Miten olette saaneet Nutriletin 5 päivän pakkauksessa olevat vanukkaan alas? Itse en niitä saa sitten millään. :(
Nutrilett vanukkaat
4
893
Vastaukset
- -39 kg
syömättä. Kaamean makuisia. Eihän se haittaa vaikkei niitäsyö, muutenkin tuossa viiden pv:n pakkauksessa tulee n. 800 kcl, siis jos syö kaikki, normisti VLCD-dieetillä pidetään kalorit n. 600 :n paikkeilla
- Nina...
Mä tykkäsin suklaasta mutta en vaniljasta. Mitä pidempään se on jääkaapissa sitä parempaa (kiinteämpää) se on. Kannattaa tehdä se reilusti ennen syömistä (2 tuntia)
- Laihduttaja
Nina... kirjoitti:
Mä tykkäsin suklaasta mutta en vaniljasta. Mitä pidempään se on jääkaapissa sitä parempaa (kiinteämpää) se on. Kannattaa tehdä se reilusti ennen syömistä (2 tuntia)
Miten se vanukas valmistetaan? Mulla kadonneet ohjeet motivaatiota odotellessa ja nyt kun aamulla aloitin pitäisi illaksi keksiä miten sekoitetaan.
- vanutas
Laihduttaja kirjoitti:
Miten se vanukas valmistetaan? Mulla kadonneet ohjeet motivaatiota odotellessa ja nyt kun aamulla aloitin pitäisi illaksi keksiä miten sekoitetaan.
Jos et vielä löytänyt vastausta eilisiltaan mennessä niin se sekoitetaan 100 ml kylmää vettä. Ja kannattaa sekoittaa tosi hyvin, muuten jää paakkuiseksi kun ei se muutenkaan mitään niin kovin hyvää ole. Mutta kyllä se menee, sinnillä jos ei muuten =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467575
- 334183
- 573685
- 503170
- 172856
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons572481- 542388
- 402329
- 452322
- 162266