lihakset

mä haluaisin lihaksikkaamman vartalon. olen 14-vuotias. eli siis jos teen joka arkipäivä koulun jälkeen väh. 20 vatsavatsa- ja selkälihasta ja vielä illalla samat ja sitten viikonloppuina aina aamulla väh. 20 vatsa- ja selkälihasta ja keskipäivällä ja illalla samat, niin kuinka nopeasti tuloksia alkaa näkyä?

ja vielä että jos kävisin joka toinen päivä väh. 1km lenkin (yhteensä) kuinka pian se alkaa näkyä? meillä on myös kerran viikossa 2h liikuntaa koulussa.

olen siis 167cm pitkä ja painan varmaan n.47-50kg

tarkoituksenani ei siis todellakaan ole laihuttaa vaan saada lihaksia!

2

305

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lihasta klopille

Samoilla painoilla tekemällä et kehity mihinkään. Lihakset tottuvat hyvin nopeasti samaan. Siksi seuraavalla treenikerralla pitää tehdä aina enemmän toistoja tai lisätä pieni määrä rautaa tankoon. Selvitä onko sinulla mahdollisuus päästä johonkin halvalle salille. Ihan mikä vain kuntosali käy. Kaupungista riippuen voi löytyä todella halpa sali, varsinkin nuorelle klopille. Kotona et saa lihasta nimeksikään, salilla se työ tehdään!

Tässä sinulle ohjelma. Älä stressaa muuta vaan tee ohjelman mukaisesti ja syö paljon kotiruokaa ja koulussa niin paljon kuin jaksat. Maitoa paljon, koulussa juot litan jos mahdollista ja kotona toisen. Aamupalalla puuroa tms. Ilman ruokaa et kasva!

http://www.punttis.net/kuntosaliohjelmat-treeniohjelmat/arnolds-golden-six-kultainen-kuusikko

Jos et saa mitenkään vanhempia maksamaan salikäyntiä niin tee pururadalla dippejä, leuanvetoja vasta ja myötäotteella, puu lankkujen nostoja missä kahvat (yleensä löytyy samasta paikasta eri painoisia), siellä on myös vatsapenkit puusta yms. Kotona teet punnerruksia 3-5 sarjaa niin paljon kun menee. 1-2min sarjatauot. Käyt juoksemassa välillä ja pelaat futista/sählyä tms niin kuntokin kasvaa. Näillä vinkeillä pääset alkuun ja salille heti kun mahdollista vaan.

• okei kiitos vastauksesta! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuolemanrangaistus

Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen
      Laki ja rikos
      92
      6320
    2. Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus

Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,
      Maailman menoa
      311
      5643
    3. Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa

Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk
      Maailman menoa
      58
      3447
    4. Lopetan ikävöinnin

Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään
      Ikävä
      12
      3285
    5. Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta

joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina
      Maailman menoa
      106
      2749
    6. Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?

Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t
      Filosofia
      10
      1730
    7. Sinä olet minun forEver

Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,
      Ikävä
      21
      1710
    8. Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut

Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.
      Maailman menoa
      18
      1614
    9. Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan

Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei
      Ikävä
      187
      1192
    10. Toksinen ja negatiivinen kansa

Samaan muottiin valetut
      Suomussalmi
      91
      1111
    Aihe