lauantai

Ylijäämämies

Peruuntuneet bändireenit ja paikallisessa räkälässä hörpin aikani kuluksi oluita.
Ihmisillä näyttää olevan ystäviä tai seuralaisia. Minä lipitän yksikseni.
Pitemmän päälle käy lompakolle sekin harrastus ja aikomus ei ole olla alkkis 40'senä.
Masentavaa mutta ei sille mitään voi. Ehkä olen alitajussani valinnut tämän , en osaa olla seurallinen , tai osaan mutten kaikille.
Plääh.
Pitsaa uuniin ja möllöttämään. Perkele.

Ylijäämämies... Viimeinen pala minulle, jos sitäkään jätetty....

4

225

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onneksi olen raitis niin ei jaksa baareja paljon katella.
      Mutta kuitenkin kun kävin tuossa päivällä eräässä paikassa niin siellä oli eräs nuorempi nainen myyjänä, joka selvästi punastui minut nähdessään... Hän meni aika sanattomaksi myös ja en oikein saanut selvää puheesta, hetkinen minähän olen nähnyt hänet muutaman kerran ennenkin... No en sano enempää, kun hän saattaa lukea tätä palstaa ja tunnistaa minut.

      • Porno-Simo

        Mä olen jo sen verran kyynistynyt, kun olen todennut ettei nämä punastelut ja muut kiinnostuksen osoitukset naisten puolelta aina tarkoita mitään. Sitten naiset vielä jaksavat valittaa että "miehet pitävät kaikkea ystävällisyyttä kiinnostuksen merkkinä". Jotkut naiset on kyllä sellaisia että he flirttailevat varmaan ihan huomaamattaankin ja lähettävät signaaleja miehille. Ilmeisesti he saavat itsetunnon pönkitystä ja hyvän mielen siitä että miehet osoittavat heille kiinnostusta. Kun on näitä naisia ja sitten toisaalta niitä jotka valittaa että miehet aina luulevat että ystävällisyys on kiinnostusta, niin mietinpä vaan että onko nämä monesti samoja naisia, jotka eivät vaan tajua kuinka vahvoja signaaleja he miehille lähettävät huomaamattaankin. Todella rasittavaa pelailla jotain silmäpeliä jonkun naisen kanssa pitkän aikaa ja kun vihdoin rohkaistuu ja lähestyy tätä niin hämmentynyt nainen punastellen sanoo olevansa varattu.


    • miehenkuvotus

      Minä vietin päivän koululla lukemassa. Hetki sitten tulin kotiin ja laitoin ruokaa uunin. Aattelin juoda pari olutta, ja huomenna aamupäivästä varmasti taas painelen koululle. Ylijäämä touhuja muillakin...

      • Ylijäämämies

        Ehkä tänään on parempi päivä. Kotona minulla on yksi pikku projekti alkamassa. Kitara pitäs fiksata.
        Saaha nähä meneekö vituiksi.
        Ajattelin mennä vielä aamupäivällä parille kaljalle ja kaupan kautta takas kotio.
        Ulkona näyttää pakkanen menneen nolliin.

        Mitenhän tässä oikein pääsisi kiinni johonkin.
        Vaikka ympärillä olisi ihmisiä niin yksinäiseksi minä itseni tunnen. Niin vaikeaa ymmärtää.
        Jotenkin väkinäinen olo tulee jos pitää pakolla olla seurallinen isolle ryhmälle , mutta en tarvitsi kuin yhden ihmisen...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      130
      1355
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      101
      876
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      511
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe