lihakset

mä haluaisin lihaksikkaamman vartalon. olen 14-vuotias. eli siis jos teen joka arkipäivä koulun jälkeen väh. 20 vatsavatsa- ja selkälihasta ja vielä illalla samat ja sitten viikonloppuina aina aamulla väh. 20 vatsa- ja selkälihasta ja keskipäivällä ja illalla samat, niin kuinka nopeasti tuloksia alkaa näkyä?

ja vielä että jos kävisin joka toinen päivä väh. 1km lenkin (yhteensä) kuinka pian se alkaa näkyä? meillä on myös kerran viikossa 2h liikuntaa koulussa.

olen siis 167cm pitkä ja painan varmaan n.47-50kg

tarkoituksenani ei siis todellakaan ole laihuttaa vaan saada lihaksia!

2

277

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lihasta klopille

Samoilla painoilla tekemällä et kehity mihinkään. Lihakset tottuvat hyvin nopeasti samaan. Siksi seuraavalla treenikerralla pitää tehdä aina enemmän toistoja tai lisätä pieni määrä rautaa tankoon. Selvitä onko sinulla mahdollisuus päästä johonkin halvalle salille. Ihan mikä vain kuntosali käy. Kaupungista riippuen voi löytyä todella halpa sali, varsinkin nuorelle klopille. Kotona et saa lihasta nimeksikään, salilla se työ tehdään!

Tässä sinulle ohjelma. Älä stressaa muuta vaan tee ohjelman mukaisesti ja syö paljon kotiruokaa ja koulussa niin paljon kuin jaksat. Maitoa paljon, koulussa juot litan jos mahdollista ja kotona toisen. Aamupalalla puuroa tms. Ilman ruokaa et kasva!

http://www.punttis.net/kuntosaliohjelmat-treeniohjelmat/arnolds-golden-six-kultainen-kuusikko

Jos et saa mitenkään vanhempia maksamaan salikäyntiä niin tee pururadalla dippejä, leuanvetoja vasta ja myötäotteella, puu lankkujen nostoja missä kahvat (yleensä löytyy samasta paikasta eri painoisia), siellä on myös vatsapenkit puusta yms. Kotona teet punnerruksia 3-5 sarjaa niin paljon kun menee. 1-2min sarjatauot. Käyt juoksemassa välillä ja pelaat futista/sählyä tms niin kuntokin kasvaa. Näillä vinkeillä pääset alkuun ja salille heti kun mahdollista vaan.

• okei kiitos vastauksesta! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1720
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1360
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      76
      1320
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109
      853
    10. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73