulkomaalaista kumppania.

        Olenhan jo pariin naiseen kunnolla tutustunut tosin emailitse vain, ja hämmästelen vieläkin miten lähellä tosi kaunista itänaista olin- omana itsenäni, tv-englannin kielelläni ja "tavis" elämäni kanssa. En saa mielestäni mitä olisi meille tapahtunut jos olisin maksanut sen naisen kysymän lentolipun hinnan. Ehkä olisin vain menettänyt vähän rahaa ja muuta ei olisi tapahtunutkaan, ok sen menettää parissa illassa täällä baarissakin. Ehkäpä sellainen "järkiavioliitto" onkin juuri sitä mitä kaipaan-tunteita unohtamatta.

        En siltikään kannata suomisinkkunaisten poistamista täältä. Olkoot sinkkuina jos eivät normimiestä kelpuuta ;) Parempi yksin kuin huonossa suhteessa voidaan muotoilla käytännössä: "parempi baari randomseksin ja kissan/koiran kanssa yksin, kuin miehen kanssa jossa ei yhdisty John Lennon ja Vin Diesel harmoonisena kokonaisuutena.
        Tottakai jokainen tahtonee suhteeltaan kiintymystä toiseen ja sujuvaa yhteistä elämää. Rakkautta ja suuria tunteita. Se on vain sääli jos tämä on pääkopan sisäinen prinssi-utopia johon ei reaali elämässä moni mies pääse?


    • realismus

      Miksi vain naisia? Slaavimies kelpaisi mainiosti :p

      Huomasi Turussakin venäläisten lomakauden - kaupunkikuvan esteettinen taso nousi raketinomaisesti. Stockalla silmä lepäsi kauniissa ryhdikkäissä naisissa jotka kantoivat laatuminkkinsä kuningattaren lailla.

      • Mua vaan

        ihmetyttää, miten moni suomimies on päässyt naimisiin niinkin moneksi vuodeksi, kun ottaa luonteen huomioon. Oksettavia tyyppejä, joi tai ei.


    • Interpanomies

      Johan täällä on persialaista, somalialaista, afganistanilaista ja kosovolaista muijaa nurkat täynnä. Mikä on kun ei kelpaa?

      • ihanat etelän naiset

        Ei niitä uskalla edes yrittää iskeä, vaikka haluaisi :/


      • perpept

        se suku ole aika tarkkana, että mies on vähintään oikeauskoinen, ja monet tytöistä itsekin? Ainakin somalien tapauksessa. Voi tulla Moraa lapaluiden väliin.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      295
      9606
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      67
      2173
    3. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      41
      1970
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      31
      1817
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1808
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      161
      1746
    7. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      40
      1308
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      16
      1262
    9. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      48
      1175
    10. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      48
      1164
    Aihe