Peruuntuneet bändireenit ja paikallisessa räkälässä hörpin aikani kuluksi oluita.
Ihmisillä näyttää olevan ystäviä tai seuralaisia. Minä lipitän yksikseni.
Pitemmän päälle käy lompakolle sekin harrastus ja aikomus ei ole olla alkkis 40'senä.
Masentavaa mutta ei sille mitään voi. Ehkä olen alitajussani valinnut tämän , en osaa olla seurallinen , tai osaan mutten kaikille.
Plääh.
Pitsaa uuniin ja möllöttämään. Perkele.
Ylijäämämies... Viimeinen pala minulle, jos sitäkään jätetty....
lauantai
4
225
Vastaukset
Onneksi olen raitis niin ei jaksa baareja paljon katella.
Mutta kuitenkin kun kävin tuossa päivällä eräässä paikassa niin siellä oli eräs nuorempi nainen myyjänä, joka selvästi punastui minut nähdessään... Hän meni aika sanattomaksi myös ja en oikein saanut selvää puheesta, hetkinen minähän olen nähnyt hänet muutaman kerran ennenkin... No en sano enempää, kun hän saattaa lukea tätä palstaa ja tunnistaa minut.- Porno-Simo
Mä olen jo sen verran kyynistynyt, kun olen todennut ettei nämä punastelut ja muut kiinnostuksen osoitukset naisten puolelta aina tarkoita mitään. Sitten naiset vielä jaksavat valittaa että "miehet pitävät kaikkea ystävällisyyttä kiinnostuksen merkkinä". Jotkut naiset on kyllä sellaisia että he flirttailevat varmaan ihan huomaamattaankin ja lähettävät signaaleja miehille. Ilmeisesti he saavat itsetunnon pönkitystä ja hyvän mielen siitä että miehet osoittavat heille kiinnostusta. Kun on näitä naisia ja sitten toisaalta niitä jotka valittaa että miehet aina luulevat että ystävällisyys on kiinnostusta, niin mietinpä vaan että onko nämä monesti samoja naisia, jotka eivät vaan tajua kuinka vahvoja signaaleja he miehille lähettävät huomaamattaankin. Todella rasittavaa pelailla jotain silmäpeliä jonkun naisen kanssa pitkän aikaa ja kun vihdoin rohkaistuu ja lähestyy tätä niin hämmentynyt nainen punastellen sanoo olevansa varattu.
- miehenkuvotus
Minä vietin päivän koululla lukemassa. Hetki sitten tulin kotiin ja laitoin ruokaa uunin. Aattelin juoda pari olutta, ja huomenna aamupäivästä varmasti taas painelen koululle. Ylijäämä touhuja muillakin...
- Ylijäämämies
Ehkä tänään on parempi päivä. Kotona minulla on yksi pikku projekti alkamassa. Kitara pitäs fiksata.
Saaha nähä meneekö vituiksi.
Ajattelin mennä vielä aamupäivällä parille kaljalle ja kaupan kautta takas kotio.
Ulkona näyttää pakkanen menneen nolliin.
Mitenhän tässä oikein pääsisi kiinni johonkin.
Vaikka ympärillä olisi ihmisiä niin yksinäiseksi minä itseni tunnen. Niin vaikeaa ymmärtää.
Jotenkin väkinäinen olo tulee jos pitää pakolla olla seurallinen isolle ryhmälle , mutta en tarvitsi kuin yhden ihmisen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1301355
- 101876
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13511ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381