näin

onnnnnnnnnnnn

En ole todellakaan pitkiin, pitkiin aikoihin edes käynyt missään baareissa, mutta sen perusteella mitä se meno silloin oli kun näissäkin tuli vähän käytyä niin jotain tällaista se oli ainakin siis periaatteessa

http://www.youtube.com/watch?v=zr_c5rqvSg4&feature=autoplay&list=QL&index=1&playnext=15

Siinä YTM-tyypin mies istuu baarissa naisten pyydystämistä ajatellen parhaalla paikalla. Nuori, ilmeisesti vielä baarikulttuuriin tottumatonkin nainen saapuu baariin ja sittemmin varmasti päätyy jonkun YTM-tyypin miehen mukaan.

9

286

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysynpä vaan

      Niin? Mikä oli sanomasi tässä viestissä?

      • Naisasialooseri.

        ,että tuollainen ei ole hyväksyttävää.


      • kysynpä vaan
        Naisasialooseri. kirjoitti:

        ,että tuollainen ei ole hyväksyttävää.

        Baarissa käynti vai toisten tekemisien arvailu?


      • enpääääääääääää

        Enpä enää niin paljon viitsi omia mielipiteitäni tämän lajin asioista kertoa siksi kun tiedän että tulen kuitenkin tulkituksi vain henkilökohtaisella tasolla ja aina smalla tavalla. Ja nämä tulkinnat persoonastani sitten vielä menevät mielestäni tosipahasti pieleen. Todennäköisesti nämä tulkinnat ovat usein myös tarkoitushakuisestikkin oman propakannan saarnaamista tukemaan tehtyjä. Niin, jos nyt ylipäätänsä on edes vaivauduttu lukemaan mitä kirjoittanut olen.


      • kysynpä vaan
        enpääääääääääää kirjoitti:

        Enpä enää niin paljon viitsi omia mielipiteitäni tämän lajin asioista kertoa siksi kun tiedän että tulen kuitenkin tulkituksi vain henkilökohtaisella tasolla ja aina smalla tavalla. Ja nämä tulkinnat persoonastani sitten vielä menevät mielestäni tosipahasti pieleen. Todennäköisesti nämä tulkinnat ovat usein myös tarkoitushakuisestikkin oman propakannan saarnaamista tukemaan tehtyjä. Niin, jos nyt ylipäätänsä on edes vaivauduttu lukemaan mitä kirjoittanut olen.

        Eikös tuo kysymykseni osoita sen että olen lukenut tuon aloituksesi?


      • ...
        enpääääääääääää kirjoitti:

        Enpä enää niin paljon viitsi omia mielipiteitäni tämän lajin asioista kertoa siksi kun tiedän että tulen kuitenkin tulkituksi vain henkilökohtaisella tasolla ja aina smalla tavalla. Ja nämä tulkinnat persoonastani sitten vielä menevät mielestäni tosipahasti pieleen. Todennäköisesti nämä tulkinnat ovat usein myös tarkoitushakuisestikkin oman propakannan saarnaamista tukemaan tehtyjä. Niin, jos nyt ylipäätänsä on edes vaivauduttu lukemaan mitä kirjoittanut olen.

        "siksi kun tiedän että tulen kuitenkin tulkituksi vain henkilökohtaisella tasolla ja aina smalla tavalla."

        Itse kirjoitat aina samalla tavalla. Ja propakanda (huomaa D) ei propakanna. Ei mulla muuta tällä kertaa.


      • pilkutus nussimus
        ... kirjoitti:

        "siksi kun tiedän että tulen kuitenkin tulkituksi vain henkilökohtaisella tasolla ja aina smalla tavalla."

        Itse kirjoitat aina samalla tavalla. Ja propakanda (huomaa D) ei propakanna. Ei mulla muuta tällä kertaa.

        huom. propaganda (huomaa G) ei propakanda.


      • ...
        pilkutus nussimus kirjoitti:

        huom. propaganda (huomaa G) ei propakanda.

        No kato joo..Eihän sitä kaikkea voi kerralla huomata :D


    • Mikäs tuossa paikassa on erikoista, minä valitsen aina kun olen baarissa mahdollisimman hyvän paikan josta näkee. Joskus tullut nähtyä vähän liikaakin. Mutta kun niin harvoin käyn baarissa, että ei sillä ole paljon merkitystä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      130
      1355
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      101
      876
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      511
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe