lihakset

mä haluaisin lihaksikkaamman vartalon. olen 14-vuotias. eli siis jos teen joka arkipäivä koulun jälkeen väh. 20 vatsavatsa- ja selkälihasta ja vielä illalla samat ja sitten viikonloppuina aina aamulla väh. 20 vatsa- ja selkälihasta ja keskipäivällä ja illalla samat, niin kuinka nopeasti tuloksia alkaa näkyä?

ja vielä että jos kävisin joka toinen päivä väh. 1km lenkin (yhteensä) kuinka pian se alkaa näkyä? meillä on myös kerran viikossa 2h liikuntaa koulussa.

olen siis 167cm pitkä ja painan varmaan n.47-50kg

tarkoituksenani ei siis todellakaan ole laihuttaa vaan saada lihaksia!

2

312

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lihasta klopille

Samoilla painoilla tekemällä et kehity mihinkään. Lihakset tottuvat hyvin nopeasti samaan. Siksi seuraavalla treenikerralla pitää tehdä aina enemmän toistoja tai lisätä pieni määrä rautaa tankoon. Selvitä onko sinulla mahdollisuus päästä johonkin halvalle salille. Ihan mikä vain kuntosali käy. Kaupungista riippuen voi löytyä todella halpa sali, varsinkin nuorelle klopille. Kotona et saa lihasta nimeksikään, salilla se työ tehdään!

Tässä sinulle ohjelma. Älä stressaa muuta vaan tee ohjelman mukaisesti ja syö paljon kotiruokaa ja koulussa niin paljon kuin jaksat. Maitoa paljon, koulussa juot litan jos mahdollista ja kotona toisen. Aamupalalla puuroa tms. Ilman ruokaa et kasva!

http://www.punttis.net/kuntosaliohjelmat-treeniohjelmat/arnolds-golden-six-kultainen-kuusikko

Jos et saa mitenkään vanhempia maksamaan salikäyntiä niin tee pururadalla dippejä, leuanvetoja vasta ja myötäotteella, puu lankkujen nostoja missä kahvat (yleensä löytyy samasta paikasta eri painoisia), siellä on myös vatsapenkit puusta yms. Kotona teet punnerruksia 3-5 sarjaa niin paljon kun menee. 1-2min sarjatauot. Käyt juoksemassa välillä ja pelaat futista/sählyä tms niin kuntokin kasvaa. Näillä vinkeillä pääset alkuun ja salille heti kun mahdollista vaan.

• okei kiitos vastauksesta! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      69
      4347
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      66
      4022
    3. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      114
      3853
    4. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      75
      3204
    5. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      86
      3142
    6. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      63
      2387
    7. Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?

Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.
      Maailman menoa
      62
      1776
    8. SÄHKÖLASKU 1600 EUROA Ei tässä ole mitään järkeä

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804443.html Kyllä täysin huijausta nämä sähkömarkkinat. Varsinkin pörssisähk
      Maailman menoa
      215
      1242
    9. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      1233
    10. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      1225
    Aihe