Söin kerran kiinalaisessa ravintolassa paistettua tofua, joka oli todella hyvää. Se osaltaan rohkaisi minua ryhtymään vallan kasvissyöjäksi. Vaan kun kaikki soijatuotteet ovat sen jälken maistuneet minusta ällöttäviltä. Parisen vuotta olen kokeillut kaikkia kaupasta löytyviä tuotteita ja löytämiäni sekä itse kehittelemiäni reseptejä. Maukuaistin luulisi tässä ajassa tottuneen. Aina vain ruoka maistuu pistävältä ja tunkkaiselta ja aiheuttaa närästystä, jos soijaa on hiukkasta enemmän missään muodossa. Muiden ruokia syöneiden mielestä ne ovata maistuneet ihan normaaleilta. Olen alkanut epäillä olevani allerginen soijalle. Mutta voiko allergia ilmetä vain siten, että ruoka maistuu pahalta? Muista pavuista ja siemenistä saa kyllä proteiinia ja kaura"maito" ja -"kerma" ovat miellyttävän makuisia, joten varsinaista ongelmaa sojan poisjättäminen tai ainakin vähentäminen ei tuota.
poikkeava
makuaisti?
0
238
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka722449- 671435
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww811291EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje111182- 79895
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19890- 54763
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta98736Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe28722- 30686